שיחה:הסוכנות לביטחון לאומי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש לקשר את הערך לקישור "המועצה לביטחון לאומי של ארצות הברית" בדך הפירושונים של "מועצה לביטחון לאומי" (אם הייתי יודע איך, הייתי עושה זאת בעצמי).

ה-NSA הוא גוף הסיגינט של המודיעין האמריקני (מקביל ליחידה 8200. ראשי התיבות של המועצה האמריקנית לבטחון לאומי הם NSC - National Security Council וזו מועצה הנמצאת בבית הלבן ומייעצת לנשיא ארצות הברית. אליזבט שיחה 17:52, 29 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]


תקציב החשמל[עריכת קוד מקור]

האם באמת תקציב החשמל של NSA יכול להיות 21 מיליארד דולר? המשתמש שינה את זה מ-21 מיליון דולר. לא נראה לי שזה יכול להיות נכון. גילגמש שיחה 13:06, 22 ינואר 2006 (UTC)

אין מצב שזה 21 מיליארד דולר. בדקתי גם בוויקי האנגלית שם זה 21 מיליון. אודיע למשתמש. Yonidebest Ω Talk 13:11, 22 ינואר 2006 (UTC)

אני ערכתי את התיקון כי המספר של 21 מיליון פשוט נראה נמוך לסוכנות בהקף כזה. רק לשם השוואה בדוח של בזק בסעיף הוצאות כלליות (שכולל את הוצאות החשמל ואחרות ללא חלקי חילוף ושכ"ע מדובר על 340 מיליון ש"ח כלומר 75 מיליון $. ברור לכולם שNSA גדולה מבזק בסדרי גודל כך שהנתון נראה פשוט תלוש. --Dov s 20:38, 22 ינואר 2006 (UTC)

סילקתי את המשפט, משום שאין לו משמעות רבה. לא על חשבון החשמל תפארתו של ה-NSA. בן דוד של שכן של אמא שלי עובד בחברת החשמל, גם הוא צורך חשמל ב-21 מיליון דולר בשנה, וממש לא עושה מזה עניין. דוד שי 21:29, 22 ינואר 2006 (UTC)

למה למה, יש פה שורה על איזה סופר שפרסם ספר שחלק גדול מהעחיחה נסובה סביב ארגון זה, אני קראתי עוד ספר שחלק נרחב מהעלילה מדברת בארגון זה רשמתי זאת ומוחקים לי את זה בטענה שלא כתבתי לפי התכנים של ויקיפדיה, למה למחוק עם יכולים לתקן זאת?

היסטוריה?[עריכת קוד מקור]

סעיף ההיסטוריה בולט בהעדרו. זה ערך טעון שיפור והרחבה באופן ניכר ורחוק מלהיות במצב מניח את הדעת. כדאי שמשתמש בר עניין וידע ירחיב ככל הניתן לפחות בסעיף היסטוריה ויוסיף מידע רלוונטי מהערך האנגלי.