שיחה:חבורת הר הצופים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:39, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

תוקן, אביהושיחה

קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:31, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

נמחק, אביהושיחה 10:44, 16 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

תצורות גיאולוגית מעל/מתחת[עריכת קוד מקור]

אני חושב שיש בלבול בערך לגבי ההגדרה של תצורה/חבורה גיאולוגי שנמצאת מעל/מתחת לחבורת הר הצופים. נכתב שחבורת יהודה נמצאת מעל לתצורת הר הצופים: "סלעי הקירטון והחאוור של החבורה [כלומר חבורת הר הצופים] אטומים למים ולכן מתחתית החבורה שמעליהם חבורת יהודה נובעים מעיינות אשר נספגו באבני הגיר הנקבוביים"

אני חושב שמבחינת ההגדרה הגיאולוגית חבורת יהודה (טורון-קנומן) נמצאה מתחת לחבורת הר הצופים (סנון) משום שהיא קדומה יותר. גם מבחינת נטיית השכבות כפי שנוצרת בחלק זה של הבקע תצורות חבורת יהודה נכנסות תחת חבורת הר הצופים. לכן גם ההסבר שמכך נובעים מעיינות פארעה קצת לא הגיונית- זה נכון שהמעיינות נובעים מחבורת הר יהודה- אבל כנראה מתוך הבדלים בין התצורות שבתוכה וחשיפת השכבות עקב הבקע ולא עקב איטום של חבורת הר הצופים שנמצאת מעליה. בקיצור- צריך לשאול גיאולוג.

אתה צודק, מעל לחבורת הר הצופים נמצאת חבורת עבדת. חלק זה תוקן, והחלק על עין פארעה נמחק. אביהושיחה 10:46, 16 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחבורת הר הצופים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:16, 14 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]