שיחה:זאב רובין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אבקש למחוק מ י י ד את הערך על בעלי היקר זאביק רובין ז"ל. גם אם הכוונה היתה טובה, הערך לקוי, שגוי, חסר, ומי שכתב אותו אנו יודע מספיק על זאביק, שהיה לא רק אחד מאנשי הרוח והחוקרים הדגולים שהעמידה מדינת ישראל, אלא אדם טוב לב, פעיל מאד בתחומים שונים בציבוריות ובמדע, מורה דגול שהעמיד תלמידים הרבה בשלוש יבשות וחבר ומנטור אהוב לרבים.

הערך הזה ציער אותי מאד, ואינני מבינה מדוע הכותב לא מצא לנכון לפנות אלי או לאחד מחבריו הטובים של זאביק, שהיה מניא אותו מן הפרסום הלא-טוב הזה.

אינכם נותנים אפשרות סבירה לאדם כמוני לכתוב לכתובת כלשהיא, לפנות, לברר וכיו"ב, ואני עושה כעת כמיטב יכולתי. יתכן שהודעה זו אינה לפי הכללים שלכם, אך אילו אינם ברורים לאדם מבחוץ, כפי שאני בוחרת להישאר.

אנא כבדו את זאביק היקר ז"ל והסירו מייד את הערך המיותר הזה. אין זה נכון שמי שאינו יודע מספיק על נושא כלשהוא, על אחת כמה וכמה על אדם שאוהביו אבלים עליו והוא עדיין כמוטל לפניהם, יכתוב עליו, בוודאי לא במקום ציבורי.

(ד"ר) אפרת חבס רובין אשתו של זאביק

עם כל הצער שבדבר, ד"ר, לא סביר לבקש שהערך יימחק. זו אנציקלופדיה, ואם רובין זכאי לערך אנציקלופדי, הערך לא יימחק. באפשרותך לשפר את הערך, לתקן טעויות, לצרף מקורות, וכל זאת באמצעות לשונית "עריכה" שבראש הערך. לחלופין, באפשרותך להצביע על בעיות שבערך בדף שיחה זו ולהביא בעיות אלו לתשומת לבנו. ‏Yonidebest Ω Talk17:34, 5 בפברואר 2010 (IST)[תגובה]
קובץ:Davids email.PNG
כתובת הדואר האלקטרוני שלי (אל תנסו להעתיק בעזרת העכבר, זה ציור ולא טקסט)
קראתי בעיון את הערך, ולא מצאתי בו דבר שעלול לפגוע בזכרו של זאב רובין ז"ל. הערך נכתב באהבה, מתוך רצון לשמר את זכרו של המנוח. ייתכן שהכותב לא עשה עבודה מושלמת, ולכן ציינתי בראש הערך, שיש להשלימו. תוכלי לפנות אלי (לפי כתובתי המופיעה משמאל), ואשמח לסייע בשיפור הערך. דוד שי - שיחה 20:26, 5 בפברואר 2010 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:18, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:22, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

האם לא הגיע הזמן להוריד את הערת האזהרה?[עריכת קוד מקור]

יצא לי לקרוא את הערך ואינני רואה הצדקה להערת האזהרה המופיעה בראשו. אני מניח שהיא הוכנסה לשם לפני כשלוש שנים בעקבות תלונה על תוכן הערך שיתכן והייתה מוצדקת בזמנו (אינני יודע כי אינני יודע מצב הערך בזמנו...) אבל אינה מוצדקת כעת. בפרט, הערך נראה די דומה בתוכנו לדף הזכרון באת"א, וחזקה עליהם שהם יודעים את החומר.--132.66.231.88 12:21, 25 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

הסרתי. דוד שי - שיחה 20:01, 25 במאי 2014 (IDT)[תגובה]


"חזקה עליהם שהם יודעים את החומר"  ??? הוא שכתבתי לכם לפני מספר שנים: לא נאה ואף לא מקצועי לכתוב לשם פרסום פומבי מבלי שהכותב יודע היטב מה הוא עושה. כל הקורא [לעיל] את ההערה בדבר אופן עריכת הערך, והסיבה 'כבדת המשקל' להסרת ההערה המזהירה את הקוראים רואה במה דברים אמורים, ואם זה אדם שהכיר את זאביק, יחוש צביטה עזה בליבו.

ככה לא כותבים ערך, מי שכתב אותו ומי שערך אותו, וגם מי שהחליט שהערך מספיק בסדר כדי לראות בו עבודה שלמה אינם צריכים להיות גאים במלאכתם, וידעו נא שגרמו צער רב למשפחה. אני עומדת על כך שיש להסיר את הערך הלקוי והחלקי הזה מן הויקיפדיה. אף אחד לא ביקש שייכתב ערך, ואין צורך בערך, אבל ערך לקוי, חלקי ובלתי מדוייק, הוא נזק של ממש.

אתם כנראה תמשיכו לעשות מה שמתחשק לכם, איך שמתחשק לכם ומתי שמתחשק לכם. הגישה לפיה 'זה מה שיהיה, ואם לא מוצא חן בעינייך, שתפי פעולה ואנחנו נחליט מה לעשות בשיתוף הפעולה' אינה מקובלת עלי, אני אינני רוצה חלק ונחלה בויקיפדיה, וגם אביק בחייו לא רצה בכך, ואתם לא כיבדתם עד כה לא את רצונו ולא את רצוני.

לזכרו של זאביק הוקדשו ספרים ומאמרים לא מעטים עד היום, חמש שנים אחרי שהלך מעימדי, וזכרו נשמר בדרכים שאין להן קשר איתכם.

בכל הכבוד הראוי,

ד"ר אפרת חבס [רובין]

אני מציע שתרחיבי את הערך לפי המקורות שהזכרת. גילגמש שיחה 09:09, 14 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]