שיחה:Command & Conquer: Red Alert

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אם מישהו זוכר מה העלילה אצל בנות הברית, אני אשמח אם הוא ירשום את זה בעלילת המשחק.

נשלח מתנקש מטעם בעלות הברית?[עריכת קוד מקור]

לא שיחקתי במשחק כבר זמן רב, אבל אם אני לא טועה, נרמז בסרטון הפתיחה שאיינשטיין רצח את היטלר במו ידיו.

אם אני לא טועה, מהלך האירועים היה כזה -

  1. איינשטיין מנסה את מכונת הזמן שלו, נראה הבזק ונשמע צליל משונה ברקע שיבהיר לנו שהכרונוספרה הופעלה.
  2. עוברים לנוף אירופאי ורואים את איינשטיין מתקדם לעברו של אדם העומד על גשר נמוך.
  3. איינשטיין קורא בשמו של היטלר, האדם מסתובב לעברו (ומתגלה שהוא דומה להיטלר) ואיינשטיין לוחץ את ידו במה שנראה כברכה.
  4. לאחר מכן, רואים שוב את המעבדה ב"עתיד" ואיינשטיין אומר לעוזר המעבדה שלו בקדרות מסוימת "זה נעשה.".

יתר על כן, לא נראו בסרטון אנשים נוספים, כך שאיני יודע מדוע נקבע שבעלות הברית הן שהורו על הרצח. הבנתי את הסרטון לא נכון? יש מידע נוסף שאיני מכיר? ואולי אני בכלל סנילי? :) יובל מדר

תיקנתי את הערך בהתאם להערתך. ערן 16:19, 11 אוקטובר 2005 (UTC)

אחלה ממשק[עריכת קוד מקור]

"ב־Red Alert יש ממשק משתמש טוב ומפותח בהרבה מממשקי המשתמש במשחקים אחרים בתקופתו. לדוגמא, אין הגבלות יחידות שמישהו יכול לבחור"

האם זה אומר שהממשק "טוב ומפותח"? אני לא בטוח שהדוגמה טובה. בוורקראפט 3 לא ניתן לבחור כמה יחידות שרוצים, ולא בגלל שמדובר במשחק בעל ממשק גרוע ולא מפותח (כדאי גם לזכור שמדובר במשחק חדש בהרבה מרד אלרט) אלא כחלק מהחלטה עיצובית (מצויינת, לדעתי) של מפתחי המשחק. גדי אלכסנדרוביץ' 13:04, 22 אפריל 2006 (IDT)

אני מסכים שהדוגמה לא משהו, אבל צריך לזכור שבוורקרפט 3 יש הגבלה של כמות היחידות שניתן לבנות (90-100) ולכן ההגבלה של כמות היחידות שניתן לבחור היא טובה, אבל במשחקים שמספר היחידות שניתן לבנות הוא בלתי מוגבל, אז הגבלת כמות היחידות שניתן לבחור עשויה להקשות את השליטה. ערן 17:39, 22 אפריל 2006 (IDT)
נכון, לכן זה מאוד תלוי משחק והבחירות העיצוביות של אותו משחק, ולכן זוהי אינה דוגמה טובה. אגב, לדעתי הצורך לשלוט בהמון יחידות קטנות בו זמנית היה אחד מהסיבות למה Red Alert היה כזה משחק מסורבל ומעצבן. גדי אלכסנדרוביץ' 18:46, 22 אפריל 2006 (IDT)
היית יכול לאגד את היחידות לעוצבות ממוספרות. זה עבד יופי אצלי. הייתי בונה חילות אוויר ענקיים. גילגמש שיחה 18:48, 22 אפריל 2006 (IDT)
עשיתי את זה, והמשחק היה מסורבל גם ככה. בסופו של דבר היה תמיד איזה חייל שחרג מהשורה וקלקל את הכל. איש איש וחווית המשחק שלו... גדי אלכסנדרוביץ' 18:52, 22 אפריל 2006 (IDT)

השם של המשחק כולל את שם הסדרה, כמו המקרה של הסרט "מלחמת הכוכבים: נקמת הג'דיי". ראו גם קישורי אינטוויקי. Yonidebest Ω Talk 01:27, 28 יוני 2006 (IDT)

ככה זה היה עד ששיניתי. אני אשנה חזרה. אני מניח שצריך לשנות גם את red alert 2? pacmanשיחה 01:31, 28 יוני 2006 (IDT)
בהחלט. תודה, Yonidebest Ω Talk 01:32, 28 יוני 2006 (IDT)

זה נכון להוסיף את עלילת Red Alert 2 לעמוד זה?[עריכת קוד מקור]

בעמוד זה קיימת גם עלילת Red Alert 2, למרות שלמשחק הנ"ל כבר יש ערך משלו. האם זה נכון להוסיף את העלילה שלו גם לכאן, כאשר היא עוד נכתבה בצורה יותר מפורטת מעלילת הראשון? בינתיים החלטתי למחוק אותה מכאן, ולשכתב מחדש את העלילה של Red Alert המקורי בצורה יותר מפורטת.