שיחה:עשיית עושר ולא במשפט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אינני יודע איפה לכתוב לך את תשובתי על ההאשמה בהשחתה בנושא הערך עשיית עושר - אז אכתוב אותה כאן. לא השחתתי את הערך, אלא הוספתי לו. כתבתי את שיש לי לכתוב תחת הערך "עשיית עושר", ומחקתי את הערך "עשיית עושר ולא במשפט" שהוא אותו ערך בשם אחר, והכיל מספר שורות בודדות בלבד. את אותן שורות הכנסתי במקום הראוי בערך שלי. אני משפטן בהכשרתי, על סף סיום תואר ראשון בהצטיינות במשפטים, ובתחילת ההתמחות שלי בעריכת דין. חשוב היה לי שאנשים ידעו יותר על ענפי המשפט השונים ולכן תיקנתי מספר טעויות במספר ערכים (כגון דיני נזיקין), וראיתי ערך ריק - אז החלטתי לכתוב אותו. הערך הקיים (כאמור, בשם שונה) מבייש את וויקיפדיה, ולא נותן מספיק מידע על הנושא. חבל שלא בדקת לפני שהאשמת אותי בהשחתה, זו לא דרכי. כפי הנראה לא אכנס יותר לשיחה זו, אז לא נוכל להמשיך אותה, לצערי.

כפי שכתבתי בדף השיחה שלך, פעולתך הייתה לא תקינה כי היא גרמה לאובדן הקרדיט לתורמים הקודמים, וכמובן נראתה בתחילה כאילו שרוקנת את הערך מתוכנו ותו לא. מחקתי את הערך והעברתי את הקודם לכאן, וכעת נשמרה היסטוריית השינויים. odedee שיחה‏ 10:13, 24 אפריל 2006 (IDT)
איני מבין למה לא "עשיית עושר ולא במשפט", שהוא השם המלא והאמיתי. הללשיחה 10:19, 24 אפריל 2006 (IDT)

סתירה בין ערכים[עריכת קוד מקור]

יש סתירה בין הכתוב כאן: זה נהנה וזה לא חסר#במשפט הישראלי לבין הנאמר בערך הזה. לפי הראשון החוק הישראלי מביא את הדין העברי כמקור, אך בפועל נוהג הפוך ממנו. בערך הזה מוצג החוק ככזה המבוסס על עקרונות המשפט העברי. יש ליישב את העניין. ‏DrorK‏ • ‏שיחה10:17, 9 בינואר 2007 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 17:07, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]