שיחה:פרנק סינטרה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אין ספק שהבחור ראוי לערך מפורט בהרבה. שקלתי להוסיף את הדיסקוגרפיה המלאה שלו, אבל מכיוון שהערך דל יחסית והדיסקוגרפיה מכילה משהו כמו 80 אלבומים זה נראה לי מיותר לעת עתה. ברי כצנלסון - שיחה 04:23, 10 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

כמה שאלות של ויקפד מתחיל[עריכת קוד מקור]

1. האם אני יכול לתרגם את הכתוב בערך באנגלית? ואם כן האם עלי להוסיף קרדיט על כך או פשוט לכלול את רשימת הקרדיטים המופיעים שם.


2. עד עתה תרגמתי כמעט מחצית מהערך ואני חושב בעתיד גם ליצור דיסקוגרפיה מפורטתת אך שמתי לב שבערך האנגלי חסר פרוט לגבי רוב האלבומים כאשר אני יוצר ערך לאלבום האם אני יכול להעלות את התמונה של האלבום גם אם היא לא הופיע קודם בויקיפדיה או בויקישיתוף?ולפרסמה רק בערך של האלבום כמובן.

תודה בעבור הסבלנות וחג שמח

ג'וגיגון

ברוך הבא. לשאלותיך:
  1. אין כל מניעה לתרגם ערך מאנגלית, פרט לרמתו אם היא נמוכה. אתה יכול לתרגם בחופשיות כל עוד תציין בדף השיחה או בתקציר העריכה את העובדה שהערך מתורגם.
  2. ביכולתך להעלות תמונות אלבום תחת החסות של שימוש הוגן. ראה עזרה:העלאת תמונה ברישיון שימוש הוגן.
בברכה, שמעון - השאירו הודעה 09:36, 7 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]


אני מנסה להעלות תמונה של בול ההנצחה שיצא לזכרו של פרנק סינטרה, אך איני מצליח, הקובץ הוא בול שהורדתי מהאינטרנט ונראה לי כי הוא משתייך לשימוש חופשי, למרות שאני ממש לא בטוח כי בעיקר אני לא רוצה להסתבך בהפרה של זכויות יוצרים עקב חוסר ידיעה. מה האפשרויות העומדות בפני ואיך אני יכול למצוא את הקובץ לאחר שהעלתי אותו?

תודה ויום נעים

האם לא כדאי לצמצם מעט את הפסקה קריירה, להוריד את הכותרת שלה ולהכליל אותה בפסקת הפתיחה? זה נראה קצת מוזר פסק "קריירה לפני ה"ביוגרפיה"? איתי פ - שיחה 02:13, 7 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]

הממ מעניין... זה לא יצור עומס על פתיחה ארוכה מידי? והשאלה אם לא יאבד מידע שלא מופיע בהמשך הערך...שווה בדיקה ג'וגיגון - שיחה 02:21, 7 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]
אני לא חושב שהפתיחה תהיהי ארוכה מדי, יחסית לערך עצמו זה בסדר. איתי פ - שיחה 02:37, 7 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]
רוצה לעשות את זה?, אני קצת עמוס... ההסטוריה של אירופה אתה כבר יודע או שאולי אתפנה לזה בסופ"ש, בכל מקרה אם אתה לוקח את זה על עצמך, אני לא סגור כי כל מה שרשום בקריירה אכן חוזר על עצמו בהרחבה בערך, צריך לבדוק וזהירות על פרנקי קשישה ג'וגיגון - שיחה 02:53, 7 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:06, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בפרנק סינטרה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:12, 23 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]