שיחה:המכשפות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הוסרה רשימת שירים בטענה:"אם אין ערך על האלבום שיחפשו במומה" סביר להניח שהערך במומה אודות המכשפות(או כמעט כל להקה ישראלית אחרת) מקיף ומפורט יותר אולי ניצור דף הפנייה לשם וזהו? --איש המרק 15:53, 7 מרץ 2006 (UTC)

שינויים שבוטלו בערך והסברם[עריכת קוד מקור]

לאחרונה ביטלתי מספר שינויים שערכה Naamonet בערך. כבקשת Odedee אני מסביר את ביטול שינויים אלו.

  • במשפט "ניק קייב שר עם הלהקה את שירו "Shivers"" החליפה Naamonet את המילה שר בביצע, ביטלתי שינוי זה מפני שזהו שינוי חסר משמעות ולכן אין מקומו בערך. אם כבר טוחנים מים יותר נכון להגיד שניק קייב שר או הקליט עם הלהקה, ולא ביצע מפני שזו לא הייתה הופעה אלה עבודה באולפן.
  • במשפט "הפיצה את השיר בקלטת מחתרתית שהיא עיצבה את עטיפתה וכתבה בה" שינתה Naamonet את המשפט ל"הפיצה את השיר בקלטת מחתרתית שהיא עיצבה את עטיפתה וכתבה על עטיפתה" החזרה על המילה עטיפתה פעמיים מיותרת, האזכור "בה" נכון יותר במשפט תיקני.
  • המשפט "בין השירים באלבום ישנם גם ביצועים של המכשפות עם קורין אלאל אשר הפיקה את אלבומן הראשון ואף הרבתה להופיע איתן" מיותר מפני שכבר מוזכר קודם כי קורין אלאל הפיקה את האלבום ולכן אין צורך בחזרה כפולה על מידע זהה.
  • את המשפט "היו כאלה שראו בענבל סמל לתנועה הומו- לסבית בעקבות להיטן של המכשפות "פחד אמיתי" מתוך האלבום עד העונג הבא אשר מדבר על אהבה לסבית" מחקתי ממספר סיבות. ראשית מפני שהוא לא כתוב בהקשרו: Naamonet בחרה לכתובו באמצע משפט הסיכום שסוגר את הערך באופן לא קשור כלל באופן הבא: המכשפות ייזכרו תמיד כלהקת רוק נשי משפיעה, פורצת דרך ויחידה במינה, שאופיינה בשירים אמיצים, תקיפים, בעלי מסר חד ומשמעות עמוקה. היו כאלה שראו בענבל סמל לתנועה הומו- לסבית בעקבות להיטן של המכשפות "פחד אמיתי" מתוך האלבום עד העונג הבא אשר מדבר על אהבה לסבית. נוסף על כך , המשפט כתוב בשפה נמוכה; ומידע בנוגע לענבל יש לכתוב בערך של ענבל פרלמוטר ולא בערך המכשפות. סיבה נוספת למחיקת המשפט הוא שהמידע בעצמו שגוי, לא ראו בענבל סמל לתנועה הומו לסבית, ראו בענבל סמל לאחת שהולכת עם הטקסטים שלה עד הסוף בכל נושא, ואם כבר מדברים על הקשרים לסבים בשירי המכשפות, אין ההקשר הוא בשיר פחד אמיתי בלבד.

בברכה Pumba2 15:20, 18 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

למה לקלקל כל ערך?[עריכת קוד מקור]

אנא ממכם, אני ערכתי כמה וכמה עריכות כאן, ואתם מתבקשים לא לקלקל ערכים. Sonic Robo Blast 2 - שיחה 17:54, 11 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]

שני שליש מכשפות ושליש[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על המופע ההוא! לדעתי היו חייבים לתעדו על גבי דיסק או די.וי.די!!! Sonic Robo Blast 2 - שיחה 18:08, 11 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:22, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

על סמך מה נקבע כי להקת "המכשפות" "נחשבת לאחת מלהקות הרוק החשובות שפעלו בישראל"?[עריכת קוד מקור]

מה הופך אותה לכה חשובה?

כפי שמופיע באחת הכתבות, יש ללהקה שינוי קטן בשם: מ"המכשפות" הן החליפו את השם ל"המחשפות". שווה לשנות את כותרת הערך, ואולי לערוך את הערך כולו בהתאם.

דיווח שאורכב ב-15 בפברואר 2020[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

בפסקת הפתיחה כתוב ״מחשפות״ יש לתקן או לבדוק האם אכן זה השם שנבחר

https://e.walla.co.il/item/2530704, עודכן מקור. חזרתישיחה 13:07, 15 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]