שיחה:עינת קליש-רותם/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מהדף שיחת משתמש:עופר ברקן
שלום לך ותודה על תרומתך לויקיפדיה. עם זאת, לעניות דעתי הערך שיצרת אינו בעל חשיבות אנציקלופדית בפני עצמו, וזאת בהתאם לנוהל ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. חשוב לציין כי חרף התמודדותה של גב' קליש-רותם בבחירות לרשויות המקומיות אין הדבר מקנה לה ערך בויקיפדיה לכשעצמו. לאור האמור, הצבתי על הערך עינת קליש-רותם תבנית חשיבות. עם זאת, באפשרותך לנמק מהן הסיבות שלדעתך לגב' קליש-רותם אכן צריך להיות ערך בויקיפדיה, בהתאם לנוהל המצוין, וזאת בדף השיחה של הערך. במידה וחשיבות הערך לא תובהר תוך שבוע מיום הצבת התבנית, הרי שהערך יימחק. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 00:45, 11 באפריל 2013 (IDT)

סוף העברה

לאור מספרם הגדל של ערכים חדשים אודות פוליטיקאים מקומיים הנוצרים בימים אלו לקראת הבחירות המוניציפאליות הקרבות, אודה לקבלת חוות דעתה של הקהילה מבחינה עקרונית. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 00:50, 11 באפריל 2013 (IDT)

עוד אחד מפרץ הערכים על מועמדים בבחירות לרשויות המקומיות ההולכות ומתקרבות. לצערי, כיום לקליש-רותם אין עדיין חשיבות אנציקלופדית, ואין מקום להשארת הערך. אני מאחל לה שתצליח להיבחר לראשות עיריית חיפה גם ללא עזרת ויקיפדיה. Lostam - שיחה 18:26, 11 באפריל 2013 (IDT)
בתור פוליטיקאית מוניציפלית, עדיין אין לה חשיבות. אבל אני לא יודע מה חשיבותה בתור אדריכלית. צריך לשאול את אחד האדריכלים, שכותבים פה. עִדּוֹ - שיחה 22:26, 11 באפריל 2013 (IDT)

אני לא יודעת מי מכם מודע לכך, אך קליש-רותם היא בין המובילים של המאבק בחשמול הרכבת בחיפה. זהו מאבק חשוב מאוד לעיר חיפה שעדיין לא הוכרע ותוצאותיו ישפיעו רבות על אופי העיר, לכאן או לכאן. קליש-רותם היא פעילה חברתית בולטת בהמון מהמאבקים החברתיים-סביבתיים שהיו ועודם בחיפה בשנתיים-שלוש האחרונות. לדעתי לערך יש חשיבות ולו רק בשל העובדה הזו. (חיפאית - שיחה 16:00, 12 באפריל 2013 (IDT))

חשיבותה של עינת קליש רותם[עריכת קוד מקור]

עינת היא אדריכלית פורצת דרך בתחום הבניה הירוקה והתחדשות עירונית: פרוייקט שלה של התחדשות עירונית וירוקה בשכונת יזרעאליה בחיפה זכה בפרס ראשון בקטגוריה שנוסדה במיוחד עבורה: קטגוריה רעיונית. במקום להציע מבנים חדשים הצעתה התמקדה בשיכונים הקיימים, תכנון מחדש של כל הסביבה שהיא קשה ולא נעימה מבחינה אורבנית, יצרה מרחב ציבורי נעים וידידותי תוך הפיכת המבנים במוצר שהגתה במיוחד לצורך זה: אקו סקין.

הצעה אחרת של ה לשימוש מחודש במבנים קיימים התפרסמה בכתבי עת : שימוש מחודש באזורי התעשיה הנטושים בחיפה, שימוש מחודש במגדלי מים זכתה במקום שני בתחרות של עמותת האדריכלים.

יו"ר עמותת האדריכלים חיפה והצפון

יסדה את התנועה להחזרת העיר אל חיפה: התנועה הכי אקטיביסטית שפעלה אי פעם בעיר, סחפה אלפים וחוללה שינוי בתהליכי התכנון של החישמול העילי של הרכבת המתוכנן לאורך כל התוואי הארצי של הרכבת. עינת שתמכה במאבק כיו"ר עמותת האדריכלים בחיפה והצפון כאשר העירייה ניסתה לדחות את הביצוע כפי שמתוכנן לחסום את קו החוף של חיפה, יסדה את התנועה לאחר שהעירייה ויתרה וחתמה על הסכם פשרה כושל. התנועה שהובילה ועדיין מובילה הגישה מאות של התנגדויות חתומות, חוללה שינוי בהתייחסות של המשרד לאיכות הסביבה כלפי הפרוייקט בעקבות דו"ח הקרינה האלקטרומגנטית שהגישה. המשרד הורה לעכב את הפרוייקט עד שהקרינה מורד לרמה התקנית, שינתה התייחסות מתוך הועדות הממונות ויצרה מודעות חובקת עיר (חיפה) וגם ציבורית ארצית לפרוייקט וסכנותיו לחיפה כעיר המשוועת לפתיחת החזית אל הים. לוא לא היתה נכנסת לתמונה ומקימה את התנועה, היה הפרוייקט מקודם ללא הפרעה והתוצאות הקשות היו מתבררות בבוא היום. ניתן לומר שעינת חוללה שינוי מציאות מקצה לקצה. לאור כל אלו אני חושבת שהיא יותר מראויה לערך. 212.235.34.231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 17:20, 12 באפריל 2013

"התנועה הכי אקטיביסטית שפעלה אי פעם בעיר"?! לא נסחפנו קצת? אני עדיין רוצה לקרוא את דעתו של עורך ויקיפדיה ותיק, שהוא גם אדריכל. עִדּוֹ - שיחה 00:41, 13 באפריל 2013 (IDT)

אכן התנועה האזרחית הכי אקטיביסיטית שפעלה לטובת התושבים בעיר, ללא שום אינטרס אישי או רווח בצידו, ללא שום גיבוי מפלגתי וכלכלי. קבוצת אזרחים שקמה והחליטה שאסור לרשויות יותר להתעמר בחיפה ולאזרחים מגיעה עיר טובה ונכונה יותר. אם תמצא לי עוד תנועה כזו בחיפה בששים שנים האחרונות אשמח שתפרסם. 212.235.34.231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 06:52, 13 באפריל 2013

אני גם מדברת על תנועה שלא רק הקיימה כגוף (ועדיין קיימת) אלא שבכוחות הדלים הכלכליים אבל בכוחות העצומים השמייצגים אידאלים וערכים-גם הצליחה לחולל שינוי במשהו שאף אזרח לא היה צריך לדעת אודותיו מלכתחילה. 212.235.34.231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 06:53, 13 באפריל 2013

רבת פעלים וזכויות, תורמת בסתר ומגינה בגופה וכו' וכו' ועדיין חסרת חשיבות אנציקלופדית.--כ.אלון - שיחה 10:59, 13 באפריל 2013 (IDT)

ומהי חשיבות אנציקלופדית בעניין זה לדעתך? אני חשה כאן נימת זלזול בוטה בעובדה שמדובר בתנועה חיפאית. מדובר באקטיביזם משמעותי שאינו מסתכם בהפגנות או פייסבוקיות אלא בשינוי משמעותי יצירת מפנה בפרוייקט פיתוח מהיומרנים והיקרים ביתר שנעשים במדינה בשנים האחורנות: פרוייקט הרכבת. התנועה בראשותה של עינת קליש רותם יצרה מפנה שהוא חשוב ומהותי לידיעת הקהל החיפאי בפרט שעומד חסר ישע מול פרוייקטים הנוחתים עליו. יש בארסנל עוד כאלו: הרחבת בתי הזיקוק פי ארבעה למשל. לולא האקטיביזם שהתעורר בעקבות התנועה להחזרת העיר אל חיפה בראשות עינת קליש רותם, לא היה מתנהל תהליך בלימה מול בתי הזיקוק כזה שגם עיריית חיפה אשר אישרה אותו בהיחבא שינתה עמדה וכעת מבקשת לבטל את האישור. הנקודה החשובה היא ביצירת מודעות לעובדה שאפשר ויכולים להאבק מתוך כוח אזרחי ואידיאולוגי ובזה חשיבותה של עינת אשר חוללה את המפנה התודעתי הזה בחיפה. אני מניחה שאם זה היה על מאבק תל אביב הוא היה מתקבל ברצון ונחשב מהותי מבחינה אנציקלופדית. 212.235.34.231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 12:52, 13 באפריל 2013

תופעת המשתמשים האלמונים וכאלו שרק נרשמו ומוצאים את דרכם בדיוק לדיון החשיבות הרלוונטי, מוכרת ולא בהכרח תורמת להנמקת החשיבות. כך גם לא הטפות המוסר ו"ההנחות". זה נראה כל כך "מטעם". לגב' זכויות רבות והיא ראויה להערכה, אך לא לערך באנציקלופדיה, לפחות לא בשלב הזה. קיים הבדל בין חשיבות כללית שבוודאי קיימת לחשיבות אנציקלופדית, שלא. Assayas שיחה 19:50, 13 באפריל 2013 (IDT)
עלינו לנקוט בגישה מחמירה לקראת הבחירות הבעל"ט. נרו יאירשיחה • ד' באייר ה'תשע"ג • 14:23, 14 באפריל 2013 (IDT)
אבקש למחוק את הערך, לא יתכן שכל מתמודד בבחירות יחגוג על חשבוננו אור פ - שיחה 14:49, 14 באפריל 2013 (IDT)
מחקתי כל מה שלא אנציקלופדי וכל מידע פרסומי מהערך - לא נשאר כעת כמעט כלום. למה זה לא הולך למחיקה מהירה? Guy.al - שיחה 15:56, 14 באפריל 2013 (IDT)
שאלה טובה, הוספתי לבקשות מפעילים אור פ - שיחה 17:40, 14 באפריל 2013 (IDT)
ניסיתי זאת בעבר, ראו כאן. נמסר לי להעלות תבנית חשיבות. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 17:41, 14 באפריל 2013 (IDT)
אין חשיבות, אבל יש מקום לדיון חשיבות. נרו יאירשיחה • ה' באייר ה'תשע"ג • 15:56, 15 באפריל 2013 (IDT)

אם כך אני מבקשת לדעת מדוע ערך זה הוא בעל חשיבות לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

זהו דף של מתמודד למועצת העירייה בחיפה, תרומתו לטובת החברה לטעמי נופלת מזו של עינת קליש רותם והנה יש לו ערף בוויקיפדיה. אשמח לדעת מדוע הוא ראוי להיות ערך אנציקלופדי http://he.wikipedia.org/wiki/שי_אבוחצירה

או הדף הזה http://he.wikipedia.org/wiki/ישראל_סביון

או זה http://he.wikipedia.org/wiki/עודד_דוניץ

האם די בתואר סגן ראש העירייה והצהרת כוונות על עשיה כדי להיות בעל ערך אנציקלופדי? 212.235.34.231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 07:22, 16 באפריל 2013

כולם היו סגני ראש עיריית חיפה, שזה יותר מהתמודדות בבחירות (כפי שסגן ראש ממשלה הוא יותר ממתמודד בבחירות הכלליות). יש גם תפקידים משמעותיים נוספים שמילאו, ראי בדיוני החשיבות בדפי השיחה. נרו יאירשיחה • ו' באייר ה'תשע"ג • 09:35, 16 באפריל 2013 (IDT)

הדבר הבולט ביותר במעמדם הוא היותם סגני ראש עיר. מעבר לכך למשל בערך שי אובחצירה יש פעילות חברתית שרחוקה שנות אור מפעילות כמו התנועה להחזרת העיר אל חיפה. יש שם יניכוס מעצם המעמד ולא הוכחות מהותיות של עשיה שמחוברת אליו אישית. גם בערך דוניץ היותו סגן ראש העיר היא הנקודה החזקה. בערך של עינת הנקודות החזקות הן האקטיביזם החיפאי ושינוי מהותי של גישת הגופים הממסדיים לעניין החישמול של הרכבת כשמדובר במאבק פורץ דרך במציאות החיפאית אולי מקום המדינה. לא היה כאן גוף פנים חיפאי שנלחם על עתידה של העיר באופן בו התנועה הזו הוקמה ומנוהלת עלידי קליש רותם. מעבר לכך מדובר בהובלה רעיונית ומעשית של התחדשות עירונית שגם היא נתפסת כחדשנית 212.235.34.231 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 11:17, 16 באפריל 2013

א. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ב. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ג. אפשר להתווכח גם על החשיבות הנוספת, אבל סוף סוף הרי את מסכימה שהם היו סגני ראש עיר וקליש-רותם לא, זה כשלעצמו הבדל מספיק. נרו יאירשיחה • ו' באייר ה'תשע"ג • 19:28, 16 באפריל 2013 (IDT)

שאלה: איך יתכן שכותבי הערך על עינת קליש רותם משמיטים בצורה כה בוטה את העובדה שרק השנה (2018) היא הורשעה בפלילים על רשלנות ופגיעה קשה באמון הציבור? הגברת המכובדת עטורת הפרסים כביכול עשתה יד אחת עם קבלן נגד לקוחותיה, זוג קשישים שרצה לעשות עלייה לארץ, אותם רימתה ומעלה באמונם וגרמה להם להפסד כספי אדיר. קליש הודתה במיוחס לה, הורשעה ושילמה קנסות כספיים כבדים של עשרות אלפי שקלים. מפסק הדין: ״קליש־רותם זנחה את תפקידה כשומרת סף וחטאה כלפי הציבור״ https://www.themarker.com/realestate/1.5896154 לעניות דעתי ראוי ביותר שיהיה ערך על קליש, ושהעובדה שהיא אדריכלית שהורשעה בפלילים בעבירת תכנון ובנייה חמורה יהיה נושא מרכזי, כיאה לאשה שרוצה להיות שליחת ציבור בכירה כל כך.89.139.163.21 18:54, 5 בספטמבר 2018 (IDT)

תמיכה בחשיבות[עריכת קוד מקור]

אני חושב שעצם ההתמודדות שלה על ראשות העיר, בבחירות הקרובות, מצדיקות את קיומו של הערך הזה. עלינו להניח / לשאוף לכך שאנשים ייכנסו לויקיפדיה, על מנת למצוא מידע אודות נבחרי הציבור העתידיים / האפשריים שלהם. אחרי הכל, אנחנו כותבים ערכים על מנת שיקראו אותם, לא? טיין - שיחה 21:31, 17 באפריל 2013 (IDT)

כל אחד יכול להכריז על עצמו כמועמד מטעם עצמו לראשות עיר. זה רחוק מאוד מלהוות קריטריון לחשיבות אנציקלופדית על פי המקובל אצלנו. Lostam - שיחה 21:36, 17 באפריל 2013 (IDT)
אפשר להכליל את הטיעון שלך: כל אחד יכול לערוך כל ערך בויקיפדיה, ולשתול בו שורה שמהווה קריטריון לחשיבות אנציקלופדית על פי המקובל. טיין - שיחה 21:42, 17 באפריל 2013 (IDT)
מה הקשר? אם התוספת אינה מגובה במקור חיצוני מהימן ומישהו מערער עליה - היא תימחק. Lostam - שיחה 22:04, 17 באפריל 2013 (IDT)
ובכך, למעשה, אתה סותר את הטיעון הקודם שלך: לא כל אחד יכול להכריז על עצמו כמועמד מטעם עצמו לראשות העיר. אלא רק מי שמסוגל לגבות זאת במקור חיצוני מהימן. טיין - שיחה 22:41, 17 באפריל 2013 (IDT)
פספסת את כוונתי. לא התכוונתי שמישהו יצהיר על כך כאן כדי לקבל ערך, אלא שכל אחד יכול לרוץ לראשות עיר, גם באופן איזוטרי ברשימה עצמאית וללא כל סיכוי מעשי לזכות. זה עדיין לא מקנה חשיבות אנציקלופדית. Lostam - שיחה 23:49, 17 באפריל 2013 (IDT)
תיאורטית, כל אחד יכול לרוץ. בפועל - לא כל אחד רץ. אחוז המתמודדים בפועל, מקרב כל מי שיכול לרוץ, שואף לאפס. כמו כן, בפועל - קיימים מצביעים שמעוניינים למצוא מידע אודות אלו שכן רצים. מדוע שויקיפדיה לא תספק להם מידע שכזה?! טיין - שיחה 08:54, 18 באפריל 2013 (IDT)
ברגע שהערך משרת יותר את המועמד מאשר את הקוראים - זה סימן שעדיין לא הגיעה העת לכתוב עליו ערך, בדיוק כשם שכשערך משרת ומקדם יותר את הגוף המסחרי מאשר את ציבור הקוראים אין מקום לערך עליו. Lostam - שיחה 14:34, 18 באפריל 2013 (IDT)
טיין, שבוע הדיון הסתיים. יש לך זכות הצבעה ואתה היחיד שהביע תמיכה בחשיבות. עמדתך רחוקה משמעותית מהסטנדרט המקובל כאן, תוכל לראות זאת בקלות אם תקרא את מה שנכתב כאן למעלה בדף שיחה זה. אני מבקש את הסכמתך למחיקת הערך בשלב זה, עד לאחר הבחירות, אז יתבררו הישגיה של הגב' קליש-רותם. אם תיפתח במקרה זה הצבעת מחיקה היא תהיה מיותרת לגמרי ותוצאותיה ידועות מראש, ראה מקרה ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מערב ירושלים. Lostam - שיחה 15:00, 18 באפריל 2013 (IDT)
יש לו זכות הצבעה? הדיון התחילה ב-11 לחודש. צריך לבדוק את הכמות עריכות עד אז אור פ - שיחה 16:25, 18 באפריל 2013 (IDT)
אור, אתה צודק. בדקתי כעת ובעת פתיחת דיון החשיבות לא הייתה לו זכות הצבעה. משום מה הייתי משוכנע שיש לו ולכן לא בדקתי. בהיעדר ויקיפד בעל זכות הצבעה שנימק חשיבות - הערך יימחק. כמובן שבעתיד ניתן יהיה לשקול את שחזורו בהתאם לנסיבות המשתנות. Lostam - שיחה 17:30, 18 באפריל 2013 (IDT)

ללא כותרת[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחה:עינת קליש רותם
יש למספר חברי מועצה בעירית חיפה דף בויקיפידיה (שמואל גלברד, חדוה אלמוג, יוליה שטראים ועוד...) לכן אני חושב שאין סיבה שלא יהיה ערך לעינת קליש הרואה את עצמה אופוזיציה לראש העיר הנוכחי והיא דמות משמעותית בפוליטיקה העירונית. לא ברור למה הערך נמחק בעבר, אבל לא חושב שצריך למחוק אותו אלא ההפך. מסיבות של אי רצון להזדהות פוליטית אינני חותם. DanielBE7 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)‏ 18:08, 21 באוקטובר 2016

חדוה אלמוג הייתה תא"ל (שעליהם הוחלט שכותבים ערך), יוליה שטראיס הועמד למחיקה אך הוחלט שבשל היותה סגנית ראש עיר גדולה כחיפה היא "זכאית לערך". מכאן גם גלבהרט (אני מעריך שלזה התכוונת) זכאי. Shannen - שיחה 18:08, 21 באוקטובר 2016 (IDT)

סוף העברה

יצירת הערך מחדש לקראת בחירות 2018[עריכת קוד מקור]

שלום, עינת קליש רותם מתמודדת מול ראש העיר המכהן של חיפה יונה יהב. חיפשתי היום מידע עליה והתפלאתי שאין. היא כרגע המתמודדת במקום השני וחברת מועצת העיר כבר מספר שנים. אולי בעבר הערך שלה לא היה רלוונטי אבל היום היא כבר פוליטיקאית בכירה בעיר חיפה ומין הראוי לשחזר את הערך שנכתב או לחלופין לכתוב חדש. האם מישהו יכול לשחזר את זה? האם יש צורך בהצבעה? shinaimm - שיחה 17:06, 17 באוגוסט 2018 (IDT)

כשתזכה בראשושת העיר, נכתוב מחדש את הערך תכף ומיד. עד אז, עדיין חסרת חשיבות אנציקלופדית. Eladti - שיחה 17:09, 17 באוגוסט 2018 (IDT)
אני מסכים עם הטיעון של המשתמש טיין, אני חיפשתי מידע על נבחרי ציבור והופתעתי שאין ולכן אני חושב שצריך להיות וזו ביצה ותרנגולת.

אני מעוניין להעלות את הנושא להצבעה אבל לא יודע איך לפתוח הצבעה שוב על ערך שנמחק בעבר. אני חושב שהיד שלכם קלה מידי על ההדק ובעצם מעלימה מידע שנדרש. אני לא חושב שהיא סתם אדם מהשורה. shinaimm - שיחה 10:56, 18 באוגוסט 2018 (IDT)

מה כל בחירות זה יחזור? שהיא תזכה אפילו במושב זה יזכה אותה בערך, עד אז, ההתנודדות שלה בבחירות לא מזכה אותה בערך. מה גם שמחקנו את הערך הזה לפני 4 שנים. תחזור אחרי הבחירות אור פ - שיחה 18:58, 19 באוגוסט 2018 (IDT)
אבל כבר שנים שלרשימה שלה יש כמה מושבים במועצה. לא שטרחת לבדוק את זה.Antreprize - שיחה 18:24, 18 באוקטובר 2018 (IDT)

מידע על קליש רותם בתחום האדריכלות והוראת הנושא בציבור[עריכת קוד מקור]

סליחה על ההתפרצות לדיון[עריכת קוד מקור]

אני לא עורך, אלא קורא אדוק. אני חושב שההצדקה לייצר ערך - היא לא מה תרומת האישיות, אלא האם הציבור מחפש ומתעניין בערך זה. אני הגעתי לדף כי רציתי לקרוא את קורות חייה של קליש ומי זו ע"מ לעשות בחירה מושכלת יותר בבחירות. חבל שאתם מדיינים על מה עשתה והאם זה מספיק מוצדק במקום לתת לציבור הרחב להחליט האם העבר שלה מספק או לא. אתם נדרשים רק לשים את הנתונים היבשים על הנייר, לא לשפוט. תודה. רונן, קורא ותורם 62.91.85.69 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 13:03, 5 באוקטובר 2018

בחירות 2018[עריכת קוד מקור]

לדעתי אם תזכה במקום הראשון עד שלישי מגיע לה ערך. כך גם עם עו"ד דוד עציוני. אפשר ליצור הצבעה על ערך חדש לגמרי 87.70.86.49 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) - 15:01, 13 באוקטובר 2018

חשיבות אנציקלופדית - הצעת פשרה[עריכת קוד מקור]

המחלוקת על חשיבותה של עינת קליש-רותם כפוליטיקאית או אדריכלית עוד לא הוכרעה, אולם ניתן אולי להצדיק כתיבת ערך עליה ולו כחלק מקטגוריית הדמויות מעוררות המחלוקת בנוגע לחשיבותן האינציקלופדית. Antreprize - שיחה 18:19, 18 באוקטובר 2018 (IDT)

אני מציע לקחת את כל האנונימיים וכל המשתמשים החדשים, ולשים אותם בקטגוריה קטגוריה:יחצ"נים בתשלום מטעם מתמודדת שהגישה עצמה בצורה חובבנית ונפסלה. דגש - שיחה 18:27, 18 באוקטובר 2018 (IDT)
לדעתי עכשיו כבר מגיע לה ערך מיוחד תחת השם "ההפסד הטכני הטפשי ביותר במערכת בחירות". יכול להיות שגם מגיע לה פרס דארווין, אבל זה כבר מחוץ לתחומי וויקיפדיה 212.29.211.69 17:45, 21 באוקטובר 2018 (IDT)
אני לא אנונימי ולא משתמש חדש Antreprize - שיחה 12:01, 22 באוקטובר 2018 (IDT)
אני מסכים עם Antreprize. וגם עם האנונימיים. אני הגעתי לפה כי חיפשתי חומר עליה. גם יש כבר ערך שכתוב ומחקו... אני לא מבין את ההתעקשות להעלים מידע מהציבור. Shinaimm - שיחה 19:47, 22 באוקטובר 2018 (IDT)
אין לי זכות הצבעה, אולם מצאתי לנכון להגיד את דעתי, כי במקרה הספציפי הזה יש חשיבות אנציקלופדית. מדובר בדמות שעל פי הפרסומים בעלת סיכוי גבוה לנצח את הבחירות, ושאלת פסילתה ואישורה על ידי בג"צ נדונה בכל המדיות, למשל כאן וגם כאן. יש לה 148,000 אלף תוצאות בגוגל. אני חושב שזה עומד ברף, במיוחד לאור יתר עסקני עיריית חיפה שזכו לערך כפי שהוצגו כאן, שתפקדו כסגני ראש העיר -היא בוודאי, אחרי הבחירות, תהיה בתפקיד סגן לכל הפחות. --Amirosan - שיחה 18:59, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
לדעתי מועמדת מובילה לעיר גדולה זכאית לערך, גם אם לא תיבחר. • צִבְיָה, רבת הפיליפיניםשיחה • י"ד בחשוון ה'תשע"ט 19:23, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
Lostam, אני מציע להסיר את התבנית ולהקפיא את הדיון הזה כעת, ולחדשו רק אחרי פרסום התוצאות הסופיות של הבחירות. יוניון ג'ק - שיחה 20:10, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
לפי הכללים שבויקיפדיה:מחיקה מהירה, בכל מקרה לא ניתן לכתוב ערך שחשיבותו שנויה במחלוקת 30 ימים לפני הבחירות, כך שהדיון הזה לא רלוונטי עד לאחר הבחירות. Lostam - שיחה 20:25, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
אני מצטרף לנימוקי Amirosan וצִבְיָה, רבת הפיליפינים, ואוסיף עוד נימוק: המתמודדת הורשעה בעבירת בנייה [1] ומתמודדת על משרת ראש העירייה. במדינה שבה שר הפנים הוא עבריין שהורשע בקבלת שוחד זה כנראה עניין טפל, ובכל זאת. דוד שי - שיחה 07:09, 24 באוקטובר 2018 (IDT)
+1 לדברי צביה. תזכורת, בויקיפדיה לא אמורים להתחשב בשחיתות כן\לא\דעתנו האישית על זה, אהמ אהמ דוד שי. נתנאלשיחה 02:22, 28 באוקטובר 2018 (IST)
דעתי האישית מופיעה רק בדף השיחה. שחיתות של איש ציבור היא בהחלט פרט שמוסיף לחשיבותו האנציקלופדית (עם כל הצער שבדבר). להבדיל, יש לנו ערכים על פושעים, שכל פרסומם הוא בפשעיהם. דוד שי - שיחה 05:02, 28 באוקטובר 2018 (IST)
+1 צביה. הָאֶלְקֹשִׁישיחה • י"ט בחשוון ה'תשע"ט 22:36, 28 באוקטובר 2018 (IST)
למשתמש:דוד שי מתגובתך האחרונה אפשר לטעות חלילה ולחשוב שאתה טוען שניתן לייחס לקליש רותם שחיתות. וכל שכן באופן ודאי ומוחלט וזה לא ניתן לומר עובדתית. כי גם אדם שהורשע בבית משפט אינו נקרא עבריין אלא אם ניתן לייחס לו דפוס חוזר של עבירות ושאין להרשעה הסבר אחר. לכן ראוי לכתוב בהסתייגות או בהבהרה שהשימוש לך במינוחים פשע שחיתות וכד' הוא על דרך העיקרון לכל מקרה באשר הוא, בשאלת חשיבות או בשאלת אזכור מידע בגוף ערך, ולא על דרך תיאור מציאות ושיפוטיות כלפי הנידון. מי-נהר - שיחה 23:24, 28 באוקטובר 2018 (IST)

פתיחת דף טיוטה[עריכת קוד מקור]

מציע שיפתחו דף טיוטה ויפנו את משתתפי השיחה כאן ואחרים לעמול על הכנת הערך כדי שהמיזם יהיה מוכן לתוצאות שיהיו בעוד יומיים. ובפרט שכנראה לפי הערכות היא לוקחת את הבחירות בהליכה בסיבוב הראשון. אם אנו במיזם לא יודעים לשפוט לפני מעשה על אף העניין שיש לציבור אזי לפחות עלינו להיות מוכנים לכך כשמדובר במקרים מובחנים כמו בנימוק שהשמיעה קודמתי משתמשת:TZivyA. מי-נהר - שיחה 23:33, 28 באוקטובר 2018 (IST)

הגיע הזמן Kuperman1990 - שיחה 23:45, 30 באוקטובר 2018 (IST)

לשחזר את הערך[עריכת קוד מקור]

על רקע מדגם רדיו חיפה שהיא ניצחה בפער משמעותי. גם אם תפסיד במעט, סביר שכבר יש לה חשיבות. ברגעים אלה תושבי חיפה ואחרים מחפשים מידע עליה.אגסי - שיחה 22:28, 30 באוקטובר 2018 (IST)

בעד חזק Wikiped201820 - שיחה 23:03, 30 באוקטובר 2018 (IDT)
שחזרתי עכשיו. תוכלו לעבוד על הערך (כרגע הוא מצריך לא מעט עבודה). אלדדשיחה 23:04, 30 באוקטובר 2018 (IST)
אלדד, תודה רבה. זו החלטה טובה לטובת ויקיפדיה ותדמיתה. אגסי - שיחה 23:32, 30 באוקטובר 2018 (IST)
תודה על הפעולה המהירה. הנה, באתי לחפש מידע ומצאתי מייד. בורה בורה - שיחה 23:55, 30 באוקטובר 2018 (IST)
בהחלט בעלת חשיבות. Hello513 - שיחה 23:56, 30 באוקטובר 2018 (IST)
בערך ששוחזר אתמול רק בשעה 11 בערב כבר צפו אתמול 2,200 פעם! אגסי - שיחה 08:49, 31 באוקטובר 2018 (IST)
שלום ותודה על השחזור. בהחלט ראוי. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 09:03, 31 באוקטובר 2018 (IST)
אלדד, תודה רבה על השחזור! Shinaimm - שיחה 20:22, 31 באוקטובר 2018 (IST)

כתוב פה במפורש שגברת עינת קליש-רותם הביסה את יונה יהב. ואני מוסיף ומצטט: "המטה שלו נסגר ויהב שב לביתו". Hello513 - שיחה 23:55, 30 באוקטובר 2018 (IST)

זה רק מדגם של רדיו חיפה.
"לאחר שמדגם רדיו חיפה קבע שהמתמודדת עינת קליש-רותם הביסה את יונה יהב, המטה שלו נסגר ויהב שב לביתו", מזכיר לי את "הלכנו לישון עם פרס וקמנו עם נתניהו". eli - שיחה 23:59, 30 באוקטובר 2018 (IST)
ייתכן וכך יהיה. נחכה לתוצאות סופיות. Hello513 - שיחה 00:01, 31 באוקטובר 2018 (IST)
הפרש של 20% מזכיר לך הפרש של 0.5%? (בינתיים תוצאות האמת לא רחוקות מהמדגם; אגב, גם ב-96' הן לא היו, המרוץ אז היה פשוט צמוד מאוד). Trilliane - שיחה 00:49, 31 באוקטובר 2018 (IST)