שיחה:יצחק שילת

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה?
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה?

אני אכן סבור כי יש לערוך את המאמר, אבל זאת כדי להרחיב אותו מקצרמר למאמר. אני עומד על דעתי שהוא אכן מחשובי העוסקים ברמב"ם בדורנו. מה לעשות? הלל 19:25, 16 אוקטובר 2005 (UTC)

הרחבה של הערך תהיה מצויינת, מכיוון שאז יהיה בו יותר בשר. כרגע הערך מתמקד בעיקר בדעות של אנשים על אנשים אחרים, במקום במעשים. אני מציעה שתביא סימוכין לכך שהוא מחשובי העוסקים ברמב"ם בדורנו, כי דעתו של אדם אחד אין די בה. בנוסף, אני מציעה להרחיב בנושא הביוגרפיה שלו. הרחבות אינן מצריכות תבנית עריכה, תבנית קצרמר מתאימה לצורך בהרחבה. תבנית העריכה נמצאת שם בעיקר בגלל המשפט על הקשר עם הרב קאפח.ladypine 20:58, 16 אוקטובר 2005 (UTC)

ודאי שאין בערך בשר. אינני יודע הרבה על הרב שילת (ידע אנציקלופדי) מעבר למה שכתבתי. הערכתו של הרב קאפח אליו היא עובדה, כמו גם הפולמוסים הרבים שלהם. עוד עובדה היא עצם הוצאתו לאור של כה רבים מכתבי הרמב"ם, בעריכה ותרגום יסודיים. בכל אופן, את משפט ההערכה של הרב קאפח הבאתי בשביל לאזן את מה שנכתב קצת לפני כן, על כך שהתפלמס עמו רבות. הלל 21:16, 16 אוקטובר 2005 (UTC)


ייחוסו המשפחתי של הרב יצחק שילת

במבוא לספרו, הקד' הרמב"ם למשנה, הרב מציין את קירבתו המשפחתית לרב פרופ' יצחק טברסקי זצ"ל, חתנו של הגרי"ד סולובייצ'יק (ר' עמ' יג' הערה 6: "...ש"ב [=שאר בשרי] בנש"ק [=בנן של קדושים] רבי יצחק טברסקי...). מעניין יהיה לדעת האם יש לרב שילת קשר כלשהו לגרי"ד מצד אחד או מי מהקוראים שיוסיף את קירבתו המדוייקת לר' יצחק טברסקי, שהיה גם בנו של האדמו"ר מטאלנא.

משפחת טברסקי היא משפחה גדולה מאוד. האם בהכרח הכוונה לאותו ר' יצחק? אני משער שיש כמה כאלה במשפחה. DGtal 00:23, 7 בינואר 2007 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:09, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ביצחק שילת שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:30, 16 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]