שיחה:מריה גימבוטאס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה נכלל ברשימת נשים באדום והוכחל!

נשים באדום היא יוזמת-אחות של ויקי נשים

הערות לערך[עריכת קוד מקור]

תודה סיגל רוה על הערך.ראשית שימי לב שהחלפתי את תבנית:אישיות בתבנית:מדען. ארכאולוגים הם מדענים. בנוסף קישרתי לקטגוריה:מדעניות אמריקאיות.

בערך עצמו מופיעים תעתיקים רבים של שמות לא בעברית חלקם גם של אנשים ידועים בעלי חשיבות אנציקלופדית למשל Juozas Tumas-Vaižgantas שיש לו ערך בוויקיפדיה האנגלית ראי -> (אנ') אני ממליצה שתפתחי פסקה בויקיפדיה:ייעוץ לשוני, תעלי לשם את כל השמות שאינך יודעת לתעתק לעברית, תבקשי סיוע ולאחר מכן תצרי קישור אדום בעברית ולידו קישור לערך בוויקיפדיה האנגלית בכל מקום שזה קיים באמצעות תבנית {{{אנ}}. ראי דוגמה בערך ג'וזף קמפבל (אנ').

בנוסף יש לציין במופע הראשון בערך את השם המלא של אותן דמויות המוזכרות בערך, לא umas-Vaižgantas, אלא Juozas Tumas-Vaižgantas. בפעם השנייה מציינים רק את שם המשפחה.

אני מתייגת את Reuveny אולי יוכל לתרום ולעבור על הערך. ראיתי גם שהתחלת לכתוב ערך שהועבר לטיוטה משתמש:סיגל רוה/תרבות האלה. אולי גם כאן יוכל לסייע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:14, 18 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

תודה רבה לך חנה Hanay מאוד מעריכה את עזרתך. הערות חשובות וטובות. אעשה זאת. סיגל רוה - שיחה 18:56, 18 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

נראה לי שפתרתי די הרבה בעיות ניסוח והגהה[עריכת קוד מקור]

עברתי היום ( 17/06/2021 על הערך. נראה לי שפתרתי די הרבה בעיות הגהה וניסוחים.