שיחה:האקדמיה המלכותית למוזיקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קראתי את ההנחיות לגבי הימנעות מפסקאות טריוויה בערכים ואת הדיון בנושא זה ועדיין אינני מבינה, איך ההנחיה הנוגעת לפסקאות טריוויה מתייחסת לרשימת בוגרים מפורסמים של מוסד לימודים גבוה. האם זו טריוויה או רשימת מכולת להביא לידיעת הקוראים, שמנצחים, מלחינים או מבצעים מפורסמים סיימו אקדמיה מסוימת? אינני רואה, במה יתרום הדבר לאיכותו של הערך, אם שמות הבוגרים ישובצו בזה אחר זה בפסקה בתוך הערך ולא ברשימה לא ארוכה בסיומו. מניין לקורא שאיננו בקיא לדעת מה חשיבותו ומידת הצלחתו של מוסד לימודים אחד לעומת אחר? הרי סופרלטיבים אסורים בכל תוקף, כך שאסור להגיד שאקדמיה זו או אחרת מעולה בטיבה או שקולג' זה או אחר מהולל בעולם המוזיקה. הדרך היחידה להעמיד את הקורא על רמתו וטיבו היא להביא רשימה (מנופה ומסוננת) של בוגרים ידועי שם. אגב, לשטיימן, שמחק את הרשימה - כשמוזיקאי לומד באקדמיה למוזיקה ונעשה לרב-אמן נודע בתחומו, אין צורך לציין בערך של האקדמיה מה בדיוק למד שם. את זה אפשר לראות בערך של האדם עצמו. עברתי שוב על הרשימה שהוסרה מן הערך ואני מציעה להחזיר את הערכים הכחולים ולהסיר לפי שעה את השאר, עד שאמצא זמן להכחיל גם אותם. באותה גישה יש לנקוט לדעתי לגבי כל מוסד לימוד.שלומית קדם 18:56, 9 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 01:55, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 18:28, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]