שיחה:סוזאפון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הנה החלק מהראיון אותו ציטטתי, אם מישהו ירצה לבחון ולשפר את התרגום שלי פעם:

a BBb bass tuba of circular form known as a "Helicon". It was all right enough for street-parade work, but its tone was apt to shoot ahead too prominently and explosively to suite me for concert performances, so I spoke to Mr. Pepper relative to constructing a bass instrument in which the bell would turn upwards and be adjustable for concert purposes. He built one and, greatful to me for the suggestion, called it a Sousaphone.

אודי רז 00:28, 13 נובמבר 2005 (UTC)

מדוע שם הערך "סוזאפון", עם אל"ף, ולא "סוזפון"? לפי איזה כלל כתיב חסר-ניקוד, או איזה מילון, צריך להוסיף אל"ף? Nyh - שיחה 22:36, 26 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]

שאלה מצויינת! אני לא יכול לענות בביטחון לכאן או לכאן. אני יצרתי את הערך והשתמשתי באיות שהכרתי.

מורפיקס כותב "סוזפון" כשיש ניקוד ו"סוזאפון" כשאין. סנופי גם הוא בוחר באיות "סוזאפון" וכך גם כמה מקורות נוספים, אבל אם בוחנים זאת, רואים שכולם, כולל מורפיקס, מתבססים על הערך בויקיפדיה ומצטטים אותו, כך שזה לא מעיד דבר. אנציקלופדיית וויינט בוחרת באיות ללא אל"ף.

בגוגל, האיות "סוזפון" מחזיר כיום 660 תוצאות בעוד שהאיות "סוזאפון" מניב 4,430. עם זאת, זה לא מלמד כמעט כלום, כיוון שחלק גדול מהתוצאות האלה הוא העתקה של הערך מכאן, התבססות על קומוניקטים שאני כתבתי של הרכבים שאני מנגן בהם בסוזאפון, או ביקורות על ההרכבים האלה שלמדו את האיות מפרסומים של ההרכבים האלה. אם מנסים לסנן את כל מה שנובע מויקיפדיה או קשור אליי, מקבלים רק 883 תוצאות, וזה כבר הרבה פחות מכריע.

מעבר לכך, אין לי תשובה. אודי רז - שיחה 13:58, 20 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]