שיחה:מרפק טניס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נראה כי למישהו יש אינטרס להכניס את הקישורים החיצוניים בצורה מאד חשודה ותוקפנית. האתרים המקושרים עוברים תהליכי קידום אתרים פסול ויש להעיף אותם, כי הם מנוהלים על ידי מי שיש לו אינטרס לקדם אתרים ספציפים בתחום. קצת מביך שאדם כמו -הוסר- מפעיל אנשים שדואגים לקשר לאתר שלו מכל מיני מקורות לא טבעיים.

נראה שאתה חסר כל הבנה לגבי משמעותו של חוק איסור לשון הרע. ועכשיו לעניין קצת יותר פרודוקטיבי, לפחות בפוטנציאל. התוכן באתר שלך פשוט שגוי. החל בכינוי שבחרת לתת להפרעה הזו ("מרפק טניס אלבו"?! מישהו אמר סס"ל לבן?) והמשך בחוסר הידע שלך לגבי טיפולים מקובלים לבעיה הזו. אני ממליץ לך על קריאת הערך בוויקיפדיה מרפק טניס בתור התחלה ועל קריאת חלק ממקורותיו בתור המשך. אולי תחכים. בברכה, יוסישיחה 23:43, 24 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

נראה שיש פה משהו...[עריכת קוד מקור]

יוסי, אתה לא שם לב לכמה דברים: 1. הוא/היא הם שהקימו את הערך... 2. הקישורים החיצוניים שיש בגירסה הנוכחית, הם ספאם טהור. 3. ההתייחסות של הרפואה המשלימה כמעט לכל נושא רפואי היא זווית שונה לגמרי אז מה אתה הולך ללמד אותו/ה רפואה?

אני הוספתי את שני הקישורים (אני גם הכותב העיקרי של הערך הנוכחי) ואתה מוזמן להצצה יוצאת דופן לסדר הפעולות והמחשבות שהוביל לבחירה בהם. אני סבור שאתה עשוי להיות מופתע. המניע להוספתם הוא כמובן נסיון להעשיר את הערך במאמרים בעברית, דגש על עברית. במהלך בדיקה שערכתי בגוגל לגבי השימוש בתעתיק "אפיקונדיליטיס", הופיע המאמר של רוזנברג רביעי, והוא היה התוצאה הראשונה שהיא גם מאמר. בחנתי את המאמר, שמחתי לגלות שהוא מכיל תמונות רלוונטיות שהסיכוי להוסיף כמותן לערך נמוך מאד. עומד בקריטריונים שקבעתי? מעשיר? כן. בעברית? כן. מצוין, המאמר התווסף. ההמשך לא שונה בהרבה, כדי להכשיר את ההפניה שהוא יצר מ"טניס אלבו" הרצתי את הביטוי בגוגל. נחש מה התוצאה הראשונה? לאחר בחינת המאמר הסתבר שהוא משלים את הראשון. בעוד הראשון מעודד התערבות חיצונית, האורטופד השני מעודד דווקא צמצום התערבות חיצונית ותהליך של טיפול עצמי מושכל. קיבלנו הרמוניה או הצגה של משרעת האפשרויות שאותי ממש מפתיעה בהתחשב בקלות השיטתית בה איתרתי את שני המאמרים. מעשיר ובעברית? בהחלט.
עכשיו אתה מוזמן להיכנס לאתר שהסירו. בלי להכנס למערבי VS מזרחי. חצי מהאתר עוסק בפרזנטציה "מערבית" של מרפק טניס. החצי הזה רצוף שגיאות ולא ראוי שקוראי ויקיפדיה יופנו אליו. די בנתון הזה כדי לפסול את הקישור לאתר וכדי להמליץ לכותבו ללמוד קצת לפני שהוא כותב על דברים שידיעתו בהם אינה מספקת. אבל אמשיך בכל זאת, המשפט הראשון "הטיפול בכאבי מרפק - טניס אלבו בעזרת דיקור סיני נמצא כיעיל מאוד" לא יכול להופיע בלי אסמכתא או לפחות שתהיה דעת מומחה שאפשר לסמוך עליו שהוא בקיא במחקרים רלוונטים. אחר כך מגיע תיאור של הטיפול שבעל האתר בוחר לעשות באופן אישי, כלומר מרפואה סינית זה עבר לרפואה של פלוני. האתר לא ראוי מכל בחינה. בברכה, יוסישיחה 19:40, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]


לדעתי כולכם הגזמתם, לקבוע אם קישור ראוי או לא ראוי רק לפי תוצאות בגוגל, יש בו טעם לפגם בעולם של קידום אתרים. אם תחפשו לדוגמא כשלון חרוץ בגוגל, תקבלו חלק מה'פרוייקט' ה SEO שנעשה נגד ראש הממשלה לשעבר, על חשבון 'תמימותם' של מנועי חיפוש. מצד שני, אם תחפשו לדוגמא דיקור סיני להרזיה מופיע האתר (בעיקר בגלל מגוון, תאימות דפדפנים והתאמה למונחי חיפוש ספציפים) yang yin ואז הוא הופך לגיטימי ורלוונטי לכל תחום שהוא תופס/לא תופס בגוגל?

אז אני חושבת שלא כך הדבר. ז"א מיקום בגוגל יכול להיות הסיבה או הדרך שבה מגיעים לאתר, אבל אם באמת רוצים לבחון אתר צריך לעשות זאת כמו שעושים את זה אנשי המקצוע שמודדים כוח, יכולת, תפוצה וחשיפה של אתרים:

1. כמה איזכורים יש לאתר בכלל וכקישורים (טקסט/תמונה/אחר), כמה איזכורים חדשים מדי יום ואיפה (ע"פ מדד איכות של כל אחד ואחד מהם או במילים אחרות הפעלת אלגוריתם).

2. נתונים אודות דמוגרפיה, התנהגות ופרטי גולשים+ דגימות תנועה של קומפיט, קונטקאסט, אלקסה (רק בשביל לראות מגמות), גוגל Ad Planner, גוגל טרנדס, גוגל אנליטיקס אם יש גישה, ווב-סייט-אאוטלוק ודומיו וכו.

3. ותק, גיל, בעלות ורציפות הדומיין/איחסון, קוד, תמה וכד'.

4. מדד איזכורי אופליין ואוף-מרקטינג (פירסומים חיובים שקרו 'מאילהם').

5. כוח שינוי (היכולת של מותג להחליף צבע/כיוון/מטרות), כוח דריסה (רכישות, אקזיטים וכד') ועוד.

בקיצור, קשה לעשות את זה ולכן הדרך הקלה היא לפנות לתוצאות גוגל שמנסה לעשות את הנ"ל ועוד. אבל צריך לזכור שיש מי ששולט בתוצאות, כמו שיש מי שפה בויקיפדיה שולט בתוצאות. בסופו של דבר, זה עניין של זוית ראייה.

את מוזמנת להפעיל את הכלים שהצגת כדי לבחור את האתרים המתאימים ביותר לקישור. עד אז נאלץ להסתפק בקיים, על חסרונותיו. יוסישיחה 13:46, 27 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במרפק טניס שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 05:25, 19 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במרפק טניס שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 05:05, 25 במאי 2023 (IDT)[תגובה]