שיחה:המצב השלישי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך הזה כתוב בצורה בעייתית ודי מחפירה.

1. רמת הכתיבה שלו מקבילה לשל מחברת בגרות של תלמיד תיכון בציון 75 בחסד. ולא, לכתוב מספרי עמודים בסוגריים לא הופך את הניתוח הספרותי לרציני. מה גם שהניתוח עצמו מבולבל ולא ממש קולח. 2. בגדול, המטרה של ויקיפדיה במקרים כאלה (ערכים על ספרים) היא לתמצת את הספר, ולהביא את מה שנכתב אודותיו - אך לא למלא דפים שלמים בניתוחים אישיים מה שנקרא בשפה הויקיפדית "מחקר עצמאי". 3. הערך מנוסח ברישול והעצלות ניכרת בכתיבתו: רשימת הדמויות חלקית ומעוותת, ושורות הפתיחה פסקניות מדי. נעשית בהן הכללה לא מבוססת ושרירותית. אמנם יכול להיות שהספר אכן עוסק ב"שאלת המשיחיות", אך זוהי פרשנות אישית לגמרי. את הטקסט הספרותי אפשר להבין אחרת, ולכן התיאור הזה מתאים להערת שוליים או לניתוח מקוצר, אבל לא בתור פתיח שאמור לייצג את מהות היצירה.


חבל שזה צמח ככה, ואי לכך - המלצתי: ביטול הערך מהיסוד וכתיבתו מחדש.

לילה טוב


--

טוב, עכשיו אני רואה שלקחתם בעצם מאמר קצר שכתב פרופ זוהר על הספר ועשיתם הכלאה מוזרה בינו לבין איזה טקסט אחר עם שרבובים עצמאיים.

עם כל הכבוד לאילן הגבוה - התוצאה נראית רע מאד, ואני עדיין עומד על דעתי שנכתבה לעיל

בוקר טוב, עליך ללמוד את חוקי ויקיפדיה, ולאחר מכן להיכנס ולעשות סדר בערך, אם זוהי דעתך. הרי אנחנו אנציקלופדיה דמוקרטית. כמו-כן, ראוי שתמצא לעצמך שם. שהרי המספר שלך, שמופיע מאחורי המסך הזה, יכול בקלות לחשוף את שמך ואת מיקום המחשב שלך ברשת. בברכה, Rafael Guri שיחה 09:52, 25 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

--

היי רפאל,

תראה , אולי הביקורת שלי היתה קצת חריפה, אבל אני לא חושב שאני צריך להסתתר מאחורי שמות בדויים כי לא כתבתי משהו שלא הייתי אומר לאדם בשיחה פנים מול פנים.

אני מבין שהשקעת זמן בכתיבת הערך ואם פגעתי בך אישית אז סליחה. בהזדמנות אשב ואעשה פה קצת סדר - אני אעדכן אותך על כך בהודעה אישית כדי שזה לא יראה כ"מחטף" או מלחמת עריכות.

כל טוב

בוקר טוב לאנונימי! יפה! אך שוב אינך מבין כיצד בנויה האנציקלופדיה. ברגע שאתה נוגע בערך, אני רואה זאת ברשימת המעקב שלי כך שאין צורך שתודיע לי. ואני לא יחיד. אולי עשרות ויקיפדים רואים זאת. ועוברים ובודקים אחריך אם לא עשית טעות. תוכל להיכנס לכל המערכת הזו, רק אם יהיה לך שם מסודר. ולא תתחבא מאחורי מספרים... בברכה, Rafael Guri שיחה 05:36, 26 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]