שיחה:עד מומחה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הדף שוכתב לפי בקשתך.

מציע שתוסיפו הגדרה תמציתית ועניינית מטעם המכון הישראלי לחוות דעת מומחים ובוררים לצורך הגדרת הערך "עד מומחה"

עד מומחה הינו כל אדם המעיד בע"פ או בכתב באופן המסייע להבנתה של סוגיה או שאלה הקשורה בתחום השכלתו, מקצועו או תחביבו ואשר מטבעה אינה נחלת הכלל.


בברכה עודד לופט, עו"ד



גדי יערי yaarig@gmail.com

הספר "עד מומחה"[עריכת קוד מקור]

ל Oyoyoy הוסרו בינתיים מדף הספר טופס הפניה ופרטי התקשרות. אבקשך בטובך להשיב את הלינק למקומו. אין בדף כל קידום מכירות.

ראשית, אין לי כל בעלות על הערך, אני עורך אחד מיני רבים בוויקיפדיה העברית. עיינתי בקישור שהסרתי ואינני מוצא בו כל תוכן ממשי. הספר עצמו אינו זמין ברשת. למי שמבקש לעיין בספר, הפרטים הביבליוגרפיים המלאים מופיעים בערך. Oyשיחה 07:58, 27 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]
בדף הקישור מופיעים פרטים על תוכן פרקי הספ וגם צילום של כריכת הספר אלו פרטים רלוונטיים מספיק. הסרת את הקישור בנימוק של "קידום מכירות". בינתיים הוסרו כל הלינקים שניתן לראות בהם "קידום מכירות". אם תבדוק באופן מדגמי תמצא חלק גדול מאוד של קישורים חיצוניים דומים בויקיפדיה לספרים. וישנם גם דפים רבים המנכילים פרסומות. אנא החזר את הקישור.
אלה פרטים שאין להם מקום בערך, משום שהערך עוסק בעד מומחה, ולא בספר העוסק בכך. אם יש בעיה דומה בערכים אחרים, הצבע עליה ונטפל בה. דוד שי - שיחה 19:25, 27 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

משוב מ-26 במרץ 2017[עריכת קוד מקור]

לדעתי לפני ההסבר שלכם מהו עד מומחה צריכה לבוא הגדרה שממצאת את הבטוי עד מומחה, אחרי ההגדרה יש מקום להסביר איזה סוגים של עדים יש, ההסבר הנוכחי הוא הסבר חסר, מציעה להוסיף את ההגדרה של המכון הישראלי לחוות דעת מומחים, "עד מומחה הינו כל אדם המעיד בע"פ או בכתב באופן המסייע להבנתה של סוגיה או שאלה הקשורה בתחום השכלתו, מקצועו או תחביבו ואשר מטבעה אינה נחלת הכלל" ולצטט את עורך דין עודד לופט מהמכון הישראלי לחוות דעת מומחים.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעד מומחה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:31, 13 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]