שיחה:ידידה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

על שם מי נקרא המעון[עריכת קוד מקור]

(הועבר מדף שיחתי גילגמש שיחה)


שלום רב, ביצעת שחזור של תיקון שביצעתי אודות מקור שם המקום. מכיוון שסבתא שלי הקימה את המעון, אני יודע ממקור ראשון מה מקור השם וזה על שם חברתה אשר טבעה בספינת המעפילים "הסטרומה" יחד עם שאר הנוסעים (קראו לה ידידה). הטענה הכתובה בספר "לקסיקון ארץ ישראל" המצוטט בערך (אין לי מושג אם אכן קיימת טענה כזאת בספר עצמו) כאילו המעון על שם ידידה בת עדיה הינה שגויה לחלוטין ולהערכתי נעשתה מתוך מחשבה כי זה מקור תנכ"י, אך אין זה הדבר בפועל (מה גם, שסבתי לא הייתה קוראת למעון דווקא על שם אמו של המלך יאשיהו). אין לכך ספר כתוב שאפשר לצטט אותו, אבל כל מי שמעוניין מוזמן להתקשר למעון עצמו ולשאול את המנהל (שהינו הבן של מקימת המעון אשר נתנה לו את שמו). ניסיתי למחוק את הטענה השגויה מהערך, אך שחזרת זאת. אודה לעזרתך בעניין, תודה רבה!

שלום לך. אם תוכל להביא לכך שההסבר שלך לשם המעון יופיע באתר האינטרנט של המעון, יהיה הרבה יותר קל לתקן את המידע, כי כרגע יהיה זה לא ממש אחראי לשנות את הפרט הזה על סמך דברי אלמוני, כאשר הם עומדים בסתירה לדברים שב"לקסיקון ארץ ישראל". Liad Malone - שיחה 17:13, 21 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
העלאתי באופן זמני את ההסבר לאתר המעון כדי להראות שאני אכן כותב מטעם המקום, ולא סתם אנונימי זר... זה מופיע בשורה האחרונה של עמוד "עלינו" - http://www.yedida-h.co.il/about. תודה רבה!


סוף העברה

תיקנתי את הערך לאחר שעיינתי בלינק המצורף. גילגמש שיחה 00:38, 22 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]