שיחה:צ'אנדיגאר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עלה בדעת מישהו לדון בנושא לפני שאתם רצים לערוך? נרקיסוס 02:00, 31 יולי 2006 (IDT)

אין טעם לקחת ערך יחסית ארוך ומקיף ולמלא אותו בתבניות השלמה. זה לא קצרמר. אם יש לך מה להשלים - תשלים. אביעד המקורי 02:05, 31 יולי 2006 (IDT)
תסלח לי מאוד. קודם כל, אם היה לך מה לאמר, מנומס (ומקובל) יותר לכתוב את זה בדף השיחה קודם ולא בתור איזושהי "תשובת מחץ" לעריכתי בהסטוריה של הדף. שנית, אם יש לך השגות ענייניות לגבי איך שחילקתי את המידע - פרט אותן. אם זה התמונות - הסיבה שעשיתי כך איתן היא שהן כולן קשורות בארכיטקטורה, אך פזורות בין ראשי הפרקים השונים. השארתי אחת שמראה תמונה שקשורה גם בארכיטקטורה וגם בהמחשה ויזואלית קצת נרחבת (קצת) של העיר. לגבי תבניות ההשלמה - אם הן לא מצאו חן בעיניך יכולת להסיר רק אותן. במסגרת ההאחדה של כל המדינות אני מכניס אותן כדי לעודד כותבים להרחיב בתחום שהוא, לדעתי, לוקה בחוסר משווע. אם זה רע, shoot me. בכל מקרה להרחיב על כל המדינות זה לא משהו שיקרה בקסם תוך יום יומיים. אבקש שיחזור, למעט נושאים ספציפיים השנויים במחלוקת שילובנו אחד לאחד בינינו. בברכה, נרקיסוס 02:14, 31 יולי 2006 (IDT)
השינויים שהכנסת פגעו בערך ולא הוסיפו לו. אין לי התנגדות לפורמט סידור התמונות, אבל לחתוך את הערך לעשר תת-פסקאות קצרצרות עם תבניות השלמה (שלא יושלמו לעולם), וכל זאת רק כדי להשיג איזו אחידות שלא קיימת - זו שטות גמורה. תציץ בגרסה הראשונה שלך של הערך ותשווה אותה לגירסה הנוכחית ותגיד לי איזה ערך טוב יותר. ואגב, אני נגד ליצור ערכים חדשים על מדינות שאינם מכילים דבר מלבד תבנית עיר בהודו. עדיף להשאיר את הערך אדום עד שמישהו יתיישב לכתוב ערך של ממש. מדיניות ויקיפדיה היא לא ליצור קצרמרים אם אין בהם צורך מיוחד. אביעד המקורי 02:27, 31 יולי 2006 (IDT)
אני אישית לא חושב שהשינויים פגעו אלא הוסיפו ואף חידדו פיסות מידע חשובות (כמו פיסת המידע שזוהי טריטוריית איחוד) - מה ששוחזר אף הוא בלי לתת מחשבה לדבר. כמו כן, אני אישית חושב, שיותר פגע בערך זה שהכותב שלו כתב רק על הארכיטקטורה של צ'נדיגאר - דבר שיכול היה ללכת ישר (וכמעט במלואו) - לאדרכילות צ'אנדיגאר. אבל כנראה שאנחנו, אישית, חלוקים בדעותינו במספר דברים. שוב אבקש שיחזור מלא למעט התייחסות לפרטים ספציפיים (מה שלא עשית) - ותוך איזושהי עדינות מינימלית עם המידע - שכן אמיתותו היא הבסיס להימצאותנו כאן. ללא שום קשר, דברים רבים היו כתובים תחת כותרות שגויות - דבר ששיניתי בהתאם. ולבסוף, זה אמנם לא מקובל לפתוח קצרמרים, אבל אני חושב שהודו (שזו בסך הכל מדינה בה חיה שישית מהעולם) ומדינותיה (שרובן מונות מיליונים רבים של אנשים, בלי קשר לחשיבויות האחרות של העניין) זכאיות אפילו לקצרמרים עם מידע בסיסי, רלוונטי, מדוייק וערוך היטב ומוכנות לעריכות נוספות של נקודות ספציפיות, ואפילו יהיו אלו סתם פריטי מידע קצרים. בעיני, בוודאי ובוודאי חשוב שערך שכן מכיל מידע כלשהו (גם אם בעיקר בנושא מסויים - כמו כאן) - יהיה ערוך ומסודר בצורה שתעזור למי שרוצה לשפר. אם מישהו היה רוצה להוסיף תוכן לערך כפי שהוא היה קודם - הוא היה מתקשה מאוד לעשות זאת בצורה מסודרת, ולבסוף היה נאלץ בכל מקרה לעשות מה שעשיתי אני (כך שזה בכל מקרה היה בבחינת להקדים מעט את הצפוי לבוא). בקיצור, אני הולך לישון. אם אתה מעוניין ללבן נקודות ספציפיות שהעליתי - אנא עשה זאת. אם לא - אבקש כבר עכשיו שתחפש בורר (מישהו שיקרא את הערך קודם, אם אפשר). אני חולק נמרצות על השיחזור. לילה טוב, נרקיסוס 02:50, 31 יולי 2006 (IDT)
לא ראיתי שהוספו פיסות מידע חדשות מלבד המידע שבתבנית (המופיעה בערך גם עכשיו). העובדה שצ'אנדיגאר היא טריטוריית איחוד כבר הייתה בערך, כולל הסיבה מדוע היא כזאת. אשמח לבוררות - אני מציע את עודדי, גלגמש, דוד שי, הראל, אלמוג, דורית או כל משתמש ותיק אחר שתציע. אביעד המקורי 02:57, 31 יולי 2006 (IDT)
דוד שי. אם לא תבקש ממנו, אעשה זאת מחר. בברכת ליל מנוחה, נרקיסוס 03:01, 31 יולי 2006 (IDT)

הגרסה הנוכחית (של פאקמן) הייתה הטובה ביותר בעיני. פיצלתי בה פסקאות אחדות, באופן שישקף את החלוקה הנוספת לסעיפים שהופיעה בגרסת נרקיסוס. חלוקה זו לסעיפים, כשכמעט אין בהם תוכן, והוספת תבנית השלמה לכל סעיף, הופכת את קריאת הערך לבלתי נעימה. כאשר יבוא מי שירחיב, הוא ידע לתת לתוצאה את הכותרת המתאימה. דוד שי 06:44, 31 יולי 2006 (IDT)

מקובלת עלי החלטת הבוררות. אני עדיין בדעה שעודף התמונות מעמיס על הערך בצורה לא נאה, אך זה כבר עניין של אסתטיקה אישית. לגבי פריטי מידע, כמה מהם עדיין לא מדוייקים, אבל זה כבר עניין לשיקולו של כותב הערך. נרקיסוס 12:30, 31 יולי 2006 (IDT)
ההחלטה מקובלת גם עלי. איזה פריטי מידע אינם מדויקים? אין לי שום התנגדות שתשנה. הפריע לי השינוי הדרסטי במראה הערך והחלוקת הטקסט. אביעד המקורי 15:19, 31 יולי 2006 (IDT)

מי חתום על ההסכם?[עריכת קוד מקור]

המשפט "על פי הסכם שנחתם ב-1985 בידי רג'יב גנדי" לוקה בחסר, משום שלהסכם יש לפחות שני צדדים. דוד שי 06:46, 31 יולי 2006 (IDT)

זו עיר או מדינה??[עריכת קוד מקור]

על פי התאור עיר, על פי התבנית מדינה... חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • כ"ב באלול ה'תשס"ח • 23:54, 21 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]