שיחה:קווין מיטניק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הרבה מידע לא נכון אני מתכוון לתקן את זה בקרוב

מה למשל לא נכון? וכדאי שתרשם קודם. דורית 00:28, 19 ינואר 2006 (UTC)

it is not clear to which sites the crackers used to go in.

מה שכתוב בערך אינו שגוי, רק לא מפרט. אם ידוע לך לאלו אתרים הם פרצו ויש לך תיעוד לכך, תוסיף/י. דורית 21:40, 25 אפריל 2006 (IDT)

הרחבתי בצורה משמעותית את הערך על בסיס זוג ספרים שיש לי בנושא ומחקר רב באינטרנט. אני מקווה שהערך מספיק מאוזן ומבהיר מיהו ההאקר המפורסם בעולם... בכל מקרה, אם זה תקין, ניתן להוריד את הסימון של קצרמר - לי אין מושג איך עושים את זה אופיר_מ 05:01, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

מצאתי איך להוריד את התבנית והוספתי כמה קטגוריות אחרות אופיר_מ 13:04, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]


עוד נקודה - מאוד לא נעים לי לקרוא לקווין קראקר. זה גם אנאכרוניזם (כי זה מושג חדש יחסית) וגם מושג מאוד שיפוטי. סך הכל העברות שקווין ביצע הם טכניות ותמימות ביחס לקראקרים של ימינו, והוא לא פעל בכדי להזיק או לגנוב כספים \ לסחוט ארגונים וכו'. הוא סה"כ מוכר כהאקר המפורסם בעולם, ורק אצלנו הוא קראקר. אופיר_מ 05:11, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

לא מדוייק, הטענה המרכזית היא שקראקר הוא זה שעבר על החוק, וזה בדיוק מה שמיטניק עשה. הסיבות ללמה ומדוע הן לא החשובות. זכותנו לטעון שהחוק טיפשי וכו', אך עדיין, זה הגבול המפריד בין הכובע השחור והלבן. הרי לא ראית את טורוולדס או סטולמן פורצים למחשבים. בכל מקרה, תודה על ההרחבה, בברכה, דורית 15:16, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

הוא יהודי, לא?[עריכת קוד מקור]

אם כן, למה שזה לא יצויין? לא משהו שידוע לי.

אגב הסיפור של המלכודת עם הקצין היה כך: המומחה הבינלאומי לאבטחת מחשבים, ציטומו שימומורה נסע לחופשה לנבדה ו"שכח" לנתק מן הרשת את מחשבו המוגן. המלכודת הייתה בכך שכל דבר שקרה במחשב תועד בלוג במחשב אחר. כאשר המחשב נפרץ, ציטומו מיד קיבל על כך הודעה. לפי המומחיות של הפריצה, הפיתיון נתפס ע"י מישהו משהו גדול. אם קודם ציטומו לא התכוון לנקום, אך אחרי שלא רק נגנבו ממחשבו קבצים ותוכנות אבטחה, גם הושארו הודעות קוליות מעליבות. ציטומו התחיל לפעול לתפיסתו של מיטניק, הוא פנה בבקשת עזרה ל FBI ולבסוף הצליח לגלות את מיקומו של מיטניק ברדיוס של 2 ק"מ. ב 15 בפברואר 1995 בשעה 01.30 קווין נתפס. נלקח מתוך ספר ההאקרים הראשון.עקיבה - שיחה 12:26, 20 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

זה לפי התסריט לסרט הבדוי על קווין מיטניק, שלפי האנשים שנלחמו בצילומו, היה הרבה יותר מוגזם ופוגעני בקווין מיטניק בגרסאות המוקדמות יותר שלו. למשל האנשים מ 2600 - במיוחד עמנואל גולדסטין. הם נלחמו בסטודיו שישנה את התסריט והצליחו במידה מסוימת, אבל לא מספיק כדי שהסרט לא יהפוך את מיטניק למשהו שהוא לא.
שימומורה אף-פעם לא היה מעורב בחיפוש אחר מיטניק, לפי גרסתו של מיטניק, שרואיין מספר פעמים וכתב מספר ספרים. בנוסף, מיטניק טוען שהכל התחיל בגלל עיתונאי (שכיום או בעבר הקרוב לימד אתיקה עיתונאית) שרצה לראיין את מיטניק, אבל מיטניק לא הסכים, אז הוא רדף אחריו וגרם ליצירת המוניטין שלו - מוניטין שגרם שלא יתנו לו להתקרב לטלפונים, בגלל פנטזיות שנלקחו מסרט של ג'יימס בונד. הוא נכלא בכלא פדרלי בתא קטן בעקבות זאת. 93.172.141.104 14:32, 23 בפברואר 2010 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בקווין מיטניק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:08, 15 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]