שיחה:המעבדה למדיה ושינוי חברתי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חשיבות ערך זו הינה בהעלאת המודעות לשימוש במדיה כאמצעי לשינוי חברתי הן בידי אנשי תקשורת והן בידי סוכני שינוי חברתיים (עובדים סוציאליים) ולא רק כפי שאנו עדים לשימוש היומיומי במדיה בכלי התקשורת.
להלן ציטוט שעומד מאחורי פעילות המעבדה:
"במהלך עבודתו העובד הסוציאלי לומד להשתמש במשאבים העומדים לרשות לקוחותיו, במטרה לספק שירות טוב יותר ולחולל את השינוי האישי או החברתי הרצוי. היכולות המקצועיות של העובד הסוציאלי אמורות לבוא לידי ביטוי, בין היתר, ביכולתו לגייס את מירב המשאבים העומדים לרשותו ולרשות לקוחותיו, לקידום ענייניהם האישיים והחברתיים, וביכולתו לחולל שינוי באמצעותם.
הספרות העוסקת בתקשורת המונים – המדיה - מלמדת על משמעותה והשפעתה רבות העצמה על עמדות והתנהגות הציבור בתחומי חיים רבים הקשורים לעבודה הסוציאלית כגון: זכויות אזרח, אלימות אישית וחברתית, משפחות חד-הוריות, עוני, בריאות נפש, התמכרויות ועוד. אמצעי התקשורת, הכוללים טלוויזיה, רדיו ועיתונות כתובה, במישור המקומי והארצי – מאפשרים נגישות למשאבים, לאוכלוסיות מוחלשות שלא תמיד יודעות ומסוגלות לבקש עזרה. הפרוייקט יעסוק בנושאים אלה וידונו בו סוגיות של מדיניות העבודה הסוציאלית כפרופסיה בנושא השימוש במדיה ככלי לשינוי וכן סוגיות של נגישות וזמינות של עובדים סוציאליים לסוגי המדיה."
לעזרתכם אקדים תודה מקרב לב
רנא ג'ובראן (RANAMEDIA)

שלום רנא, לצערי העלאת מודעות היא נימוק נפוץ של כותבים חדשים בויקיפדיה, אבל הוא לא רלוונטי. ויקיפדיה אינה שואפת להעלות מודעות של נושאים אלא מסכמת נושאים שהינם כבר ידועים. אנא קרא (קראי?) את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות כדי להבין מהם הקריטריונים בויקיפדיה. כעקרון אנו מעודדים כותבים חדשים קודם כל לשפר ערכים קיימים שנמצאים בתחום הידע שלהם, ורק אחר כך לכתוב ערך חדש, כשהכללים קצת יותר ברורים.
לערך הזה, החשיבות תהיה ברורה אם תפרט\י הישיגים של המעבדה, או ייחודיות שלה.
עוד אופציה: ראה\י את ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/סרטי סטודנטים, אם המעבדה יצרה סרטים שהוקרנו בבתי קולנוע מסחריים חשיבותה עולה. אנא הוסף\י לערך אם זה כך (עם קישור למקור המוכיח זאת). ‏Setresetשיחהמתקפת איכות בפיזיקה! 11:20, 28 ביוני 2010 (IDT)[תגובה]