שיחה:SOPA

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

SOPA ו- זיר"ה[עריכת קוד מקור]

יצרתי בערך זיר"ה העוסק בארגון ישראלי שנוצר לא מזמן במטרה לסגור אתרי שיתוף מדיה בצורה לא חוקית קישור לערך הזה בפסקת "ראו גם". אני חושב שגם כאן כדאי לציין את זיר"ה. אפשר גם להוסיף מידע על סגירת MegaUpload. כדאי ליצור הפרדה בין SOPA ל- PIPA? יש קשר בין הניסיון של זיר"ה לסגור את MegaUpload לבין הסגירה שלה ע"י ה- FBI (ניסיון משותף לבצע זאת)? אני יודע שזיר"ה ניסו לעשות את זה באופן עקיף, ע"י חסימת האתר בספקי האינטרנט הישראליים. (¯`gal´¯)‎ - שיחה 21:14, 25 בינואר 2012 (IST)[תגובה]

אם יש בידייך מידע מהימן, שתוכל אף לבסס באסמכתאות, אתה יותר ממוזמן לכתוב אותו. כתוב ואם תהיה בעייה עם הטקסט, נשנה או נתקן אותו. ‏Ldorfman‏ • שיחה 10:35, 26 בינואר 2012 (IST)[תגובה]
רשמתי את זיר"ה בSOPA#ראו גם. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST), 26 ביוני 2015[תגובה]

בעיה משמעותית (לפי דעתי)[עריכת קוד מקור]

שלום לכולם,


אני אשמח לספר על מה בעיה שקרתה לי בקריאת ערך זה, הערך נראה מושקע, עם כל מידי דברים טובים מאוד שמוסיפים לרמתו, אולם בכלל לא הבנתי מהי ההצעה עצמה.

בדף זה מדובר על הצעת חוק עם הסבר לא מובן ולא מפורט לפי דעתי האישית, אשר גרמה לי לא להבין אותו כלל.

נחמד מאוד שנאמרים דברים נוספים על החוק, שבהחלט טובים ומוסיפים כמו חיסרנות ויתרונות, אך מה זה מועיל אם תוכן ההצעה אינו מובן בצורה שהיא על פי הערך.

לדעתי ערך זה צריך שינוי ואשמח אם אנשים שיודעים על החוק יבצעו עריכות שמאפשרות הבנה טובה יותר מהו בדיוק חוק זה ומה הוא אומר?

אשמח אם מישהו שיודע על החוק יוכל להביא את הערך למצב טוב יותר, למשהו המתאים לרמה של ויקיפדיה.

לפי דעתי לערך זה אין ערך רב במצב זה,


תודה רבה,

Sagi git - שיחה 20:48, 24 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]