שיחה:הסהר האדום הפלסטיני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סידור הערך[עריכת קוד מקור]

למה בוטלה העריכה שלי מ–18 באוקטובר 2016? הערך כרגע סובל מהבעיות הבאות:

1. באמצע ההסבר על הארגון מופיע המשפט ’בתקופת האינתיפאדה השנייה נתפסו מבוקשים פעילי טרור וכן אמצעי לחימה וחומרי נפץ שהוברחו באמבולנסים של הסהר האדום.’ שמקומו, אם בכלל למטה. בסוף מופיע המשפט “נשיא הסהר האדום הפלסטיני הוא ד"ר יונס אל חטיב“, שמקומו יותר למעלה.

2. הארגון מפעילֹ שרותי הצלה ובתי חולים בשטחי הרשות ובמדינות ערב . הארגון הוקם בירדן, לא בשטחים. כרגע אין איזכור של עובדה זו.

3. אני מסכים עם הקביעה ש“שעיקר הערך צריך להיות מוקדש לפעילות העיקרית של הארגון,“, ואם יש דיון בטענות נגד הארגון, צריך להיות גם אזכור של בעיות בתפעול הארגון מול הצבא.

כרגע הערך נראה כמו הצהרה פוליטית, ולא ערך באינצקלופדיה. ראה למשל את הערך באנגלית.

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:56, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הדגשת עיקר הערך - פעילותו ההומניטרית של הארגון[עריכת קוד מקור]

משתמש:Gilgamesh משתמש:Gilgamesh - ערך זה הוא על ארגון הומניטרי שמעניק עזרה רפואית, והמידע בו צריך להיות דומה לזה שבערך מגן דוד אדום. נכון, צריך להזכיר את העובדה שהיו כמה מקרים שבהם פעילי הארגון השתמשו באמצעים שלו להברחת מבוקשים ואמצעי חבלה ולביצוע פעולות טרור. לכן השארתי את הפסקה הרלוונטית בערך, אבל פירוט נרחב של חמישה מקרים יוצר מראית-עין כאילו שעיקר פעילותו של הארגון היא טרור ולא עזרה רפואית. זה מוגזם ולא רלוונטי לערך על הארגון. יש עיקרון בוויקיפדיה של "משקל ראוי" וראוי שננהג לפיו. -- ‏גבי‏ • שיח 14:29, 3 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

אין ספק שעיקר הערך צריך להיות מוקדש לפעילות העיקרית של הארגון, כל ארגון, גם הארגון הזה. במקרה שלנו מדובר בארגון שמעניק סיוע רפואי וזה אכן צריך להיות עיקר הערך. עם זאת, לא ניתן להתעלם ממקרים שבהם חרג הארגון מהמתווה הזה. זה מידע חשוב שמציג את כל הצדדים של הארגון. שיפור הערך צריך לבוא לידי ביטוי בהרחבת הטקסט שמוקדש לפעילות העיקרית ולא צמצום הטקסט שמוקדש לפעילות המשנית. הסיבה לכך היא תמצות המידע המשני (פעילות טרוריסטית). כשהערך יורחב הוא יהיה מקיף דיו ושיעור הטקסט שיוקדש למקרים שבהם חרג הארגון מפעילותו העיקרית יקטן. אני לא בהכרח מתנגד לעריכה שתשפר את הטקסט, אבל בלי איבוד מידע משמעותי. עיסוקו של ארגון שאמור להגיש סיוע רפואי בפעילות חבלנית הוא בהחלט מידע משמעותי. היתי מופתע למשל אם שירות האמבולנסים של הולנד היה מסייע למחבלים והיתי רוצה לקרוא על זה אילו הדבר אכן היה קורה. גילגמש שיחה 11:37, 5 בינואר 2016 (IST)[תגובה]
ובבלגיה? --‏גבי‏ • שיח 11:40, 5 בינואר 2016 (IST)[תגובה]