שיחה:Java Micro Edition

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האם ניתן להציג "תבנית" קוד בסיסית של אפליקציית j2me

זכויות יוצרים על גאווה?[עריכת קוד מקור]

מתוך המאמר: "בניגוד לרוב השפות הקיימות על שפת JAVA יש זכויות יוצרים. הרווחים של SUN הם בין היתר מזכויות יוצרים על שימוש ב-JAVA, למשל על כל טלפון נייד תומך JAVA, אפילו אם לא השתמשו במימוש של SUN."

למיטב הבנתי בנושא קניין רוחני, לא ניתן להחיל זכויות יוצרים על שפת תיכנות, אלא רק על מימושה, אלא אם כן מדובר כאמור בפנטנטים(ואני בספק בכך).

http://arstechnica.com/news.ars/post/20041007-4284.html ראה לגבי פטנט!

הערך מהווה דוגמא לעריכה איכותית של ערך במובנו הלימודי[עריכת קוד מקור]

לעניות דעתי הערך מצויין. הוא מכיל אומנם פירוט טכני אך הדבר נעשה בבהירות ובתמציתיות ללא קישורים מתישים.אני סבור שהConcept המצוי בערך זה מהווה דוקא דוגמא לערך לימודי גבוה המושג בו דוקא בשל היותו נטול קישורים.הרי יש גבול ליכולת מיצוי הבנה של ערך טוב ככל שיהיה בשעה ,שהוא מכיל הפניות מרובות מדי לערכים אחרים הקשורים אליו תחת הסברם המתומצת בהקשר המכוון אליו בערך.

הערך מדבר באופן טכני מדי. ויקיפדיה איננה מדריך טכני ויש לנסות ולהבהיר את הנושא כך שגם הקורא הממוצע יוכל להבין משהו ממנו. הניסוח הוא פשוט לא אנציקלופדי, אלא יותר לכיוון של ספר עזר. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 17:54, 23 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:49, 13 במאי 2013 (IDT)[תגובה]