שיחה:תומאס מאן/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מרשימת ההמתנה • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 17:28, 25 באוקטובר 2009 (IST)
הצבעה מוקפאת עד לסיום העבודה על הדגשים שהועלו בדיון • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 08:16, 1 בנובמבר 2009 (IST)
ההצבעה חודשה • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 08:40, 3 בנובמבר 2009 (IST)

ערך מצוין של Galoren.com, שזכה במקום הראשון בבית השני של תחרות הכתיבה האחרונה. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:37, 12 באוקטובר 2009 (IST)

אני מאד שמחה להזדמנות שניתנה לי לשנות את הצבעתי לבעד Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 08:53, 3 בנובמבר 2009 (IST)

* נגד כתיבה הערך טרחנית ולא אנציקלופדית לטעמי, פירוט יתר על מהלך חייו לעומת יצירתו, הערך על חייו זקוק לעריכה. כמו כן, הערך מבוסס על תרגום של הערך בויקיפדיה הגרמנית שלמיטב הבנתי אינו ערך מומלץ. Lanqner - שיחה 19:07, 29 באוקטובר 2009 (IST)

  • לנקנר, אחלק את הערתך לשניים, לגבי החלק הראשון, יכול להיות, טרם עמדתי על קנקנו של הערך וכאן יכול להיות שאתה צודק. לגבי החלק השני - גם אם הערך מבוסס על תרגום של האנגלית + הגרמנית ושם הערכים לא מומלצים - זה עדיין לא אומר שלא ניתן להמליץ עליו כאן, אני בטוח שנעשתה כאן עבודה נוספת מלבד תרגום. • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 09:53, 31 באוקטובר 2009 (IST)
אם עודד החליט להתייחס אין סיבה שלא אענה. בעודי נער\גבר\איש בן 18, אין ביכולתי עדיין לתרגם בצורה מאסיבית מגרמנית - ראה אומר: מלבד התואם בין מבנה הערך הגרמני לזה העברי בתוספת שתי פסקאות בתרגומו של הראל הכל, אבל הכל, זה פרי מחקר עצמאי. הספרים העבריים המפורטים בסוף הערך היוו מקור נאמן דיו, וכן העיתונות מאותה התקופה (כל זאת מלבד ידע נוסף שהגיע אלי בצורות שונות ומגוונות ממאמרים וכו). הערך הגרמני בהחלט לא ראוי להיות מומלץ (בטח לא בסטנדרט שלהם), אבל אני תמהה איך אתה אומר דברים על הערך כאן בלי בכלל לברר. כמו כן, די לא ברור לי מהיכן צצת. היו חודשיים+ לומר דברים מהסוג הזה, ואת כל הטענות הבאתי בחשבון. אם אכפת לך, ענה לי בדף השיחה. זה באמת לא המקום. --Galoren.com - שיחה 17:48, 31 באוקטובר 2009 (IST)
האם ניתן להתשתמש במילה אחרת במקום "טרחנית", לענ"ד זאת מילה מעליבה. ברכות, אריאל.פ - שיחה 17:51, 31 באוקטובר 2009 (IST)
שלום גל, אני מבינה שנפגעת מהמילה טרחנית, אבל גם אני הסבתי את תשומת לבך שהערך ארוך מידי ויש כפילות במידע, ואני לא צצתי פתאם. שוחחנו על כך בדף השיחה של הערך ואתה בחרת לא לבצע את השינוי שהצעתי, בעיקר בטענה שאין לך זמן, הכרת בכך שיש כפילות במידע, אבל בחרת להשאיר זאת . אני גם הבאתי זאת לידי ביטוי בהצבעתי ולא הגבת. חבל שרק מילה קצת קשה כמו טרחנית הביאה אותך לידי התייחסות. אני חוזרת וממליצה בפניך לבצע את השינויים הנדרשים. גם אם לא תבצע את השינויים הערך יהפוך למומלץ, אבל לא חבל, לא עדיף שהוא יהיה מושלם? Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 18:30, 31 באוקטובר 2009 (IST)
חנו'ש גל לא התעלם בשלב הקודם וגם לא עכשיו מאף הערה. הוא מוכן לתקן הערות מעשיות. חבל שמי שלא התייחס לערך בשלב הקודם כשזה היה הזמן הנכון, קופץ לקרון האחרון של הרכבת, ומטיח מילים פוגעות. ניתן להעלות בדף השיחה של גל הערות עינייניות ואני בטוח שגל יתייחס בהתאם. אני גם בטוח שלנקנר יודע כיצד לעשות את זה. ברכות, אריאל.פ - שיחה 18:44, 31 באוקטובר 2009 (IST)
אריאלו'ש , גל כן התעלם. הוא אמנם ענה לי בדף השיחה של הערך, אבל את השינוי העיקרי שהיה נדרש לעשות לא עשה. יש בעיה בערך. תקרא בבקשה את הערותי בדף השיחה של הערך וגם מה שכתבתי לעיל. אני באמת לא מנסה לפגוע בערך, אני מנסה לשפרו. אני מבינה שלגל ממש אין חשק לעשות זאת. גם לי לא היה חשק לעשות זאת בערך פלינדרס פיטרי אבל לבסוף ביצעתי את השינויים על פי ההערות שקיבלתי. Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 18:52, 31 באוקטובר 2009 (IST)
אני מכיר את התחושות הללו. כותבים ערך זמן רב, משפצים ומשפצים, מקבלים הע(א)רות ומשדרגים עד שלפעמים אין יותר כוחות. אולי גל צריך פסק זמן קטן. ואגב, גם ערך מומלץ ניתן ורצוי לערוך. קשה לי לקבל הערה כללית כדוגמת "הערך כתוב בצורה טרחנית" "לנקנר" צריך להתייחס נקודתית ואף להציע עזרה לגל. ברכות, אריאל.פ - שיחה 18:57, 31 באוקטובר 2009 (IST)
המילה "טרחנית" בהחלט לא במקום אבל לא עניתי למר לנקנר על כך אלא על סוגיית התרגום. זה מה שהפריע לי. לא אכפת לי שיקראו לזה טרחנית, אכפת לי כשכותבים שקרים כאמתויות. חנה יקירתי, לא התעלמתי! אמרתי שפשוט אין לי זמן! בן 18 ושנה אחרונה במדעי המחשב + פר"ח + עבודה בסופי שבוע בשיעורים פרטיים... ההמשך ידוע... בוכה --Galoren.com - שיחה 20:20, 31 באוקטובר 2009 (IST)

הצעה: בגלל שאני לא יודע כלל איך לקצץ את הערך הזה, אני מציע שכל הרוצים לקצץ יחברו יחד ופשוט יכניסו את הערך לשומרי משקל. אני תומך בזה לגמרי. --Galoren.com - שיחה 20:26, 31 באוקטובר 2009 (IST)

* בעד שלומית קדם - שיחה 12:46, 3 בנובמבר 2009 (IST) (בגלל הצבעה כפולה בטעות)

נקווה שלא יהפוך לדג. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:54, 3 בנובמבר 2009 (IST)
שומו שמיים. תומאס מאן ומ"ל בנשימה אחת??? --Galoren.com - שיחה 14:33, 3 בנובמבר 2009 (IST)

הוסףעודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 11:24, 4 בנובמבר 2009 (IST)