שיחת מדיה ויקי:Portals.js/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

פורטלים מתחלפים[עריכת קוד מקור]

הועבר מ-ויקיפדיה:מזנון:
הועבר מ-שיחה:עמוד ראשי כי העמוד ההוא שומם ודרושות תגובות נוספות:

רותם הוסיף את קוד ה-JS למונובוק הכללי וכעת כולם יכולים לראות כיצד רעיון הפורטלים המתחלפים נראה. ראו משתמש:Yonidebest/ניסוי (ואם אתם לא רואים את הפורטלים, נראה שהדפדפן שלכם עדיין לא התעדכן - רעננו עם CTRL + F5). בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 22:27, 10 באוקטובר 2007 (IST)

אני מתנגד מאוד לרעיון הפורטלים המתחלפים. גם ככה תוקפים את ויקיפדיה על כך שהערך שאתה קורא היום הוא לא הערך שאתה קורא מחר. אין שום סיבה שאדם שנכנס לעמוד הראשי יראה אותו מעוצב אחרת מדי יום. מי שרגיל להיכנס לפורטל מתמטיקה בלחיצה על קישור ממקום מסוים, לא צריך להתחיל לחפש לאן נזרק הפורטל הזה בכל יום. זה מזכיר לי את לוח הבקרה של windows, שקשה למצוא בו מהר פונקציות מסוימות, ואני תמיד שומר על מידות חלון זהות שלו, אחרת כל האייקונים מתברדקים שם. חס וחלילה להביא את העמוד הראשי למצב כזה. ‏odedee שיחה 02:47, 12 באוקטובר 2007 (IST)
לא מדובר בעיצוב שונה, אלא בסידור שונה של הפורטלים. הרעיון הוא לחשוף כמה שיותר פורטלים. עכשיו לפורטל מחשבים - שהוא לדעתי פורטל חשוב (ולא רק בגלל שאני חובב מחשבים), אין ייצוג, וגם לא נראה שיהיה, בגלל מחסור במקום. מי שרגיל להכנס לפורטל מתמטיקה במקום מסוים לא יתאכזב - בקישור "פורטלים" בצד ימין כל הפורטלים נמצאים באותו מקום כבר שנה. ‏Yonidebest Ω Talk 00:32, 14 באוקטובר 2007 (IST)
אולי מה שאפשר לעשות הוא להשאיר את 20 הפורטלים של העמוד הראשי כפי שהם ולהוסיף רק עוד שורה של 4 נוספים מתוך אלה שנבחר שיתחלפו כמו שהצגת בניסוי. השמח בחלקו (-: הצטרפו למיזם הפורטלים! 00:35, 14 באוקטובר 2007 (IST)
אין מקום לעוד שורה. אפשר להשאיר 16 כמו שהם עכשיו ושורה אחת להפוך למתחלפות. ‏Yonidebest Ω Talk 00:36, 14 באוקטובר 2007 (IST)
מזה התחיל בעצם הדיון. גם אצלי בדפדפן יש רווח מאוד גדול מתחת לפסקת ה"קהילה" שיכולה להידחף שורה אחת מטה. השמח בחלקו (-: הצטרפו למיזם הפורטלים! 00:39, 14 באוקטובר 2007 (IST)
גם לי יש היום. אבל אם תקרא למעלה תראה שלפני כמה ימין לא היה לי רווח לבן, ואולי גם מחר אין. ומחרתיים? במקום להוסיף שורה - עדיף לדעתי להשתמש בפורטלים המתחלפים. ‏Yonidebest Ω Talk 01:53, 14 באוקטובר 2007 (IST)
אולי נפתח הצבעה. אלירן d שיחה 00:44, 28 באוקטובר 2007 (IST)
קודם נראה מה אחרים חושבים. ‏Yonidebest Ω Talk01:07, 28 באוקטובר 2007 (IST)
בעקרון אני בעד להוסיף שורה, אבל בגלל שיוני טוען שאי אפשר (אשמח אגב להבין למה אי אפשר) אז עדיף לעשות שש עשרה קבועים וארבעה משתנים, זו פשרה מוצלחת שתאפשר לרוב האנשים לשמור על הקישור הנח שלהם (שזה לא קדוש...) ותתן לכל הפורטלים הזמנות להופיע בעמוד הראשי (שגם זה לא קדוש...) בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 02:41, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אל תשכחו שגם צריך להתחשב בחשיבות הפורטלים. אי-אפשר להכניס את פורטל:סמלים ודגלים לעמוד הראשי כי זה לא יעניין אף אחד. מצד שני פורטל כמו פורטל:פיזיקה שמופיע בעמוד הראשי שחשוב אך מצד שני טעון שיפור ויש התעוררות בדף השיחה שלו על שיפוצו. והפורטל המומלץ היחיד שמופיע בעמוד הראשי הוא פורטל:אמנות (ויש רק 3 פורטלים כאלה) והוא נמצא עמוק למטה. נ"ב: אצלי אפשר להוסיף גם עוד 10 שורות אני לא מבין למה אי אפשר להכניס עוד אחת. בברכה אלירן d שיחה 04:10, 28 באוקטובר 2007 (IST)
צריך לעשות רוויזיה בכל נושא הצגת הפורטלים. לא יתכן שפורטל מושקע כמו פורטל:היישוב, שהוא אפילו פורטל מומלץ בכלל לא יהיה שם. לדעתי אפשר לצמצם רווחים, לדחוף חמישה בשורה, ואז ה-20 הקיימים ישארו. (הייתי מחליף שם 2-3). בשורה שתתפנה, נשים את הפורטלים המתחלפים של יוני. אם זה לא הולך - לכסח 4 מהרשימה הנוכחית ולשים במקומם מתחלפים. חגי אדלר ~ כמה קישורים שבורים תיקנת היום? 05:33, 28 באוקטובר 2007 (IST)
לא, לא צריך לעשות רוויזיה. את עיצוב העמוד הראשי יש לשנות רק לאחר שתתקבל באופן מסודר הצעה ברורה, רצוי מאוד כזו שלא תפגע בקוראים ותהפוך את העמוד הראשי לקרוסלה. ‏odedee שיחה 09:01, 28 באוקטובר 2007 (IST)

פורטל:פורטלים/סמלי פורטלים - כל הפורטלים

בדקתי את כל הפורטלים והכנתי רשימה שאני חושב שראויה להיכלל בעמוד הראשי. הפורטלים נמדדו על-פי איכותם, חשיבותם והעניין שהם מעוררים בקורא (לא לפי הסדר):

זהו, זה הסדר שלי, ישנם בדיוק 20. רק עוד שתי מילים: פורטל מחשבים לא טוב מספיק. והורדתי את פורטל כימיה כי לא מגיע לו להיות בעמוד הראשי עם כל חשיבותו, כנ"ל לגבי היסטוריה. וגם את פורטל ספרות כי אני לא יודע מה חשיבותו לגבי אחרים, כנ"ל לגבי מדעי המדינה ואישים. ואפשר לוותר על פורטל יהדות, יש כבר פורטל דת. יש כבר שורה שלמה על ארץ ישראל אז לא צריך גם להכריז שאנחנו יהודים :-) אה ושימו לב שעירבתי את כל הפורטלים המומלצים. בברכה אלירן d שיחה 10:28, 28 באוקטובר 2007 (IST)

אני לא אוהב את הרשימה שלך. הסרת פורטלים בסיסיים כמו מדע המדינה וכימיה. פורטל מחשבים עדיף על פורטל טכנולוגיה, גם אם הוא עדיין לא הכי יפה ברגע זה. אני רוצה לנסות לקדם את רעיון 16 הפורטלים הקבועים ו-3 מתחלפים. 16 הקבועים הם:
  1. מתמטיקה
  2. פיזיקה
  3. כימיה
  4. מדעי החלל
  5. ביולוגיה
  6. רפואה
  7. גאוגרפיה
  8. מדעי החברה
  9. כלכלה
  10. מדע המדינה
  11. יהדות
  12. ישראל
  13. מוזיקה
  14. ספרות
  15. אמנות
  16. ספורט ומשחקים
ב-3 פורטלים מתחלפים יתחלפו הפורטלים הבאים:
  1. מחשבים
  2. טכנולוגיה
  3. דת
  4. היסטוריה
  5. דגלים וסמלים
  6. אדריכלות
  7. היישוב
  8. חינוך
  9. צה"ל
  10. בלשנות
  11. השואה
  12. חוק ומשפט
  13. סוציולוגיה
  14. קולנוע
  15. בוטניקה
  16. בעלי חיים
  17. אינטרנט
  18. מדינות העולם
  19. ירושלים
  20. צבא
  21. תחבורה
  22. תקשורת
  23. מזון
לכל אחד מעל ה-23 הנ"ל סיכוי שווה להיות בעמוד הראשי. על הרשימה המדויקת של מה נכנס איפה אפשר לדון אחר כך. הדיון הזה דן בשאלה "האם כן לאפשר לכל הפורטלים החשובים להיות מיוצגים בעמוד הראשי, או לא". ‏Yonidebest Ω Talk13:03, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אוקי אני לא מסכם כ"כ בוא תראה למה. קודם כל כי פורטל גרוע אז אין מה לעשות, תחשוב שהעמוד הראשי הוא הרושם הראשוני שנוצר לויקיפדיה וצריך על הפרטים הקטנים להתחשב ואם מישהו ייכנס לפורטל כימיה שיחסית לפורטל שאמור להיות עצום הוא ברמה שלו מאוד נחות. ואני חושב שפורטל מחשבים הוא לא כ"כ טוב כמו טכנולוגיה, ופורטל טכנולוגיה מקיף וכולל יותר מאשר רק על מחשבים. ובקשר לדעתך לבין דעתו של עודדי אני מתלבט. מצד אחד לעשות קרוסלה לקורא זה באמת לא משהו, וצריך לשים את הפורטלים הכוללים ביותר, ופורטלים כמו דגלים וסמלים לא יודע אם מגיע להם להיות בעמוד הראשי. אבל אני כן מסכים איתך שצריך לתת הזדמנות לכל הפורטלים להיות בעמוד הראשי. נ"ב: צריך מספר זוגי, אז 4 פורטלים יוחלפו :-) בברכה אלירן d שיחה 13:17, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אני לא מסכים לשתי הרשימות שלך (היסטוריה למשל צריך לדעתי להיות פורטל ראשי) ולדעתי המצב הקיים עדיף. דב ט. 14:01, 28 באוקטובר 2007 (IST)
מובן שלכל אחד יש תחומים שקרובים ללבו ותחומים שנראים לו חשובים פחות. אין הרבה ערך לקביעה לא מנומקת איזה פורטל חשוב ואיזה לא. קריטריון כללי סביר (כמובן לא מושלם) הוא כמות הערכים בנושא מסוים. דב ט. 14:04, 28 באוקטובר 2007 (IST)
במצב הקיים הפורטלים הראשונים שנוצרו הם הפורטלים שמופיעים בעמוד הראשי. זה לא מצב הוגן. אם האייקונים תופסים יותר מידי מקום - אפשר פשוט לבטל את השימוש באייקונים. ‏Yonidebest Ω Talk14:28, 28 באוקטובר 2007 (IST)
כוונתי שהרשימה הנוכחית בעמוד הראשי היא דווקא הגיונית למדי. לא הייתי אז אבל אני מניח שהתחילו מיצירת הפורטלים החשובים יותר, לדעת הקהילה. דב ט. 14:34, 28 באוקטובר 2007 (IST)
הבעיה היא שיש פורטלים נוספים לא פחות חשובים מאלו שישנם עכשיו בעמוד הראשי, אבל אין אפשרות להציג אותם. אין לשכוח שהקהילה של אז כללה מספר קטן מאוד של משתמשים, כך ש"קהילה" זה דבר יחסי. ‏Yonidebest Ω Talk16:26, 28 באוקטובר 2007 (IST)
לדעתי פורטל היסטוריה צריך להישאר בקבועים במקום מדעי החלל שהוא תת-תחום של פיזיקה וטכנולוגיה. כמו כן, אני בעד הוספת עוד שורה של פורטלים בהם פורטל אדריכלות המומלץ ועוד 3 פורטלים מתחלפים. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 19:47, 28 באוקטובר 2007 (IST)

אני רוצה להביע דעה אחרת לגמרי. אני חושב שדיון כזה צריך להתקיים, אם בכלל, במסגרת רוויזיה של עיצוב העמוד הראשי כולו. אין לנו שום הוכחה שקיומם של הקישורים לפורטלים בעמוד הראשי אכן מביא אליהם קוראים. אישית, אני יודע שכמעט ואיני משתמש בקישורים אלה. מספר ההשחתות של הפורטלים נמוך מאוד, ואולי זו עדות לכך שהם לא בשימוש נרחב כלל. חוץ מנדל"ן יקר בעמוד הראשי לא ברור לי שהופעתם שם נותנת משהו. אפשר היה להסתפק במספר קטן יותר של פורטלים, ובצלמיות קטנות בהרבה. מציע לשמור את הדיון הזה כולו לדיון עתידי בעמוד הראשי. ‏Harel‏ • שיחה 16:39, 28 באוקטובר 2007 (IST)

הראל, הפורטלים מוגנים חלקית ולכן אין בהם השחתות. ‏Yonidebest Ω Talk20:51, 28 באוקטובר 2007 (IST)
בקשר להיסטוריה, אני חוזר בי. אבל בקשר לכימיה לא. הפורטל על גבול החובבנות. אבל אם תשאלו אותי, אני בעד הראל (שאני מקווה שהוא נהנה במפגש כי הם השאירו אותי לבד!!!). אני חושב שכל עוד ויקיפדיה העברית תתאים את עצמה לאחרות, יהיה יותר טוב, כי הן יותר טובות מאיתנו לדעתי האישית והלא קובעת. תוכלו לראות בשיחת המשתמש שלי בויקיחדשות (אותו שם משתמש) אני, זהר ורותם רוקחים מזימה לעשות תבנית של חדשות רצות, כזה דבר אפשר לשים גם בויקיפדיה. מדוע לא לשים בתחתית העמוד הראשי גם את התמונה היומית מויקישיתוף. וציטוט נבחר מויקיציטוט. זה ברור לכולנו שויקיפדיה עולה על שאר המיזמים. ובקשר לפורטלים, שוב לדעתי צריך לשנות, אפשר לשים תמונה של פורטל אחד ראשי ומתחתיו רשימה של כאלה תחתיו. לדוגמה עם הכותרת מדעים שונים ומתחתיו הלוגו של פורטל מתמטיקה ולהמשיך ברשימה כך: פיזיקה, כימיה וכו' וכו'. ואז ליד הכותרת "אומנות" ומתחתיו הלוגו של פורטל אומנות ואז ישנה רשימה אדריכלות, ספרות וכו' וכו'. אפשר לשים את זה בתבנית שרשום בה רק "ברוך הבא לויקיפדיה" ואז שכל אחד יכול לערוך בלה בלה. ומספר הערכים, ולצד הפורטלים יהיה רשום "כל הפורטלים", "כל הערכים" ו"כל הקטגוריות" וכשזה יתפוס מקום כזה קטן במקום את כל העמוד אפשר לשים את הקישורים למיזמים האחרים (ופירטתי למעלה). אני מוכן ליצור דוגמה בארגז חול. בברכה (יצא קצת ארוך, לא נורא) אלירן d שיחה 17:09, 28 באוקטובר 2007 (IST)
הוכחה לחשיבותם של הפורטלים התקבלה בסקר הקוראים. יש להניח, שרוב אלה שהגיעו לפורטלים עשו זאת דרך העמוד הראשי. דב ט. 17:17, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אלירן, עליך לזכור שוויקיפדיה היא קודם כל אנציקלופדיה, והיא איננה מיזם לעיצוב פורטלים או משהו דומה...עם כל הכבוד, לא אתה זה שמוסמך להחליט שכימיה והיסטוריה אינם נושאים חשובים מספיק עבור העמוד הראשי. ‏pacman - שיחה 19:31, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אין מה לשחק כרגע עם העמוד הראשי. נושא הפורטלים תופס רק בחודשים האחרונים את התאוצה שהוא ראוי לו. נפתחים פורטלים חדשים, מעניינים ובעלי פוטנציאל. והפורטלים הקיימים מיישרים קו עם הסטנדרט שנקבע בפורטלים המומלצים. רק לאחר שתהליך זה יסתיים, ניתן יהיה להעריך ולראות מה אנחנו רוצים בעמוד הראשי, כשהמחשבה היא טובתו של הקורא, נגישות לתחומים עיקריים, ולא חשיפה לעיצוב יפה או לתוכן דינאמי. מבחינה זו חשובה יותר חשיפתו של פורטל כימיה האומלל, על פורטל היישוב המושקע. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 19:37, 28 באוקטובר 2007 (IST)
היות שהפורטלים המרכזיים כבר קיימים (גם אם חלקם עלובים כרגע), זה הזמן לשחק עם העמוד הראשי. ‏Yonidebest Ω Talk20:53, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אני מסכים עם יוני מהסיבה הפשוטה שאין שום קשר בין העיצוב לבין הפוטנציאל של הפורטלים. ופורטל כימיה לדעתי הוא הפורטל הנחות ביותר בויקיפדיה. פורטל כזה אמור להיות על גבול המומלץ והוא קצר ודורש שיפוץ. ויוני תתחבר כבר למסנג'ר! אני צריך לדבר איתך. בברכה אלירן d שיחה 20:56, 28 באוקטובר 2007 (IST)

לפני שממשיכים להאריך בדיון זה ולכתוב רשימות ארוכות של פורטלים האם יש הסכמה עקרונית (בהנחה ואין שום בעייה טכנית הכרוכה בזה) שבעמוד הראשי ראוי להציג את הפורטלים הראשיים בלי קשר לאיכותם הנוכחית יחד עם עוד שורה של מספר פורטלים איכותיים נוספים שיוחלפו באופן אקראי כל פעם? לגבי מהו פורטל ראשי אפשר לדון בנפרד למרות שהרשימה הנוכחית בנוייה לא רע בכלל ולגבי רשימת הפורטלים הלא ראשיים או בתחומים יותר מצומצמים הראויים להצגה בשל איכותם אפשר גם כן לדון בנפרד (מן הסתם, פורטל מומלץ שאינו מופיע כיום בעמוד הראשי הוא כזה). השמח בחלקו (-: הצטרפו למיזם הפורטלים! 21:48, 28 באוקטובר 2007 (IST)

אני תומך מאוד בהוספת שורה של פורטלים כדי לאזן את מבנהו של העמוד הראשי. אני בודק אותו מדי יום, וכמעט תמיד יש שטח לבן גדול בצד ימין, שטח שכדאי לנצל לעוד שורה של פורטלים. הרעיון של פורטלים מתחלפים מעניין, אבל בהתחשב בדעתו של עודדי שאזור הפורטלים צריך להיות יציב כדי לא לבלבל את הגולש, יש לציין בבירור שבשורה זו יש מקבץ של פורטלים מתחלפים. דוד שי 23:08, 28 באוקטובר 2007 (IST)
אני מציע שהסמלילים של השורה הנוספת יהיו קטנים יותר, ואז אולי אפשר להכניס אפילו 2 שורות, עם כותרת "פורטלים משניים". קקון 00:13, 29 באוקטובר 2007 (IST)
עדיף "פורטלים נוספים". נעה 00:16, 29 באוקטובר 2007 (IST)
יצרתי את משתמש:Yonidebest/עמוד ראשי עם פורטלים מתחלפים שמדגים כיצד זה ייראה בעמוד הראשי (הפורטלים המתחלפים אינם פעילים בדף זה בגלל שאין לי גישה לקוד שכתבתי. בכל מקום שבו יהיה פורטל מתחלף שמתי כיתוב מתאים). ‏Yonidebest Ω Talk03:11, 29 באוקטובר 2007 (IST)
לי זה נראה בסדר, למרות שלי יש מקום לעוד עשר שורות של פורטלים, ככה שאני לא מבין למה הסרת שורה אחת... נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 08:58, 29 באוקטובר 2007 (IST)
לא מוצלח לשים כותרת "פורטלים נוספים", כשבכלל אין שום כותרת "פורטלים". וההפרדה הברורה כל כך בין ראשי-למשני, צורמת. בתור קורא אני שואלת את עצמי, "אם זה משני, אז למה זה נמצא בדף הראשי?". הפורטלים הנוספים מציעים חלון נוסף, אולי באמת מצומצם יותר, אבל עם זאת, בתקווה, מעניין יותר. לא צריך להדגיש כל כך את ההפרדה בין הפורטלים. נעה 09:50, 29 באוקטובר 2007 (IST)
אני חולק עלייך. קודם כל לא נאמר בשום מקום שהם "משניים" אלא נוספים. נוסף על כן, אם לא תהיה ההפרדה, אז זה יראה כאילו אנחנו סתם לא מצליחים להלחיט אילו פורטילים להשאיר, או כמו באג. אין מה לעשות, צריכה להיות הפרדה כי יש כאלה שנשראים שם כל יום, ויש כאלה אקראיים. אולי עדיף לקרוא לזה "פורטלים אקראיים" אבל בטוח צירכה להיות הפרדה. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 10:17, 29 באוקטובר 2007 (IST)
אני מסכים לגמרי עם הראל ועם קליגור - שינוי הצגת הפורטלים צריך להתלוות לריווזיה כללית בעמוד הראשי. אציין שהמבנה הנוכחי קיים כבר כמה וכמה שנים ויתכן מאוד שצריך לחשוב על מבנה אחר. למשל - לבטל לגמרי את הצלמיות של הפורטלים ולהשאיר קישורים בלבד. את המקום שיתפנה אפשר למלא בתוכן אחר. זאת רק דוגמה אחת מתוך רבות לשינויים שניתן לבצע בעמוד הראשי. גילגמש שיחה 10:59, 29 באוקטובר 2007 (IST)
לדעתי כמו בכל דבר, צריך להעתיק קצת מהויקי האנגלית. שם יש לדעתי עמוד ראשי יותר מעוצב ויותר יפה :-) ולא יזיק באמת לרענן את מבנהו. אני בעד הריווזיה. בברכה אלירן d שיחה 12:46, 29 באוקטובר 2007 (IST)
שיניתי ל"פורטלים אקראיים" בדף לדוגמה - גם לדעתי זה מייצג יותר את מהות השורה. לגבי ריווזיה בעמוד הראשי - אני כלל לא רואה בכך צורך. העמוד הראשי שלנו נראה מצויין, הקוראים שלנו כבר רגילים אליו ואין סיבה לשנותו מעבר לשינויים קטנים כמו הסופת שורת פורטלים או הוספת שורת פורטלים מתחלפת. בכלל, בגלל שאנחנו קהילה גדולה, ריווזיה כללית בעמוד הראשי תיקח שנים, דיונים על כל פרט ופרט, קטן ככל שיהיה. אני מעדיף לשפצר את העמוד הראשי לאט לאט כך שאפילו אנחנו נשכח שהאופציות הללו ואחרות לא היו שם קודם. ‏Yonidebest Ω Talk12:53, 29 באוקטובר 2007 (IST)
אני מסכים עם יוני, אנחנו לא צריכים לחפש שינוי רק לשם השינוי... ככה אחרי מהפכה (שבטח תקח זמן רב) נקבל עמוד ראשי חדש, אבל עדיין סטטי. אני בעד שינוים כשיש צורך, אם להראל או גילגמש יש הצעה לשינוי, שיציעו ונדון בו, אבל לא צריך להפוך את זה למהפכה בבת אחת. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 15:10, 29 באוקטובר 2007 (IST)
גם אני מסכים עם יוני. דוד שי 20:52, 29 באוקטובר 2007 (IST)
טוב, אם משתמשים אחרים לא ישתתפו בדיון הזה ויביעו את דעתם, אצטרך לפעול על סמך דעתם של המשתתפים הנ"ל - לפעול לפתיחת הצבעה בנוגע לפורטלים. ‏Yonidebest Ω Talk17:22, 1 בנובמבר 2007 (IST)


דיון אחרון (לפני הצבעה?)[עריכת קוד מקור]

אולי הכותרת הנ"ל תמשוך משתתפים. בכל אופן - הסקריפט עכשיו עובד על הדף משתמש:Yonidebest/עמוד ראשי עם פורטלים מתחלפים‏. ניתן לראות המחשה מלאה כיצד העמוד הראשי ייראה. היות שיש מחלוקת בנושא, אני מתכוון להביא את הנושא להצבעה כדי לבדוק במה הרוב מעוניין. ‏Yonidebest Ω Talk23:06, 1 בנובמבר 2007 (IST)

הצבעה על המבנה, או גם על רשימת הפורטלים הקבועים? דב ט. 23:08, 1 בנובמבר 2007 (IST)
המבנה. ‏Yonidebest Ω Talk23:10, 1 בנובמבר 2007 (IST)
כשבכל מקרה, יהיו 16 קבועים לעומת 20 כיום. דב ט. 23:15, 1 בנובמבר 2007 (IST)
נכון. במתחלפים יהיו כ-23 פורטלים (שאין כלולים ב-16 הקבועים) בהזדמנות שווה להופיע ב-4 מקומות. ‏Yonidebest Ω Talk12:06, 3 בנובמבר 2007 (IST)