שיחה:חנות קטנה ומטריפה (סרט, 1986)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מישהו שיחק עם הטמפלייט של הסרטים .. יש לתקן את הטמפלייט.. --Acidburn24m 20:30, 23 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]


יש סיבה למה מישהו החליט להמציא סוף לסרט המקורי?

בסוף המקורי של הסרט משנות השישים ישנה הצגה פומבית של הצמח למגזין נחשב. כאשר העיתונאים באים לצלם את הצמח פורח כל אחד מהפרחים נושא את פרצופו של אחד הקורבנות של הצמח\סימור. לאחר שהמשטרה רודפת אחרי סימור ביאושו הוא חוזר לחנות ומתאבד כאשר נותן לצמח לאכול אותו. סצנת הסיום היא כאשר כל קרוביו של סימור מגיעים לחפש אותו בחנות ופרח חדש פורח-הפרח של סימור. הפרח חוזר על אותו משפט שמאפיין את הדמות של סימור וחוזר לאורך כל הסרט:"לא התכוונתי, באמת שלא התכוונתי."

הכוונה לא לסוף של הסרט מ-1960 אלא לסוף המקורי של הסרט מ-1986, בתחילה צולם סוף אפוקליפטי אך הוא נגנז לטובת happy ending לאור מחאת הקהל בהקרנות המבחן.

מחווה לסרט בעונה הרביעית של הפיג'מות[עריכת קוד מקור]

בעונה הרביעית של הפיג'מות צילמו מחווה לסרט שנקרא "המבורגריה קטנה ומטריפה": כאשר עודד שמאוהב בימית (שבפרק הזה היא עובדת איתו בהמבורגרי ושיוצאת עם עמוס אוז שהוא מסז'יק) מוצא נקניקיה גדולה ומוזרה עם שיער "אלביס" שמבטיחה לו שאם הוא יאכיל אותו בבשר הוא יסדר לו את ימית ומציעה לו שהוא יהרוג את עמוס אוז (כמו בעלילה המקורית גם בעיבוד ההמבורגרי מצליח בזכות הנקניקייה) עמוס מקבל משלוח עם מנה חריפה במיוחד (יש לו אולקוס) כשעודד מנסה להחביא את הגופה גרי תופס את עודד ומתעמת איתו ןמאשים אותו ברצח אחרי שעודד וימית מתוודאים על אהבתם הנקניקייה מאיימת לאכול אותם ובסוף עודד וימית מצליחים להכניס אותה להקפאה. 89.138.6.140 18:01, 7 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]

ג'ק ניקולסון[עריכת קוד מקור]

ג'ק ניקולסון מוזכר במאמר פעמיים משום מה, ובשני הפעמים אומרים דברים אחרים. kotz - שיחה 11:02, 29 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]