שיחה:Gothic (סדרת משחקים)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"כל משחק בסדרה יספק לכם כמה שבועות של משחק וגם תוכלו להתחיל לשחק בו מחדש בתור מקצוע האחר. במשחק ינתנו לכם מעל 100 משימות שונות, תלחמו בהמוני מפלצות ובוסים,והכי חשוב מגוון קסמים,נשקים,שיריונות,בגדים עצום."

דוגמא לבעייתיות של סגנון הכתיבה בערך. לא צריך לדבר אל הקורא כאילו הוא שחקן עתידי. זה נשמע כמו הכיתוב על הקופסה של המשחק, לא כמו ערך אינציקלופדי. גם לכתוב "והכי חשוב..." זה רע. דרך יותר טובה לכתוב את השורה הזו היא:

"כל משחק בסדרה יכול לספק כמה שבועות של משחק, וניתן לשחק בו מספר פעמים במקצועות שונים. במשחק קיימות למעלה מ-100 משימות שונות, ומגוון גדול של מפלצות, בוסים, קסמים, נשקים ושריונות".

גם מהשורה הזו לא יזיק לסנן את "בוסים" שהוא מונח טכני לגיימרים ולא ממש משנה הרבה, וגם "שריונות" לא מעניינים אף אחד במיוחד.

כמו כן, חלוקה לפסקאות הינה הכרח. כלל אצבע לגבי חלוקה לפסקאות הוא שכל פסקה מכילה רעיון מרכזי יחיד. פסקה סטנדרטית לא צריכה להכיל יותר משישה-שבעה משפטים. צריך להקפיד גם על אי שימוש בשלוש נקודות, שמקומן לא יכירן באינציקלופדיה, ורווח אחרי (אך לא לפני!) כל פסיק וכל נקודה. גדי אלכסנדרוביץ' 15:12, 27 פבר' 2005 (UTC)

תודה על הערה.[עריכת קוד מקור]

אני די חדש בתחום החידושים. גם אין לי ספק שאתה צודק, העבודה נעשתה בחיפזון ללא קריאת תיקון שניה. כנראה מחר, אם ישאר לי מספיק זמן פנוי אני אקדיש זמן לסגנון הטקסט, תודה שוב. גלעד.

סידרתי מחדש את מבנה הטקסט למבנה יעיל יותר, בנוסף כתבתי מחדש את ה"רקע הכללי למשחק",נשאר לי רק לשכתב את עלילות המשחק הראשון,שני והרחבה ואחרי זה המאמר יהיה כשר לקריאה :)

שים לב שעדיין הכל הוא פסקה אחת, וזה מאוד מקשה על הקריאה (וחשוב מכך - על עריכות נוספות). יש עוד כמה דברים קטנים בעייתיים (למשל, "נקודות צבירה", "הזדהב", שימוש בלוכסן: "מפלצות/מסיימים" וכדומה). גדי אלכסנדרוביץ' 20:49, 27 פבר' 2005 (UTC)

אני אשמח אם תתקן את החלק "רקע כללי".כמובן רק אם אתה רוצה. (שכחתי לתקן שאר המאמר)

פרטי עלילה[עריכת קוד מקור]

האם יש צורך בתבנית פרטי עלילה? אביעד-מים 20:48, 24 פברואר 2006 (UTC)

נראה לי שכן, אבל מה שעוד יותר חשוב הוא שמישהו ששיחק במשחקים ישכתב בדחיפות את הערך. גדי אלכסנדרוביץ' 20:50, 24 פברואר 2006 (UTC)
לא שיחקתי. אביעד-מים 20:53, 24 פברואר 2006 (UTC)

קיצוץ מסיבי[עריכת קוד מקור]

עברו שנתיים והערך עדיין נראה זוועה ולי לא יצא לשחק אפילו בראשון מבין המשחקים. אני לא חושב שיש מנוס מחיסול מה שנמצא כאן כרגע, שרק נותן לגיטימציה לתוספות זוועתיות נוספות (כמו זו שהגיעה זה עתה על המשחק השלישי ונראית כמו כרזה פרסומית). גדי אלכסנדרוביץ' 21:11, 14 בינואר 2007 (IST)[תגובה]