שיחה:The House of the Rising Sun

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רשימת מבצעים[עריכת קוד מקור]

מה החשיבות של הרשימה לערך(הנה רשימה נוספת)?הידרו 21:35, 28 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

בגדול- להבהיר את העניין שהשיר בוצע בכל תקופה, על ידי כל סוג של מוזיקאי ובכל סגנון מוזיקלי... *גוטה *שיחה *100 השירים *מ.א-ק.ר 22:27, 28 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

שני האורגנים האלה הם מסוג DRAW ORGAN. ההאמונד נהיה פופולארי הרבה יותר יחסית לאורגן של חברת VOX, שנדמה לי שהיה קצת יותר מוקדם בשנות הייצור שלו (תחילת הסיקסטיז כמדומני) בעוד ההאמונד יותר לכיוון סוף הסיקסטיז, וכמובן מהסבנטיז ואילך הוא פופולארי במלא להקות.

בערך כתוב שבשיר יש שימוש מהפכני באורגן האמונד, בעוד בקליפ אני רואה אורגן VOX. אמנם קליפ עם פלייבק, אבל יכול להיות זה אומר משהו.

יש איזשהו מומחה שיכול לקבוע (לפי הצליל) איזה אורגן מנגן בהקלטה? כי אני לא ממש יודע להבדיל בין שניהם. Revolution 9 19:33, 19 בפברואר 2011 (IST)

אני לא מומחה (ובגלל זה גם עשיתי את הטעות שעלית עליה), אבל יש חיזוק לדבריך בוויקי האנגלית. מייד אתקן בערך.אודי - שיחה 09:12, 20 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]
יש מקום לתת קישור גם להאמונד? שני האורגנים דיי דומים, וכדאי לתת איזשהו מושג לקורא לגבי הכלי הזה (מידע בעברית). יש הרבה אנשים שיידעו מה זה האמונד, ולא מה זה אורגן VOX. האם זה יהיה במקום להוסיף איכשהו, לדוגמא-"(סוג של אורגן חשמלי הדומה לאורגן ההאמונד הפופולארי)"? Revolution 9 23:24, 20 בפברואר 2011 (IST)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בThe House of the Rising Sun שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:01, 18 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]