שיחה:משה שרוני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אינכם חושבים שיש להוסיף את התבטואויתיו של רוני בערך האנציקלופדי? Segal 17:54, 9 יולי 2006 (IDT)Segal

מיותר למדי - פוליטיקאים אומרים הרבה דברים ויומיים לאחר מכן כולם שוכחים את זה. אם היינו מכניסים לויקיפדיה כל שטות שפוליטיקאי אמר (אלא אם כן מדובר על "נאום לאומה" או משהו בסגנון) כל הערכים הללו היו נראים כמו עיתון במקום כמו ערך באנציקלופדיה. אסף 17:55, 9 יולי 2006 (IDT).

יש את הנישה של הציטוטים בויקיפדיה, לא? איך זה נקרא?

ויקיציטוט. pacmanשיחה 20:22, 9 יולי 2006 (IDT)

בערך הופיעו פרט השכלה הבאים:

הסרתי אותם מפני שלא ברור מהו הקורס "מינהל מוניציפלי" - קורס של שבוע, סמסטר, שבע שנים? המילה "בוגר" מרמזת לתואר ראשון, אך למיטב הבנתי אין קורס כזה לתואר ראשון באוניברסיטת חיפה, תקנו אותי אם אני טועה. דוד שי 20:31, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הצעות חוק פרטיות[עריכת קוד מקור]

שרוני מעולם לא הגיש הצעת חוק בעניין הזה, הוא רק אמר את הדברים התמוהים האלה בכלי התקשורת, וכנראה נסוג אחרי הביקורת שהושמעה עליו. לדעתי צריך למחוק את העניין הזה. Idobi 17:04, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

צדק לגמלאים[עריכת קוד מקור]

בערך מופיע כי שרוני פרש לבדו מסיעת גיל ב-30 באפריל לאחר שחברי הכנסת גלזר ומרום-שלו חזרו בהם מהחלטתם לפרוש עימו. ניסיתי מס' פעמים לכתוב כי ב-3 במאי החליטו גלזר ומרום-שלו לשנות את החלטתם והסכימו לפרוש, וכתבתי תחילה נוסח שאינו נכון (לפיו כבר הוקמה הסיעה החדשה- טרם אישור ועדת הכנסת) אך לאחר מכן ניסיתי להוסיף את המשפט: "ב-3 במאי 2008 אלחנן גלזר ושרה מרום שלו חזרו בהם מהחלטתם פעם נוספת והשלושה עתידים להקים את סיעת צדק לגמלאים". המשפט הנ"ל נמחק. מדוע? לפי דעתי ראוי לכתוב אותו, ואם יש כאלה המסתייגים בשל שינויים שעשויים להתרחש, אפשר להוסיף הודעת "אירוע אקטואלי". אבל לסיים בכך שח"כ שרוני פרש לבד, זה אמנם נכון אך פשוט מטעה מכיוון שמאז השתנו פני הדברים.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 18:17, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]