שיחה:Shadowpact

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ייתכנו בעיות ותצוגה לא מספיק טובה וזאת משום שאני חדש במשפחת הוקיפדיה, אני אשתדל להאריך את המאמר עם הזמן (כאשר הקבוצה תגדל). אל תחששו לעשות דפי מידע גם על הדמויות השוליות ביותר בעולם הקומיקס של DC, זה עוזר, גם אם לאדם או שניים.

ואני לא אחשוש לכתוב גם על הדמויות השוליות ביותר של מארוול. מואהאהאה! Runaway 14:33, 22 דצמבר 2005 (UTC)
אתה יכול לכתוב בכיף. אולי אני אלמד איזה דבר או שניים. כתוב על ראנאוייס ועל דרדסבא, על מי שאתה רוצה ותהנה (=

כיף לראות שיש מי שכותב בוויקיפדיה גם על דמויות שוליות יחסית ביקום DC. בהחלט ראוי לח"ח. עם זאת ברצוני להעיר, שחרף העובד שאני מכיר באופן כללי את שאדופקט וההסטוריה שלהם לא הצלחתי להבין דבר מהערך. עבור קורא חיצוני- מה שכתוב בדף נראה כמו קודים בשפה זרה ובהחלט לא מתאים לאנציקלופדיה. אני ממליץ להעיף מבט בצורות סיכום של ערכים דומים מתחומי הקומיקס, או לחלופין, לנסות במקביל הן לתרגם והן לשאוב השראה מהנוסח בויקיאינגליש. אני מחזק את ידיך! :) KamiMesenger - שיחה 21:09, 26 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

אפשר לפרט על ההיסטוריה של הקבוצה וההיסטוריה שלה (מרבית Day of Vengance) אבל לתת תקצירים מיותרים של חוברות שלמות. בשביל מה? לאנשים שפספסו חוברת בסדרה של רובין? Runaway 18:43, 14 מרץ 2006 (UTC)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־Shadowpact שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:51, 5 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]