שיחה:הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם (סרט)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הסיבה שבגללה כתבתי שהסרט יוצא בישראל ב-20 לנובמבר[עריכת קוד מקור]

באתר מוגל נט הייתה כתבה על כך שפורסמו תאריכי יציאת הסרט ברחבי העולם ובתאריך ה-20 לנובמבר היה כתוב ישראל. מי שמשנה את זה ל-1 בדצמבר שיסביר מדוע הוא עושה זאת.

כנראה הייתה שם טעות[עריכת קוד מקור]

1. איפה ההיגיון שדווקא במדינה "אהודה" כל כך בבריטניה, כמו ישראל, הסרט ייצא יותר מוקדם?

2. לפי מה שאחותי בדקה, אני לא יודע איפה, הסרט יוצא בישראל ב-28. לדעתי הגיוני יותר ב-27, כי פה הסרטים יוצאים לאקרנים בימי חמישי ולא שישי כמו באמריקה ואנגליה. Green Heart - שיחה 17:06, 24 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

באופן עקרוני הסרט יוצא בתאריך ה-21 לנובמבר אבל הבכורה שם תהיה בערך נראה לי ב-18. כמו שאמרו שהסרט החמישי ייצא ב-13 ליולי אבל הבכורה הייתה ב-11. חוץ מזה, מלא סרטים יוצאים ככה. כמעט כל סרט מפורסם מאוד יוצא עכשיו בארץ יום לפני שהוא יוצא בחו"ל. אפילו הסרט הייסקול מיוזיקל 3 יוצא בארץ ב-16 לאוקטובר ובחו"ל הוא יוצא ב-24 לאוקטובר. איך?

לגבי רופוס סקרימג'ר ואחרים[עריכת קוד מקור]

אני חושש שרופוס סקרימג'ר ועוד מספר דמויות כלל לא עומדות להופיע בסרט השישי מפני שהוציאו אותן מהעלילה. אני לא רוצה לשנות משהו אבל אני מאמין שמוטב שמישהו שיותר בקיא בנושא יעשה זאת.

צריך סבלנות. נחכה שהסרט יעלה לאקרנים, נראה מה קרה ונעדכן. yanshoof - שיחה 12:38, 31 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

יש לכם טעות בדף מידע על הארי פוטר, כתוב שהוא יוצא ב16 לאקרנים בכל העולם , וביום לאחר מכן יוצא בארצות הברית, וזה לא נכון, הוא יוצא ב15 לארצות הברית ולא ב17..

לתקן..

צפיתי הערב בסרט הארי פוטר 6 בקולנוע, ונחרדתי לגלות שצינזרו קטעים שלמים בסרט, בעיקר קטע משמעותי בסופו. באף אחד מהפרסומים אודות הסרט לא מצויין שהסרט מצונזר - גועל נפש! בקולנוע הסבירו לי שכיוון שלא רצו לעשות הגבלת גיל פשוט צינזרו (כלומר ממניעים כלכליים). ראוי להוסיף לערך, שבישראל 2009 עדיין קיימת צנזורה בסרטי פנטזיה.

איפה צינזרו? אני ראיתי את הסרט והוא היה בלי צנזורה איפה ראית אותו? גליה 89.138.196.93 12:39, 20 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]



למה מחקו את ההבדלים בין הספר לסרט??

הפרידה של רון ולבנדר[עריכת קוד מקור]

בספר לא מתרחשת כשהם הולכים להלוויה של הרעגוג כפי שצויין,אלא מצויין שהארי שם תגלימה ויצא להלוויה ואחרי יצאו רון ולהרמניוני מחדר השינה שם נתקלו בלבנדר וכו'

כתבתם שלדמבלדור אין זוכיות מיוחדות ועל כן הוא לא יכול להתעתק בהוגוורטס, הדבר לא קשור לזכויות - זה פשוט בלתי אפשרי.

צ'ארלי ויזלי[עריכת קוד מקור]

וגם, בסרט לא צויין בכלל שצא'רלי ננשך ע"י האדם זאב גרייבק (שמשתף פעולה עם אוכלי המוות) ושפניו הושחתו מאוד ולצמיתות עקב כך. לכן, כשתהיה סצינת החתונה של ביל וצ'ארלי בסרט השביעי (בהנחה שלא השמיטו אותו), האם יראו את פניו של החתן בריאות ורגילות? כי אחרי הכל, הסצינה הזאת די חשובה.שם נודע לנו שמשרד הקסמים נפל וששר הקסמים מת. ומשם מתחיל המסע של הארי רון והרמיוני להשמדת ההורקרוקסים

ביל וויזלי[עריכת קוד מקור]

"וגם, בסרט לא צויין בכלל שצא'רלי ננשך ע"י האדם זאב גרייבק (שמשתף פעולה עם אוכלי המוות) ושפניו הושחתו מאוד ולצמיתות עקב כך. לכן, כשתהיה סצינת החתונה של ביל וצ'ארלי בסרט השביעי (בהנחה שלא השמיטו אותו), האם יראו את פניו של החתן בריאות ורגילות? כי אחרי הכל, הסצינה הזאת די חשובה.שם נודע לנו שמשרד הקסמים נפל וששר הקסמים מת. ומשם מתחיל המסע של הארי רון והרמיוני להשמדת ההורקרוקסים" ביל וויזלי ננשך לא צ'ארלי , יכול להיות שאת סצינת הנשיכה יראו בסרט השביעי (בכל זאת חילקו את הספר לשניים) אבל סצינת החתונה תתקיים ראיתי כמה תמונות מהסרט ושם רואים את הארי רון והרמיוני בורחים הארי ורון עם גלימות טקס והרמיוני עם שמלה, וזהה היה ברחוב מלא מוגלגים כך שאת סצינת החתונה הם בטוח לא השמיטו.(בגלל שבקטע הזה הם ברחו מהחתונה...) ולגבי מה שאמרת לגבי הפנים של ביל, ראיתי עוד תמונה מהסרט השביעי שהדמות שם ככל הנראה ביל ווזלי ולא היו עליו שום סימני פגיעה, ואולי הוא פשוט היה על הסט ללא איפור.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 02:00, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]