שיחה:ישראל אבא ציטרון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בס"ד

ליעקב, שלום !

לגבי מקור הדברים: רובם התפרסמו בכתבה שלי ב"מקור ראשון" שרשמתי בשולי הערך. חלק היה במאמר המקורי שנשמט ולא פורסם. מבחינת מקורות מדויקים, יש לי כ - 50 הערות שוליים של מקורות, ונראה לי קצת מוגזם לכניס זאת. סוף סוף מדובר בערך אנציקלופדי ולא מאמר מדעי. מאחר וזו לי הפעם הראשונה שאני כותב ערך בויקיפדיה, אודה לך אם תעזור לי. אם שמת לב בפסקה על יחסיו של הרב ציטרון עם הרב קוק השתבשה התצוגה של הקטע הראשון אע"פ שכשנכנסים לעריכה מופיע הקטע במלואו. איני יודע איך לתקן זאת. אגב, לא הבנתי מה התכוונת כשכתבת לי שאוכל לרשום זאת "כאן".

תודה

ציטרון.

תודה. אז אתה כתבת את הדברים ומכאן שאין לנו בעייה עם זכויות יוצרים. ערכתי את הדברים וכפי שתראה קיצרתי מאוד. במקום שנראה לך שקיצרתי יתר על המידה אתה מוזמן להרחיב. אדרבה, הוסף כמה מראי מקומות. ראה למשל בלוויתנאים כמה מראי מקומות אנו כותבים כאן. אני סקרן למשל לדעת אלו מאגרות הראי"ה הופנו אל הרב ציטרון. זה בוודאי יקל על חלק מהקוראים. תוכל גם להוסיף פרק נפרד על עמדותיו, הציוניות והאחרות. האם הביע תמיכה בהצבעת נשים?
בכל שאלה או בעיה תוכל לכתוב לי בדף השיחה שלי. מראי מקומות יש להכניס בעזרת הכפתור השמאלי ביותר מעל לחלון העריכה. זה קצת מסובך בהתחלה אז אם אתה רוצה תכתוב אותם בסוגריים ואני אכניס אותם. בהצלחה. יעקב 00:29, 30 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:26, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:40, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]