שיחה:MBTI

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:57, 13 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

יש טעות בתחום ובקישור אנשים[עריכת קוד מקור]

יש טעויות על בסיס אתרים רשמיים.

לדוגמא לטעויות:

ולדימר פוטין נמצא ב INTJ ולא ב-ENFJ

והיטלר ב-INTP

והמידע הזה נמצא במספר אתרים

לדוגמא: http://www.16personalities.com/personality-types

נראה לי שבעייתי לתת דוגמאות לאנשים מסוגי אישיות שונים, כי בגלל שהתחום הוא פסבדו-מדעי אז אותו אדם יכול להיחשב מסוג אחד במקום אחד ומסוג אחר במקום אחר. למשל, רב המקורות שמצאתי מסווגים את איין ראנד בתור INTJ וחלקם בתור ENTJ, בעוד שכאן היא בכלל מופיעה כ-INFJ. כמובן, שבגלל שזה פסבדו-מדעי לא ברור איזה מהמקורות באמת אמין, או איך בכלל אפשר לדעת מה אמין ומה לא. אבל אם כן נותנים דוגמאות אז אפשר לנסות למצוא אנשים ודמויות שעל הסוג שלהם יש הסכמה רחבה (למשל, סינה ממשחקי הרעב מסווג לעתים כ-ISFP ולעתים כ-INFJ. אפשר אולי להחליף אותו בהארי פוטר, שהסיווג שלו כ-ISFP יותר חד־משמעי.)

שיפור הערך[עריכת קוד מקור]

גילוי נאות, עריכה בתשלום: כתיבת ערך זה או עריכתו נעשתה תמורת תשלום ! יש לספק את זהות מזמין העריכה בפרמטר |מ=. (מדיניות | הבהרות) על הטוב - שיחה 13:09, 1 ביולי 2021 (IDT)[תגובה]

בעיה בקישורי ארכיון בערך (ספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 22:22, 14 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]