שיחה:הפועל תל אביב (כדורגל)/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


נא להוסיף[עריכת קוד מקור]

בשחקני עבר בהגנה את נחמן קסטרו.

הוספתי קצת חומר על הרקע ההיסטורי והשיוך הפוליטי של הקבוצה, ברוח הנייטרליות והעובדתיות של ויקיפדיה. מקווה ששמרתי על הכללים. --משתמש:Sero0040_nov 02:44, 16 ספט' 2004 (UTC)


מחיקה מהירה מדי[עריכת קוד מקור]

אני הוספתי ללינקים למטה אתר ומחקו את זה סתם, האתר הוא ויקי על הפועל: http://hapoel.wiki.co.il/ על הדרך מי שרוצה לבוא לעזור, יותר ממוזמן :-)

ביברס אזב לצהרי תשנו

מחיקה מהירה מדי[עריכת קוד מקור]

Roybb95, מדוע מחקת בהינף-יד את כל העריכה המפוארת האחרונה שהיתה כאן? --אייתלאדאר 08:43, 25 אוג' 2004 (UTC) נ.ב. כעת ראיתי שניסית לפנות למשתמש בדף השיחה שלו, אבל הרי הוא ציין בסוף הערך שהמידע נלקח ברשות מהאתר המדובר.

אני מכיר את כותב המאמר המקורי(באתר אולטרס הפועל, אם זה משנה משהו). באם אני אשיג את רשותו, תאמינו למילה שלי ותחזירו את העריכה? אין לי בעיה לעשות לה ויקיזציה.Ches 15:26, 4 מרץ 2005 (UTC)

אליפויות[עריכת קוד מקור]

עם כל הצער שבדבר (מפני שאני אוהד הפועל שזכתה בעצמה ברוב תארים אלו בתקופה זו) אני חייב להודות שאליפויות ו/או גביעים לפני קום המדינה לא צריכים להיחשב אולי אפילו בכלל ובטח ובטח שבספירה הכללית.

קהל אוהדי הפועל ת"א[עריכת קוד מקור]

"לרבות מיעוט קטן של אוהדים בארץ, קהלה של הפועל ת"א נחשב כיום לקהל שבא הכי הרבה למשחקי קבוצתו, ובעיני אוהדי כדורגל רבים נחשב קהלה לקהל הטוב והמסור בארץ. שימו לב לנתונים המרשימים הללו : בעונת 2004/5 קהלה מילא את איצטדיון בלומפילד לגמרי 4 פעמים (!), וכל זאת לאחר שהתחלפו שלושה מאמנים והקבוצה איכזבה. אולי קהלה נחשב טוב גם בגלל הארגון והסדר שיש בקהל בגלל ארגון גדול בשם : "אולטראס הפועל". אולטראס הפועל נחשב לאחד מהארגונים הטובים בארץ, כאשר הוא מעודד את הקבוצה, מחלק מנויים לאוהדים מעוטי יכולת, מארגן הסעות למשחקי חוץ, ומארגן תפאורות יפות וטובות בשביל הקבוצה. אך אולי גם בגלל שגם כאשר אתה הולך למשחק של הפועל ת"א, אתה יכול לראות אנשים ממגזרים שונים : ערבים ויהודים, ספרדים ואשכנזים, ימנים ושמאלנים ועוד. בשנים האחרונות הקהל שיפר את תדמיתו לאחר שבשנות התשעים המוקדמות הקבוצה נראתה רע והקהל נטש ברובו את הקבוצה."

נו באמת צהוב עולה 14:43, 25 דצמבר 2005 (UTC)

מחק. זה לא דורש דיון אפילו. גילגמש שיחה

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

הסעיפים הבאים ב"היסטוריה" נלקחו מתוך הספר "אדום בנשמה" (ברשות המחבר):

  • ייסוד הקבוצה
  • 1928 – הגביע הראשון בארץ ישראל – של הפועל
  • 1934 – אליפות ראשונה לקבוצה עברית וגם דאבל ראשון

יוסי גלס 21:41, 26 באוגוסט 2006 (IDT)

כמה תהיות[עריכת קוד מקור]

1. כול הקטע של "יריבותה של הפועל תל אביב עם מכבי תל אביב" נראה לי קצת רע, אולם בייחוד המשפט הבאה:"לרבים מאוהדי הפועל תל-אביב זוהי גם יריבות אידיאולוגית בין התרבות ה"מכביסטית" - הרדיפה אחרי הכסף והעושר - לבין התרבות ה"אדומה" - קבוצת הפועלים, הקבוצה של העם." אני אישית הייתי מוחק אותו.

2. יש יותר מדי קישורים לאתרי אוהדים, אפשר לדלל אותם?

3.האם מונים גם את האליפויות והגביעים לפני קום המדינה?, כי אם לא מספר האליפויות הוא 7 והגביעים הוא 5.

--ח4 15:57, 30 דצמבר 2005 (UTC)

הערך הזה באמת זקוק לעריכה, אז לגבי 1 - תערוך ואל תשכח את יתר הערך. לגבי 2 - מותר. לגבי 3 - למה לא? גילגמש שיחה 15:58, 30 דצמבר 2005 (UTC)
בטח שמונים אליפויות לפני. צהוב עולה 15:59, 30 דצמבר 2005 (UTC)
סבבה רק רציתי לדעת מה הנהול פה בויקי, ישנם אתרי ספורט שלא מונים לפני קום המדינה, לגבי העריכה אנסה כמיטב יכולתי.--ח4 16:00, 30 דצמבר 2005 (UTC)
הי אז למה בערך על אלופות ישראל בכדורגל (גברים) מונים רק מקום המדינה?--ח4 16:09, 30 דצמבר 2005 (UTC)
כן, באמת נקודה טובה. אולי כדאי לשנות את לאליפויות ישראל ותקופת היישוב או משהו כזה. גילגמש שיחה 16:11, 30 דצמבר 2005 (UTC)
צריך להיות גם לפני, אם מישהו יודע מאיפה ניתן להשיג טבלה של לפני אני אמלא. צהוב עולה 16:14, 30 דצמבר 2005 (UTC)
אנסה להשיג, אבל בנתיים צריכה להיות אחידות כול שהיא, בכמה מהערכים מספר האליפיות מחושב אחרי קום המדינה ובכמה אחרי קום המדינה, מה עושים?--ח4 16:24, 30 דצמבר 2005 (UTC)
אצל כולם צריך להיות מספר האליפויות הכולל. צהוב עולה 16:31, 30 דצמבר 2005 (UTC)

נוסד ב-1927[עריכת קוד מקור]

אתה בטוח שזה נוסד ב-1927? לפי ויקיפדיה האנגלית הקבוצה נוסדה ב-1923, ולפי אתר מכבי תל אביב - "ב1924- קם חבר "מכבי" ומבצע את המעבר הראשון בתעשיית הכדורגל הישראלי. שרפשטיין מארגן קבוצת פועלים חיפאים סביבו ומקים את "ההתאחדות הארצית של הפועל".". צהוב עולה 18:20, 30 דצמבר 2005 (UTC)

המועדון הפועל תל אביב כמועדון ספורט נוסד לפני מועדון הכדורגל, שנוסד ב1927. ככה גם לפי אתרי האוהדים של הקבוצה--ח4 18:24, 30 דצמבר 2005 (UTC)
שים לב גם שלפי האתר שציינת הדרבי התל אביבי הראשון נערך ב-1928, דבר שמאושש את הקמת הקבוצה שנה לפני.

צהוב עולה, אולי תשאיר לאוהדי הפועל לעדכן את הערך הזה? לגבי שנת ייסוד הקבוצה - כשכתבתי את הספר "אדום בנשמה" בדקתי את זה ביסודיות.

יוסי גלס 21:41, 26 באוגוסט 2006 (IDT)

עשיתי את שלי בכך שגרמתי לאוהד הפועל להגיד "צהוב עולה" :). אשמח להשאיר את הערך לאוהדי הפועל בלבד, אבל נראה שאתם צריכים את עזרתי. אגב הוחלט להשתמש בסמל הרשמי של הפועל תל אביב, ולא בסמל "הפועל". צהוב עולה 00:58, 27 באוגוסט 2006 (IDT)
יוסי, קראתי את מה שכתבת ואני שמח שאתה פה, אתה כותב היטב. רק שים לב כי אין צורך לקשר כל פעם ל"הפועל" ו"מכבי": מספיקה פעם אחת. בנוסף כבר יש את "סמל הפועל ההיסטורי" תחת הכותרת "סמל", אז אין צורך לחזור עליו. בנוסף השם המלא של הפועל הוא "הפועל כתר תל אביב". אתה בטח חושב שאני אומר את זה רק כי אני אוהד מכבי, אבל שים לב שגם בערך מכבי תל אביב (כדורגל) כתוב "מכבי רסידו תל אביב", אז אני נייטרלי בנושא. בברכה, צהוב עולה 01:13, 27 באוגוסט 2006 (IDT)

האם אפשר להוריד את תבנית השיכתוב?[עריכת קוד מקור]

ואם לא, אפשר בבקשה לפרט את הבעיות בערך כדי שאנסה לתקנם?--ח4 18:39, 30 דצמבר 2005 (UTC)

  • לא כותבים ז"ל באנציקלופדיה
  • הערך טעון הגהה - יש בו שגיאות כתיב
  • יש בערך שגיאות לשון - ביטויים מעורבבים בסגנון טוביה החולב
  • חלק מהערך כתוב במשלב של שפת רחוב/שפת עיתוני כדורגל.

אורנה - ladypine 17:02, 1 ינואר 2006 (UTC)

  • הורדתי
  • אבצע
  • אפשר לקבל דוגמה?
  • כנ"ל

--ח4 08:30, 3 ינואר 2006 (UTC)

שוב חוזר הניגון[עריכת קוד מקור]

אני באמת לא מבין למה צריך כל פעם לחזור על הדבר הזה. יש סמל מקובל והיסטורי לקבוצה, הוא מוכר ע"י כלל הציבור כסמל הקבוצה. הסמל החדש הינו מסחרי ומשתנה בהתאם לספונסר המתחלף. בדומה גם שם הקבוצה אינו משתנה בשום ערך של קבוצת ספורט בגלל שהספונסר השתנה, ואין ערך ששמו כולל את הספונסר (ובדומה אם שם הערך הוא הפועל תל אביב, לא יתכן שבתוכו יכתב שם הקבוצה עם הספונסר, זה פשוט מגוחך). היה בדיוק את אותו דיון לגבי הפועל תל אביב כדורסל, וגם שם טחנו את הנושא דק דק, הראיתי שאין אח ורע לכך בעולם, הבאתי כדוגמה מפורסמת את פורטיטודו בולוניה שהספונסר שלה משתנה כל שנה, ובישראל כל שנה בתקשורת משנים את שמה בהתאם למרות שבאיטליה ובערך הרשמי על שמה היא נקראת (כמובן) פורטיטודו http://it.wikipedia.org/wiki/Fortitudo_Bolognsa. זה פשוט מרגיז.

בדיקות הערנות האלה ע"י המשתמש צהוב עולה אחת לכמה חודשים, שמצהיר במפורש על שנאתו (במילים שאינן הולמות בכלל) לקבוצה, ושכל מטרתן קנטרנות צריכות להיפסק. בפרטיו האישיים הוא אפילו מתייחס בעקיפין לסוגייה ואומר שיש להתייחס לשם אולם בצורה שונה משם קבוצה בהקשר לספונסר, כלומר ששם קבוצה לא צריך לכלול את הספונסר. זאת פשוט קנטרנות לשמה שדי נמאסה הפועל 14:05, 17 מרץ 2006 (UTC)

קודם כל שחזרתי את השינוי שלך בגלל שכתבת שלב לבייב קנה 75% ממניות הקבוצה ומחקת את הקישור לצרפתית, בנוסף לשינוי הלוגו כאשר כמה שורות מתחת כתוב שהלוגו הוא סמל האוהדים (היית צריך לפחות לשנות את זה), בכך העריכה שלך הייתה יותר גרועה מהמצב ההתחלתי בכל מקרה. חוץ מזה אשמח אם הקהילה תגיד איזה לוגו צריך לשים ואז אם יהיה רוב גורף לא אתנגד לשינוי: הלוגו הרשמי או הלוגו של האוהדים בערך של הקבוצה. בקשר לבולוניה, אנחנו לא קוראים לערך "הפועל כתר תל אביב" כמו שהם אולי לא קוראים לו "קלימאמיו בלוניה".
חוץ מזה מה לא ראוי במה שכתוב בדף המשתמש שלי? אני אשנה אם יש משהו לא ראוי צהוב עולה 14:06, 17 מרץ 2006 (UTC)
אני לא כתבתי מילה על לבייב והקישור לצרפתית. בקשר לשינוי הלוגו כמו שכבר אמרתי הדיון הזה היה בעבר מספר פעמים, ואין שום סיבה לחזור עליו שוב. אם אנחנו לא קוראים לקבוצה הפועל כתר תל אביב וקלימאמיו בולוניה אנחנו גם לא שמים בסמל שלה את כתר וקלימאמיו. ההעלאה החוזרת והנשנית שלו על ידיך היא קנטרנות לשמה. אתה בעצמך ערכת מספר פעמים את הערך בזמן האחרון ולא שינית את הסמל, ומדובר כאמור בבדיקת ערנות שפשוט לא לעניין, בוודאי ע"י משתמש שברו שדעתו הפוכה ושבדף המשתמש שלו מופיעים ביטויים כגון "אני שונא את האדומים", ו"שער 5 עולה באש".הפועל 15:36, 18 מרץ 2006 (UTC)
קודם כל "שער 5 עולה באש" לא אני הוספתי לדף המשתמש שלי אלא אנונימי. שנית, אתה כן שינית על לבייב וצרפתית, ראה [1]. חוץ מזה אני נייטרלי בכל העריכות שלי, ראה את עריכותיי בהפועל, בית"ר, חיפה, כולן לטובת הערך. לדעתי טובת הערך היא שיהיה את הלוגו הרשמי, אני לא מבין איך אפשר לתפוס את זה כדרך לנגח את הפועל. בכל מקרה שמתי דיון על זה ברשימת ערכים למחלוקת (ראה הפועל תל אביב (כדורגל)). צהוב עולה 17:44, 18 מרץ 2006 (UTC)
אין לי מושג איך נוצר הפער הנ"ל. כנראה טעות עריכה שלי אין לי שום התנגדות להחזיר את כל מה שהיה קודם לגבי הלינק לצרפתית, ולגבי לבייב.

לגבי הביטוי עצם העובדה שלא הסרת אותו מצביעה על הסכמתך, ובוודאי לגבי הביטוי הראשון ששמת בעצמך. ובשורה התחתונה - הנושא כבר נדון, אין שום סיבה להעלות אותו שוב חוץ מניסיון קנטרני שלך, שהרי כאמור כבר ערכת הערך מספר פעמים בעבר, וכעת זו רק בדיקת ערנות, אין פה שום מחלוקת וחבל שאתה עוד מנסה לגרור אחרים לכך.הפועל 20:42, 18 מרץ 2006 (UTC)

קודם כל אם תשים לב גם לא הורדתי את "הפועל ת"א אהבת חיי" אז אני מסכים עם זה? הנושא רק נדון בינינו אם אינני טועה, ואיך אין מחלוקת אם שנינו חושבים דברים אחרים? צהוב עולה 20:44, 18 מרץ 2006 (UTC)

גביע אופ"א[עריכת קוד מקור]

תיקוני עריכה ועידכון לשנה הזו--Redjoe 10:55, 7 באוקטובר 2006 (IST)

יש לי המון מידע על הפועל בפורמט וורד איך אני מעלה לאתר?

האם זה מידע שאתה כתבת, או מועתק מאיזה מקום? האם זה מידע אנציקלופדי? האם הוא ערוך וברי לקורא? במידה והתשובה לכל זאת הוא חיובי (ביחוד שאתה כתבת), אתה פשוט מבצע גזירה/הדבקה של התוכן לפיסקה המתאימה במאמר, או פותח פיסקאות חדשות. חגי אדלר 16:47, 8 בינואר 2007 (IST)

אני ערכתי והכנתי הכל... זה מדיע נדגיר ויקר מאוד כל קיים בוורד אם מישהו באמת אכפת לו ורוצה לעזור אז שיגיב...

אני ערכתי הכל והכנתי א תפנו אליי זה באמת חשוב שיהיה מידע אנצקלופדי להפועל ת"א...

עזרה להכנסת מידע אדיר על הפועל תל אביב מכל הזמנים[עריכת קוד מקור]

אני ערכתי והכנתי הכל... זה מדיע נדגיר ויקר מאוד כל קיים בוורד אם מישהו באמת אכפת לו ורוצה לעזור אז שיגיב...

אני ערכתי הכל והכנתי א תפנו אליי זה באמת חשוב שיהיה מידע אנצקלופדי להפועל ת"א...--Nissanu 15:57, 10 בינואר 2007 (IST)NISSANU

למה שלא תכניס לבד? כל אחד יכול לערוך כאן. חגי אדלר 02:00, 11 בינואר 2007 (IST)

זאת עבודה קשה מאוד עד העלתי הכל ואספתי זה לקח לי המון זמן אני מוכל לשלוח לך למייל קובץ אחד שתבין למה אני מתכוון

תיתן לי את המייל שלך

שלח לי מייל דרך הלינק בדף המשתמש שלי. אראה מה טיב החומר ומה אפשר לעשות. חגי אדלר 18:43, 12 בינואר 2007 (IST)

חגי בוקר טוב לא מצאתי את המייל שלך תיתן לי ותאמין לי שלא תצטער... זה חומר יקר ערך.... מחכה תודה

chagai בשרת aol.com חגי אדלר 09:32, 14 בינואר 2007 (IST)

חגי שלחתי לך מחכה לתגובה

מידע פנטסתי. יש לשער שעבדת על זה רבות. לצערי אולי רק 10 - 15 שורות יכולות להכנס לכאן משום שזו אנציקלופדיה ולא אוסף פריטי טריויה. מי זה המוזיאון האדום? האם זה אתה? יש לך זכויות יוצרים מלאות על הכתוב? במידה וכן, אשאיר בקובץ רק את מה שראוי לעלות, תאשר לי להעלות את זה, ואעלה במשך השבוע. חגי אדלר 18:26, 14 בינואר 2007 (IST)

חגי אהלן כמו ששמת לב זה מידע יקר ולקח לי המון זמן לעבוד על כך. קובץ זה הוא רק על קצה הקרחון... כמובן שהייתי מעדיף שהכל יעלה לאתר או משהו... אבל כמובן שתוכל להעלות את הכל לכאן ולתת לי (סליחה על הבקשה) את הקרדיט וגם לך מחכה לתשובות ואם תרצה עוד טעימות רק תבקש...

ניסן עוזיאל

קרא את הודעתי שוב. לא ענית לי על השאלות. חגי אדלר 16:09, 15 בינואר 2007 (IST)

חגי אין בעיה שתעלה את זה לכאן... יש לי עוד המון מידע רק תבקש

לא יכול להעלות אם אתה לא עונה לי כאן על: מי זה המוזיאון האדום? האם זה אתה? יש לך זכויות יוצרים מלאות על הכתוב? חגי אדלר 22:26, 15 בינואר 2007 (IST)

המוזיאון האדום זה אני. אני כתבתי הכל ואספתי חומרים. נעזרתי רק ברון עמיקם בחלק מהנתונים. בסדר חגי... מחכה לתשובה

חגי מה קורה?--89.0.142.107 08:26, 18 בינואר 2007 (IST)

חגי מה קורה? זה ניסן הגבתי לבקשתך... מחכה לתשובות תודה ניסן

אל תדאג, בעבודה. חגי אדלר 17:53, 18 בינואר 2007 (IST)
הוספתי כמה פריטי טריויה חשובים. כל השאר אלו הן אנקדוטות סטטיסטיות שלא מתאימות לאנציקלופדיה. (אבל היה לי נעים לקרוא אותן!) חגי אדלר 13:30, 21 בינואר 2007 (IST)
הכי חשוב ניסן! מחקו לנו את תמונת הלוגו מהתבנית.
משתמש זה אוהד את הפועל תל אביב בכדורגל
אתה יכול לפנות להנהלה שיאשרו לנו שימוש חופשי בלוגו? זה צריך להיות שימוש חופשי מעבר לויקיפדיה. הצל אותנו. אם אתה משיג, אני צריך עותק של הדוא"ל. חגי אדלר 13:36, 21 בינואר 2007 (IST)

הבעת תודה לחגי[עריכת קוד מקור]

דבר ראשון תודה. דבר שני אטפל בבקשתך. עוד דבר יכולת להוסיף עוד פרטים לטריוויה... יש לי עוד המון אינפורמציה. אשלח לך אותה בערב... תגיב ניסן

חגי שלחתי לך למייל עוד כמה קבצים... תגיב ניסן

חגי עדכנתי קצת את הטריויה..ניסן

מחקתי הרוב. אתה צריך להבין שזו אנציקלופדיה, לא אתר של הפועל תל אביב. חגי אדלר 18:08, 22 בינואר 2007 (IST)

חגי מה קורה? יש חדש? שלחתי לך עוד חומרים. מה איתם? תגיב תודה ניסן

שלחתי אימייל. קיבלת? חגי אדלר 17:17, 25 בינואר 2007 (IST)

לא קיבלתי. איזה אי-מייל שלחת לי?

זה... (ב-22/1/07):

Hey Nissan,

One file I already had. The second one I could not open. So I saw only the one on Sinai. Indeed good stuff.

I think by now you got the idea. see what I deleted from your edit. You put in stories and major facts. You leave out stats like which team he scored against in 1986.

Try to update the article on Sinai yourself, from your material. I will follow up after you, and edit it. That way you will learn and be independent.

Adom Ole. חגי אדלר 20:33, 26 בינואר 2007 (IST)

חגי הבנתי ובנוסף מה קורה עם המייל --89.0.142.107 11:43, 28 בינואר 2007 (IST)

כל תוצאות הפועל באירופה בערך הראשי[עריכת קוד מקור]

האם הקונצנזוס פה הוא שכל תוצאות הפועל באירופה אי פעם (או יותר נכון בעצם, רק אלה של השנים האחרונות) מקומם בערך? לפי דעתי, ברור שלא ואם רוצים אפשר ליצור ערך הפועל תל אביב באירופה (כדורגל) או רשימת משחקיה של הפועל תל אביב באירופה (כדורגל) שבו יהיה המידע הזה. כל המידע הזה הוא חוסר פרופורציונלי יחסית לשאר הערך. Yonatanh 13:01, 25 בפברואר 2007 (IST)

אני מסכים עם יונתן שאין לכך מקום בערך בצורה הזאת, אפשר לעשות טבלה קטנה כמו בערך בית"ר ירושלים (אגב אני מגיב פה כי הדף הזה ברשימת המעקב שלי ולא כי עקבתי אחריך אז אל תפחד). עם זאת עדיין יש לדון על כך לפני המחיקה ולא אחריה, אולי הגיע הזמן למחוק את הדף של "היו נועזים" כי אף אחד פה כנראה לא תומך בו. אגב אתה אומר "רק בשנים האחרונות" אבל להזכירך רק בתחילת-אמצע שנות ה-90 ישראל הצטרפה לאופ"א אז קרוב לוודאי שאלו כל התוצאות. צהוב עולה 13:06, 25 בפברואר 2007 (IST)
בעצם קראתי את היו נועזים וזה בכלל לא קשור לכך שאפשר למחוק נתונים מערכים, להיפך, כתוב שיש לדון לפני כן. "היו נועזים" לפי דף העזרה דן רק בתיקונים בערכים. צהוב עולה 13:13, 25 בפברואר 2007 (IST)
"אולם אל תתנו לזה להפחיד אתכם! ברובם הגדול של הערכים, הרגישו בנוח לצלול ישר פנימה ולעשות שינויים גורפים כפי שנראה לכם שנדרש. יש רק כמה נושאים רגישים מאוד שבהם מוטב להיזהר, ואתם תזהו אותם מיד."
בכל מקרה, זה בכלל לא משנה, העיקר שאתה מסכים איתי שאין מקום להעמיס על הערך עם מידע טריויאלי כגון זה. Yonatanh 12:05, 26 בפברואר 2007 (IST)
מידע חיוני לאוהדים ולקוראים. אלו לא תוצאות משחקי גביע הטוטו. אני לא חזק בטבלאות, אבל אין ספק שטבלה עדיפה. כמו בית"ר ירושלים, אבל משופרת. חגי אדלר 17:53, 26 בפברואר 2007 (IST)
ומי החליט איזה משחקים הם חשובים מספיק בשביל להיכלל בערך ואיזה לא? אולי כדאי גם לכלול את כל משחקי הפועל באינטרטוטו? או אולי לכלול את כל משחקיה של ארסנל בליגת האלופות? Yonatanh 18:33, 26 בפברואר 2007 (IST)
הכותבים והקוראים שמעדכנים זאת באורח שוטף. אתה הרי לא באמת מתעניין בהפועל ת"א, אז הנח לנו. כל התמונות כאן חוקיות... חגי אדלר 18:55, 26 בפברואר 2007 (IST)
אהבתי את הבדיחה ובעוד שאני אכן לא חובב גדול של הפועל, אני כן חובב גדול של כדורגל ואי אפשר סתם בשרירותיות להחליט איזה משחקים כן מתאימים ואיזה לא. בינתיים, אין פה ממש רוב שתומך בעמדה שלך. Yonatanh 19:04, 26 בפברואר 2007 (IST)
עברת לאחרונה על מכבי חיפה? ראית איזה הבדל מול פה חוץ מזה שיש שם קצת יותר "זיקוקים"? מנין הקביעה שאני בדעת מיעוט? חגי אדלר 19:10, 26 בפברואר 2007 (IST)
אוקיי אז גם שם צריך לשנות לפי דעתי, פשוט ראיתי את זה במקרה כשערכתי את הערך הזה... בינתיים לפי דף שיחה זה אתה אכן בדעת מיעוט. Yonatanh 19:15, 26 בפברואר 2007 (IST)
(מקליד תוך כדי האזנה לדוד שי בערוץ 10) רבותי, הרמתי את הכפפה והתחלתי להעיז בעריכתי. רשימה סטיסטית שכזו איננה סבירה ומתקשה להבדיל בין עיקר וטפל. אני הופך אותה אט-אט לפסקאות אנציקלופדיות סבירות יותר, לטעמי. אשמח לעזרה בעניין העברת הביתיות בעונת 01/02 - אני זוכר שנגד מילאן הם כבר שיחקו בקפריסין, אבל אם אני לא טועה פארמה הייתה הראשונה לדרוש זאת ונענתה בשלילה. נדמה לי גם שחלק מהשחקנים שלה לא הגיעו בסוף. מישהו יכול למצוא מקורות לעניין? זהר דרוקמן - I♥Wiki19:59, 26 בפברואר 2007 (IST)
יונתן, כבר נאמר לך שכל המשחקים נמצאים פה, אף אחד לא שואל אילו משחקים חשובים ואילו לא. עברנו לאירופה בתחילת שנות ה-90 (בסביבות 94-95 לדעתי) ולכן מן הסתם לא יהיו פה משחקים מלפני שנה זו. אני כן חושב שיש בעיה עם הניסוח, ובזמנו אף הוספתי לערך הזה תבנית עריכה (או שכתוב) בגלל ריבוי הפסקאות והסטטיסטיקות, וחוסר הסדר, אך התבנית הוסרה מתישהו. צהוב עולה 20:03, 26 בפברואר 2007 (IST)
קודם כל, הייתי מציע לך דחוף להירגע עם ההתנשאות שלך. שנית כל, מי החליט שמשחק אינטרטוטו לא חשוב מספיק בשביל להיכלל בערך ושמשחק מוקדמות גביע אופ"א כן חשוב מספיק או לחילופין שמשחק גמר גביע המדינה לא חשוב מספיק אבל שמשחק גביע אופ"א כן חשוב מספיק? אנא תן יותר תשומת לב לשיחה במקום לדבר על מה שנאמר ומה שלא נאמר. Yonatanh 20:22, 26 בפברואר 2007 (IST)
יונתן, אתה מתנצח במטרה לא ברורה. גביע האינטרטוטו הוא המפעל השלישי בחשיבותו ומופיעות בו קבוצות קטנות אשר פעמים רבות אף הן לא טורחות להציב את ההרכב הראשון אלא לנצל את המשחקים בשביל לתת צ'אנס לצעירים או לבחון חדשים. אם אני לא טועה הפרס, מלבד זה הכספי, לזוכה באינטרטוטו הוא מקום באחד הסיבובים הראשונים של אופ"א, וזה אומר דרשני. אפילו הסופר קאפ לא מתייחס לאינטרטוטו אלא רק לאופ"א ולליגת האלופות. לא צריך להיות מבין גדול בכדורגל כדי להבין שלמפעל זה חשיבות שולית יחסית לשניים האחרים, המאפילים עליו רבות. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:38, 26 בפברואר 2007 (IST)
זהר, למידע נוסף אתה יכול לפנות לניסן עוזיאל לעיל. יש לו מידע על כל מה שקרה בהפועל בכל הזמנים... אם אתה מתקשה ליצור איתו קשר, אני יכול לשלוח לך את האימייל שלו. צהוב צודק, הייתה על הערך תבנית עריכה, ומישהו הסיר שלא בצדק. חגי אדלר 21:11, 26 בפברואר 2007 (IST)
תודה חגי על ההתייחסות והתשובה. אני לא צריך פרטים מרובים, זה צריך להיות עניין קל לחיפוש שעבורו אני חושב שניתן לחרוג ולהסתמך גם על מחקר ראשוני בסגנון "כן, שהמשחק הראשון בקפריסין היה נגד X, והראשונים שביקשו זאת היו Y, אבל נתנו להם Z ושיחקו בישראל". אם מישהו יכול להביא לינק שמציין זאת, אשמח. בטח יש באתר הבית של הפועל או אחד מאתרי האוהדים הגדולים, אבל בתור מכביסט אני חושש שאעלה עשן אם אכנס לאתרים האלו :) (או במילים אחרות - אני עצלן אבל רוצה לשכתב היטב, למישהו אכפת לעשות עבורי את העבודה השחורה בשביל הפרט הקטן הזה?). זהר דרוקמן - I♥Wiki21:38, 26 בפברואר 2007 (IST)

זהר, לשאלתך, הנה תשובתו של ידידי המומחה יוני: Israel was under massive terror attack at that time, and lots of team didn't want to play in Israel, some of Chelsea stars refused to come to Israel. Before the game against A.C Milan there were a terror attack in a Restaurant in Tel-Aviv called Sea-food market, Abuksis and Assi Domb were at that restaurant. This was the "kash sheshavar et agamal". For EUFA the terror have become very realistic and the decision was clear HTA won't host in Israel. This was the only team HTA didn't host in Israel during this campaign. חגי אדלר 22:43, 27 בפברואר 2007 (IST)

גם אני זכרתי שזה בגלל הפיגוע בסי פוד מארקט. צהוב עולה 22:46, 27 בפברואר 2007 (IST)
הוספתי. אשמח לדעות האם השינוי שעשיתי הוא אכן מבורך. אם כן, אז אולי ברגע שאסיים את "היום בהיסטוריה" (בקרוב מאוד) אתיישב לכתוב באותו האופן בכל הערכים. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:01, 28 בפברואר 2007 (IST)
זהר, אני אוהב את השינויים שערכת אבל שים לב לא לכתוב "מזלם של שחקני הפועל, שניצלו מהפיגוע, היה לרועץ עבור הקבוצה". אני לא חושב שזה ששחקני הפועל ניצלו היה בעוכריה של הקבוצה, מקסימום אפשר להגיד שהיותם של השחקנים במקום דקות לפני הפיגוע פגעה בהפועל אבל הם לא ידעו שהולך להיות פגוע אז לדעתי זה מיותר. צהוב עולה 19:07, 28 בפברואר 2007 (IST)
אני לא מסכים שזה המשתמע מהדברים שכתבתי, אבל מקבל את השינוי. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:19, 28 בפברואר 2007 (IST)
בנוגע למידע שחגי קיבל באימייל על כך ששחקני צ'לסי לא רצו לבוא לארץ. אוהד צ'לסי גדול שאני מכיר אמר לי שרניירי פשוט זלזל בהפועל ולא נתן לשחקנים להישאר באנגליה בגלל הפחד שלהם. Yonatanh 19:10, 28 בפברואר 2007 (IST)
זה כבר דורש מקור. אם אתה כבר כאן - ביקשתי ממך להגיב להודעה האחרונה שלי בדף השיחה שלך. אנא בצע זאת. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:19, 28 בפברואר 2007 (IST)
סליחה, כרגע שמתי לב שכן הגבת. לא משנה. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:21, 28 בפברואר 2007 (IST)
יונתן, האם ניסית לחפש את טבלת ליגת העל לעונת 1988/89 לפני שהוספת את תבנית דרוש מקור? אם כן ניסית אז מה שעשית זה בסדר, אבל אם לא עליך לחפש לפני שאתה מוסיף את התבנית הזו. אני לא בטוח אילו תוצאות יניב החיפוש, כי מראש היה ידוע לי (ועכשיו יהיה ידוע גם לך) שבאתר מכבי חיפה יש את הטבלאות של עונות רבות - [2]. חיפוש בטבלה לעונה המדוברת מראה שהיו להפועל 8 נצחונות ו-8 תוצאות תיקו - סה"כ 32 נקודות - ונרשמו לזכות הפועל 28 נקודות - כלומר ירדו 4 נקודות ולא 6. צהוב עולה 19:26, 28 בפברואר 2007 (IST)
מן הסתם חיפשתי את עונש הפחתת הנקודות אך מה שהבאת הוא, לפי דעתי, קודם כל מקור לא מהימן ושנית גובל במחקר ראשוני (החלק שבו עשית את החישוב וכו'). אין לי בעיה שבינתיים יהיה רשום 4 נקודות כי זוהי כנראה העובדה הנכונה אבל גם אין לראות אמרה זו כאחת בעלת מקור. Yonatanh 01:03, 1 במרץ 2007 (IST)
לעשות חישוב כשיש את הנתונים מולך (מספר נצחונות, תיקו ונקודות) זה לא מחקר ראשוני ולא בטיח. צהוב עולה 16:20, 1 במרץ 2007 (IST)
צהוב, הוא התבדח. כדאי להתבדח לפני פורים. חגי אדלר 11:19, 2 במרץ 2007 (IST)

מתוך דיון המלצה[עריכת קוד מקור]

נגד בתור אוהד הפועל, ערך זה אינו ברמת מומלץ. חגי אדלר 21:45, 22 במרץ 2007 (IST)

השאלה אם תוך שבוע אפשר להביא אותו לרמת מומלץ, ועל כך מומלץ לנהל דיון בדף השיחה של הערך. מלמד כץ 21:59, 22 במרץ 2007 (IST)
נגד אין כמעט שום דבר על התקופה משנות ה-30 עד שנות ה-80 כך שערך זה ממש לא הושלם. לא נראה לי שאפשר להשלים אותו תוך שבוע גם. לא קראתי את הקריטריונים עדיין אמנם אבל אולי יש מקום לשנות את קריטריון היציבות כי ערך על חברה או בעצם כל דבר שעוד קיים לא יכול לעמוד בקריטריון כזה. יונתן שיחה 22:06, 22 במרץ 2007 (IST)
חגי ויונתן, ההצבעה טרם החלה - היא תתחיל בעוד שבוע. אנא הורידו את הצבעתכם, ונסו לשפר את הערך ולנהל עליו דיון בדף שיחתו במשך שבוע ההמתנה. מלמד כץ 22:10, 22 במרץ 2007 (IST)
ה נגד שלי הוא לא במובן "הצבעתי" אלא במובן "התנגדותי" ובא להדגשה. אין סיכוי להביא הערך למצב מומלץ תוך שבוע, ולעניות דעתי גם אין מי שיעשה זאת. בא נודה על האמת, בעלי היכולת לא בדיוק מעוניינים ובעלי העיניין והידע לא בדיוק יכולים. וגם אם יהיה במצב כזה בעוד שבוע, הוא ידרוש תחזוקה שוטפת נון-סטופ כדי למנוע מעורכים לרגע לא לקלקל אותו. סליחה שאני פסימי, אבל זה המצב. חגי אדלר 22:40, 22 במרץ 2007 (IST)
כמו שחגי אמר, מי הולך לעבוד עליו בשבוע הזה? דרך אגב, מהו קריטריון היציבות הזה? אני מתכנן להביא את הערך ארסנל לרמה (שאני מקווה) שתהיה של ערך מומלץ (הערך באנגלית מומלץ) ואני לא רוצה שהצבעה כזו תידחה בגלל קריטריון מוזר כזה. אנחנו ויקיפדיה ולכן טבעי שערכים אצלנו ישתנו. יונתן שיחה 22:43, 22 במרץ 2007 (IST)
ויקיפדיה:ערכים מומלצים/קריטריונים לקביעת ערך מומלץ#יציב. גם אירוע מתמשך, וגם פוטנציאל למלחמות עריכה. (דרך אגב, חוץ מזה הערך באמת רחוק מהרמה הדרושה). מור שמש 05:35, 23 במרץ 2007 (IST)

אני לא מבין איך ייתכן שמפרטים על הפועל תל אביב כל כך הרבה,בעוד על מכבי תל אביב,הקבוצה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי עם הכי הרבה אוהדים והכי הרבה תארים הפירוט הוא מינימלי,נו באמת

שחזור ההוספה הגדולה האחרונה[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את כל התוספות האחרונות של יוסי האדום (שיחה | תרומות | מונה). אנמק את שכתבתי בתבנית השכתוב: פירוט יתר, NPOV, ניסוחים לא אנציקלופדיים. אני מאמין שכל מי שישווה בין גרסת השחזור לגרסה האחרונה יבין מדוע פעלתי כך. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:06, 17 באוגוסט 2008 (IDT)

ואפשר להוסיף לבעיות של התוספת הזו שרובה מורכבת מפסיפס של ציטוטים מהעיתונות. זו לא כתיבה, זו העתקה ועריכה. יוספוסשיחה 00:17, 17 באוגוסט 2008 (IDT)
שתי הערות יש לי לגבי הגישה הזו:
  • הערה טכנית - ויקיפדיה מנוהלת על ידיך, ברוקולי? כמה שניות חשבת לפני שמחקת את התוספות? אני מנחש שפחות ממה שלקח אתמול לבולט לסיים מאה מטר. טעיתי? אני חושב גם שיש טעם לפגם בכך שמי שמכריז על עצמו כאוהד מכבי תל אביב בכדורסל יכסח ערך של הפועל תל אביב.
  • הערה לגבי התוכן - מה מהווה בסיס יותר טוב לערך יותר מוצלח? בלי או עם התוספות שלי? אני משוכנע שעם. אני מסכים בהחלט שזה דורש עוד עריכה משמעותית, אבל עדיין - תסתכלו על מה שהיה קודם, כמעט לא הייתה אינפורמציה היסטורית בלבד. מישהו הוסיף הערה על הצורך בשיכתוב. מקובל עלי.

ברוקולי - אני מבקש שתחזיר את התוספת, ותן הזדמנות לאנשים לשפר אותה.--יוסי האדום - שיחה 14:05, 17 באוגוסט 2008 (IDT)

המלל שהיה פה הוא אחד הטרחניים ביותר אי פעם שכמעט קראתי. לא ייתכן שנשלח את הקוראים לחפש מידע בהררי המלל שכתבת פה. היסטוריה של מועדון צריכה להיות תמציתית, לא ארכנית כמו שהיה פה. עדיף בהחלט מעט מידע אבל כתוב היטב מאשר מידע מפורט יתר על המידה וכתוב לא טוב. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (17.08.2008 14:11)

שינוי קטן לסמל[עריכת קוד מקור]

הסמל שעל החולצות קצת שונה מהסמל שבערך, אשמח אם תשנו אותו. הסמל ה"אמיתי" הוא זה [[3]].

זה קטן מדי. אולי יש לך אותו ברזולוציה גדולה יותר? הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (30.08.2008 15:11)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

אני רואה שב-28 באוקטובר, וגם יומיים לפני כן, החליט הגמל התימני למחוק את הקישורים החיצוניים מהערך הזה, למעט אחד. לי זה נראה כמו השחתה. אומנם השחתה מסודרת בלי שגיאות עריכה, אבל עדיין השחתה. אני מקווה שאני טועה. אשמח לדעת למה אתה מוחק את הקישורים. --יוסי האדום - שיחה 11:14, 1 בנובמבר 2008 (IST)

זו לא השחתה, זו החלטה עריכתית. יש לקשר לאתרים אשר יכולים לתרום לקוראי הערך ובעלי מהימנות מסוימת. כך, למשל, אתר העמותה או אתר האולטראס - מועדון אוהדים מוכר וידוע. לעומת זאת, יש אתרים שלא סביר, למשל - פורום. שני אתרים, בהם, לצערי, הוויקי, הקפיצו לי אזהרה של SiteAdvisor, אז נמנעתי מלעיין בהם. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:11, 9 בנובמבר 2008 (IST)
שני האתרים שמקושרים עכשיו - סבירים. בכל מקרה, כשראיתי עומס קישורים לא סבירים, הרשיתי לעצמי לחשוד גם בקישורים שמסתבר שהם לגיטימיים. כמו כן אני מבקש את התנצלותו של יוסי, שקרא לעריכתי השחתה. הגמל התימני (מחלקת התלונות) (9.11.2008 19:14)

אמרתי שזה נראה לי כמו השחתה, וזה עדיין נראה לי ככה. מה שהפריע לי במחיקה החוזרת שלך זה שהיא נעשתה פעמיים בלי לטרוח לתת הסבר למחיקה. תקן אותי אם אני טועה.

אבל העניין הוא לא מה אני חושב או מה אתה חושב, העניין העיקרי כאן הוא ויקיפדיה, ומה לגיטימי לויקיפדיה. נחזור לקישורים, בואו נראה אחד אחד:

בסה"כ 6 קישורים שלגביהם נאמר:

  • הגמל התימני: "עומס קישורים לא סבירים". איזה קישור לא סביר? או שהתכוונת ל"עמוס קישורים לא סביר"? אם ככה, אז מה סביר? 5? 4? או אולי אפשר להחליט לפי התוכן? הנה מידגם קצר: בדף של ארסנל יש 5 קישורים, בדף של ברצלונה 11 קישורים. הפועל איננה ארסנל וגם לא ברצלונה, אבל זו ויקיפדיה העברית, וכל הקישורים הם בעברית.
  • זוהר דרוקמן טען שהויקי הקפית לו siteadvisor. אתה מדבר על התוסף של פיירפוקס? אתה יכול לבדוק אם זה עדיין קורה? אני מניח שאם נפנה לבעלי הויקי הם יתקנו את זה. נעשתה שם עבודה רצינית (אני שותף לה) ואני חושב שלא ראוי שדווקא ויקיפדיה תפסול קישור לויקי.

ולסיום - אחד הקישורים שנמחקו הוא קישור ל"אדום עולה". מישהו מוכן להגיד לי מה הבעייה עם האתר הזה?--יוסי האדום - שיחה 22:41, 9 בנובמבר 2008 (IST)

יוסי, בוא נעבור רגע קישור-קישור, ונסביר:
  1. האתר הרשמי של הפועל תל אביב - האתר הרשמי - אין ספק שצריך להיות.
  2. אולטראס הפועל - אתר ארגון האולטראס של הפועל תל אביב - אתר של ארגון ממוסד ומוכר (לא יודע אם רשומים בתור גוף חוקי כלשהו, אבל הם כן מאורגנים ומוכרים).
  3. פועלים באדום - עמותת פועלים באדום - עמותה ייחודית שעוסקת בנושא.
  4. השדים האדומים - פורום שאיננו קשור לוויקיפדיה ועוסק בדיונים פנימיים של אוהדים. לא מוסיף דבר רלוונטי על הערך, מלבד לחברי הקהילה של הפועל תל אביב. הערך הוא לכלל קהל ויקיפדיה ועל כן לא סביר לקשר.
  5. אדום עולה - אתר אוהדי הפועל תל אביב - מקפיץ לי הודעה של SiteAdvisor. מדובר ב-Patch של חברת McAfee (הוא עובד גם עם מוזילה, אני אישית משתמש ב-IE7 וזה לא קשור בכלל), ממפתחות האנטיוירוס האמינות ביותר בעיני, שמתריע על אתרים שלפי בדיקתם עלולים להזיק לגולש בהם - בין אם עקב ספאם, קישורים לאתרי ספאם, תוכנות לא רצויות או קישורים לאתרים המכילים תוכנות לא רצויות. יתכן שישנן גם סיבות אחרות בגינן הם מתריעים ואני סומך עליהם שהסיבות האלה טובות. לא התעמקתי ואין לי מושג מאיזו סיבה האתר סומן כ"אדום" (התוכנה מתריעה לפי צבעים: ירוק הוא בטוח, צהוב הוא לא כל-כך ומאדום אני פשוט מתרחק) ואין לי כוונה להתעמק תוך סיכון אפשרי למחשב שלי או לכתובת המייל האישית שלי. אני גם לא אוהב את הרעיון שנפנה לשם את הקוראים.
  6. ויקיהפועל - כנ"ל. דווקא יכול להיות שימושי אם היא מקיפה. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:54, 9 בנובמבר 2008 (IST)
אולי כדאי שאוסיף - אני יוצא מנקודת הנחה שבעלי האתרים שהקפיצו לי את האזהרה הם בסדר גמור ולא רוצים להרע לי (אפילו שאני צהוב) או לאף אחד אחר. אבל האינטרנט מלא בסכנות ואני מעדיף לנקוט במשנה זהירות. גם אם הדירוג של האתר כ"אדום" איננו באשמתם או לא תקין - אני מעדיף "לשחק על בטוח". יתכן והאתרים האלו הם נהדרים ורק אם לוחצים על לינק מסוים מהאתר לאתר אחר מגיעים באמת לסכנה כלשהי, אבל אני לא רוצה לנסות. כשאני רואה אדום אני סוגר את הלשונית. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:59, 9 בנובמבר 2008 (IST)

ערב טוב, זוהר. תודה על ההסבר. ויקי הפועל מתארח ב"אדום עולה", כך שאם אדום עולה מרגיז את siteadvisor ברור שגם ויקי הפועל ירגיז אותו. אני אבקש מהם לבדוק. שוב תודה. לגבי הפורום - ההסבר שלך הגיוני .--יוסי האדום - שיחה 20:18, 10 בנובמבר 2008 (IST)

לגבי השימוש ב-McAfee SiteAdvisor כמדד: שימו לב שמדובר בכלי לא אמין במיוחד: [4] [5]. אם יש לכם הוכחה שאתר מסויים משתמש ב-Malware, הסירו אותו מייד. אם לא, SiteAdvisor לא מהווה עילה להסרה. בכל מקרה, המקרה של פורום "שדים" אינו שונה מכל קישור אחר לפורום בוויקיפדיה ועל כן נדרש דיון גורף לא במסגרת הערך הזה. --‏The-Qשיחה18:05, 13 בנובמבר 2008 (IST)

לא אמרתי ש-SiteAdvisor הוא הסיבה לכך שקישורים אלו צריכים לרדת. אמרתי רק שהוא הסיבה לכך שאינני יכול להגיד האם תוכנם סביר או לא, ושאני לא מרגיש בנוח לקשר לאתרים כאלו. לא ידוע לי על איסור לקשר לאתרים גם אם בכותרתם כתוב "יש לנו וירוסים באתר, בואו תכנסו ותהרסו לעצמכם את המחשב". לגבי פורומים - כבר היו דיונים במזנון על זה והמסקנות הן שלא מקשרים לפורומים מלבד מקרים מסוימים (דווקא אני זה שהתעקש על אותם סייגים למול כמה מתנגדים). זהר דרוקמן - I♥Wiki21:42, 13 בנובמבר 2008 (IST)
בכל מקרה האתר לא כולל וירוסים ולא הורס שום מחשב. לגבי הדיון במזנון - אפשר קישור אליו? לא הצלחתי למצוא. --‏The-Qשיחה22:28, 13 בנובמבר 2008 (IST)
תוכל לראות אותו בדף השיחה של המדיניות (נדמה לי התחיל בדיון פרטני על אתר משפטים כלשהו והפך משם לדיון כללי). זהר דרוקמן - I♥Wiki22:30, 13 בנובמבר 2008 (IST)
חיפשתי ולא מצאתי בדיון הזה (או בכל דיון אחר) מסקנה שאין לקשר לפורומים. אם אתה טוען שכן, בבקשה ממך הבא את הסימוכין. תודה! :) --‏The-Qשיחה22:54, 13 בנובמבר 2008 (IST)
הוספת הקישור לאתר האוהדים על ידי Q פסולה, כיוון שמתקיים דיון לגבי טיב הקישור ברגעים אלו. אני מבקש ממנו להסיר את הקישור עד שיוחלט כאן שהקישור לגיטימי. תודה, הגמל התימני (כבר הצבעתם נגד העיוות ההיסטורי?) (13.11.2008 23:08)

ויקי הפועל[עריכת קוד מקור]

הקישור אתר ויקי מקיף על הפועל תל אביב הוסר בטענת הפרות זכויות יוצרים. אבקש שיצביע בבקשה על כמה מאמרים שיש בהם "הפרת זכויות יוצרים רבה". תודה. זה לא קישור לסרטון ביו-טוב ואנו לא שוטרים של המדינה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ב בחשוון ה'תשס"ט • 23:24, 19 בנובמבר 2008 (IST)

אפשר להגיע לוויקי מפר הזכויות היוצרים שלך (אני ממש לא מתכוון להאכיל אותך בכפית בנוגע לזה. תסתכל ותראה) דרך קישור אחר שכבר מופיע בערך. הגמל התימני (צרו קשר) (19.11.2008 23:37)
יתר על כן, הגרסה שלי יציבה כבר 10 ימים, ובדיון הוחלט לשים קישורים אחרים. כך שטענתך לגבי "גרסה יציבה" לא סבירה. אני גם דורש התנצלות על שימוש במילים כמו "רומס" ו"עוד הסרת קישורים על ידי משתמש XXX". באנו לדון לגופו של עניין ולא של אדם. הגמל התימני (צרו קשר) (19.11.2008 23:43)

לא רק שהאתר מלא בהפרות של זכויות יוצרים, גם חלק מהתוכן בו לא ראוי בעליל. נסו להגיע לערכים של בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, ותראו כבר על מה אני מדבר. עמרישיחה 10:24, 20 בנובמבר 2008 (IST)

אנא הצבע על הפרת זכויות יוצרים אחת לפחות. הטענה שלך כללית ובינתיים, לא מבוססת. לגבי תוכן לא ראוי, לא הצלחתי למצוא תוכן שכזה. יש תוכן מוטה, אך כזה בכל אתר אינטרנט כלשהו. --‏The-Qשיחה12:02, 21 בנובמבר 2008 (IST)
כמעט כל התמונות באתר הן הז"י. ראה את תמונות האצטדיונים למשל. עמרישיחה 12:10, 21 בנובמבר 2008 (IST)
אגב, לא הצלחת למצוא תוכן לא ראוי? כמו שכתבתי למעלה, כנס לערכים על בית"ר ומכבי. עמרישיחה 12:12, 21 בנובמבר 2008 (IST)
לא משחקים כאן בשוטרים וגנבים. מי שטוען שיש הפרת זכויות יוצרים - שיביא הוכחות. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ג בחשוון ה'תשס"ט • 12:47, 21 בנובמבר 2008 (IST)
אין צורך להביא הוכחות כשיש הפרות זכויות יוצרים ברורות. בכל מקרה, גם אם האתר היה חף מהז"י, התוכן בו כאמור לא ראוי. עמרישיחה 12:50, 21 בנובמבר 2008 (IST)
ברורות למי? אם אתה לא מסוגל להצביע ספציפית על הפרה אחת, איך נוכל אנחנו? ושאני מדבר על להצביע, אני מתכוון על תוכן מסויים שידוע שהוא תחת זכויות יוצרים והן הופרו. --‏The-Qשיחה15:07, 21 בנובמבר 2008 (IST)
הסברתי את עצמי מצוין. כל תמונה שניה באתר היא הז"י (על קצה המזלג [6], [7], [8]). מעבר לכך, גם אם האתר היה חף מהז"י, לא היה ראוי שנקשר אליו, כל עוד קיים תוכן לא ראוי כמו ה"ערכים" של בית"ר ומכבי. עמרישיחה 16:01, 21 בנובמבר 2008 (IST)
על פניו נראה שכל התמונות באתר מפרות זכויות יוצרים. לגבי הטקסט - לא בדקתי. אני לא הייתי מקשר אליו. דרור - שיחה 22:16, 22 בנובמבר 2008 (IST)
אי אפשר לקשר לאתר כשיש בו ערכים עם תוכן זבל, כמו אלה שהזכיר עמרי. ‏YHYH $ שיחה 19:07, 23/11/2008

http://www.rsssf.com/tablesi/israsupcuphist.html

קישורים לאתרי אוהדים[עריכת קוד מקור]

הקישורים הנ"ל הוסרו מהערך:

מצד אחד אנו לא פורום אוהדים. מצד שני מקובל בהרבה ערכים לקשר לאתר אוהדים. מהו אתר האוהדים החשוב ביותר? אליו נקשר. ושלא כל אוהד יבוא ויגיד על האתר שלו. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ל' בסיוון ה'תשס"ט • 19:48, 21 ביוני 2009 (IDT)

לי יש פתרון פשוט והוגן: אם באתר הרשמי של הקבוצה יש קישור לרשימת אתרי אוהדים מוכרים, או שמדובר באתר של ארגון אוהדים שההנהלה משתפת איתו פעולה, אפשר לשקול את הכנסת הקישורים. אלה תנאי סף מינימליים לדעתי. אחרת, כל אחד יבוא ויגיד שלדעתו האתר שלו הכי טוב. עוד דבר, אם יש באתר הפרת זכויות יוצרים בלתי סבירה אין לקשר אליו לפי המדיניות. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:55, 21 ביוני 2009 (IDT)
וכמובן לא לאתרים המכילים תוכן כזה. עמרישיחה 19:59, 21 ביוני 2009 (IDT)
בושה וחרפה שמישהו מעלה על דעתו לכתוב דבר כזה. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:00, 21 ביוני 2009 (IDT)
אין קשר אם הנהלת המועדון תומכת או לא. בודקים מה הערך המוסף לקורא. אתר אדום עולה הוא אתר ותיק, מושקע שהתוכן בו מוסיף הרבה על הערך. ראו למשל את פרק ההיסטוריה. אין סיבה שלא לקשר לאתר כזה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ל' בסיוון ה'תשס"ט • 20:09, 21 ביוני 2009 (IDT)
ודאי שיש קשר. זו האפשרות היחידה להבדיל בין אלפי האתרים השונים בתחום. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:10, 21 ביוני 2009 (IDT)
זו הדרך, או שבודקים ערך מוסף? גם יש הרבה אתרים על איינשטיין, אז נקשר רק למי שאתר פרס נובל הרשמי ממליץ עליו? יש לוויקי חוקים ונהגים ואלה קובעים שמקשרים לפי איכות הקישור ולא לפי "המלצות". חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ל' בסיוון ה'תשס"ט • 20:13, 21 ביוני 2009 (IDT)
כמה אתרי אוהדים יש לאיינשטיין (לו לקבוצה מסוימת שהוא נמנה עליה) וכמה אתרי אוהדים יש לקבוצת כדורגל בסד"ג של הפועל תל אביב? כמה פעמים התעוררה סוגיית הקישורים לערכים מסוגו של אלברט איינשטיין וכמה פעמים לגבי קישורים לערכים על קבוצות כדורגל? ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:21, 21 ביוני 2009 (IDT)
אני מעיין למשל באתר של מכבי ת"א. הוא נחות בהרבה. אין שם מלל והיסטוריה, והכל זה רק תמונות וצעקות. הוא אולי מוסיף לאוהד, אבל לא לקורא. מבחינה זאת אדום עולה שם אותו בכיס הקטן. יש לך נימוק מדוע זה כן וזה לא? רק אל תגיד לי "שההנהלה אישרה אותו..." זה לא טיעון אנציקלופדי. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ל' בסיוון ה'תשס"ט • 20:24, 21 ביוני 2009 (IDT)
אז אני מבין שאין התנגדות להחזיר את הלינקים?
יש גם יש. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:39, 29 ביוני 2009 (IDT)
אז אשמח אם תענה בכנות על שאלתו של חגי.
חלק מהקישורים שהוסרו הושארו מסיבות מנומקות לאחר סינון מוקדם. ראו דיון לעיל #קישורים חיצוניים. זהר דרוקמן - I♥Wiki17:56, 29 ביוני 2009 (IDT)
אני מדבר עכשיו ספציפית על אתר אדום עולה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בתמוז ה'תשס"ט • 18:08, 29 ביוני 2009 (IDT)
זה אתר אליו אני לא מוכן בכלל להכנס, ושוב - ראה בפסקה אליה קישרתי. לא יודע אם עדיין יש אזהרות לגבי האתר כפי שציינתי, אבל מאז עברתי לכרום ואני לא לוקח סיכונים. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:11, 29 ביוני 2009 (IDT)

בקשר לתמונה[עריכת קוד מקור]

האם זה בכוונה התמונה הישנה, או שיש סיבה אחרת מדוע אין את הסמל של הפועל "כתר" ?! הכל לטובה חוץ ממה שלא - שיחה 01:29, 3 ביולי 2009 (IDT)

הפועל כבר מזמן לא שייכת למשפחת סגול, והספונסר שלה הוא אינו "כתר".

יוצאי מחלקת הנוער?[עריכת קוד מקור]

אני מעוניין לדעת אודות יוצאי מחלקות הנוער של הפועל [שחקנים מפורסמים כמו , בן סהר ואפילו שחקנים מפורסמים פחות כמו איתי אלקסלסי]

תודה

זה די ממצא. Dr. Acula - שיחה 13:17, 27 בינואר 2010 (IST)

מה קרה עם התבנית?[עריכת קוד מקור]

מה קרה עם התבנית:קבוצת כדורגל? מתן127דברו איתי 11:29, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

מה שקרה הוא שבוצע שינוי משמעותי בתבנית ללא דיון מוקדם והסכמת הקהילה. עמרישיחה 11:32, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
אני השארתי שם הודעה, והיא נשארה שם יותר מחודש בלי שאף אחד ישיב לי אז החלטתי לעשות זאת בעצמי. אתה לא חייב להתקיף כל הזמן. מתן127דברו איתי 12:16, 19 באוגוסט 2009 (IDT) 
א', לא תקפתי. ב', אף אחד לא הסכים לשינוי הזה. עמרישיחה 12:18, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
א', כן תקפת. ב', זו לא הפעם הראשונה שאתה פונה אלי כך. מתן127דברו איתי 12:31, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
מוזר, בכלל לא כתבתי בדף השיחה ההוא. עמרישיחה 12:32, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
תבדוק שוב! מתן127דברו איתי 12:38, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
הגבתי לטקסט לפני שהספקת לשנות את הקישור. בכל אופן, לא ברור לי מה אתה רוצה. לא מצאתי שום דבר לא תקין בפניה שלי אליך. אני לא נגדך או משהו כזה. עמרישיחה 12:44, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
מוזר, אני דווקא מרגיש שאתה כן נגדי. ת'אמת קצת קשה לא להרגיש שאתה נגדי, אחרי כל האיומים לחסימות, כל הפעמים שאתה נטפל אלי לשוא ועוד הרבה. מתן127דברו איתי 12:47, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
צר לי שאתה חושב ככה. באמת חבל. אולי כדאי לך לשנות גישה. עמרישיחה 12:49, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
אולי, מצד שני אולי כדאי גם לך לשנות גישה. מתן127דברו איתי 12:50, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
לא נראה לי. אני מציע שנפסיק כאן את הדיון הזה, כי הוא כבר לא בדיוק קשור למושא הערך. אני רק מציע לך לעשות חושבים אודות פעילותך בויקיפדיה והתיחסותך לפניות השונות בדף השיחה שלך. תודה ויום טוב. עמרישיחה 12:57, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

בקשר לסטטיסטיקה[עריכת קוד מקור]

הפועל ת"א הפסידה שלוש פעמים 5-0... פעם למכבי נתניה, פעם למכבי ת"א... ובעונת 2007/08 לבית"ר ירושלים! מבקש שתוסיפו את זה

הסטטיסטיקה מתייחסת למשחקי ליגה בלבד. ההפסד לבית"ר היה במסגרת גביע הטוטו. עמרישיחה 13:22, 23 באוגוסט 2009 (IDT)

אבל תראה למשל בסטטיסטיקה של בית"ר: הניצחון הכי גדול: בליגה - 1-8 מול מכבי הרצליה ב 22.10.1994 1994/95 בגביע המדינה - 0-9 מול בית"ר רמלה ב 16.3.1993 1992/93... כתוב בליגה ובגביע... אז שייכתבו בליגה פעמיים נגד מכבי נתניה ות"א ובגביע הטוטו פעם נוספת לבית"ר(כתבתי את זה בקיצור...)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

ניסיתי להכניס הערת שוליים אבל משום מה היא לא מופיעה כמו שצריך תחת הכותרת "הערות שוליים". אשמח אם מישהו יתקן את זה. יוסי האדום - שיחה 13:50, 7 בנובמבר 2009 (IST)

"פתרתי" את הבעיה ע"י הסרת הטענה המיותרת. לא צריך לציין כל שטות שאמר עיתונאי. בנוסף, הוספתי לערך תבנית שכתוב. ישנו פירוט יתר בפסקאות המתארות את שנות האלפיים ואת הופעותיה של הקבוצה בגביעי אירופה השונים. בנוסף, ישנה כפילות מסויימת בין שתי הפסקאות. כמו כן, ישנו חוסר פרופורציה בפרק ההיסטוריה בין שנות האלפיים לשאר הפרק. דווקא הפרק אודות שנות השמונים, עשירות האירועים, "רזה" במיוחד, ומצד שני, הפרק אודות שנות האלפיים לוקה בפירוט יתר. עמרישיחה 14:21, 7 בנובמבר 2009 (IST)
כנראה שאתה צודק לגבי הורדת ההערה. עדיין, יהיה טוב אם אפשר יהיה להוסיף הערות שוליים לערך. יוסי האדום - שיחה 14:45, 7 בנובמבר 2009 (IST)
אין בעיה. רצוי להוסיף הערות שוליים במסגרת שכתוב הערך. אם לא תסתדר עם הוספת הערת שוליים מסויימת, אשמח לעזור לך. עמרישיחה 14:53, 7 בנובמבר 2009 (IST)

למה מחקתם לי?[עריכת קוד מקור]

בסך הכל תיקנתי שגיאת כתיב. היה כתוב שקבוצת הכדורגל הפועל תל אביב מזוהה עם כוכבת האח הגדול "פונתה" אז תיקנתי את שמה לפותנה. מה הבעיה פה?

פותנה היא כוכבת ריאלטי שהופיעה בחודשים האחרונים לתודעה הישראלית, היא אינה אוהדת מוכרת זה שנים ומקובלת על האוהדים כמו אריק איינשטיין, לדוגמא, לפי-כך פותנה מזוהה עם הפועל, ולא להיפך, זה מידע שמקומו בערך האישיות (אם יש,ואני בספק, וגם לא צריך להיות).

אני אומר זאת כאוהד הפועל. REB - שיחה 13:22, 29 בינואר 2010 (IST)

בבקשה, עובדי ויקפדיה, תוסיפו בערך של הפועל ת"א שהפועל הפסידה אח"כ אחרי הניצחון על ראפיד, לסלטיק 2-0, ועלתה לראשות הבית ולשלב הבא לאחר ניצחון פסגה על המבורג 1-0. ראו כאן. המספר של המגן החדש, הויוס הוא מספר 2

הפועל תל אביב הפסידה[עריכת קוד מקור]

אנא בבקשה, עובדי ויקיפדיה, כתבו שהפועל תל אביב הפסידה 3-0 לרובין קאזאן בשלב 32 האחרונות, וגם הקור העז ברוסיה הרס להפועל את המהלך. אם אתם לא יודעים איפה לכתוב, ראו כאן. 89.139.37.104 19:13, 22 בפברואר 2010 (IST)

העברתי את הערך שכתוב קל, בבקשה הודיעו לי אם הערך עכשיו עונה על המינימום הנדרש ואם לא מה יש לשפר.

הקבוצה נוסדה בשנת 1926, משום שם הנהלת המועדון החליטה על דעת עצמה שהקבוצה הוקמה ב1927 אבל זה לא נכון, שיניתי ל1926 ואני מבקש שישאר. Ab box (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שינויים כאלה דורשים מקורות. אי אפשר סתם לטעון טענות, מבלי לבסס אותן ע"י הצגת סימוכין. עמרישיחה 06:31, 9 במרץ 2010 (IST)

חנות המוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום, אני הוספתי קישור לחנות המוצרים של המועדון, יש לציין שאני לא מטעם המועדון, ואני רק אוהד שחושב שחשוב שקישור כזה יהיה בערך, אין הבדל לדעתי בין קישור לאתר המועדון לחנות, והקישור נמחק, כנראה כי זה אתר למען רווח למועדון, אבל כמו שאמרתי, חשוב שיהיה הקישור הזה, או לפחות הערה שבאתר המועדון יש קישור לחנות.REB - שיחה 15:33, 3 במאי 2010 (IDT)

אין לקישור הזה מקום בערך, גם לא כהערה, היות שהוא פרסומי ולא מכיל תוכן אנציקלופדי. עמרישיחה 21:58, 3 במאי 2010 (IDT)

אפשר לכתוב אזכור של החנות בלי קישור, לדוגמא "המועדון מחשיב את עצמו כמועדון אירופי לכול דבר ועניין, ואפילו יש לו חנות מוצרים, כפי שיש לכמה מן המועדונים האירופים הידועים". --REB - שיחה 11:17, 7 במאי 2010 (IDT)

יש למשפט הזה מקום באתר הרשמי של הקבוצה (או באתרי אוהדים), אבל בהחלט לא באנציקלופדיה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:55, 7 במאי 2010 (IDT)

צריך להוסיף פירוט על העונה המדהימה של הפועל השנה 77.126.52.155 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

השתתפות במפעלים האירופאים[עריכת קוד מקור]

עד לפני מספר ימים היתה הפסקה הזו בנפרד (גירסא זו). הדבר יצר כפילויות (כפי שהעידה גם תבנית השכתוב שהתנוססה בראש הערך מזה זמן רב) וגם פגע ברצף הקריאה, שכן הישגיה באירופה הם חלק מההיסטוריה שלה, לצד הישגיה בליגה. גם איננו מפרידים את הישגיה בגביע המדינה מהישגיה בליגה, ולא את שינויי הבעלות והעניינים הכלכליים. מטעם זה, העברתי את המידע על ההישגים באירופה לפסקת ההיסטוריה (גירסא זו). היום שוב בוצע פיצול בידי אחד המשתמשים, והעניין הוחזר לפסקה נפרדת. לדעתי יש להחזיר לגירסא הכוללת את ההישגים באירופה בפסקת ההיסטוריה. עידושיחה 23:53, 28 באוגוסט 2010 (IDT)

מסכים. אין הצדקה לפיצול המידע. הופעות הקבוצה באירופה הינן חלק בלתי נפרד מהיסטורית הקבוצה, ועל כן מקומן בפרק ההיסטוריה. ההפרדה מעודדת התמקדות במידע טפל ופוגעת ברצף הקריאה. אני בעד לחסל את התופעה גם בערכים אחרים. עמרישיחה 23:56, 28 באוגוסט 2010 (IDT)
ממה שראיתי, רק במכבי תל אביב יש כזה דבר. עידושיחה 23:59, 28 באוגוסט 2010 (IDT)
בעבר זה היה קיים גם בערך על מכבי חיפה ולזמן קצר גם בערך על בני יהודה. עמרישיחה 00:39, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

בערך התווספו הרבה תמונות חדשות, האם צריך אותן?. בחלק מהתמונות מצולמים שלא נחשבים כסמל, ומהווים חלק פחות חשוב כמו: דני בונדר, אביחי ידין, ויקטור מרעי ורומאן רוקי. זה לא שחלילה אני מזלזל בשחקנים האלו, אבל באמת צריכים תמונות שלהם בערך?. מתן127דברו איתי 20:06, 5 בספטמבר 2010 (IDT)

ברור שעדיפה תמונה של ורמוט על תמונה של רוקי, אבל אין לנו כזאת. כשתהיה, נחליף. עידושיחה 20:24, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
ידין היה הנהיג את מרכז הקישור בזכייה של הפועל באליפות ובהעפלה שלה לצ'מפיונס ליג. לכן, בניגוד לשחקנים האחרים שהזכרת, הוא בהחלט אחד הבולטים. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 20:36, 05/09/2010
ובכל מקרה, התמונות הללו מופיעות בפסקת "סגל נוכחי", כך שגם אם חלקם לא נחשבים לסמלים זה תקין. עמרישיחה 20:40, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
זאת ועוד - הערך מספיק ארוך כדי "לסבול" את התמונות האלה מבלי להפריע לקורא. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 20:44, 5 בספטמבר 2010 (IDT)

מספר הערות[עריכת קוד מקור]

עברתי על הערך בעקבות השכתוב שלו. כעת הערך נאה ונעים לקריאה, ונראה שחל בו שיפור ניכר. להלן מספר הערות:

  • משחק האליפות של שנת 1986 התקיים באצטדיון בלומפילד. ראו כאן.
  • ידוע לי שישנם חשדות כבדים לגבי כשירותם של משחקיה המכריעים של הקבוצה בליגה הארצית בעונת 1989/90. קראתי במספר מקומות בעבר שהפועל השיגה את הניצחונות הללו בצורה לא ספורטיבית, ולמעשה עלתה ליגה בצורה לא כשרה. ייתכן שיש מקום לאזכר את הנושא, אך אין לי כרגע סימוכין לגבי העניין.
  • בערך כתוב "עד שנת 2002 קיימה הקבוצה את אימוניה בבלומפילד". כילד, נכחתי במספר אימונים של הקבוצה במגרש בשכונת גבעת עלייה שביפו. מישהו יודע כמה זמן הקבוצה התאמנה שם?

עמרישיחה 12:52, 6 בספטמבר 2010 (IDT)

לגבי העונה בארצית - לא מן הנמנע, אבל בהחלט יש צורך בסימוכין. לגבי מגרש האימונים, לפי זה, מדובר במגרש אימונים ששימש את קבוצת הנוער. יכול להיות שהבוגרים התאמנו שם מדי פעם. עידושיחה 19:54, 9 בספטמבר 2010 (IDT)

פוליטיקה[עריכת קוד מקור]

כל מי שקצת מבין בכדורגל יודע את השיוך הפוליטי של טוהדי הפועל. בנוסף, אוהדי הפועל נחשבים לקהל מהגזעניים בארץ ואחד היחידים (לפחות היחיד שאני מכיר) שמרשה לעצמו להתייחס במילב "נאצים" לקבוצות אחרות (http://www.youtube.com/watch?v=VAKnLYKZr5Y , דוגמא אקראית לחלוטין). לעניות דעתי, זה בהחלט שווה התייחסות. גם על השלט הזה (http://i41.tinypic.com/hx9nat.jpg) שווה לדעתי לדבר. מאחר שאני אוהד של מכבי חיפה תחושתי היא שאם אני אכתוב את ה הערך יהיה מוטה. אשמח אם מישהו יוכל לכתוב על זה. תודה מראש! --Matan Bloch - שיחה 14:45, 21 בספטמבר 2010 (IST)

הפועל תל אביב, הקבוצה של סלים טועמה, וואליד באדיר וטוטו תמוז, גזענית?! זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 19:54, 21 בספטמבר 2010 (IST)
אכן, בכלל הקפטן של הקבוצה הוא ערבי... יחד עם זאת, הנקודות האחרות ש-Matan Bloch ציין בהחלט ראויות לאזכור בערך. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 20:26, 21/09/2010

אולטראס הפועל ושות'[עריכת קוד מקור]

בשום מקום בערך (או בויקיפדיה העברית בכלל) לא צוין דבר לגבי אוהדי הפועל תל אביב (להוציא את השתייכותם הפוליטית כביכול ואת המפורסמים שבהם) ובפרט לגבי הארגון אולטראס הפועל. אני אכתוב פסקה בנושא, אשתדל שתהא נייטרלית ואובייקטיבית ככל שאוכל.

--JohnnieWalker - שיחה 18:59, 21 בפברואר 2011 (IST)

כמה זמן קיים הארגון? האם הוא בכלל ארגון (רשום איפשהו? רשם העמותות?)? כמה חברים הוא מונה? בכלל לא ברור שיש טעם לכתוב עליו. זהר דרוקמן - לזכר פול 19:10, 21 בפברואר 2011 (IST)
הארגון לא רשום בשום מקום, ארגון הוא בסה"כ כינוי להתאגדות של אוהדים. לטעמי ישנו טעם לכתוב עליו, הן מכיוון שהוא מעורב באירועים רבים הקשורים למועדון והן מכיוון שכתוב על הארגון המקביל לו בקבוצה היריבה. הוספתי מידע עליו, אם יש משהו נוסף שנדרש - רק תגידו. --JohnnieWalker - שיחה 19:50, 21 בפברואר 2011 (IST)
אולי צריך להוריד גם בקבוצה היריבה (אתה מדבר על מכבי? או על חיפה? אולי בית"ר?). יש מקורות לכך שה"ארגון" אכן זה שאחראי לכל הדברים, או רק טענות? כמה אנשים יש בו? יש לענות על השאלות האלה לפני הכנסת התוכן לערך. זהר דרוקמן - לזכר פול 19:52, 21 בפברואר 2011 (IST)
כוונתי למכבי ת"א, אני חושב שיש מקום למידע על שני הגופים. לגבי השירים - האולטראס מובילים בלעדית וללא עוררין את השירה של אוהדי הפועל ת"א, ובחלק גדול מהזמן הם מעודדים לבדם. לגבי ההאשמות בדבר אהובה תומר - התקשורת עמוסה בכאלה. לגבי מספר החברים - זהו נתון שמאוד קשה וכמעט בלתי אפשרי למדוד. JohnnieWalker - שיחה 20:02, 21 בפברואר 2011 (IST)
מנין כל המידע הזה? יש צורך במקור חיצוני. התקשורת אולי עמוסה בהאשמות, אבל אנו לא כותבים על טענות התקשורת. בלי ארגון אמיתי, כזה שמוציא הצהרות "רשמיות" ויש לו דובר או לפחות ראש, ובלי לדעת האם הם מונים 100 אנשים או 20,000 - מה כן אפשר לכתוב עליהם? זהר דרוקמן - לזכר פול 20:05, 21 בפברואר 2011 (IST)
המידע לדבי ההיסטוריה לקוח מהאתר הרשמי של האולטראס. אין האשמות, אלא הרשאות http://www.one.co.il/Cat/Articles/Article.aspx?id=174188&categoryId=0&tableid=0&bz=22. באופן כללי במשחקים הארגון מונה בין כמה מאות למעט יותר מאלף בשער 5, אך יש אוהדים נוספים הרואים עצמם חברים בארגון אך אינם נמצאים בשער 5 ואף לא במגרש. שוב, ההתיחסות אל האולטראס כאירגון היא כזו ההגדרה הכי פשוטה לו וכך הוא מכנה את עצמו. הוא לא בהכרח מתפקד ככזה, עם יו"ר, דובר, מזכירות ושאר מרכיבים. אם יש לך שם אחר - מה טוב. JohnnieWalker - שיחה 20:35, 21 בפברואר 2011 (IST)
אלה לא הרשעות של חברי ה"אולטראס" - זו הרשעה של הקבוצה. על דברים שאין לנו לגביהם מידע מדוייק אנו נאלצים לא לכתוב. זהר דרוקמן - לזכר פול 20:37, 21 בפברואר 2011 (IST)
אתה עושה צחוק? כתוב במפורש שבית המשפט הרחיק אוהדים מהמגרשים. JohnnieWalker - שיחה 21:45, 21 בפברואר 2011 (IST)
עד כמה שהבנתי מהכתוב - זו לא הרשעה, אלא צו. ובכל מקרה - הורחקו שני אוהדים, לא ארגון. בכלל בכל הכתבה לא מוזכרים האולטראס. זהר דרוקמן - לזכר פול 21:59, 21 בפברואר 2011
"השופט דחה את טענות האוהדים ובא כוחם כי הם לא אשמים". הארגון תלה במהלך המשחק בשבוע שעבר שלט שבו נכתב "המורחקים איתנו". אני לא יודע כמה אתה מעורה בנעשה ואבל אני לא מבין את הרצון העז שלך למחוק את התוספת. האזכור של שני האוהדים נובע מכך שהאירוע הצית גינויים רבים נגד האולטראס, בין השאר נגד המקרה הזה. אני מחזיר את הפסקה בתוספת שינויים קלים לפי הערותיך. JohnnieWalker - שיחה 22:44, 21 בפברואר 2011 (IST) (IST)
הסרתי בשנית. עדיין לא ברור מה גודל הארגון, ועדיין ממש לא ברור שחברי הארגון הם אלו ששרו את השירים על תומר או שהורחקו. לא הבאת בדל ראיה לכך - וללא מקורות - לא ניתן להכניס את זה לערך. אני לא מעוניין למחוק את "זה". אני מעוניין שבערך יהיו רק דברים אמינים. זהר דרוקמן - לזכר פול 07:41, 22 בפברואר 2011 (IST)
המידע על השניים ששרו שירי נאצה נגד אהובה תומר צריך להופיע בערך שני פרחחים, ולא בערך הזה. עידושיחה 07:44, 22 בפברואר 2011 (IST)

בעלי הקבוצה הם מוני הראל ואלי טביב משה הראל אחיו של מוני הוא לא מהבעלים, הוא מונה על ידי אחיו לנהל את הקבוצה במקומו אבל לא את הבעלות על הקבוצה באתם לזאות צריך לשנות את הערך אבל לפניי שהבצע את השינוי אני מעדיף לשמוע דעות נוספות --Gutterשיחה 15:52, 23 במאי 2011 (IDT)

טוטו תמוז מלך השערים הראשון של הפועל ת"א[עריכת קוד מקור]

זה כתוב גם כאן. Little Savage, מחקת בטענה שזה שגוי, אז תביא לינק להוכחת טענתך, כי אפשר למחוק סתם ככה. אגסי - שיחה 00:53, 4 ביוני 2011 (IDT)

בשנת 1956 זכה גם מיכאל מיכאלוב בתואר מלך השערים. ראה כאן. ברצוני להסב את תשומת לבך, לעובדה שלא מזמן עדכנת את הערך על כך שעסקת הבמבי נחתמה, ואת הערך יוסי אבוקסיס עדכנת על כך שהוא מונה למאמן הקבוצה. שני העדכונים הללו היו נמהרים מדי, והתבררו כלא נכונים. יש לעדכן רק במידה ותימסר הודעה רשמית בעניין. עמרישיחה 12:23, 4 ביוני 2011 (IDT)
הוא לא היה מלך שערים יחיד, אלא משותף עם אברהם לוי. יש גם מקומות שרשום שמיכאלוב היה בבית"ר ת"א, כאן, וגם כאן, (אם כי נראה שהוא היה בהפועל). לגבי אבוקסיס, כתוב בתקשורת שהוא מונה רשמית. הוא גם החל לתפקד כמאמן. אפשר למנות מאמן גם בהסכמה בעל פה, ואחר כך סוגרים את כל הפרטים בכתב. אגסי - שיחה 12:47, 4 ביוני 2011 (IDT)
אני לא יודע איפה קראת על כך שאבוקסיס מונה באופן רשמי. אני קראתי על כך שהוא לא הסכים לחתום על החוזה החדש, היות שהוא היה נמוך מדי לטעמו. בשלב זה, כלל לא ברור אם הוא יאמן את הקבוצה (ראה כאן). מינוי בע"פ זה טוב למוספי הספורט, אך לא לאנציקלופדיה. לגבי מיכאלוב, ייתכן שהוא היה גם שחקן בית"ר ת"א באותה עונה. לא ניתן לדעת, אולם ככל הנראה שקישורים שסיפקת מכילים שגיאה. במקומות אחרים כתוב שהוא היה שחקן הפועל (ראה כאן). בכל מקרה, הוא עדיין היה מלך השערים. אמנם לא היחיד באותה עונה, אבל זה עדיין מלך השערים. עמרישיחה 13:14, 4 ביוני 2011 (IDT)
לגבי תמוז, האסמכתא שלי ממעריב, שזה מקור יותר רציני מהאסמכתא שלך (זה בנוסף לאסמכתאות שמיכאלוב היה בבית"ר). לגבי אבוקסיס, כתוב בטמקא, שזה (מקור נחשב כאן) שהוא מונה רשמית, למרות שיש פערים כספיים. מעבר לכך, נהוג לכתוב כאן גם על מינויים עתידיים אורנה ברביבאי. אולי נמחוק גם את זה בנימוק שאנחנו לא עיתון, או שהיא עלולה לסרב ברגע האחרון? אגב לא היתי הראשון שכתב בערך, שאבוקסיס מונה למאמן הפועל. זה היה כתוב בתבנית. אגסי - שיחה 13:48, 4 ביוני 2011 (IDT)
לגבי תמוז, האסמכתא שלך לא רלוונטית כל עוד יש אסמכתא אחרת שסותרת את האסמכתא שלך. כמו כן, לא ברור לי איך החלטת שהאסמכתא שלך יותר "רצינית" משלי. על סמך איזה מדד? האתר שהפנת אליו פועל על סמך מידע שגולשים שולחים להם. איך זה יכול לענות על קריטריון של "רציני"? לגבי אבוקסיס, אני לא מתכוון לחזור על עצמי כמו תקליט שבור, למה זה היה שגוי לעדכן את הערך כבר עכשיו, בעוד שהוא כלל לא חתם על חוזה, ואין אישור מההתאחדות על המינוי. ההשוואה לברביבאי שגויה שכן המינוי שלה אושר ע"י מקור מוסמך, בניגוד לזה של אבוקסיס שלמעשה גם לא סופי. עמרישיחה 14:16, 4 ביוני 2011 (IDT)
האנציקלופדיה לכדורגל ישראלי (כרך א', עמוד 28) נוקבת בשמם של מיכאל מיכאילוב מהפועל תל אביב ואברהם חולי לוי מבית"ר תל אביב כמלכי השערים של אותה עונה עם 16 שערים כל אחד. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:36, 4 ביוני 2011 (IDT)
טביב הדהים את כולם שבר את מילתו לאבוקסיס והחליט למנות את קשטן, אבל אני לא מעדכן יותר, כי מחר הוא או הראל ימנו מישהו אחר. אגסי - שיחה 22:17, 4 ביוני 2011 (IDT)
מצטער על האיחור. טוטו תמוז הוא מלך השערים הראשון בהיסטוריה של הפועל תל אביב- בוודאות. הקביעה על מיכאל מיכאלוב היא טעות היסטורית. אין לי כוח להרחיב על זה כרגע, וגם רון עמיקם שמחזיק בארכיון פרטי שנבנה ביסודויות טען שמיכאלוב סיים רק במקום החמישי עם 11 כיבושים. האסכמתא היחידה הזמינה שלי כרגע היא לוח המשחקים לאותה עונה בויקיפועל, רשימת כובשי השערים שם נבנתה על ידי ונבדקה על פי עיתוני דבר, מעריב וחדשות הספורט. כאן תוכלו לראות גם את הודעתו של רון עמיקם (המשתמש 'עופר דגמי לעולם') בנושא. אני לא יודע מה היה כתוב על טוטו תמוז בערך לפני הוויכוח, אבל אפשר להחזיר את זה.--Nadavb - שיחה 20:33, 10 ביולי 2011 (IDT)
שכחתי לסייג את הדברים, מדובר בפעם הראשונה מאז קום המדינה לכל הפחות. עד כמה שידוע לי- אין תיעוד של כובשי השערים לפני קום המדינה.--Nadavb - שיחה 21:18, 10 ביולי 2011 (IDT)

משוב מ-10 באוגוסט 2011[עריכת קוד מקור]

בקבוצה הוחתם מגן ישראלי, מס' 29 - איאד חוטבא קישור להחתמתו - http://sports.walla.co.il/?w=/7/1846780 קישור לאימון הראשון שלו בקבוצה - http://www.one.co.il/Article/184739.html 217.132.239.165 00:39, 10 באוגוסט 2011 (IDT)

Âנורא ואיום זה לא הפועל תל אביב 77.124.156.191 15:29, 2 בספטמבר 2011 (IDT)

משוב מ-5 בפברואר 2012[עריכת קוד מקור]

המידע על הסגל הנוכחי אינו בספק נכון, אנא הוסיפו לסגל את השחקן "יגאל אנטבי" שהוא מספר 20, תודה מראש. 212.150.174.138 21:56, 5 בפברואר 2012 (IST)

לפני כשעה עלה לתוכנית הספורט ב 103 fm קצין התאחדות לכדורגל ואמר חד משמעית שטביב עדין רשום כבעלים בנוסף יו"ר הבקרה התקציבת עופר אורלצקי אמר שלא ניתן יהיה למשוך כסף מקופת המועדון בכדי לשלם לטביב אלא במקרה של יתרה בסדר גודל של 60 50 מליון שקלים דבר שהוא לא ראלי לכן כל עסקת הרכשית הזאות עדין בסימן שאלה ועל כן אלי טביב עדין הבעלים של הפועל תל אביב.
נ.ב
בכל מקרה לא חיים רמון ולא מושיק תאומים יהיו הבעלים כי אין להם הכסף בשביל לרכוש את המועדון בסך הכל רמון עומד בראש קבוצת הרכישה אבל לא הוא הרכוש.
Gutterשיחה 19:50, 4 ביולי 2012 (IDT)

משוב מ-7 ביולי 2012[עריכת קוד מקור]

תשנו לחיים רמון בעלים 77.125.107.140 01:15, 8 ביולי 2012 (IDT)

אלי טביב עדין רשום כבעלים ובכל מקרה לא רמון יהיה הבעלים הוא בסך הכל אמור להביא את הרוכשים אבל לא הוא יהיה הבעלים Gutterשיחה 12:59, 8 ביולי 2012 (IDT)

הוספת אבי בנימין לרשימת השחקנים הבולטים[עריכת קוד מקור]

נעלת את הערך על הגרסה ללא אזכורו של השחקן עד שיוחלט האם להוסיפו או לא (ולא כדיון בתקצירי עריכה). נא לפרט את כל הטענות כאן ולא בדפי שיחה אחרים • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!18:12, 24 ביולי 2012 (IDT)

העברה מהדף של אגסי:

אני מניח שיש לך קשר אישי איתו, ואם כך הדבר זה מובן שחשוב לך שהוא יהיה ברשימה הזו. למרות זאת, עד כמה הוא היה מוערך אני לא יודע, אבל אני בטוח שהוא לא נחשב "חשוב" בהיסטוריה של הפועל. הוא היה שוער מחליף וזה לא משנה באיזו תקופת זוהר זה היה. 3 שנים זו לא תקופה יוצאת דופן ובטח שלא 44 משחקים. אם כל אחד יוסיף לרשימה הזו את אח של דוד שלו שהתאמן פעם עם הנוער של הפועל, זו לא תהיה רשימה של שחקני עבר מפורסמים, זו תהיה רשימה אינסופית. אם הוא היה כל כך חשוב בעיניך עדיף שתכתוב עליו ערך במקום להכניס אותו לרשימה הזו. כמו שציינתי, יש עשרות (אם לא מאות) שחקנים חשובים ממנו בהיסטוריה של הפועל שלא נכנסו לרשימה הזו ואין לזה קשר לכך ש"יש מקום לעוד שוער". אני מוחק אותו שוב מהרשימה ואני מקווה שתבין ותקבל את זה. זה לא נעשה מרוע אלא ממבט אובייקטיבי. --Sebastian27 - שיחה 17:32, 24 ביולי 2012 (IDT)

אין לי שום קשר איתו. הוא נפטר ב-2004. הוא גדל בנוער. תקרא עליו כאן. הוא לא פחות חשוב מירוסלב באקו ששיחק רק 2 עונות. זה סתם קטנוניות וכוחניות למחוק אותו. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 17:47, 24 ביולי 2012 (IDT)
קראתי עליו שם ולכן מחקתי אותו. עד שלא קראתי שם לא שמעתי עליו מעולם (שזה כבר אומר משהו), לכן חיפשתי מידע עליו וכשמצאתי את הערך בויקיהפועל ראיתי שהוא היה רק שוער מחליף והבנתי שאין שום צורך לציין אותו ברשימה הזו. ירוסלאב באקו היה שוער ראשון, שחקן מוביל בקבוצה, אהוב במיוחד על הקהל ובעיקר- אחד הזרים הראשונים ששיחקו בקבוצה. באמת שאין לי כוונה להתקטנן ובטח שלא להיות כוחני, יש לי כוונה אחת והיא שהערך של הפועל ת"א בכדורגל יהיה טוב ככל האפשר. הרשימה היחידה שאבי בנימין יכול להופיע בה היא "רשימת כל כדורגלני הפועל ת"א בכל הזמנים", בטח לא ברשימה מצומצמת של שחקנים חשובים ומפורסמים. --Sebastian27 - שיחה 18:08, 24 ביולי 2012 (IDT)

סוף העברה.

העובדה שלא שמעת עליו אינה אומרת כלום. בערך של ויקיהפועל אין פירוט רב על ירוסלאב באקו, אבל יש פירוט על אבי בנימין. הוא צמח בקבוצת הנוער והיה מאוד אהוב על האוהדים. הוא הצטיין במשחק האליפות. הפועל נרתמה לסייע לו בז'רנו: הפועל ת"א חייבת לעזור לאבי בנימין תאומים: נרים תרומה כדי לסייע בשיקומו ושנפטר עמדו דקה דומיה לזכרו. לא חושב שצריך למחוק אותו מרשימת השוערים. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 18:38, 24 ביולי 2012 (IDT)
לא מכיר, אבל אם הטענה נכונה שהוא היה רק שוער מחליף אז אין מקום להזכיר את שמו ברשימת השחקנים הידועים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה18:42, 24 ביולי 2012 (IDT)
בקצב הזה נזכיר גם את עוזר מחזיק המטאטא של תת סגן המנקה הראשי של הפרוזדור הצדדי בבניין הישן. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 18:46, 24 ביולי 2012 (IDT)
גם העובדה שיש פירוט עליו בויקיהפועל לא אומרת כלום. כמו שאמרתי כבר כמה פעמים, יש עוד עשרות או מאות שחקנים עם ערך בויקיהפועל, אי אפשר להכניס את כולם לרשימה כזו מצומצמת. אני יכול לקבל את הדעה שלירוסלאב באקו אין מקום ברשימה הזו למרות שלדעתי יש לו מקום, אבל זה לא הסבר ללמה יש לאבי בנימין מקום. בשורה התחתונה מדובר בשוער מחליף(!!!), לא בשחקן חשוב ומפורסם שהשפיע על ההיסטוריה של הקבוצה. --Sebastian27 - שיחה 18:56, 24 ביולי 2012 (IDT)
זו לא הפעם הראשונה שמתגלעות מחלוקות על פסקת השחקנים המפורסמים. הפתרון הטוב ביותר הוא למחוק אותה כליל, ולהכניס טבלאות של הכובשים המצטיינים והשחקנים בעלי מספר ההופעות הרב ביותר במועדון. ראו למשל ברצלונה (כדורגל) וארסנל. זהו הפתרון הטוב ביותר לטעמי בכל ערכי הקבוצות, במידה שיש אפשרות להשיג את הנתונים באופן מהימן. Botend - שיחה 19:01, 24 ביולי 2012 (IDT)
לא היתה שום מחלוקת עד שמישהו חשב שיש מקום להכניס שחקן שבלי שום ספק אין לו מקום שם. שחקנים חשובים/מפורסמים לא נמדדים רק במס' הופעות או מס' שערים. יש שחקנים שבעונה אחת הטביעו את חותמם על ההיסטוריה של המועדון. קשה לי להאמין שערן זהבי למשל ימצא את מקומו בטבלת הופעות ושערים, ובכל זאת מעטים השחקנים בהיסטוריה של הפועל שחשובים יותר ממנו. איתי שכטר שיחק בקבוצה רק שנתיים, מתוכן היה כמעט שנה פצוע, ואף אחד לא יתווכח על כך שהמקום שלו ברשימה הזו. --Sebastian27 - שיחה 19:11, 24 ביולי 2012 (IDT)
שחקנים ששיחקו מספר מצומצם של עונות במועדון, אך הטביעו את חותמם ימצאו את מקומם בפסקת ההיסטוריה, אם תיכתב כראוי. טבעה של פסקה כזו היא השוואה בין שחקנים שתרומתם אינה זהה (האם אתה יכול להשוות את תרומתו של בן שהר למועדון לזו של שייע פייגנבוים או את תרומותו של שכטר לתרומתו של ג'ימי טורק?) והעדפה של שחקני הווה, המפורסמים היום, על שחקני עבר שתרמו לא פחות בתקופתם. לטעמי הפסקה כולה מיותרת. Botend - שיחה 19:22, 24 ביולי 2012 (IDT)
אין צורך להשוות, השחקנים לא מדורגים לפי סדר חשיבות אלא לפי זמן והמשותף להם שכולם חשובים ומפורסמים. לטעמי הפסקה כלל לא מיותרת והיה אפילו יותר טוב אם בנוסף אליה היתה גם טבלה של כובשים מצטיינים ושיאני הופעות, אבל לא במקומה. אין ויכוח על הכנסה של שחקן עבר שתרם לא פחות ואף אחד לא היה מתנגד להכנסה של שחקן כזה לרשימה. אם מישהו יחשוב על שחקן כזה שלא נמצא ברשימה, אני אשמח אם הוא יוסיף אותו. --Sebastian27 - שיחה 19:42, 24 ביולי 2012 (IDT)
ובגלל זה אמרתי, מפסקת היסטוריה שכתובה היטב אפשר להגיע לכל השחקנים המשמעותיים בתולדות המועדון, באופן שוטף ולפי סדר כרונולוגי - מה שמייתר את הפסקה הזו. Botend - שיחה 19:44, 24 ביולי 2012 (IDT)
הויכוחים הם בעיקר סביב מחיקות קטנוניות או כוחניות. זה לא סיבה למחוק את כל הרשימה. אני מעדיף להזכיר שחקן בית שצמח בקבוצה כמו אבי בנימין ששיחק 3 עונות ו-44 משחקים כולל משחק האליפות! עם סיפור חיים מעניין, על פני שחקן זר גיורגי דרסליה ששיחק רק עונה אחת ורק 29 משחקים. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 19:55, 24 ביולי 2012 (IDT)
הוויכוחים שלך הם סביב מחיקות. הדיונים שלנו הם סביב אנציקלופדיה. Botend - שיחה 20:02, 24 ביולי 2012 (IDT)

הפסקה מיועדת בין היתר ובעיקר למי שלא קורא את כל ההיסטוריה המפורטת ו/או נכנס לערך ספציפית כדי למצוא שחקן כלשהו. ודרסיליה הוא דוגמא מצוינת לאחד שהחשיבות שלו בהיסטוריה של המועדון לא נמדדת במספרים. תגיע לבלומפילד פעם אחת ותשאל כל אחד מהאלפים שם מי זה דרסיליה בשבילם ומה הוא עשה בהפועל. ובניגוד לדרסיליה, גל שיש שחקן בית שיחק 5 שנים בהפועל כולל במשחק האליפות(!) בטדי. הוא לא יכנס לרשימה הזו, כי עם כל הכבוד לכמה שנים ועשרות הופעות, במשך רוב הזמן הוא היה רק מגן שמאלי מחליף. --Sebastian27 - שיחה 20:10, 24 ביולי 2012 (IDT)

אם נחזור רגע לדיון הספציפי הזה, ולא לדיון כללי שאין מקומו כאן - לשים את אבי בנימיני ברשימת שוערים אחת עם וילי ברגר ויעקב חודורוב? ברצינות? Botend - שיחה 20:15, 24 ביולי 2012 (IDT)
וגם בלי להתרפק על העבר, לשים אותו ברשימה אחת עם שביט אלימלך ווינסנט אניימה? --Sebastian27 - שיחה 20:19, 24 ביולי 2012 (IDT)
לשים את דימיטר טלקייסקי ברשימה אחת עם משה סיני?? אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 20:37, 24 ביולי 2012 (IDT)
מסכים איתך לחלוטין שאין לו מקום ברשימה. הסרתי אותו. Botend - שיחה 20:41, 24 ביולי 2012 (IDT)
אפשר להסיר גם את חברו הטוב אלין טופוזאקוב --Sebastian27 - שיחה 20:59, 24 ביולי 2012 (IDT)
אני מסכים עם גישתם של סבסטיאן ובוטנד. עידושיחה 21:05, 24 ביולי 2012 (IDT)
הויכוח הוכרע. אפשר לפתוח את הערך לעריכה. לחברים שמבינים בכדורגל ובחשיבות אני ממליץ לכתוב את הערכים החסרים ובראש ובראשונה את גדעון טיש אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 21:30, 24 ביולי 2012 (IDT)


שנות ה-50 וה-60[עריכת קוד מקור]

בחלק המוקדש להיסטוריה, מופיע בפסקה על שנות ה-50 וה-60 ציטוט ארוך של המאמן הארי גיים. לדעתי הוא מיותר לחלוטין בערך. האם אפשר להסיר אותו? מה דעתכם? --Sebastian27 - שיחה 23:20, 30 ביולי 2012 (IDT)

בעד למחוק, אם יהיה לכך רוב ברור. למרות שאני בעיקרון נגד מחיקות, הפעם אני בעד כי מדובר בנאום תרוצים ארוך ושגרתי שמכביד על קריאת הערך הגדול. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 00:48, 31 ביולי 2012 (IDT)

הסרתי את הקטע. אם מישהו יהיה מעוניין להחזיר אותו משום מה, זה נמצא בכל הגרסאות שלפני אוגוסט 2012. --Sebastian27 - שיחה 00:31, 6 באוגוסט 2012 (IDT)

החזרתי את הציטוט. אני חושב שהוא מוסיף. הוא מתאר היטב את הלך הרוח באותה העת. אפשר אולי לקצר אותו, אבל לא להוריד לגמרי. עידושיחה 07:43, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
קיצרתי קצת. עידושיחה 07:45, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
אני עדיין חושב שהוא מיותר לחלוטין. אין שום דבר מיוחד בציטוט הזה, הוא לא מתאר את הלך הרוח באותה עת, הוא מתאר את הלך הרוח בראיונות של מאמנים אחרי משחק עד היום. אין שום הבדל בין הציטוט הזה לכל תירוץ של אלישע לוי בשנות האלפיים. ציטוט בנאלי, משעמם ולא תורם שום דבר לערך. אשמח אם עוד אנשים יביעו דעתם.--Sebastian27 - שיחה 10:13, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
לא שיניתי את דעתי שאין בציטוט שום יחוד והוא די מיותר. עם זאת, מאחר שהציטוט הוכנס מזמן ע"י עידו, ומסתבר שהוא די חשוב לו, אז אני לא אתעקש למחוק אותו. ככה אני מאמין שצריך לעבוד בהרמוניה במיזם שיתופי. (אני ממש לא מנסה להתחנף אליו, ולאחרונה גם התאכזבתי מכך שהוא מחק עדכון ראוי שעשיתי). אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 15:49, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
סבסטיאן, עכשיו כשאתה מציג את זה ככה, יש משהו במה שאתה אומר. עידושיחה 18:02, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
עידו, סחתיין.--Sebastian27 - שיחה 22:58, 6 באוגוסט 2012 (IDT)

הקבוצה נוסדה בשנת 1923 בשם הפועל אלנבי אך התפרקה מספר פעמים[עריכת קוד מקור]

אבל הקבוצה הנוכחית נוסדה בשנת 1927 79.183.109.234 12:59, 12 באוגוסט 2012 (IDT)

כדי שנדע שהמידע אמין, צריך מקור. יש לך הוכחה? טלשיחה13:17, 12 באוגוסט 2012 (IDT)
בדקתי בויקיפועל שם כתוב שכך נוסדה הקבוצה וגם ויקיפדיה האנגלית כתוב שהקבוצה נוסדה בשנת 1923 --הפועל גדולה - שיחה 12:13, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

יצירת דף נפרד - הפועל תל אביב בכדורגל האירופי (דף שקיים בוקיפדיה באנגלית)[עריכת קוד מקור]

(וגם: כאן אפשר ללמוד שבויקיפדיה האנגלית יש דפים מגוחכים שאין להם מקום בויקיפדיה בעברית)
בזמנו (למעלה) הציע Yonathan ליצור ערך בשם הפועל תל אביב באירופה (כדורגל) או רשימת משחקיה של הפועל תל אביב באירופה (כדורגל). הדבר מוצדק, לדעתי, מכמה סיבות:

  • זה קיים בויקיפדיה באנגלית עבור הרבה מאוד קבוצות. למשל: Panathinaikos F.C. in European football
  • דף כזה הוא בעל ערך להרבה אנשים, לפחות ציבור אוהדי הפועל שמאוד מתגאה בהישגים האלה
  • קיים פרוט דומה בתוך הדף של מכבי חיפה (כדורגל) (לא בדקתי קבוצות אחרות)

האם יש למישהו התנגדות לערך כזה? --יוסי האדום - שיחה 14:38, 13 באוגוסט 2012 (IDT)

להשלמת התמונה: מדובר בערך שלא הובהרה חשיבותו (ראו שיחה:הפועל תל אביב במפעלים האירופאים). מהדברים שכתבת לא עולה שחל שינוי כלשהו בנסיבות. משכך אין לכתוב אותו מחדש. נויקלן 14:47, 13 באוגוסט 2012 (IDT)
כן, יש התנגדות מעבר לפן הפרוצדורלי של אי-הבהרת חשיבות. זה פירוט יתר מופרז לחלוטין (סורי, אבל לא כל ניצחון על קבוצה מקצה ברה"מ לשעבר ראוי לאזכור באנציקלופדיה), וגרוע ביותר מבחינה תוכנית: ההיסטוריה של כל קבוצה היא שילוב בין משחקיה במסגרות שונות ומגוונות. לקיחת מסגרת אחת ותלישתה מתוך המכלול תיצור ערך שבהכרח יהיה מעוות ופגום, ללא כל יכולת תיקון. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:53, 13 באוגוסט 2012 (IDT)

בעד. בויקי האנגלית יש ערך כזה, en:Hapoel Tel Aviv F.C. in European football, וכמובן שאנחנו צריכים ללכת בעקבות המקצוענים. להפועל יש היסטוריה מפוארת באירופה ובויקי העברית צריך להרחיב בנושא בערך מיוחד. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 19:05, 13 באוגוסט 2012 (IDT)

פרוט דומה קיים בתוך הדף מכבי חיפה (כדורגל). לגבי ויקיפדיה באנגלית, קיים דף נפרד להרבה מאוד קבוצות בויקיפדיה באנגלית: קישורים מכאן --יוסי האדום - שיחה 00:14, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
אין פה אפליות. הטבלה המגוחכת ההיא הוסרה גם משם. זה שבערך אחד היא חמקה מהרדאר זה לא סיבה לקלקל עוד ערך. ערכים אלה נמחקו בעבר מחוסר חשיבות. הדבקתם בערכים אחרים אינה קבילה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:21, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
העובדה שטבלה דומה קיימת בויקיפדיה האנגלית עבור עשרות קבוצות לא תשנה את הקביעה הנחרצת שלך שהיא "מגוחכת"? יש דפים כאלה, למשל, עבור קבוצות כמו מילאן, אינטר, יובנטוס, ברצלונה, ריאל מדריד ועוד עשרות קבוצות. הרדאר שלהם לא טוב כמו שלך? כבר כתבתי למעלה שעבור קבוצות ישראליות, עם ההישגים הדלים שיש לרובן, יש לטבלה כזו חשיבות הרבה יותר גדולה. יש למעשה רק שתי קבוצות ישראליות ורבע שיכולות להתהדר בהישגים אירופיים משמעותיים.
אחדד את דברי. ויקיפדיה העברית היא אנציקלופדיה אינטרנטית. היא אמנם לא מושלמת מבחינה אנציקלופדית, אך הקהילה תמיד שואפת להגיע לרמה הגבוהה ביותר האפשרית (ע"ע ויקיפדיה:ערכים מומלצים). טבלאות כגון זו שמדובר עליה בדיון זה מגוחכות בעליל ומעל לכל ספק סביר בכל אנציקלופדיה שהיא. הן אינן מגוחכות בוויקיפדיה האנגלית משום שוויקיפדיה האנגלית איננה אנציקלופדיה מבחינה עובדתית ומעשית. היא מסד נתונים, רשומון, אוסף דפי מידע מסוגים שונים ומשונים. אבל אנציקלופדיה? לא ממש. נראה לי שהם מאושרים בחלקם (והם אכן עושים עבודה טובה מאוד במקרים רבים במסד הנתונים שהם מקימים שם), אבל אנציקלופדיה הם לא. וזה כל ההבדל. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:58, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
האמת היא שהיה לי קשה עם דבריך כשלא היו מחודדים, אבל עכשיו, כשהם מחודדים והרדאר מופעל, כמובן שאתה צודק וכנראה שויקיפדיה באנגלית מקום יותר מתאים בשבילי. אני אסיר תודה לך על שהקדשת לי מזמנך! --יוסי האדום - שיחה 09:36, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
יוסי, עדיף שתישאר בויקי העברית, שזקוקה לתורמים רבים, כדי שנתחיל להתקרב לרמה של ויקי האנגלית. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 13:50, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
אין לי עניין (ובעקבות החידוד של ברוקולי יכול להיות שאין גם יכולת...) לתרום במקום שהוא אנציקלופדיה אמיתית כל כך. וברצינות - אם מוחקים דף שאין לי ספק שעשרות אלפי אנשים ימצאו בו עניין, אין לי עניין לתרום כאן. זה לא נראה לי אבידה כל כך גדולה כי, כמו שכתב ברוקולי, ויקיפדיה העברית אסור שתדמה לאנגלית שהיא לא ממש אנציקלופדיה ויש בה דפים מגוחכים כמו זה שיצרתי.--יוסי האדום - שיחה 14:14, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
אני קורא לך ולכול המאוכזבים לא לפרוש, אלא להישאר ולתמוך בגלוי ברפורמה, שתעצור את ההידרדרות. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 14:26, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
אנא ספר לי איפה אפשר להעלות את מה שבעיני נראה בעייתי כדי שיותר אנשים שמשפיעים בויקיפדיה יוכלו לקרוא את זה.--יוסי האדום - שיחה 18:08, 14 באוגוסט 2012 (IDT)
ירדתי מהעניין. קצת מעייף כל המחיקות האלה. ויקיפדיה יסתדרו בלעדי. תודה רבה בכל מקרה. --יוסי האדום - שיחה 21:54, 15 באוגוסט 2012 (IDT)

שחקנים חדשים 2012[עריכת קוד מקור]

אני אעשה את זה בקרוב. בינתיים כתבתי את טל בן-חיים (חלוץ) וחנן ממן. חוץ משחקנים צעירים שעדיין לא ראויים לערך, כל מי שבסגל של הפועל יקבל קישור כחול. --Sebastian27 - שיחה 10:47, 15 באוגוסט 2012 (IDT)

הנה זה בא בא: אריק דג'מבה דג'מבה. --Sebastian27 - שיחה 15:49, 17 באוגוסט 2012 (IDT)

אני מודה מודה לך. אני שוקל לכתוב ערך על שחקן עבר של הפועל. על איזה שחקנים אתה מתכנן לכתוב? שלא תהיה כפילות. אגסי - שיחה 16:08, 17 באוגוסט 2012 (IDT)
אתה יכול לכתוב כאוות נפשך. בולטים בחסרונם גדעון טיש, נמרוד דרייפוס, שבתאי לוי (כדורגלן) ומוריס ז'אנו.--Sebastian27 - שיחה 18:27, 17 באוגוסט 2012 (IDT)

למה אין קישור חיצוני לויקיפועל?[עריכת קוד מקור]

זה אתר אוהדים הפועל גדולה - שיחה 11:34, 18 בספטמבר 2012 (IDT)

כי לדוגמה הערך "בית"ר ירושלים" מפנה להערך "הבבונים". ההר אדרניק  •  שיחה. 11:46, 18 בספטמבר 2012 (IDT)
ראו כאן. עמרישיחה 13:23, 18 בספטמבר 2012 (IDT)

ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

האם מור שושן זכאי לערך?, אני רוצה לכתוב על פטקוביץ'. הפועל אימפריה - שיחה 21:42, 12 בנובמבר 2012 (IST)

מור שושן עדיין לא זכאי לערך, יש לו הרבה פחות מ-50 הופעות בליגה הבכירה. --Sebastian27 - שיחה 22:39, 12 בנובמבר 2012 (IST)
טוב, כשהוא יגיע ל-50 הופעות אכתוב את הערך. הפועל אימפריה - שיחה 14:31, 13 בנובמבר 2012 (IST)

האם יש הצדקה להוספת נתונים על יושבי הראש ובעלי הקבוצה לאורך ההיסטוריה של הקבוצה?[עריכת קוד מקור]

ניתן לאסוף לאט לאט (או אולי מהר אם יש למישהו מידע שלם) על יושבי הראש של הקבוצה שהיו בזמנו אנשי מפתח ולאחר מכן על הבעלים. מה דעת העוקבים אחר ערך זה, האם יש לכך הצדקה עניינית?אודי - שיחה 21:13, 18 בנובמבר 2012 (IST)

סאבו פאביצ'ביץ'[עריכת קוד מקור]

אפשר להכניס לסגל?. אוהד הפועל - שיחה 17:44, 14 בדצמבר 2012 (IST)

כשהוא יחתום על חוזה, יהיה אפשר. --Sebastian27 - שיחה 17:52, 14 בדצמבר 2012 (IST)

יורגן קולין וברנקו איליץ'[עריכת קוד מקור]

לפני יומיים בערך עדכנתי החתמה של שני שחקנים חדשים בקבוצה ומחקו אותה אפשר לדעת למה בבקשה ?! --רועי ביטון - שיחה 11:36, 7 ביוני 2013 (IDT)

כדי שלא יהיו המון עדכונים ונראה כמו אתר ספורט, וגם בגלל שהסגל צריך להיות מעודכן לתאריך, כרגע מעודכן לאחד במאי, ושחקנים כמו גרזיץ' קולין ואיליץ' שחתמו אחרי ה-1 במאי לא מעודכנים. אוהד הפועל - שיחה 12:16, 7 ביוני 2013 (IDT)

דני עמוס גם בהפועל[עריכת קוד מקור]

דני עמוס הצטרף גם הוא להפועל תל אביב 85.65.87.199 20:48, 4 ביולי 2013 (IDT)

הישגים באירופה[עריכת קוד מקור]

לא קצת מוזר לציין הדחה בסיבות הראשון של הליגה האירופית כ"הישג"? עמרישיחה 00:08, 10 באוגוסט 2013 (IDT)

ראשית, זה לא הסיבוב הראשון אלא השלישי, גם אם בפסקה הזו כל השלבים המוקדמים נכרכים יחד בהגדרה "מוקדמות". שנית, עצם ההעפלה למפעל אירופי היא הישג, בטח עבור קבוצה שלא מהליגות הבכירות באירופה, ובפסקה מופיעות כל הפעמים בהן השתתפה הקבוצה במפעלים האירופים. לדעתי זה מידע חשוב ונדרש. Sebastian27 - שיחה 11:31, 10 באוגוסט 2013 (IDT)
כוונתי הייתה להדחה מיידית בסיבוב אליו הוגרלה. עבור מועדון ששיחק בשנים האחרונות בליגת האלופות ובשלב הבתים של הליגת האירופית, הדחה בשלב כזה היא כישלון. כך היחס במועדון להדחה. מה גם שהעפלה למפעל אירופאי היא כבר לא בגדר של הישג, אלא כבר הפכה לסטנדרט במועדון. אי העפלה היא כישלון. העפלה היא לא הישג. זה נראה לי מוזר שהפסקה נקראת "תארים והישגים", אבל למעשה מערבברת בין הישגים ברורים (תארים למשל) לבין דברים שהם לחלוטין לא הישג. יותר הגיוני לציין רק הישגי שיא באירופה. זה לא ממש קריטי לי, אבל המצב נראה לי מעט תמוה. עמרישיחה 12:03, 10 באוגוסט 2013 (IDT)
לא מדובר גם בהדחה מיידית בסיבוב אליו הוגרלה, מכיוון שהקבוצה התחילה בסיבוב השני והדיחה את ברואה סטארה זאגורה, אבל זה באמת לא רלוונטי מכיוון שהפסקה מציינת את כל הפעמים בהן העפילה הקבוצה לאירופה, כולל השתתפותה הראשונה ב-1995, אז הודחה מיידית. אני חושב שזה מידע חשוב מכיוון שגם אם בעשור האחרון הקבוצה הגיעה להישגים גבוהים יותר באירופה, אין לדעת אם כך זה יהיה תמיד. אם עוד שלושים שנה נגלה שהקבוצה העפילה כמעט כל שנה לשלב הבתים, אולי יהיה עדיף לציין רק הישגי שיא. בניגוד לתארים, שזה דבר מוחלט, הישגים זה דבר יחסי, ולכן הפסקה נקראת "הישגים באירופה" ולא "הישגי שיא באירופה". הפסקה כולה אמנם נקראת "תארים והישגים", אך יש בה חלוקה לתארים ברורים, ולהישגי הקבוצה באירופה, שמסודרים בסדר יורד החל מהישג השיא בכל מפעל ועד לפעמים בהן הודחה כבר בשלבי המוקדמות. אם הייתה פסקה שמפרטת את כל הישגי הקבוצה בליגת העל, היינו מציינים גם את כל הפעמים בהן סיימה במקום החמישי, גם אם מדובר בכישלון עבור הקבוצה. לא מדובר בקצרמר אלא בערך מפורט שמכיל כמעט כל מידע אפשרי על הקבוצה, ואני חושב שפירוט כל הפעמים שהשתתפה במפעלים האירופים, תוך ציון השלב אליו הגיע בכל עונה, זה מידע חשוב. Sebastian27 - שיחה 12:33, 10 באוגוסט 2013 (IDT)
נדמה לי שהפיתרון פשוט: אפשר לשנות את כותרת הפסקה ל"השתתפות במפעלים האירופיים", וכך היא תוכל לכלול גם הישגים וגם כישלונות. עידושיחה 15:08, 10 באוגוסט 2013 (IDT)
אבל הפסקה מפרטת את כל הישגי הקבוצה במפעלים בסדר יורד, ולא רק מציינת מתי היא השתתפה. שוב, הישג וכישלון זה עניין יחסי. גם כשהקבוצה סיימה במקום השני בליגה ב-2011 היא ראתה את זה ככישלון, אך סגנות ליגת העל בכל זאת נחשבת כהישג. הפסקה לא נקראת "הישגים מרשימים באירופה" או "הישגי שיא", לכן אני לא רואה בעיה בכותרת הנוכחית. הפסקה מפרטת את כל הישגי הקבוצה במפעלים, גם אם כל מה שהשיגה בעונה מסויימת זה השתתפות בסיבובים המוקדמים. Sebastian27 - שיחה 15:36, 10 באוגוסט 2013 (IDT)

ארגון אוהדים[עריכת קוד מקור]

הוספתי מידע על ארגון האוהדים האם זה בסדר ?

הסרתי את המידע מכיוון שהוא עמוס בפרטים שמקומם לא באנציקלופדיה והניסוח לא אנציקלופדי. Sebastian27 - שיחה 01:05, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

שחקנים חדשים[עריכת קוד מקור]

אדי גוטליב, אריאל הרוש, איסואילה לינגנה ושמואל שיימן חתמו בקבוצה. אמידו באלדה, ליאור לוי, אברהם צ'קול, לוקאס סאשה וגם חטאב עוביידה עזבו, למה לא מעדכנים את הערך?