שיחה:פאוול פרידמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה וו? (נו, עד שלמדתי מהמאסטר לשאול (קלאץ?) קושיות אין תשובה?). --ג'יס - שיחה 02:01, 4 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

שאלה ושתי הערות:[עריכת קוד מקור]

השאלה,

האם השיר "הפרפר" נמסר למוזיאון היהודי בפראג? אם כן, יש לתקן מעט את הפסקה פאוול פרידמן#פרסום יצירות ילדי הגטו, וכן את הפסקה אין פרפרים פה#יצירת הספר וגלגולי שמו.

ההערות,
  1. 28 בספטמבר 1944, היה יום י"א בתשרי ה'תש"ה, יום למחרת יום הכיפורים. שלמה שמידט מעיד שביום זה נפצע פאוול בידו, וימים אחדים לאחר מכן, נשלחו שניהם לאושוויץ. לפי זה, יכול להיות שפאבל נרצח באושוויץ ב-30 בספטמבר, ב-1 באוקטובר או ב-2 באוקטובר, אך בשום פנים לא ב-29 בספטמבר, שכן 29 בספטמבר הוא יום אחד לאחר פציעתו, ולא ימים אחדים לאחריה. לכן, כדאי לתקן את תחילת הערך ואת המשפט, "פרידמן נשלח לאושוויץ בסוף חודש ספטמבר 1944, ונרצח עם הגיעו לשם", כפי שמופיע בערך אין פרפרים פה. זאת, אלא אם כן יש לך מקור אחר, המציין את התאריך 29 בספטמבר.
  2. כפי שניתן לראות, תיקנתי מעט בערך אין פרפרים פה בעקבות מה שמצאת באתר הספרייה הלאומית. התיקונים הללו משליכים גם על פאוול פרידמן.

שלום ולהתראות, אביתר ג'שיחהתרומות • ז' באלול ה'תשע"א • 14:47, 6 בספטמבר 2011 (IDT).[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:26, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 17:09, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]