שיחה:למידה משמעותית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מן הראוי, לדעתי, לדון בתנאים להיווצרות למידה משמעותית. דיון כזה יכול להיות אינסטרומטלי בידי מלמדים שהיו רוצים להוביל לומדים ללמידה משמעותית. התנאי הראשון שהייתי רוצה להציע (ומכאן, אולי, יתפתח דיון) הוא צורך אותנטי בידע. הלומד צריך/ה להצטרך למידע שיהיה כלי בידיו/ה להתמודד עם משימה משמעותית שחשוב לו/ה לבצע (לדוגמה: אני צריך לדעת כמה כללים בפיזיקה בשביל להבין את הערך 'דחיסה' שחשוב לי לשיפוץ המנוע של האופנוע שלי). ברור שסוג כזה של התייחסות משנה את ההתייחסות לערך 'מוטיבציה', שרבים מאיתנו מאמינים שלמידה משמעותית יכולה להתרחש רק כשיש מוטיבציה 'פנימית' וזו איננה להשגה (כמעט) במקום בו התוכן מוכתב מלמעלה. דיון כזה מראה אולי שערכים מורכבים אינם עומדים בפני עצמם ותלויים בערכים אחרים שתלויים בערכים אחרים, כך שכל ערך מורכב מחייב מרקם שלם של הקשרים.

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

הערך אינו כתוב בצורה אנציקלופדית. לדוגמה הדימויים או השימוש בשפה מליצית כמו "למידה משמעותית נוגעת בנימי נפשם של הלומדים והמלמדים" דווח על ידי: שי לי הורודי 82.81.53.251 16:04, 9 במרץ 2021 (IST)[תגובה]



בעיה בקישורי ארכיון בערך (נובמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:35, 3 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]