שיחה:טריפל H

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הוספת הודעת שיכתוב[עריכת קוד מקור]

הסיבות להוספה השיכתוב נוגעים בעיקר לסגנון הערך, אם כי גם התוכן הוא בעייתי. הערך מכיל שורות בעיתיות כגון:

  • "כיום טריפל אייץ´ משמש כאחד מהמתאבקים הבולטים, הגדולים ובהחלט אחד מהבלתי נשכחים בעולם ההיאבקות והאכזרי ביותר שכן הכול מכנים אותו "הרוצח המוחי" כלומר הוא רוצח את הנפש והמוח שלך על ידי אכזריות וכאב עצום." (משפט לא אנציקלופדי בעליל).
  • "טריפל אייץ' רצה לבדוק עם הוא יכול על אחד המתאבקים הגדולים ב-WWE הענק("the big show")אייץ' במשיך במריבה עם הענק עד מהפכת השנה החדשה של ה-WWE ושם ניצח!" (גם סימן קריאה, גם עברית קולקלת וגם סגנון לקוי)
  • "זמן מה לאחר הניצחנון הוא הופיע ב-RAW בקרבות העפלה לרסלמניה 22 ששם המנצח יתאבק נגד ג'ון סינה על אליפות ה-WWE. לאחר שניצח את הענק וRVD בקרב ההעפלה האחרון יתמודד טריפל H ברסלמניה 22 על אליפות ה- wwe מול ג'ון סינה אלוף ה- wwe. ברסלמניה 22 הפסיד טריפל H לג'ון סינה"(בילבול זמנים גמור, עבר? הווה? עתיד?, מה זה?)

בנוסף לכך ישנם בעיות תרגמת כגון "טריפל איץ´ איחד את עצמו" במקום "טריפל איץ התאחד עם", "האנטר קרע את השריר בברך כתוצאה מקרב זוגות" ולא "האנטר קרע את השריר בברך במהלך קרב זוגות" וכדומה.

בברכה--יום טוב 22:40, 5 מאי 2006 (IDT)

ביצעתי די הרבה תיקונים בערך הזה (אמנם הם יופיעו בתור תיקון אנונימי, אבל האמינו לי שזה אני :) ). אנא עברו על המאמר, ואם אין עוד צורך בהודעת השכתוב, הורידו אותה. DuDe 19:20, 19 מאי 2006 (IDT)

יום טוב, ראיתי שהחלפת את המילה "בוקינג" במילה "רישום". אני מעריך את שאר תיקוני ההגהה שלך לערך הזה, אבל בהאבקות מקצוענית "בוקינג" איננו "רישום", אלא מדובר למעשה בכל מערכת הכתיבה של התוכניות השונות : הם מתעסקים בסטוריליינים, קובעים מי ינצח בקרבות וכו'. בכל מקרה, מקווה שאוכל להוסיף תוכן חדש לערך בקרוב, הבעיה היא שהערך המקביל בוויקיפדיה האנגלית פשוט עצום בגודלו.DuDe 18:29, 23 מאי 2006 (IDT)

הבעייה היא לא עם כמות התוכן אלה עם הסגנון והצורה שלו. הערך הנוכחי מלא במונחים התאבקות מקצועית שלקורא מן הצד נראים כמלל לא ברור. בנוסף צריך לעשות הפרדה בין האדם, לווסק, לבין הדמות, טריפל H. כמו כן אני ההיתי בוחר לקרוא לביטוי סטוריליין תסריט, מבחינת עברית זה נשמע יותר טוב ונראה לי שזה מתאים למושג(אין לי מושג דרך אגב)--יום טוב 21:57, 22 מאי 2006 (IDT)
אני מבין את הנקודה שלך לגבי מונחי האבקות מקצועית, אבל הבעיה היא שחלק גדול מהם אי אפשר לתרגם אותם לעברית ראויה, פשוט כיוון שאין להם מקבילה בעברית. כמובן שפתרון מעניין יכול להיות פתיחת ערך וויקיפדי לכל אחד מהמונחים האלה. אני מקבל את התרגום של סטוריליין לתסריט. DuDe 18:29, 23 מאי 2006 (IDT)
אין שום סיבה שבעולם לפתוח ערך עבור המושגים האלו. באמת שאין. ערך טוב לדוגמה מתבשל כרגע על סטיב בורדן בארגז החול של משתמש:אליבאבא. בכל הנוגע לתרגום, אם תתן דוגמה ספציפית לדבר מה שאותו אינך מצליח לתרגם, אשמח לעזור. בברכה, זהר דרוקמן 22:29, 23 מאי 2006 (IDT)
למה לא? בוויקיפדיה האנגלי יש ערך לכל מונח האבקות החל מ-Job וכלה ב-Dark Match, אני לא רואה סיבה שלא לפתוח ערכים כאלה גם בוויקיפדיה העברי.DuDe 19:15, 24 מאי 2006 (IDT)
כי ויקיפדיה איננה מילון. אם אתה יכול לכתוב ערך אנציקלופדי מקיף בנושא - אז יתכן ויש מקום לכך. עוד אוסיף שבויקי האנגלית יש כל כך הרבה ערכים לא רלוונטים שקצת קשה למצוא את אלו שכן. זהר דרוקמן 20:06, 24 מאי 2006 (IDT)

הטיפול בשכתוב[עריכת קוד מקור]

אני דווקא תומך במה שפקמן עשה. אולי הייתי מסוגל לעשות עבודה יותר טובה אם הייתי לוקח את הזמן, אבל לא עשיתי זאת וכך גם לא עשה אף אדם אחר למרות שהמצב הנורא הזה עמד על כנו זמן רב. במקרה כזה אין ברירה מלבד קצרמור. זהר דרוקמן - אהמ 20:49, 24 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תוספת לאחר מחשבה: למען הסדר הטוב - אני מתחיל בעבודה על הערך במטרה ליצור משהו סביר יותר. זהר דרוקמן - אהמ 20:50, 24 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
בחור, אין בעיה שתערוך את הערכים הנוגעים להאבקות על מנת שיכילו יותר עברית, אבל אם אתה כבר עורך אותם, לפחות תערוך אותם כך שיכילו עובדות, במקום שגיאות כמו זו שתיקנתי בעריכה האחרונה שלי (זכייה בתואר שהגיעה משום מקום). מעבר לכך, אתה מתמצת סטוריליינים בצורה קיצונית והופך את הערך לבלתי מובן בחלקים מסויימים שלו ("לווסק ומתאבק נוסף ביקשו קרב נוסף על התואר"? לך אולי לא אכפת מי היה המתאבק הנוסף, אבל לחלקנו דווקא כן). לסיכומו של דבר, התרומות שלך לערך מבורכות כי הערך אכן לא היה יותר מדי אסטטי, אבל לעתים כל המוסיף גורע ולא צריך לעברת כל דבר ולתמצת כל דבר. תודה. DuDe 02:42, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
ערכתי את התוספות שלך. שים שאין מקום לסופרלטיבים בסגנון "עקוב מדם", במיוחד לא על קרב מבוים. העלילות ב-WWE הן רבות ואין סיבה לפרטן לפרטי פרטים. זה לא משנה באמת איזו דמות מתאבק צורפה ללווסק באותו רגע כי לא זה העיקר - העיקר הוא הקרב נגד סינה. הדמות האחרת היא חומר רקע לא רלוונטי לדמותו של לווסק עצמו. יום אחד אני אשמח לדעת האם וינס מקמהון הוא רק דמות ב-WWE או שהוא באמת המנכ"ל. זהר דרוקמן - אהמ 21:36, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
מהפרופיל שלך בויקיפדיה אני מבין שאינך חובב האבקות, ומכך אני גם מסיק שאתה לא מבין הרבה בהאבקות באופן כללי. נתחיל עם עובדה אחת פשוטה - ההאבקות איננה מבויימת, אלא מתוכננת. לידיעתך, הקרבות אינם מתוכננים עד הפרט האחרון אלא ברוב המקרים דווקא נקבעים on the fly בזמן הקרב עצמו. הדבר היחיד הקבוע מראש הוא התוצאה. בנוסף לכך, אם קראתי לקרב מסויים "עקוב מדם", כנראה שיש לכך סיבה ואכן נשפך בו דם רב - ראה את הגדרת ה-Blade Job בויקיפדיה האנגלי.
לסיכומו של דבר, למרות שהעריכה שלך משפרות את רמת השפה של הערך, הן הורסות אותו והופכות ללא מעניין, ואני מבקש ממך להפסיק. אם אתה רוצה לדעת איך ערך האבקות צריך להראות, תציץ לדוגמה בערך CM Punk בויקיפדיה האנגלי, לפני שאתה מקצץ את הערך כאן. תודה רבה. DuDe 11:33, 4 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
מתוכנן=מבוים. פרטים עיקריים ב"קרבות" מתוכננים מראש ומתוסרטים היטב בעלילה. עצם העובדה שהתסריטאים לא טורחים לכתוב הכל מעיד דברים רבים על צורת הבידור הזו. אין שום מקום למילים "עקוב מדם" בערכים שכאלו. תתפלא, אבל לאחר זמן רב שאני משקיע בערכים האלו אני דווקא מבין לא מעט בהיאבקות (בעל כורחי). אני יודע מה זה "בלייד" (ומה זה "סטייבל" ו"פייס" ו"היל" ועוד יותר מדי מושגים שלא רציתי לדעת) והדבר לא מעניין אותי - זה לא הופך קרב ל"עקוב מדם". קרב עקוב מדם (שהוא סופרלטיב שיתכן ואין לו כלל מקום באנציקלופדיה) יהיה קרב עם קורבנות רבים, לא קרב מבוים בין שני פעלולנים שבסופו של דבר איש איש חוזר לביתו ולמשכורתו השמנה.
העריכות שלי משפרות את הערכים הן ברמת העברית שלהם והן ברמת הרלוונטיות. הערכים האלו נוטים להיות מלאים בשטויות תפלות וחסרות עניין לערך אנציקלופדי. המטרה של הערך איננה לספר את העלילה המרתקת (בעיני האוהדים), אלא לתת סקירה של עליות ומורדות הקריירה של השחקנים, זאת גם כמשתקף בעלילות השונות בהן עורבו דמויותיהם. על כן, עם מלוא הכבוד, אינני מתכוון למלא את בקשתך. אם אתה מאמין שביכולתך להוסיף לערכים פרטים רלוונטים נוספים שאולי החסרתי עקב בורותי בנושא - אתה מוזמן לעשות כן ומעשיך יבורכו. שים לב שלא מחקתי את כלל דבריך אלא רק הורדתי את פירוט היתר שנקטת בו ושיניתי מעט את הניסוח. זהר דרוקמן - אהמ 21:38, 4 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
החזרתי חלק מהפרטים שנמחקו כיוון שהם כן נראים לי רלוונטיים למי שחובב היאבקות.Tatan48 14:19, 25 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]


אני לא יודע איך, איפה ואם בכלל להכניס את זה אבל: פול לווסק הוא מעריץ גדול של להקת מוטור-הד. מנגינות הכניסה שלו מבוצעות כמעט תמיד ע"י הלהקה (king of kings, the game, evolution). בשנה האחרונה הוא אף החל להסתובב עם זקן המעוצב באותה הצורה של סולן הלהקה.

במהלך קרב ב"מהפכת השנה החדשה"(7.1.07) הוא נפצע בברך וצפוי להעדר בין ארבעה לשישה חודשים.

פציעה אמיתית או לא? זהר דרוקמן - אהמ 19:58, 10 בינואר 2007 (IST)[תגובה]


פציעה אמיתי לחלוטין ! אפשר לדעת את זה רק לפי הבאלגן שהלך בקרב אחריה. "המשחק" פצע את הברך כבר בתחילת הקרב אבל סובב אותה בצורה רצינית יותר כשעשה "ספיין באסטר" לרנדי אורטון. אחרי הפציעה כל הקרב התבלגן: "המשחק" כמעט ולא הצליח לעשות פדגרי לאדג', רנדי אורטון רץ אליו עם כיסא ופתאום התחרט (??? ממתי אורטון חושב פעמיים לפני שימוש בכיסא כנשק ?), כל התרגילים נראו מאולצים עד מגוכחים, השופט כבר הכריז על פסק זמן/הפסקת הקרב אבל בסוף הוחלט להמשיך. בסופו של דבר שון מייקלס חבט בשופט ו- DX מעכו את רייטד RKO עם כיסאות, התעללו בהם על שולחנות המגישים ויצאו מהארנה כש"המשחק" נתמך ע"י רופאים.

יובל א

הוספתי. תודה על העזרה. זהר דרוקמן - אהמ 21:23, 16 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

עדכון הדף[עריכת קוד מקור]

הדף עודכן בהתאם למאורעות האחרונים ולחזרתו של טריפל לWWE. בבקשה שמרו על צורת הכתיבה החדשה- לפני כל רישום או עדכון כלשהו כתבו תאריך המקרה(ראו דוגמה הפסקה "השיבה לתכנית וההפיכה ליו"ר"). הדף עדייו צריך רענון ומעט שכתוב באופן כללי. -Brain Freeze

משוב מ-20 בפברואר 2014[עריכת קוד מקור]

קוראים למיוחד שלו פדרגרי 89.139.21.87 21:10, 20 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]

באנגלית קוראים לתרגיל הסיום שלו "Pedigree" ובתעתיק לעברית זה פדיגרי. § DuduB § שיחה § 00:10, 21 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]

I apologize if this is not in your project's language:

David Seto, the photographer for File:Triple H WWE Champion 2008.jpg, has reached out by email (OTRS ticket 2014051110039359) asking us to either reduce the quality of the image or add in a watermark, so that people cannot put the image on items such as tee shirts and sell them on eBay.

I informed Mr. Seto that neither of these actions would be possible, but offered to post a message on the talk pages of the articles where the image is used, asking whether the editors that worked on those articles would be willing to replace the use of his photograph with another image. I neither have the power nor the desire to order anyone to make this change, and I will not personally do it myself, but if the people that edit this page see it fit to do so, I am sure that Mr. Seto would appreciate it.

Please note that this is a mass-posted message. I will not see or respond to anything posted here. If you have any questions or comments, please bring them to Commons:OTRS/Noticeboard.

Sincerely, Sven Manguard - שיחה 20:43, 20 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

לטריפל H, זהו שם הבמה המוכר שלו. אמירושיחה 23:53, 27 במרץ 2020 (IDT)[תגובה]

בעד מיה - שיחה 14:33, 30 במרץ 2020 (IDT)[תגובה]