שיחת ויקיפדיה:תיבת משתמש/פרטים אישיים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סידור קבוצות של תבניות[עריכת קוד מקור]

שלום. הבקשות הבאות שלי נובעות מהעובדה, שאיני יודעת לשנות נתונים בטבלאות. בינתיים התנסיתי רק ב: עיצוב תבניות ושינוי גודל תמונה בתבנית.

תבניות נוספות הקשורות ל: "שירות צבאי"

והינה הבקשות:

א' לדעתי: רצוי להוסיף קבוצה חדשה: "שירות צבאי" ולרכז בה את כל מה שקשור ב: שירות בצבא, שירות במילואים, סיבות לאי שירות. ובה להוסיף את התבניות הבאות: "משתמש מתנדב מילואים", "משתמש מילואים" "משתמש פטור ממילואים".

ב' דרך אגב: בניתי תבנית חדשה: "משתמש פטור בריאות", המיועדת למשתמשים, שאינם משרתים בצבא בגלל סיבה בריאותית (כמוני!). אודה מאוד אם תצרפו אותה לקבוצה: "שירות צבאי". אפשר להעתיקה מהדף שלי.

קבוצה נוספת: "מצב בריאותי"

ג' לדעתי: רצוי להוסיף קבוצה חדשה: "מצב בריאותי" ולרכז בה את כל מה שקשור בנושא. לדוגמא: התבנית: "משתמש משקפיים" אינה מתאימה לקבוצה, שהיא נמצאת בה: "שונות והומור"!

ד' גם התבנית: "משתמש אוהב בעלי חיים" אינה מתאימה לקבוצה, שהיא נמצאת בה: "שונות והומור"! מקומה הנכון הוא בקבוצה: "תחביבים ותחומי עניין".

קבוצה נוספת: "מזון"

ה' לדעתי: רצוי להוסיף קבוצה חדשה: "מזון" ולרכז בה את כל מה שקשור בנושא. לדוגמא: התבנית: "משתמש חומוס", "משתמש אוהב סופגניות", "משתמש פיצה" אינן מתאימות לקבוצה, שהן נמצאות בה: "שונות והומור"!

ו' דרך אגב: בניתי תבנית חדשה: "משתמש מכור לחומוס", המיועדת למשתמשים, המכורים לחומוס (כמוני). אודה מאוד אם תצרפו אותה לקבוצה: "מזון". אפשר להעתיקה מהדף שלי.

ז' גם התבנית: "משתמש אוהב בעלי חיים" אינה מתאימה לקבוצה, שהיא נמצאת בה: "שונות והומור"! מקומה הנכון הוא בקבוצה: "תחביבים ותחומי עניין". בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחהאמצו ערך יתום! 14:00, ב' אלול התשע"א (IST).

לא התכנסנו כאן לכתוב אנציקלופדיה? --Assayas שיחה 14:08, 1 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
א' מצאתי קטגוריה: "שירות צבאי" וגם הוסיפו לה את התבנית שיצרתי: "משתמש פטור בריאות"!
ב' אז בעקבות דברי כבודו יש לי שאלה יותר גדולה: האם כאן המקום א' ל"דפי משתמש"? ב' ל"תיבות משתמש"? או שאולי אפשר לפתוח שני מיזמים חדשים: א' "ויקידף": שבו יספרו יוצרי ערכים אודות עצמם, ב' "ויקיתיבה": מיזם צבעוני של תיבות משתמש עם תחרויות כמו: "למי יש הכמות הגדולה ביותר של תיבות בדף?". בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחהאמצו ערך יתום! 14:17, ה' אלול התשע"א (IST).
צריך למחוק את רוב התיבות האלה. רובן מתאימות למשתמש וחצי. מי שרוצה יכול לשים אותן בדף המשתמש שלו גם בלי התבנית הכללית. שאלותייך לא ברורות וכמוהן גם העיסוק בתיבות. נויקלן 14:25, 12 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]
א' ישר כוח על היחס!
ב' תודי לאל שאת: חיה, שלמה, בריאה ומחייכת (אני מקוה שאת כזאת!), כי לא כל האנשים בעולם, או לפחות בארצנו, הם כאלה!
ג' עם כל זה שכבודה אינה מבינה את העיסוק בתיבות, יש לי תיבה, להקדיש לכבודה:
גם משתמש זה מאמין כי
דרך ארץ קדמה לתורה.




בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחהאמצו ערך יתום! 19:17, כב' תמוז התשע"ב (IST).
ציטוט מהעמוד הראשי בוויקיפדיה: "ברוכים הבאים לוויקיפדיה!, ויקיפדיה היא מיזם רב לשוני לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שכולם יכולים לערוך". סוף ציטוט. נשמח לראותך מסייעת לאנציקלופדיה גם בכתיבת ערכים או לפחות בהרחבתם. Assayas שיחה 19:28, 12 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]
ואבקשך לא להעתיק את תוכן המלל מדפי השיחה לדף שיחתך משום שאין הדבר מקובל ויש בו משום הטעיית הקורא והטרחת מאגרי הזיכרון לשווא. Assayas שיחה 19:33, 12 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]
א' כשכבודו כתב לי: "אין לשנות דברים של אחרים: בדקדוק, בפיסוק", קיבלתי והפסקתי! אך מה כבודו רוצה ממני כשאני נוגעת בדפים (משתמש ושיחה) שלי?
ב' אולי כבודו (ואני מתיחסת לכבודו יפה!) לא היה באזור כאשר ניסיתי לכתוב ערך. שמו עליו תבנית "בדיקת חשיבות", שבה כתוב: שאם חשיבותו לא תוסבר תוך שבוע, הוא ימחק! ואחרי כמה דקות (בלי להתחשב בתבנית ובמניח) הוא נמחק! בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחהאמצו ערך יתום! 19:35, כב' תמוז התשע"ב (IST).
כבודו ישמח לסייע לך לכתוב ערך חדש במידה ואכן יש לו חשיבות אנציקלופדית וממליץ שתעשי כן בארגז חול ואז תפני לויקיפדיה:ביקורת עמיתים. עוד מבקש כבודו שתחדלי להעתיק תכנים של דפי שיחה לדף שיחתך משום שהם יוצרים מצג שווא, הטעיית הקורא וכפילות. מאן דהוא לא כתב בדף שיחתך אלא בדף שיחה רלוונטי אחר. תודה. Assayas שיחה 19:52, 12 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]
ועוד לא מקובל שכבודה תשנה את מועד ביצוע העריכה כפי שביצעת כאן [1], כי גם הנ"ל הוא הטעיית הקורא ויצירת מצג שווא. התאריך נרשם אוטומטית כשאת חותמת באמצעות: ~~~~ Assayas שיחה 19:55, 12 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

שלום, שמתי לב שבקטגוריה 'מגורים' יש פעם 'תושב ירושלים' אשמח לדעת אם זה נכתב בטעות או שאני לא מבין את ההבדל. תודה צבי מתן - שיחה 11:11, 21 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

קישור שגוי[עריכת קוד מקור]

בתיבת משתמש מתיחות, יש קישור לא קשור. אינני יודע כיצד להסירו. אשמח שיעשו זאת. טלנר - שיחה 18:51, 8 בינואר 2023 (IST)[תגובה]