שיחה:מצעד הגאווה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מחקתי את השטות שאורי רדלר כתב ב:"המצעדים התפתחו מהפגנות מחאה או תביעת זכויות תחת השם "מצעד הגאים" (gay), אך הצטרפות לסביות, בי-סקסואלים וטרנסג'נדרים הובילה לאימוץ השם הנוכחי."

אפשר לחשוב שהמצעד הומצא בישראל (או בארץ דוברת עברית אחרת). למעשה המושג של gay pride הומצא הרבה לפני שמישהו חשב על מצעד גאוה בישראל. ורק בעברית, בגלל הדימיון בין "gay" באנגלית ל"גאווה" בעברית נוצר קשר בין המילים, ונולדו ביטויים כמו "גאים" בשביל לתאר הומוסקסואלים (כמעין עברות של "גייז"). אז לבנות מזה פרשנויות על תולדות מצעד הגאוה, זה פשוט מגוחך. emanשיחה 22:07, 23 ספטמבר 2005 (UTC)


למה לומר דברים שאין להם ביסוס ועוד להעליב?

המצעד כונה בעבר "Gay Parade" ושינה את שמו מאוחר יותר ל"מצעד הגאווה" (Pride Parade) כדי להכליל גם לסביות, בי וטרנס. כתמיכה לזכרוני, כתוב בערך בויקי האנגלית (הקרוי Pride Parade):

Historically these events were named Gay but have evolved over the years. First to Lesbian and Gay then to today's Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender (LGBT). Some of these changes met with initial resistance in their own communities.

סיפור ההתפתחות דומה בקנדה שם החל האירוע כ"יום ה-gay" בשנת 1971, התפתח אחר כך ל"מצעד הגאווה" ל"הומואים ולסביות" ומשנת 2001 להט"ב.

השם העברי הוא תרגום ישיר, פשוט וחד משמעי ל-pride -- גאווה. כך גם בפורטוגזית (orgulho) ובצרפתית (gaypride), וכך בסלובנית (parada ponosa) בשפות אחרות (גרמנית, למשל) הוא מכונה "מצעד רחוב כריסטופר" על שם מהומות סטונוול.

בהחלט ייתכן שביטויים כמו "גאים" נתפרו מסביב לדמיון הלשוני, אבל ברור באותה מידה שלהערות אלה אין מקום כאן כלל ועיקר וכן שגויות. אורי 01:18, 24 ספטמבר 2005 (UTC)


עקבתי בעניין אחר הדיון הסוער, נראה לי שאני מבין מה מפריע לאדון Eman (אם כי הוא באמת משתמש בשפה קיצונית בלי סיבה נראית לעין) -- הסבר האטימולוגי המפורט שמובא כאן לא מותיר מקום לספק בנכונות המשפט, אבל הניסוח כרגע לא ברור, והקורא יטה לחשוד שיש כאן איזה בלבול או טעות, שהרי "גאים" ו"גאווה" זה בעצם אותו דבר, ומה הועיל השינוי. מה גם שהשם "גאים" לא נקלט בשפה העברית, ואומרים "גייז" או "הומואים ולסביות". אז אם נחליף את "גאים" באחת מההצעות האלה תיפתרנה שתי הבעיות במכה אחת. איך? פכידרם 02:00, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
מה שהכי מפריע לי (כרגיל) זה כשכותבים דברים לא נכונים. ומה שכתוב בערך עכשיו (עד שאני אמחק אותו שוב עוד כמה דקות) פשוט לא נכון. זה התחיל ממחלה של תרגמת, והמשיך לטעות תרגום שהובילה פשוט לשגיאה גסה ובוטה.
המשפט באנגלית לא טוען (כמו שכתוב בעברית כתוב) שבהתחלה היו במצעדים רק הומואים גברים, ואחר כך הצטרפו אליהם (פיזית) גם לסביות טרנסג'נדרים ובי-סקסואלים.
כל מה שהמשפט טוען זה שבהתחלה השתמשו במילה gay, מתוך הנחה שהיא מילה שכוללת את כל הקבוצות האלה. אבל מכיוון שבמידה מסויימת התייחדה לה גם המשמעות רק של הומואים גברים, התחילו עם השנים (לפי מיטב מסורת הפוליטקלי קורקט) לשנות את השם. זה כל מה שהמשפט באנגלית מדבר עליו. על השם! ואילו פה יצר מזה אורי טענה מופרכת לחלוטין לגבי מי השתתף במצעדים.
ועכשיו למשפט באנגלית עצמו: הוא מדבר על התפתחות המונח באנגלית. מכיוון שבעברית המונח מעולם לא עבר התפתחות דומה, אין לו מקום בערך העברי, חוץ מלהפגין את פגעי מחלת התרגמת.
ושוב, סליחה על שיבוש השם, שנגרם מתקלדה בלתי מכוונת (ג' ליד ד' במקלדת...). emanשיחה 08:58, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
אינני מסכים עם פרשנותך, אך לא אתווכח אתך בעניין זה. מה שמפריע ששיחזרת תוך התעלמות מתיקונים לשוניים שנעשו בהזדמנות זו. החזרתי את התיקונים הלשוניים, ואני מבקש שלא תשחזרם ללא נימוק משכנע. דוד שי 09:56, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
מצטער על הדריסה. מכיוון שלא רק מחקתי משפט, אלא היה צריך להשתמש גם לשנות את הפסקה הבאה בהתאם כמו שעשיתי אז, שיחזרתי את הערך על בסיס הגרסה האחרונה שלי. בשביל למעט בדריסה לא סתם שיחזרתי את כל הערך, אלא עשיתי קופי-פייסט לשתי הפסקאות. בכל מקרה אני בטוח שהיה יותר קל לך, בתור מי שהכניס את התיקונים, לשחזר אתותם, מאשר לי לחפש אותם.
דבר אחד קצת בעייתי בשינויים האלה, וזה התוספת של המצעד בתל אביב למצעדים המפורסמים והבולטים בעולם. כמובן שלנו בויקי העברית יש עניין במצעדים בישראל. אבל אם הוא לא מופיע ברשימה הזו בערך באנגלית, סימן שבעולם כנראה לא רואים אותו כבולט. אז אולי עדיף להשמיט אותו משם, ולהסתפק באיזכור בפסקה כשמדברים על המצעדים בישראל? emanשיחה 10:46, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
הורדתי את המילה הבולטים, כך שכעת ניתן לציין את תל אביב, במיוחד בוויקיפדיה העברית. אינני בטוח שמצעד הגאווה בטורונטו בולט כל כך. מי שמע עליו? מי שמע על טורונטו? :-) דוד שי 11:10, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
אימאן, אתה טועה, מצעד ת"א דווקא כן מופיע בערך האנגלי;) ואגב, המצעד בת"א (כמו כל סצנת ההומואים בעיר) הם דווקא כן מהבולטים בעולם ומושך תשומת לב רבה, בעיקר תיירותית. לא חושב שיש מקום להתעלם ממצעד שמושך 50,000-100,000 איש בשנה, גם לא בעולם, במיוחד ביחס לגודל העיר (בסאו פאולו השתתפו מעל מיליון וחצי איש במצעד האחרון! בערים גדולות מאוד באמריקה המספרים הם במאות אלפים). Asaphx 12:07, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
מצחיק מאוד...
כבר חשבתי ששוב הייתי פזיז מידי.
זה אתה משתמש 81.218.20.220? (:
ולגופו של עיניין, אני ממש לא במצב בשביל לשפוט באופן אובייקטיבי האם המצעד בתל אביב צריך להיות ברשימה או לא. ואני חושש שאף אחד מאיתנו לא. צריך בשביל זה פרספקטיבה חיצונית. נראה האם השינוי שם ישרוד והאם יורמו גבות. emanשיחה 13:19, 24 ספטמבר 2005 (UTC)


כן, זה אני:) Asaphx 14:39, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

הסבר להשמטה[עריכת קוד מקור]

אין שום מקור רשמי שהכריז ש"הגאווה מבוססת" על 3 הסיבות שנמנו כאן ולא על 5 אחרות. שש"ז 09:46, 14 פברואר 2006 (UTC)

שלוש הסיבות מופיעות בערך באנגלית en:Gay pride. איזה מקור רשמי אתה מצפה שיכריז שהגאווה ההומוסקסואלית מבוססת על שלוש הסיבות הללו? "הוועדה העליונה של הלהט"ב"? אתר של אחד ממצעדי הגאווה למשל? בערך באנגלית יש מספר שיקורים לאתרים סמי-רשמיים. אולי כדאי לבדוק שם. ערןב 09:59, 14 פברואר 2006 (UTC)
הערך צריך להסביר מה הרעיון מאחורי הגאווה והמצעד, ולא רק מה קורה במצעד. אם לדעתך יש סיבות אחרות לגאווה שיש עליהן הסכמה רחבה אפשר להוסיף גם אותן, אבל אינני מקבל את המחיקה, כי התוצאה שלה היא, לכאורה, שאין כלל סיבות ידועות. לרוב (כל?) תנועות המחאה הגדולות אין דובר שקובע את סיבות המחאה, ובכל זאת יודעים למה הם מוחים, וכך המקרה גם כאן. odedeeשיחה‏ 22:42, 16 פברואר 2006 (UTC)
הנימוק (שאין גורם רשמי) אולי לא מוצלח, אבל אני שותף לתמיהה של שש"ז וחוסר הנוחות ממה שהיה.
הפיסקה שנמחקה לא היתה מובנת או מוצלחת. ואני בטוח שאפשר למצוא הסברים הרבה יותר טובים. emanשיחה 22:58, 16 פברואר 2006 (UTC)
אני מצאתי את הפיסקה מובנת, וגם מאוד עוזרת לענות על תהייה רווחת בקרב הציבור על מצעד הגאווה - "על מה הם כ"כ גאים?" אם לשש"ז מפריעה הקביעה הפסקנית שיש 3 הנחות יסוד, ניתן היה בקלות לערוך את ניסוח המשפט שיאמר "הנחות אחדות, ביניהן:", ולבטל את המיספור בפירוט שאחריו. לא מקובלת עלי המחיקה. מגיסטר 00:45, 17 פברואר 2006 (UTC)
אפשר להתפשר על כמה שורות (עם כותרת משנה) שמסבירות את פשר השם "מצעד הגאווה" - מצד אחד קשור לגאים במשמעות gay ומצד שני גאווה על הישגי הקהילה, היציאה מהארון וכו'; אין הכרח לנסח את זה בצורת מדיניות רשמית, כי כזאת באמת לא קיימת.אביעד 01:10, 17 פברואר 2006 (UTC)
החזרתי את הפיסקה שנמחקה ושיניתי את הניסוח למשהו ברור יותר. odedeeשיחה‏ 00:00, 18 פברואר 2006 (UTC)

נראה לי חבל שבערך כזה אין תמונה, כשהאינטרנט מלא [1] תמונות צבעוניות ויפות ממצעדי הגאווה שהיו בארץ. אני לא מספיק מבין בזה - האם תמונה מאתר 'וואלה' (נניח) יכולה להיות בערך הזה במסגרת שימוש הולם? אביעד 01:17, 17 פברואר 2006 (UTC)

לא. לפי הגדרה כזו אפשר לקחת תמונה מוואלה לחצי מהערכים בוויקיפדיה. אני בטוח שיש בוויקישיתוף תמונות של מצעדי גאווה. אני אחפש בהזדמנות ואעלה מהתמונות שלי, כי ראוי שיהיה צילום מממצעד בישראל. odedeeשיחה‏ 01:42, 17 פברואר 2006 (UTC)
יכול להיות שלי יש על המחשב כמה תמונות פרטיות של מצעד הגאווה בישראל. HansCastorp 00:46, 18 פברואר 2006 (UTC)
אשמח אם תוכל לשתף מהן לטובת הציבור, בוויקישיתוף לא מצאתי תמונות מהמצעד בארץ. odedeeשיחה‏ 01:12, 18 פברואר 2006 (UTC)
אנסה למצוא ואז אשלח לך במייל. ברוב הפעמים, הניסיונות שלי להעלות תמונה ולקשרהּ לערך מסוים נסתיימו בקצר בכל גוש-דן במקרה הטוב. HansCastorp 01:13, 18 פברואר 2006 (UTC)
מצטער, אך בכל התמונות הרבות אשר מצאתי אני "מככּב" בדמותי הכעורה עד כעורה ביותר. לא ארצה שדווקא תמונות כאלה תונצחנה באנציקלופדיה החופשית. HansCastorp 01:23, 18 פברואר 2006 (UTC)
אני מציע שמישהו יבדוק את טיב השינויים האחרונים שנעשו... HansCastorp 10:34, 23 פברואר 2006 (UTC)

סיבות למצעד הגאווה[עריכת קוד מקור]

הסיבה השניה שנכתבה: "אין אפשרות לשנות מרצון את הנטייה והזהות המינית" היא שנויה במחלוקת, ויותר חשוב לא רלוונטית. בין אם אפשר או אי אפשר לשנות מרצון או שלא מרצון את הנטייה המינית, אין הדבר מוסיף או גורע במניע למצעדי הגאווה. עם כל הכבוד לויקי באנגלית שם זה מופיע, זה נשמע שטויות במיץ, וכיוון שאין ארגון גג שקבע את הסיבות למצעד רק ההגיון קובע, ולפי ההגיון שלי זה כאמור ממש לא קשור.

רוליג 11:04, 12 יוני 2006 (IDT)

גם אני רציתי לכתוב את זה; וחיפשתי לראות אם נעשה על זה דיון. גם אני בעד למחוק את הסיבה השניה. בסג תריג מכה שנית! 13:18, 3 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
יש למישהו התנגדות? בסג תריג מכה שנית! 19:32, 5 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
גם לי לא ברורה הסיבה השנייה, ומבחינתי אפשר למחוק אותה. על כל פנים, יש להוסיף שאחת הסיבות למצעד (ואולי גם לגאווה), אם לא העיקרית ביניהן, היא הדרישה לשוויון זכויות. אביעד המקורי 19:35, 5 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
השינויים שאביעד עשה מבורכים. אפשר גם להוסיף עקירת הומופוביה, עידוד פלורליזם וחופש. רוליג 01:12, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

אני מציע להעלות רעיונות לשיפור הרחבת הערך על מנת שישמש (אולי) ערך מומלץ לקראת מצעד הגאווה העולמי בעשרה באוגוסט. HansCastorp 13:27, 12 יוני 2006 (IDT) אני, למשל, מתכוון להרחיב (ולחדד) על ההבדלים בין המצעדים בת"א ובירושלים. HansCastorp 13:30, 12 יוני 2006 (IDT)

החלפת תמונה[עריכת קוד מקור]

היות ומופיעות בערך זה 4 תמונות ממצעדי גאווה בחו"ל ואף תמונה ממצעד גאווה בישראל בחרתי להחליף את אחת משתי התמונות מהמצעד במילנו לתמונה מהמצעד בת"א. בחרתי להחליף ולא להוסיף מכוון שגם כך יש יותר מידיי תמונות לערך.

כולי תקווה שאין זכויות יוצרים על התמונה. ויקיפדיה מאוד מקפידה על אלה. ראה: ויקיפדיה:זכויות יוצרים. מעבר לכך, אולי יש ברשותך במקרה גם תמונה ממצעד בירושלים? בברכה, HansCastorp 00:28, 12 יולי 2006 (IDT)

אין דאגה, זו תמונה שצלמתי בעצמי. אכן יש לי, אבל במחשב הביתי שלי בארצי מולדתי, בנתיים אני בגולה אך שאשוב לא אאסס לעלות אותה. שלך,

תזכורת לעצמי[עריכת קוד מקור]

לכתוב על ההתפתחויות של אירועי הגאווה 2006. על ביטול התאריך שנקבע למצעד עקב המלחמה, על אירועי הגאווה הבינ"ל שהיו בירושלים בכל מקרה באוגוסט האחרון, על הדרישה לצעוד ויהי מה, תגובת המשטרה, בג"צ והתאריך שנקבע בסופו של דבר - העשרה בנובמבר. HansCastorp 06:05, 19 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הרחב ככל הניתן כדי שיהיה אפשר לכתוב ערך נפרד - מצעד הגאווה בישראל. ‏ỹelloωblộớd ¤ שיחה 17:50, 3 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

האנארכיסטים במשמרת המחאה[עריכת קוד מקור]

משמרת מחאה זו פוזרה טרם סיומה על ידי כוחות הביטחון שהגיעו לעימותים אלימים עם המפגינים, בעיקר אלה המגדירים עצמם אנארכיסטים, לאחר שאלה קראו סיסמאות ובכך הפרו את ההתחייבות למשמרת מחאה שקטה (בניגוד להפגנה).

אני לא יודעת מי כתב את זה אבל מעבר לחוצפה - זה רק מוכיח למה ויקיפדיה לא הופכת למקור אמין למידע אם אין הסכמה, תכתבו כל מה שנאמר בנידון ולא רק את דעתכם האישית Tali.lerner 10:29, 4 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

זה היה התירוץ של כוחות הביטחון שם לרמוס את כל מה שנקרה בדרכם, הלא כן? (גם אני הייתי שם) האמיני לי שאם אכתוב כך במִלּים אלה (שכוחות הביטחון התנהגו באלימות חסרת פרופורציה) ישחזרו את העריכה בתירוץ ש"זו כתיבה מוטה". האמיני לי. אני כותב בוויקי לא מאתמול ולא משלשום. מכל מקום, לשם כך יש דף שיחה, כדי לדון בכתיבת הערך. אם יש לך נוסח טוב יותר את מוזמנת להציעו כאן. (נהוג לדון על השינויים הנעשים בערך בדף שיחה לפני שמבצעים אותם. לכן גם שחזרו את עריכתך). HansCastorp 12:00, 4 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
במקום להטיף מוסר, לספר סיפורים ולהיאנח, כדאי שתביאו מקור כלשהו, כמו ידיעה בעיתון על משמרת המחאה וגורלה, או ידיעה על תלונה למח"ש והעמדה לדין בעקבותיה. בשלב זה הסרתי את ההסבר לפיזור משמרת המחאה. אני מקווה שעל העובדות שנותרו אין ויכוח. דוד שי 12:08, 4 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני מוחה על ההנחה שמקור אמין יכול להיות כתבה עיתונאית ולא עדות של ויקיפד שהיה במקום. בעיקר כשמדובר בויקיפד שתרם לא מעט והוכיח את אמינותו. אני לא צריך כתב של YNET בשביל לדעת שהשמיים כחולים. רוליג 01:19, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
ודווקא כתבות שראיתי לאחר האירוע היו חלקיות/מסולפות באופן מובהק. HansCastorp 05:47, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
זה לא משנה אם יש עדות או אין. ויקיפדיה לא עושה מחקר ראשוני. אם זה כתוב במקום כלהשו: קרי היה כבר מחקר ראשוני, אפשר לכתוב על זה. אם לא היה, אז לא. גילגמש שיחה 05:50, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
ואם במקום כלשהו יהיה כתוב שבעצרת המחאה שיחקו שש-בש ושתלו זרעי חמניות תוך פתירת משוואות ממעלה ראשונה? לא כל מה שכתוב בכל עיתון (בטח שלא בשני הצהובונים הראשיים של ישראל) נכון. HansCastorp 05:53, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
לא אמרתי דבר על העיתונים, אבל ויקיפדיה לא עורכת מחקר ראשוני: אתה לא יכול לבוא למקור מסום, להתרשם ממה שיש שם ולכתוב על זה בוויקי. זה מחקר ראשוני ואנחנו לא עושים את זה. גילגמש שיחה 05:55, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
המקור הוא אני. זה לא שאני כותב ממה שמישהו אחר אמר לי. הייתי שם וראיתי במו עיניי ממרחק של סנטימטרים את כל המתרחש. אם יהיה פה, להבדיל אלף וגו', ניצול שואה שיספר לך על שהתרחש במחנה כזה או אחר, תבטל את דבריו בטענה שוויקי אינה עוסקת במחקר ראשוני? HansCastorp 05:59, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
לא, כי יש כבר מחקר על השואה. זאת רק עדות תומכת. אם יש מחקר כלשהו על ההפגנה ואתה רק מוסיף עדות למשהו קיים, זה בסדר. מחקר ראשוני זה לא בסדר. שים לב, אני לא אומר שהעיתון צודק ואתה טועה. אני רק אומר שאלו דברים שונים שלא קשורים. ערכים בוויקיפדיה צריכים להתבסס על מחקר ראשוני ולא לבצע אותו בעצמם. זה כתוב בדפי המדיניות. נראה לי בדף "מה ויקיפדיה איננה". גילגמש שיחה 06:03, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
ואני טוען שעיתון לא תמיד יכול להוות מקור מוסמך מדי ל"מחקר ראשוני". לא חשוב. אפשר למצוא ניסוח שירצה את כולם לגבי ההתרחשויות באירועים שהיו באוגוסט, לא שכרגע הם מעניינים מישהו:) HansCastorp 06:05, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
הנה מחקר ראשוני שנעשה ע"י כתב אינדימדיה: סופ"ש של אלימות האם זה מספיק? ושאלה נוספת. מה קורה במידה ויש לי מידע שסותר מחקר ראשוני שנעשה ע"י העיתונות? האם גם אז ויקיפדיה בוחרת לדבוק במחקר הראשוני המושגה? האם הרעיון הוא לא להפוך את זה למקור מידע אמין ככל האפשר? Tali.lerner 07:20, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
הרי כבר ראית מה ויקיפדיה עושה במקרה שמידע עיתונאי נסתר על-ידי ויקיפד: המידע המוטל בספק נמחק, ונותר רק המידע שאינו מוטל בספק. דוד שי 07:50, 6 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני לא ראיתי כלום. אז במידה ויש שתי גרסאות סותרות פשוט מתעלמים מהעניין? Tali.lerner 08:01, 7 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
זה תלוי בחשיבות הנושא. אם מדובר בנושא מהותי שלו יש שתי גרסאות, ראוי להציג את שתיהן. כאשר מדובר בשאלה זניחה ביותר כמו במקרה שלפנינו, בהחלט אפשר לחסוך מזמננו ומזמנו של הקורא, ולא לציין כלל פרטים השנויים במחלוקת. דוד שי 08:52, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מי מגדיר שאלות זניחות? Tali.lerner 08:55, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
לי אישית היה קשה עם התוספת שנמחקה, משום שהיא רמזה על כך שאנחנו בוויקיפדיה קוראים מחשבות ויודעים בדיוק מדוע השוטרים עשו מה שעשו. אביעד המקורי 10:41, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מקובל. אבל לי קשה עם המצב כמו שהוא קיים בדיוק כי משתמע ממנו שהפרת ההתחייבות (שלא הייתה, אגב) לשקט היא שגרמה לפיזור המוקדם של ההפגנה ולאלימות. מה אתה מציע? Tali.lerner 12:34, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
לא הייתי שם ואין לי מושג מה קרה שם בדיוק, או למה זה קרה. נראה לי שהניסוח הנוכחי מציין מה קרה מבלי להיכנס כלל לסיבות, ובהיעדר אינפורמציה נוספת ניאלץ להסתפק בזה. לא? אביעד המקורי 13:05, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
זהו בדיוק, שלא. תעשה מבחן קטן בהבנת הנקרא עם המשפט הזה לכל החברים שלך וכולם יגידו - האנארכיסטים הגיעו לעימות אלים כי הם הפרו התחייבות למשמרת שקטה. - וזו אמירה מעצבנת ולא נכונה. Tali.lerner 13:16, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
תקני אותי אם אני טועה, אבל דומני כי הבית הפתוח שארגן את האירוע התחייב למשמרת מחאה ולא להפגנה ויש הבדל חוקי בין השתיים מבחינת קריאת סיסמאות וכו', לא? (אני בהחלט לא קובע, אני באמת שואל. יכול להיות שאני טועה). בכל מקרה גם אם נאמר שם שהאלימות של המג"בניקים הייתה עקב קריאת הסיסמאות, זה עדיין לא מוצדק בעיני כל בר דעת (האלימות). זה לפחות התירוץ הרשמי, ואיכשהו תמיד יש למג"בניקים תירוץ להכות לרמוס ולרוצץ. מכל מקום, בהחלט יש למצוא ניסוח שיניח את דעת הכל.HansCastorp 13:20, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

כתבתי לפני התנגשות עריכה: עכשיו איבדתי אותך; המשפט הנוכחי כרגע הוא: האירוע המרכזי תוכנן להיות משמרת מחאה בגן הפעמון. משמרת מחאה זו פוזרה טרם סיומה על ידי כוחות הביטחון שהגיעו לעימותים אלימים עם המפגינים, בעיקר אלה המגדירים עצמם אנרכיסטים. איפה כאן הרמיזה על הפרת ההתחייבות? אביעד המקורי 13:23, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

מההתחלה: המשמרת פוזרה מוקדם מהצפוי ע"י הבית הפתוח לאחר שכוחות הביטחון נהגו באלימות כלפי המפגינים האנארכיסטים שצעקו סיסמאות, כביכול בניגוד ל"מדיניות הרשמית של האירוע" שהיה אמור להיות משמרת מחאה ללא סיסמאות. מכל מקום, האנארכיסטים בשום שלב לא נהגו באלימות. כך גם איש מבין המשתתפים באירוע. HansCastorp 13:25, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
הניסוח הנוכחי לא עומד בסתירה לכך, למיטב הבנתי. אביעד המקורי 13:27, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני חושש שאתה טועה: ראשית, ההפגנה פוזרה ע"י הבית הפתוח ולא ע"י כוחות הבטחון כפי שכתוב. שנית, "הגיעו לעימותים אלימים" - מכאן משתמע שגם לאנארכיסטים היה חלק באלימות, דבר שאינו נכון. HansCastorp 13:29, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אין לי בעיה אם תכתוב שהבית הפתוח הוא שפיזר. אשר לאלימות, יש לך ניסוח יותר טוב? אביעד המקורי 13:34, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
תן לי לחשוב על זה. אולי בינתיים לגב' לרנר יש הצעות? HansCastorp 13:37, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני רוצה לראות איזשהו מקור טוב שאומר שלא הייתה אלימות מצד האנרכיסטים. לפני שיהיה מקור כזה לא יהיה שום שינוי במה שכתוב עכשיו על משמרת המחאה. לב - שיחה 13:38, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
ומה נחשב בעיניך מקור טוב? ידיעות? מעריב? הארץ? על כל מקור שכזה ניתן לטעון שהוא "מוטה". אני הייתי במקום וכאמור, כמעט נרמסתי בעצמי ע"י כוחות הביטחון. היו קריאות סיסמאות מצד האנארכיסטים, ביניהן קריאות בגנות כוחות הביטחון בעצמם אך לא הייתה כל אלימות פיזית. HansCastorp 13:40, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
כן. אם תתן קישור לכתבה על העצרת מכמה עיתונים יומיים חשובים (נאמר מעריב והארץ) אפשר יהיה לתת קישור לקוראים ולהמנע מהטיות שונות ומשונות. זה שאתה כמעט נרמסת על ידי שוטרים זה מצער, אך זה עדיין לא אומר שאפשר לכתוב על זה מנקודת מבט אישית באנציקלופדיה (וזה לא קשור כלל לדעה שלך על כוחות הביטחון). קריאת סיסמאות וצעקות גנאי כנגד שוטרים בעצרת מחאה שהוסכם שלא יהיו בה קריאות כבר מראה שלא הכל היה שחור ולבן. לב - שיחה 13:47, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני ממש לא אמרתי שהיה שחור ולבן. אני אומר שרשמית אמנם האנארכיסטים צעקו סיסמאות כאשר הבית הפתוח שארגן את האירוע כנראה התחייב לאירוע נטול סיסמאות, אך עם זאת אין בזה כל הצדקה לאלימות הפיזית שבה נקטו כוחות הביטחון, בטח שלא כשהאנארכיסטים לא הרימו יד על איש. אז ודאי שאין לכתוב משפט כמו "אין הצדקה" וכיו"ב. אך לכתוב משפט שממנו ישתמע כי לאנארכיסטים היה חלק באלימות הפיזית זה עוול. HansCastorp 13:51, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מאיפה אתה יודע שהאנרכיסטים לא הרימו יד על איש ולא זרקו שום דבר על כוחות הבטחון? אבל זה לא קשור. לא לנו להצדיק אם הם היו זכאים או לא לחטוף. לנו רק לכתוב בידיוק מה היה על סמך מקורות אמינים עד כמה שאפשר ולתת קישורים למקורות הללו. בידיוק בגלל זה אני מבקש קישורים. אתה מכיר את השיר של שלומי שבן? אז בקיצור, דבר איתי בקישורים. לב - שיחה 13:54, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
הבעיה היא שבגלל דעותיך עלי אתה ודאי משוכנע שאני מטה את הערך בכוונה תחילה. אני הייתי שם וראיתי במו עינַי את כל אשר התרחש. הייתי בדיוק ליד (לא חלק מ, ליד) גוש הקווירים-אנארכיסטים. אני סולד מכל סוג של אלימות ולו הייתה אלימות מצד האנארכיסטית הייתי מגנה אותה בפה מלא. אמנם אתה מתהדר בדגל גאווה ובמגילת העצמאות בדף המשתמש שלך, אבל ידוע לי שאתה גם חובב כלי נשק וידוע לי כי כשאחותך (נניח) מרימה עליך יד, אתה שובר לה אותה. HansCastorp 13:59, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
האנס, אני לא חושב שאתה מטה את הערך בכוונה תחילה. אבל שוב, זה לא קשור. אתה היית עד ראיה לאירועים. ולא רק עד ראייה אלה גם עד שנטל חלק באירועים. כמו שאתה ודאי יודע - עדות ראייה היא הראיה הגרועה ביותר. כך שני אנשים מאותו האירוע ולפני שנכתב עליו בעיתונים והם יציגו לך תמיד שלוש גרסאות שונות של הדברים. בגלל זה אני רוצה קישור לכתבות שעוסקות באירוע. כך שתיהיה את העדות ראייה שלך ושל עוד כמה אנשים. זה הכל. אני אכן חובב כלי נשק. במיוחד כלי נשק גדולים ומטילים מורא. כלי נשק וצבא מהווים את הבסיס העיקרי להתקדמות בכל תחומי החיים. אבל זה לא הדיון עכשיו. ולמה שאחותי תרים עלי יד? היא אחותי, לא האוייב שלי. לב - שיחה 14:08, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אתה יודע, הרבה פעמים אחים רבים. אפילו אני בצעירותי רבתי והתקוטטתי עם אחיותַי. (אך לא שברתי להן את הידיים). מכל מקום, אני תוהה למה אתה חושב שכתבה של עיתונאי היא מקור אמין יותר מעדות ראיה. לו היה לי שקל על כל שקר שאי פעם נכתב בְּעיתון... HansCastorp 14:11, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
למה? מכיוון שבויקיפדיה משתמשים בדרך כלל בכתבות עיתונות יחד עם קישורים כדי לדווח על אירועים שוטפים. (ואני חושב שאתה מבין שהמשפט התייחס למצב במזרח התיכון ולא לאחיות או ריבים משפחתיים) לב - שיחה 14:15, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אבל טלי כבר הביאה קישור לכתבה בנושא (סוף שבוע של אלימות). תומאס שיחה 14:16, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אינדימדיה?! אני מקווה שאתה צוחק. לב - שיחה 14:18, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מסכים עם לב. אינדמדיה הוא לא אתר אמין, ואם אינני טועה סגרו אותו בארץ עקב הסתה אנטישמית. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:45, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

שבירה[עריכת קוד מקור]

מי קבע שזהו מקור לא אמין? תומאס שיחה 14:20, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

א. טלי אכן הביאה קישור, זה שאתה מתחיל להיות בררן פתאום, זה כבר עניין אחר. הרי לו הבאתי ציטוט מעיתון של כהניסטים היית ודאי מקבלו באהדה. ב. מי שמצהיר שהוא תומך בכלים שמיועדים להרס ולהרג ושהוא תומך במדיניות עין תחת עין (כפי שאמר כבר גנדי "מעין תחת עין נהיה כולנו עוורים) הוא מבחינתי מוטה בעצמו לטובת כל מה שאלים. HansCastorp 14:20, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
א. אינדימדיה היא לא מקור חדשות אמין. ולא, לא הייתי מרוצה מציטוט מעיתון של אנרכיסטים. אמרתי לך ממה הייתי מרוצה - הארץ, מעריב, ידיעות. לא הייתי רוצה ציטוט מעיתון בשבע בנושא הזה, לדוגמא. ב. ומה הקשר לנושא שלנו? לא ביקשתי לכתוב שהאנרכיסטים התחילו בהתפרעות והשוטרים המסכנים ביקשו רק להרגיע את הרוחות. ביקשתי קישורים לעיתונים מרכזיים בארץ. כל כך קשה להביא את זה? לב - שיחה 14:25, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אתה רוצה רק עיתונים שמושפעים מהרצון העז שלהם לרייטינג ולמכירות, או עיתונים שמהווים שופר של הממשלה... תומאס שיחה 14:27, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
תמשיך לדבר בביטויים כמו שופר של הממשלה ואף אחד לא יתייחס לדעותייך יותר. הארץ זה עדיין לא פראבדה. לב - שיחה 14:33, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
הארץ בדומה לשאר העיתונים, יכול לתפקד רק בזכות רף גבוה של קוראים על מנת שהעיתון יחזיק עצמו כלכלית (במהדורה המודפסת זה בא לידי ביטוי בתשלום שהקוראים משלמים לעיתון ובפרסומות ובמהדורה האלקטרונית, זה בא לידי ביטוי בפרסומות בלבד.) לכן הדבר הראשון שעומד בעיניהם של כתבי ועורכי הארץ, הוא שהקוראים יאהבו את זה, ושלמחרת הם שוב ייכנסו לאתר/יקנו עותק מהעיתון, ואין להם עניין או חצי עניין בלכתוב את האמת. לכן אני לא רואה כל עדיפות לקרוא את המאמרים בהארץ על פני בשבע או על פני אינדימדיה. אם פגעתי בך בכך שאמרתי שהעיתונים המרכזיים הם השופר של הממשלה, אני מתנצל. תומאס שיחה 15:25, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

לפי מה שהבנתי, בישראל השם המלא והרשמי של המצעד הוא "מצעד הגאווה והסובלנות". ‏ỹelloωblộớd ¤ שיחה 04:11, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

יכול להיות שזה שם רשמי ומלא שהוחל רק השנה לראשונה (אך יכול להיות שאני טועה). מכיוון שהערך עוסק גם במצעדי גאווה בכל העולם (ובטוח שלא כולם מתכנים "הגאווה והסובלנות") מוטב להשאיר הערך בשם זה, לדעתי. HansCastorp 07:27, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אתה צודק... אבל כדאי לציין את זה איפשהו (מצעד הגאווה בישראל?) ‏ỹelloωblộớd ¤ שיחה 08:43, 9 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

עריכה וקיצוץ[עריכת קוד מקור]

הקטע על מצעד הגאווה השנה בירושלים, שבדומה למלחמת לבנון השנייה נכתב תוך כדי התרחשות, נזקק בדחיפות לעריכה וקיצוץ פרטים. כדרכה של כתיבה תוך כדי אקטואליה, זה נראה יותר כדיווח עיתונאי מאשר ככתיבה אנציקלופדית, כאשר פרטים שונים שנזכרו במדיה שולבו בתוך דקות בערך, ופשוט הצטברו להם. בפרספקטיבה אנציקלופדית, אין צורך לתעד כל פריט אשפה שהושלך, או לצטט כל התבטאות מתלהמת של רב זוטר, או אפילו לתאר את הפרות הסדר המינוריות בזמן המצעד, שמתגמדות לחלוטין מול המהומות שקדמו לה. פרופורציות, רבותי. זה ערך על מצעד הגאווה בעולם כולו, אכן עם פרק לנושא ישראל, אך בלתי סביר שמתוך המיליונים שצועדים ברחבי העולם כבר שנים רבות - מחצית הערך מוקדשת לאירוע הקיקיוני (למצער) בירושלים, דרמטיות ככל שיהיו תהפוכותיו והמהומות סביבו. מגיסטר 09:39, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

שיפרתי טיפה אבל יש עוד מה לשפר לדעתי, איזה ערך אנציקלופדי יש למשל ל'מי נאם באירוע'? Amadeus 10:27, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
מסכימה בהחלט. ומעניין לעניין: האם היית באירוע? הראל מספר שהיה ולא ראיתי אותו. HansCastorp 09:47, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
לבושתי ולצערי לא הייתי, אלא בליבי בלבד. שמא תרצה לעבור על הערך, להעמידו בפרספקטיבה ובפרופורציה הראויים, ולהוסיף תמונה שצילמת? מגיסטר 09:54, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
המצלמה לא נמצאת כרגע אצלי, אקבל את התמונות תוך מספר ימים. אמור לי, בתור אחד שכן שירת בצה"ל, מה העונש על נפקדות? HansCastorp 10:02, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
תלוי. אצלנו היה מקובל משהו שאת תיאורו המילולי לא אוכל לשים באנציקלופדיה. היכן עלי להתייצב לריצוי? מגיסטר 10:35, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אצל דוד שי, כמובן! HansCastorp 10:37, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
כעמט שכחתי: ההצעה כי לא יצעד מצעד אלא יהיה אירוע במתחם סגור באה מצד הבית הפתוח, וזאת לאחר שהמשטרה חששה כי לא יהיה די כוח לאבטח את המצעד וגם את שאר המקומות - זאת לאחר פיגועי נקמה מתוכננים עקב האירקוע בבית חאנון. ועכשיו עלי לזוז. טה טה.HansCastorp 10:45, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
(-: טוב, ערכתי וקיצצתי. אתה מוזמן לעבור ולראות אם לדעתך נשמט משהו חשוב. נדהמתי לגלות בעריכתי שהבית הפתוח יצא קישור אדום, ואני רואה בך אחראי לכך. אתה יכול או לכתוב את הערך, או להתייצב אצלי לעונש. מגיסטר 10:47, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
יוו, סגירה מעולה :) Amadeus 10:49, 11 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

לתשומת לב, הלינק שצרפתי אינו פוגע בזכויות יוצרים. הקטע הנ"ל נרכש מערוץ 1, והועלה ע"י מכר שלי לאינטרנט.--נווהשאנן 00:46, 8 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

למה חצי מערך (אם לא יותר) עוסק במצעדי הגאווה האחרונים בישראל, כולל עידכונים חדשותיים על מצעד גאווה עתידי שצפוי להתרחש מחר בירושלים. אני חושב שמרחיבים פה יותר מדי (מעבר לכל פרופורציה) על ישראל בנושא שהוא לא ישראלי לוקאלי. תעשו ערך מצעדי גאווה בישראל ותתפרעו שם עם העידכונים החדשותיים ("הודיע ניצב אילן פרנקו"), כי פה זה ממש לא מתאים! 12:28, 20 ביוני 2007 (IDT)

בחירת התמונות בערך[עריכת קוד מקור]

מה היתה הבעיה ברשיון של התמונות שהוסרו? ולמה התמונה של המצעד בברזיל היא דוקא זו שפותחת את הערך?נמר ערבות סיבירי - שיחה 20:01, 4 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

קהילת הלהט"ב מול לסביות הומואים טרנסג'נדרים וביסקסואלים[עריכת קוד מקור]

אני חושב שנכון להגיד שלסביות המואים טרנסג'נדרים וביסקסואלים הם אלו שצועדים. להט"ב אינו מושג שגור מספיק כדי לשמש בהגדרת הערך, ובנוסף קיים ויכוח אם יש קהילת להט"ב, חלק גדול לא רואים עצמם כחברים בקהילה, ובכל מקרה גם אם יש קהילות להט"ב אין קהילה אחת עולמית. החזרתי את הניסוח הקודם. יש לציין שגם הניסוח שהחזרתי לא מזכיר את כל אילו שאינם להט"ב הצועדים מתוך תמיכה בקידום זכויות להט"ב. אולי כדי להוסיףנמר ערבות סיבירי - שיחה 01:28, 4 ביוני 2008 (IDT)[תגובה]

אכן, כך כדאי. כל עוד המונח אינו שגור בפי כל, עדיף לפרט במופע הראשון שלו בערך. ‏odedee שיחה 01:39, 4 ביוני 2008 (IDT)[תגובה]
העניין הזה קורה בעוד הרבה ערכים. למעשה, יש מעט מקרים בהם ההפניה להט"ב במקומה לפני פירוט כאמור. ראו בדגל#השימוש בפוליטיקה, פוליטיקה של ישראל, באר שבע (בהקשר של קהילת להט"ב) וגן מאיר, וזה רק על סמך בדיקה מדגמית. אני בעד החלטה גורפת בעניין. • רוליג - שיחה 23:49, 23 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]


המונח "להט"ב" (באנגלית : LGBT ) הוא אכן המונח המקצועי, השגור והמקובל כיום.
ככלל, הערכים בתחומי מדעי החברה באנציקלופדיה שלנו, וביניהם גם הערכים בתחום המגדר, אמורים להיות כתובים בשפה המקצועית המקובלת. גולש שאינו בקיא במונחים המקצועיים - בתחום מסויים בוויקיפדיה - מוזמן ללחוץ על הקישור הפנימי באמצעות העכבר ויראה את הפירוט. אין סיבה שלא להשתמש במונח המקובל והשגור, ובוודאי שאין צורך לחזור ולהסבירו בכל אחת מעשרות הפעמים בהם הוא מופיע. חזקה על הגולש הנבון - שלאחר לחיצה על הקישור הפנימי בתחילת דרכו - ידע לזהות את המונח "להט"ב " ולשייכו לתחום. דני. ‏Danny-w02:50, 24 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

כמו שכתבת, זה המונח המקצועי, אבל אין מקום למינוח מקצועי מתחום המגדר והזהות בערך על עיר, גן ציבורי או ערכים רבים אחרים. זה לא מונח בפיזיקה שההגדרה שלו לא תועיל לאדם הממוצע, זה פשוט קצת יותר ארוך, אבל נגיש לקהל רחב בהרבה. • רוליג - שיחה 23:40, 24 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

בהמשך למה שכונה כאן "הטעיה" לפני שנתיים[עריכת קוד מקור]

אני לא חושב שיש כאן הטעיה, אבל אולי יש מקום לפצל את הערך לשניים. ערך אחד על מצעדי גאווה בעולם, וערך מורחב על מצעדי הגאווה בישראל. אשמח לשמוע עוד דעות. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 23:54, 13 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

מסכים. אני בעד. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו!16:19, 23 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]
נשמע הגיוני בהחלט. אביעדוסשיחה 16:33, 23 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

אני לא תומך בערך על "מצעד(י) הגאווה בישראל", זוהי הכללה שאין בה צורך. אני כן תומך בהפנייה אחת לערך מצעד הגאווה בתל אביב; והפנייה אחרת לערך (נפרד) מצעד הגאווה בירושלים והרחבתו לפי הצורך. הרי פרט לעובדה שבשני המצעדים צועדים דוברי עברית, אין למעשה סיבה להכלילם באותה נשימה. לא כך? :-). ‏Danny-w20:36, 23 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

הרעיון שלך נשמע הגיוני. לכל מצעד יש את התנאים החברתיים והפוליטיים שלו (מה ששעה נסיעה עושה), את המשקעים שלו (מה שקצת שלג עושה) ואת האופי שלו (מה שקצת חדר כושר עושה). אני מניח שמצעדים קטנים יותר (חיפה, אילת, קריות, קיבוץ גבעת ברנר) יצטופפו בערך הכללי. • רוליג - שיחה 23:35, 23 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

השנה בה התקיים מצעד הגאווה הראשון בתל אביב[עריכת קוד מקור]

לאחר שנכנסתי ללינקים השונים בתחתית הערך ראיתי שיש מידע סותר לגביי השנה שבה התקיים המצעד הראשון בתל אביב. חלקם אומרים 1998 חלקם 1996. מהו הנכון? Revolution RNT - שיחה 17:05, 21 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]

בדקתי את הנושא והמצעד הראשון היה ב1998 ולא ב1993 (לפי המקור הזה) אני אשנה זאת Revolution RNT - שיחה 17:59, 21 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]
קרא את הערך. כתוב במפורש שהיו ארועי גאווה קטנים ב-93 ו-96 ובשנת 98 היה לראשונה מצעד רב משתתפים. • אמיר (שיחה) 18:13, 21 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]

השתתפות תיירים במצעד הגאווה בתל אביב של שנת 2012[עריכת קוד מקור]

כאשר שיניתי זמן קצר לאחר שנוספה לערך הזה, את הפסקה לגבי מצעד הגאווה האחרון בתל אביב של שנת 2012, כדי להצהיר כי זהו מצעד הגאווה הראשון בישראל שהשתתפו בו תיירים מכל רחבי העולם, לא הייתי כל כך ברור, אבל כוונתי הייתה לא כי זאת הפעם הראשונה שתיירים באופן כללי השתתפו במצעד גאווה כל שהוא בארץ, אלא כי זאת הייתה הפעם הראשונה שהשתתפו במצעד גאווה כלשהוא בישראל תיירים שהגיעו במיוחד לישראל רק בשביל להשתתף במצעד (בדיוק כמו שקורה בקרנבל הברזילאי)(תיירים ייחודיים. להבדיל מתיירים מקריים שהיו בארץ במקרה בתקופה שבה נערך המצעד, למטרות נופש ותיירות בכללי, והחליטו להשתתף בו), וכי זאת הפעם הראשונה שמצעד הגאווה בתל אביב, גרם לעלייה ברמת התיירות המגיעה לארץ. בזה אני כמעט בטוח שאני צודק ב-100%. זור987 - שיחה 15:59, 2 באוקטובר 2012 (IST)[תגובה]

המון תודה על השתתפותך במיזם! התוספת שאתה מציע היא מעניינת וראויה - אולם יש עוד צעד אחד שצריך לעבור לפני שאפשר יהיה להוסיף אותה לערך. בוויקיפדיה אנחנו נוהגים להוסיף מידע בדוק שניתן לוודא את נכונותו במקורות חיצוניים. על-כן, אם תמצא מקור מהימן לטעונתיך (משהו שהתפרסם בעיתונות, מחקר אקדמי, נתון ממשלתי וכו'), יהיה בהחלט אפשר להוסיפן. בן ג. (שיחה) תרומת כוח-חישוב 21:17, 2 באוקטובר 2012 (IST)[תגובה]

תמונה פנורמית מחיפה[עריכת קוד מקור]

התמונה הפנורמית מהמצעד בחיפה אינה טובה. היא חשוכה, ובשביל להיות מוצגת באופן שיהיה אפשר לראות בה משהו היא כל כך רחבה שהיא פוגעת בתצוגת הערך. 109.64.51.71 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לא כל תמונה חייבת להיות מוארת כמו השמש. התמונה ברמה סבירה בהחלט, ואיננו דורשים מתמונות לעמוד בקריטריונים לתמונה מומלצת / תמונת השנה. התמונה מתארת באופן פנורמי וטוב את נושא הערך, ומשכך אני מוצא אותה ראויה בהחלט גם אם אינה עומדת בקריטריוני איכות מחמירים למדי (לא שזה המצב). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:53, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
לי אישית מפריע שהיא רחבה מדי למסך שלי. בריאן - שיחה 18:56, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
צמצמתי את הגודל בשישית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:57, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
כתבתי לפני התנגשות עריכה: היא רחבה במעט גם למסך שלי. לשם כך ניתן להקטינה קצת ואין צורך בהסרתה. Botend - שיחה 18:58, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
התמונה יפה מאוד. אפשר לקצר אותה מעט. גילגמש שיחה 18:59, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
רק לידיעתכם, האנונימי שהסיר את התמונה והעלה את טענותיו נחסם אתמול על ידי ליממה בגלל התנהלות לא ראויה. אפשר בקלות להניח שזו דרכן להביע את מחאתו. לעצם עיצוב התמונה, מסך המחשב שלי די גדול ובאופן טבעי אני מעצבת כפי שאני רואה. כדי לצלם תמונה זאת ותמונות נוספות מהמרפסת של בית הקרנות ברחוב הרצל בשכונת הדר, רצתי במעלה המדרגות נפלתי ונפצעתי ביד. אז אני באש ובמים ובמדרגות, מצלמת לוויקיפדיה תמונות. . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:15, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
אני בכלל ראיתי שנחסמתי ע"י אליסף. רק עכשיו אני רואה שהוא רק שינה את הגדרות החסימה. אז סתם חשדת בכשרים (או שהוטעית לחשוד כך). בכל מקרה הטענות שלי עינייניות. אני חושש שדווקא מי שפה רוצים בטובתך מכשילים אותך. לא על התמונה הזו תהיה גאוותך. יש לך תמונות הרבה יותר טובות, אפילו של מצעדי גאווה (כמו זאת, אבל לא כמו השניה ששמת באותה הזדמנות, שגם היא חשוכה, ורואים בה בעיקר בלונים ועצים). ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

התמונה עדיין רחבה מדי למסך שלי. בשביל שהיא תכנס כראוי היא צריכה לא לעבור את ה 750 פיקסלים. גם אז היא גדולה בהרבה מהמומלץ בעזרה:עיצוב תמונות, וגם אז מה שרואים זה רחוב מלא אנשים ועץ. קשה לדעת אם זה מצעד גאווה, מצעד 1 במאי, או הפגנה נגד זיהום האוויר במפרץ.

אם משתמשים באפשרות של תצוגה פנורמית, בגודל המקורי שבה התמונה הושמה (1200 פיקסלים), בלי גלילה חצי מהמסך מראה את העץ. וכשגוללים רואים את המשך התמונה לגמרי באלכסון.

ובכל מקרה התמונה לא עד כדי כך חשובה, ולא עד כדי כך טובה, בשביל להצדיק יציאה כזו מגדרנו להציג אותה בערך למרות הבעיתיות שבהצגת תמונה פנורמית. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

זאת תגובתי האחרונה אליך בנושא זה. ברור מה אתה מנסה לעשות, רק לא מוכן לעשות זאת מהחשבון שלך. אני ממליצה שתלך לערך תל אביב ותבקש את הסרת התמונות הפנורמיות שם. ואחרי שתצליח שם, תעבור אחד אחד על כל הערכים שיש בהם תמונות פנורמיות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:24, 27 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
מלכתחילה תמונה על עיר מצדיקה הרבה יותר תמונה פנורמית, כי היא נותנת התרשמות מהעיר. במקרה הזה יש לנו ערך על מצעדי גאווה בכלל, בו התמונה נותנת התרשמות בעיקר מהרחוב בו הוא מתקיים. ומעבר לזה, התמונות שם לכשעצמן טובות. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
דעתי יש ערך חשוב לתמונות פנורמיות של הפגנות ומצעדים שנותנות מעט התרשמות על האופי ומספר האנשים המשתתפים והתמונה תורמת מאוד לערך. בכל אופן אני גם חושב שעדיף להקטין את התמונה לגודל של כ-800px - תמונה גדולה מדי יוצרת גלילה מאוד לא נוחה במסכים קטנים. אגב חנה, בדיוק בשביל זה יש את מציג המדיה - רואים את התמונה בגודל המסך בלחיצה אחת :) ערן - שיחה 00:02, 28 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
ערן, עיצוב הגודל הנוכחי נעשה על יד דולב לא על ידי. בנוסף לכך שלכל אחד יש מסך מחשב בגודל אחר, מסתבר שלכל אחד יש את העדפה שלו. אתה מוזמן לעצב את הגודל האופטימלי לדעתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:27, 28 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
זה הרי ערך כללי על מצעדי הגאווה. אפילו לא על מצעדי גאווה בישראל. אז דווקא חשוב להתרשם מאופי וכמות האנשים במצעד דווקא בחיפה? וכאמור זו אפילו לא תמונה שבאמת נותנת אפשרות להתרשם מהמצעד, אלא הרבה יותר מהרחוב ומהעצים בו.
עם יד על הלב - אם זו היתה תמונה שסתם מישהו צילם והעלה לויקישיתוף, איזשהו ויקיפד היה מעלה דווקא אותה לערך הזה? ואם הצלם היה מעלה אותה בעצמו, כולם היו מגינים על זה ומדברים בשבח התמונה? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
אני מסכים לצערי. חמישים אחוז מהתמונה (בצד ימין) היא תמונה נוף לא רלוונטית. ואם נסיר אותה ונראה רק את החצי השני - היא אינה שונה או יפה מתמונות אחרות כאן ואין בה משמעות ייחודית. כבר יש תמונות רבות בערך זה ואין צורך ביותר. ואם אתם רוצים להראות את ההמונים, הרי התמונה הזו, למשל (בין אחרות) טובה יותר. אני מצטרף לקריאה להסיר את תמונת הפנורמה מחיפה. בברכה, דני Danny-wשיחה 10:08, 28 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
ראשית מאחורי העצים רואים את האנשים. אני גם יכולה לחתוך את השוליים הימניים של התמונה. תמונה פנורמית נותנת תמונה טובה יותר של הצעדה מתמונה על קטע מסוים. בהחלט יש בה ייחוד במיוחד שהערך מלא בתמונות מצעדות בתל אבי, וזאת היחידה בחיפה. הגיע הזמן גם שיהיה ערך מצעד הגאווה בחיפה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:42, 28 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
ועד לכתיבת ערך כזה, ניתן לעדכן בעניין המצעד את הערך הפורום החיפאי לקהילת הלהט"ב. למעוניינים. ברכה, דני. Danny-wשיחה 00:43, 29 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
הי Danny-w, תודה על הקישור לערך, לא הכרתי אותו. פניתי לאמנון שביט וביקשתי ממנו שיכתוב ערך על המצעד, אני מקווה שירים את הכפפה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:14, 29 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
מדובר בערך כללי על מצעד גאווה. אפילו לא על מצעדים בישראל. לא בחיפה. התמונה (בין אם יפה ומבהירה נקודה, ובין אם לא) אינה קשורה ישירות לכאן. מצד שני, קיים ערך המתאר ספציפית את ההתארגנות הלהט"בית בחיפה: הפורום החיפאי לקהילת הלהט"ב, אם נגזר עלינו לשלב אתהתמונה בכל מחיר, נראה שיש להעבירה לשם. נראה שהצלם שהעלה את התמונה לא היה מודע לקיום ערך ספציפי. בברכה, דני. Danny-wשיחה 18:23, 2 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
מה זה משנה, ואם הייתה תמונה פנורמית מהמצעד בתל אביב זה כן היה בסדר? בראש הערך מופיעה תמונה גדולה למדי של המצעד בתל אביב ואיש לא התלונן ודרש שתופיע תמונה מהמצעד בסן פרנסיסקו. כשאפשר יהיה לצלם תמונה פנורמית כוללת של כל המצעדים בעולם, אז אכניס אותה בשמחה. אבל עד אז אפשר להכניס רק תמונה של מצעד אחד. ולמה לא של חיפה? כל הדיון הזה החל על ידי אנונימי שנחסם על ידי ליממה בגלל התנהלות לא הולמת, וזאת הייתה דרכו "להחזיר לי". חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:08, 2 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
זה שתחזרי על ההשמצה לא יעשה אותה נכונה (כבר הבהרתי שמה שאני ראיתי זה שבכלל אליסף חסם אותי. רק בהמשך התברר לי שהוא רק שינה הגדרות חסימה). פשוט התמונה לדעתי לא טובה, לא משפרת את הערך אלא פוגעת בו. מתברר שאני לא היחיד, אם כי יש מי שטוענים אחרת, וסיבותיהם עימם. אולי הם רצו לתמוך בך, אבל הם משיגים את ההיפך, ורק פוגעים בך. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מידע בפתיח מתי מתקיימים מצעדי הגאווה[עריכת קוד מקור]

הוספתי לפתיח כאן, את המילים "בשלל תאריכים לאורך ימות השנה" מפני שמצעדי הגאווה ואירועי הגאווה המתקיימים בעולם מתקיימים לאורך לפחות חצי שנה, אבל משתמש EMAN הסירם. מדובר במידע בסיסי לייצוג הנושא המוסמכים עובדתית והנה מדגם חלקי לכך: בברזיל בחודש מאי. כמובן שלאורך כל חודש יוני מתקיימים אירעים שונים ברחבי העולם. כך גם ביולי למשל ברלין מהגדולים באירופה זה לקראת סוף יולי. באמסטרדם מקיימים זאת באוגוסט, מרדי גרא ההומו-לסבי של סידני למשל הוא פסטיבל בן מספר שבועות המתקיים בסידני, ניו סאות' ויילס בין פברואר למרץ מדי שנה. בישראל למשל הם פרושים מחודש מאי ועד לחודש אוגוסט. אילת מאי (וכך היה גם ברעננה), בתל אביב בתחילת יוני בחיפה שבוע לפני סוף יוני, בבאר שבע היה ביולי בירושלים יולי או אוגוסט, בפתח תקווה היה באוגוסט. לרוב מנסים לחתום את האירועים בירושלים באוגוסט. אתם יכולים לבדוק את שאר המקומות בעולם. אני סבור שיש לכתוב זאת בפתיח בתיאור הנושא. שהרי לא מדובר ביום מסוים וארוע מסוים יחידי החוזר על עצמו פעם בשנה כפי שמוצג בפתיח. מי-נהר - שיחה 02:11, 24 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

הבעיה שנתת מיד שלמעשה כמעט חסר כל מידע, מהסיבות שפירטת פה. לכן אין טעם להביא אותו בפתיח. emanשיחה 08:31, 24 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]
eman צודק בהחלט. חוץ מזה בהמשך הפתיח עצמו כתוב "האירוע מצוין בדרך כלל בחודש יוני, כציון למהומות סטונוול." בערים הגדולות ברחבי העולם מצעדי הגאווה תמיד מתקיימים בסוף השבוע האחרון של סוף יוני לציון סטונוול. בישראל שבה יש מספר מצעדים הוחלט שכל מצעד יהיה במועד אחר בחודש יוני (כולל תחילת חודש יולי, כי ישנם הרבה מצעדים), בגלל סטונוול וזאת על מנת שהמצעדים לא יחפפו אחד עם השני ויאפשרו לאותם אלה שרוצים לצעוד בכמה מצעדים. בירושלים, התאריך הוזז לאחר הרצח בבר נוער, ליום חמישי הראשון בחודש אוגוסט. BAswim - שיחה
השנה (2016) המצעד בניו יורק יתקיים ב-26 ביוני. BAswim - שיחה 10:47, 24 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

יש משהו מאד לא ישר בלהציג את הענין כאירוע מסוים יחידי לציון תאריך מסוים בשעה שמדובר בתקופה ארוכה של אירועים אשר אף מוזכרים בחלק מהמקומות בתקשורת כעונת המצעדים. ושאכן בפועל מצוין בכל מקום בלפחות שבוע שבועיים ואף יותר. כאשר מדברים בדיון כאן על "אלו שרוצים לצעוד בכמה מצעדים" אומרים , שלא מדובר בציון תאריך כפי שעושים בכל יום מודעות בכל נושא אשר יהא שבו מציינים באותו יום בכל מקום את הנושא הנבחר. כאשר אתה אומר אנו צריכים בכל מקום לעשות את זה בתאריך אחר אתה לא מדבר על אירוע מסוים התלוי במועד מסוים. גם אם יש מועד שבו רבים מהקהילה מציינים אותו במקומות רבים. העובדה היא שלאורך מספר חודשים הדבר מצויין ולו בתנאי שאמור להיות מזג אוויר חמים אומרת שזה לא ציון יום או אירוע אלא תקופה של חגיגות/תעמולה וצריך לקרוא לדברים בשמם ולתאר אותם כפי שהם. מי-נהר - שיחה 12:55, 24 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

איחוד ופיצול[עריכת קוד מקור]

פיצול[עריכת קוד מקור]

הערך ארוך מאוד. מציע לקצר את המידע בישראל ולהפנות לערך חדש בשם מצעד הגאווה בישראל. Yyy774 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לא מתנגד לפתיחת הערך החדש, מתנגד לקיצור באותה מסגרת. ערך חדש אמור להכיל יותר מידע, ולא פחות. GHA - שיחה 23:03, 14 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
אני חושבת שיהיה מעט מוזר להפנות לערך מורחב שיכלול בתוכו גם הפניות לערכים מורחבים. אם בערך על מצעדי הגאווה בישראל יהיה מידע נוסף שלא מופיע בערכים לכל מצעד בעצמו, אז יש מקום לערך נפרד למצעדי הגאווה בישראל ככלל שגם יפנה למצעדי הגאווה הספציפיים כערכים מורחבים. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:55, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
להערכתי יש תוכן כזה בעיקר ברמה ההיסטורית, אבל אני לא מחשיב את עצמי למבין גדול בתחום. בכל מקרה, אני לא מתנגד, אבל גם לא משוכנע שזה הכרחי. GHA - שיחה 10:57, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
משתמשת:YuvalNehemia, יש פירוט כזה. למשל ישראל, מורחב הסמלים הלאומיים של מדינת ישראל, מורחב מזה דגל ישראל והתקווה. Yyy774 - שיחה 14:41, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
GHA, לפעמים סידור טוב יותר מצדיק גם שינוי. בסוף המידע אמור להיות נגיש ותמציתי במידת האפשר. אפשר להוסיף כמה שורות על כל מארגן, אבל זה מזיק ולא מועיל. Yyy774 - שיחה 14:43, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]

איחוד[עריכת קוד מקור]

לתוך הערך החדש מצעד הגאווה בישראל אפשר לאחד את הערכים הקיימים:

לדעתי זה ישפר את המצב הכולל. הערת אגב, מדוע ערכים בנושא זה כה ארוכים? Yyy774 - שיחה 22:04, 14 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]

נגד חזק. כל אחד מהערכים מתייחס למצעד אחר בעיר אחרת, עם אופי שונה, היסטוריה שונה ותוכן אחר לגמרי. כמו שציינת, אלה ערכים ארוכים, מפורטים, מעניינים ומלאי תוכן. איחוד רק יפגע בהם. ערך מרכז אפשר לכתוב, שיכלול בין השאר את התוכן שנמצא בערכים הללו בקצרה, עם הפניות. GHA - שיחה 22:22, 14 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד כמו GHA. PRIDE! - שיחה 22:42, 14 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
בעד חזק עדיף ערך אחד שנותן תמונה מלאה. מתייג את בעלי הידע בלהט"ב , גילגולבעלי הידע בלהט"ב. בברכה, גיברס - שיחה 23:12, 14 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד. יש סיבה לפיצול והוא שמדובר באירועים שונים שעובדים שונה זה מזה ועם היסטוריה שונה זו מזו. מצעד הגאווה בירושלים שנוי במחלוקת, מצעד הגאווה בחיפה פחות. מצעד הגאווה בתל אביב ממוסחר ומקודם על ידי הממשלה, מצעד הגאווה בבאר שבע פחות.
אני בהחלט בעד לכתוב בקצרה בערך המאוחד ולהפנות לערך מורחב. וייתכן שלא לכל מצעדי הגאווה שיש להם כרגע ערך צריכים אחד, אבל אין ספק שלשלישייה הגדולה (חיפה, ירושלים, תל אביב) מגיע ערך משלהם. איחוד ידרוש או ערך מרכזי ארוך באופן מייגע או קיצוץ לא הוגן של הערכים המדוברים.
//יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 23:23, 14 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד חזק מהטיעונים שכתב GHABAswim - שיחה 00:14, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד חזק מהטיעונים לעיל. אקסינו - שיחה 08:55, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד למרות השם הדומה מדובר באירועים בעלי אופי ומאפיינים שונים. Eladti - שיחה 09:04, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד. 'ישפר את המצב הכולל'? אולי ישפר את המצב בכולל. דוג'רית - שיחה 10:01, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
דוג'רית, זה לא מכבד. מה הקשר לכולל? עברתי על כל הערכים ובדקתי את המצב הכולל שלהם. ההצעה שלי נועדה לתת מידע טוב יותר לגולשים מאשר המצב הקיים. Yyy774 - שיחה 14:49, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד אפילו השם שגוי. בר 👻 שיחה 10:23, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
בר, מדוע השם שגוי? Yyy774 - שיחה 14:50, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
GHA, לא דייקת בדברי, לא כל הערכים בנושא ארוכים - רבים מהערכים הארוכים ביותר בנושא. המילה כל לא נאמרה. הערך על המצעד באילת קצר ויכול להיכנס בקלות לערך מאוחד. גם בחיפה לא ממש מצאתי הצדקה לערך נפרד. Yyy774 - שיחה 14:47, 15 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד חזקאמנם אין לי זכות הצבעה, ובכל זאת רוצה להסביר מדוע אין מקום לאיחוד כזה. המצעדים בירושלים, בתל אביב ובחיפה מאורגנים על-ידי קהילות שונות לגמרי, יש לכל אחד מהם היסטוריה מקומית שונה והשפעות ארציות שונות. איחוד שלהם יעשה עוול לשלושתם. בערך אודות מצעד גאווה בישראל ניתן ורצוי להזכיר כל אחד מהם בקצרה ולציין מצעדים ואירועים גאווה נוספים שהתקיימו ומתקיימים ברחבי הארץ. את אילת, כמו את באר שבע, ניתן לאחד לפסקאות בתוך הערך המרכזי בלבד על מצעדים בישראל ולא להקדיש לכל אחד מהם ערך. דקל ער - שיחה 14:58, 16 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד, מהשיקולים שכתבו GHA ו- BAswim. מדובר באירועים שונים. ניתן לכתוב בערך הכללי תקציר קטן ולהפנות אל הערך, כמקובל. בברכה, דני Danny-w - שיחה 16:15, 17 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]
נגד משיקולי GHA --‏Yoavd‏ • שיחה 16:22, 17 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במצעד הגאווה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:49, 11 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־מצעד הגאווה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:19, 29 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במצעד הגאווה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:06, 18 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (דצמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במצעד הגאווה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:52, 6 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]