שיחה:קלוז'-נאפוקה/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הצעת הוספה למומלצים[עריכת קוד מקור]

ערך יפה של דניאל, שמהווה דוגמה מצוינת איך צריך להיראות ערך על עיר. הערך גטו קולוז'וואר נכתב כהשלמה. אביעד המקורי 14:34, 9 בפברואר 2007 (IST)

לגבי עניין הפוליטיקה, כתבתי על כך בערך במידה שלדעתי ממצה ומספקת עבור רוב הקוראים הישראליים. אם אכתוב יותר מדי על מלחמות המפלגות זה לא יעניין את רוב הקוראים (כשם שהפוליטיקה העירונית לרוב לא מעניינת במיוחד גם על ערים בישראל...). לגבי אתרים חשובים בעיר – קיבלתי את הביקורת ואשתדל להרחיב, אם כי לדעתי הערך די מקיף וממצה בנושא. כמו כן יש פסקאות שלמות על הקהילה היהודית בעיר, מה שעשוי לעניין יותר את הקורא הישראלי. תודה לאביעד על ההעלאה להצבעה. בברכה, דניאלשיחה 15:25, 9 בפברואר 2007 (IST)
מסכים איתך לגבי הפוליטיקה ולכן גם כתבתי מקודם שהדבר החשוב ביותר הוא שהערך אכן פונה לישראלים/יהודים ולא לרומנים. אשמח מאוד כשהערך יורחב ואשנה את הצבעתי בהתאם. בברכה, השמח בחלקו (-: 15:29, 9 בפברואר 2007 (IST)
הערך הורחב. כתבתי את הסומש הקטן כדי להשלים מידע, והוספתי מידע על אתרים מרכזיים בעיר. בברכה, דניאלשיחה 17:16, 9 בפברואר 2007 (IST)

הוסף

הערך עובר להצבעה.
ראו דיון מרשימת ההמתנה. תומר - שיחה 16:16, 28 בדצמבר 2011 (IST)

ערך על עיר ברומניה. בהחלט מפורט יחסית למקובל בוויקיפדיה העברית, אבל אין בו שום דבר מיוחד. אין מקורות; היסטוריה, כלכלה, ואתרים מרכזיים מתוארים לקונית, אף מילה על תחבורה, אדריכלות, אומנות ותרבות, ספורט ועוד. ברור שהערכים המומלצים ברומנית ובהונגרית מראים שיש הרבה להוסיף, אבל מרשים במיוחד הערך באנגלית, גם הוא מומלץ. ‏Ori‏ • PTT22:26, 10 בדצמבר 2011 (IST)

הוסר ערן - שיחה 22:15, 3 בינואר 2012 (IST)