שיחת משתמש:Amaterasu

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תודה. אם יש לך הערות, הארות או השגות כלשהן על הערך, בבקשה האר את עיניי. למעשה, הערך לא גמור ואני מקווה לגמור אותו עד סוף השבוע הזה.

דרך אגב: א. נהוג להשאיר הודעות בדף שיחה ולא בדף משתמש. ב. אתה יכול לחתום ע"י כתיבת ארבע פעמים את הסימן הזה:~. Cast 19:31, 3 אוגוסט 2005 (UTC)


מצטערת, אם כך, שכתבתי לך את ההודעה בדף הלא נכון. אני די חדשה לאתר ועוד לא לגמרי מכירה את המערכת ואת הנורמות. אקרא יותר בעיון את הערכים על הבריטפופ והסמית'ס שכתבת ואכתוב לך אם יש לי מה להוסיף, למרות שממבט ראשוני הם נראים נהדר. אני חייבת להודות שחסכת לי הרבה עבודה, מכיוון והם היו בראש רשימת המטלות שלי. כמו כן, תודה על הקישור לרשימת עשרת הגדולים בשרת העיוור. כתבתי אותה לפני שנים רבות (ואני מודעת לעילגותה), ולא חשבתי שמישהו עוד זוכר אותה.

הערה ניטפיקרית: ברוב המקומות כותבים את שמה של ה-Verve כ"ורב" ולא "וורו", פשוט כי ניתן לקרוא את זה יותר בבירור. כמו כן, אם כבר הזכרת את המגזין "סלקט" הייתי מציינת שהוא היה בתקופתו ה-מגזין של הבריטפופ, ואפילו מת ביחד עם הסגנון המוזיקלי. Amaterasu 00:47, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

את צודקת לגבי the verve, ואני תכף אשנה את השם בערך. זה באמת הרבה יותר קריא ככה. ולדעתי, הרשימה שלך על עשרת הגדולים של הבריטפופ דווקא מאוד נחמדה (למרות שאני לא מסכים עם חלק מהדברים שכתבת שם). Cast 08:21, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

כל הכבוד על ההשקעה בערך מוריסי. מהתרשמות כללית, הוא נראה טוב מאוד. אני אקרא אותו מאוחר יותר. חוץ מזה, תיקנתי כמה קישורים שבורים בערך (שימי לב: תאריכים נהוג לכתוב כך: 22 בינואר ולא 22 לינואר). בברכה, Cast 08:59, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

לא הבנתי את המשפט הבא: "...והרעיון הגרוע להופיע בהופעת האיחוד הראשונה של להקת מאדנס בפארק פינסבורי שבלונדון, עטוף בדגל בריטניה". Cast 10:00, 4 אוגוסט 2005 (UTC)
הערך על מוריסי דורש הגהה רצינית. תירגמתי אותו ב-3 בבוקר עם לפטופ שמחמם לי את הבטן וסביר להניח שיש בו המון טעויות הנובעות מעייפות. כתיבת התאריכים בצורה לא נכונה היא אחת מהן, ותודה על התיקון. את המשפט על ההופעה בפינסברי פארק אפשר בטח לנסח יותר טוב, אבל הוא נראה לי מובן גם במצבו הנוכחי, לא? הייתה הופעת איחוד ראשונה למדנס בפינסברי פארק שבלונדון. זה היה רעיון גרוע להופיע גם כן באותה הופעה, ועל אחת כמה וכמה עטוף בדגל בריטניה. Amaterasu 16:44, 4 אוגוסט 2005 (UTC)
בהתאם לשיחה בדף השיחה שלי, ערכתי קצת את קוקסון, ועכשיו אני במוריסי. אבל, אני חושבת שהבעיה המרכזית שם היא הערבוביה. המאמר בבסיסו הוא בהחלט טוב, אבל צריך לחלק את זה לתקופות, ילדות, הסמיתס, לאחר הסמיתס ולהתאים את התוכן לפסקאות הללו. לגבי הסמיתס, אפשר אולי וגם כדאי להרחיב קצת מתוך הערך שלהם. הייתי מעדיפה שאת/ה (?) תעשה זאת וכשתסיים תשאיר לי הודעה ואערוך זאת שוב. בברכה, דורית 09:46, 6 אוגוסט 2005 (UTC)
הערך כמו שהוא עכשיו הוא תרגום אחד לאחד של הערך מויקי האנגלית. אנסה להיות יותר יצירתית איתו ולחלק ולהוסיף לו דברים כמו שאמרת. תודה על ההערות. אני בת. :) Amaterasu 11:58, 6 אוגוסט 2005 (UTC)
סליחה על הטעות המגדרית, פשוט הרוב פה הוא ויקיפדים, כך שעוד ויקיפדית במאגר זה תקווה לעתיד טוב יותר. וכן, עדיף יצירתיות על פני מה שעכשיו. בהצלחה, ואם תצטרכי עזרה את יודעת איפה דף השיחה שלי. בברכה, דורית 14:14, 6 אוגוסט 2005 (UTC)

אינויאשה[עריכת קוד מקור]

סיימתי לעבוד על הערך אינויאשה ועל הערך סרטי אינויאשה. תוכלי לשוב לעבודתך. מצטער על אי הנוחות. 62.219.131.237 17:29, 9 אוגוסט 2005 (UTC)

כל הכבוד על ההשקעה בערך, אתה כותב ערכים בנושאים טובים וחשובים, אבל האם לא כדי להרחיב את ערך גם על אינדי ישראלי? עידן ד 13:00, 26 אוגוסט 2005 (UTC)

אינדי ישראלי? אני לא יודעת אם יש הרבה מה לכתוב על זה, מכיוון שמדובר בסצינה מאד קטנה ורובה מורכבת בכלל מלהקות פאנק. אם פאקט עדיין היו קיימים אולי היה יותר מה להרחיב, אבל כרגע נראה לי שערך כזה יכלול פשוט רשימת להקות, בלי הרבה פרטים מעבר לזה. בכל אופן, אני בדרך כלל מתרגמת ערכים ולא כותבת אותם בעצמי, ואם למישהו אחר יש את הידע והיכולת לכתוב ערך כזה או להוסיף לערך הקיים, זה יהיה מצוין. Amaterasu 16:25, 26 אוגוסט 2005 (UTC)
כן, הא. אינדי ישראלי די קטן לצערנו, למרות שיש מקום להרחיב. אולי אני אנסה יותר מאוחר. תודה בכל מקרה. עידן ד 16:40, 26 אוגוסט 2005 (UTC)
צירוף מקרים מעניין. בדיוק אתמול חיפשתי אם יש בוויקי ערך על רם אוריון, ומשראיתי שאין חיה כזו הוספתי את נושאי המגבעת לרשימת הערכים המבוקשים.... אני רואה עכשיו שבדף המשתמש שלך ציינת כי כתבת ערך על רם, אך הקישור בצבע אדום. מה קרה לערך? Amaterasu 16:42, 26 אוגוסט 2005 (UTC)


רכבת הרים[עריכת קוד מקור]

אני שמח שמתקנים אי דיוקים שלי וזה מבורך, אבל אם כתבת שסופרמן היא הרכבת השניה בגודלה בעולם הרי הקורא מייד תוהה: מי היא הראשונה? אי אפשר להשאיר את זה כך, ומשתמע מדבריך שאת יודעת מי היא הראשונה. אולי נוסיף את המשפט: היום נמצאות בבניה מספר רכבות גבוהות עוד יותר?

Dudutal 07:34, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

אה, האינפורמציה היא מויקי האנגלית. אבל אתה צודק, אוסיף לרשימה בערך שלנו את הרכבת הגבוהה ביותר בימינו. Amaterasu 22:23, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

את מתכוונת להמשיך לכתוב את הערך? כבר עבר יותר משבוע מהעדכון האחרון והוא לא מתורגם במלואו. Runaway 15:43, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

הגישה שלי לאינטרנט מוגבלת ביותר כרגע, לכן אין לי זמן להמשיך לעבוד עליו ועל רשימת האקס-מן. כשאשוב למצב רגיל אשלים אותם. אגב, לא הבנתי מדוע החלטת לשנות את שמו של ציקלופ לסייקלופ. Amaterasu
או.קיי, הבנתי. מה הכוונה מוגבלת, אם אפשר לשאול?
ובקשר לציקלופ-סייקלופ באנגלית, שמו נכתב כ-Cyclops, מה שנותן את הצליל סייקלופ.
מוגבלת, כלומר, אין לי בית בשבועות הקרובים ואני תלויה בגחמותיהם של בני דודים שנותנים לי להשתמש להם מדי פעם במחשב. בכל אופן, צריכה להיות אחידות כלשהי. או שכל השמות של כל הדמויות יהיו תעתוק עברי, או שרק לאלה שאין לשמם תרגום רשמי בעברית. ציקלופ, סופה וחיה, למשל, ידועים בשמות אלה גם ממעט החוברות שתורגמו לעברית וגם מסדרת הטלוויזיה ששודרה זמן רב. Amaterasu 19:55, 8 ספטמבר 2005 (UTC)
אולי כבר כדאי שהוא יהיה צ'יקלופ. זה לא שאני בעד התרגומים המפגרים האלו (אפלוליין, בעע), זה פשוט הנוהג בוויקיפדיה, ואפילו היה וויכוח קטן האם באפי תהיה "קוטלת" או "ציידת" בערך של הסדרה.
לא ממש הבנתי מההודעה הזו אם אתה מסכים עם מה שאמרתי או לא. לא ראיתי את הדיון על באפי, אבל תו לי לנחש, בסוף הוחלט להשתמש בתרגום שניתן לסדרה בטלוויזיה, נכון? ומה זה לעזאזל צ'יקלופ? Amaterasu 11:03, 9 ספטמבר 2005 (UTC)
צ'יקלופ זה סתם שטות שלי, כי אני תמיד שוכח איך תירגמו את זה בעברית. בעיקרון, לי מאוד קשה עם התרגומים לעברית והשימוש בהם. אחרי קריאת קומיקסי אקס-מן פה ושם סופה נשמע לי ממש לא טבעי והרבה דברים מתורגמים דומים. אולי כדאי להביא את זה לדיון, לא יודע. לגבי באפי בסוף התכווכחתי (לא יצא לי לראות את הסדרה כי אני ביס, אבל אני רואה את אנג'ל ומדיבורים אני יודע עד כמה התרגום משבש ת'משמעות של המילה וכמה המעריצים שונאים אותו.
אני מסכימה איתך שלפעמים התרגומים מזעזעים... ובכל זאת, תחשוב על זה ככה: אנשים שהם מעריצים של הסדרה מכירים את השמות בשתי השפות. אנשים שלא ממש מכירים אותה, סביר להניח שיכירו אותה בשם שתורגם לה לארץ. הגיוני יותר באנציקלופדיה להתחשב בכלל האנשים ולאו דווקא במעריצים האדוקים... Amaterasu
או.קיי, את צודקת.

אני מקווה שאין בדעתך לנטוש את ויקיפדיה. הרמת לה ולחובבי הקומיקס והמוזיקה העבריים תרומה יפה מאוד. אם מציקים לך, תציקי בחזרה... שש"ז 07:52, 26 ספטמבר 2005 (UTC)

מפגש רבתי בסוכות[עריכת קוד מקור]

הנך מוזמנת למפגש רבתי מתוכנן לסוכות אמירפדיה 11:59, 29 ספטמבר 2005 (UTC)

ערכתי, הוספתי קצת לעלילה ולדמויות, אבל אולי אתה תרצה להמשיך את מה שהפסקתי באמצע? אור גואטה 16:31, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

מי את ואיך לא ראיתי אותך עד היום? :) דבר ראשון צתנצל על סטן לי לא יודע למה הוא התווסף דבר שני נעים להכיר מצטער שהתחלנו ברגל שמאלTV_Eye 19:46, 22 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אני לא כל כך פעילה לאחרונה. קצת עייפתי מהעסק, אבל אני נכנסת פעם ב' לבדוק מה חדש... Amaterasu 21:32, 22 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

הבנתי חבל דווקא צריך כאן עוד קצת אנשים כמוך, המממ יש לך מסנגר?TV_Eye 08:18, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

שלום. פנה ליוצר ובקש ויתור על חלק מהזכויות. ראה: ויקיפדיה:רישוי/רישיונות חופשיים - שם מצוינים הרישיונות המותרים. תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 20:10, 22 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

כמו כן, אחרי שתשיג רישיון חופשי, אנא העלה אותה מחדש תחת שם משמעותי (למשל: SigadEthiopianJews). בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 20:13, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]
לא ממש הבנתי מה אתה רוצים... התמונה הזו לקוחה מוויקיפדיהפליקר והבעלים שלה רוצה לשמור על זכויות היוצרים שלה, אבל אישרה את השימוש בתמונה בוויקיפדיה בשיחה אישית איתי. עם זאת, היא ביקשה שלא לקשר את התמונה ישירות לעמוד שלה בפליקר כדי לשמור על פרטיותה. אם יש עם זו איזושהי בעיה ואסור שתמונה כזו תהיה פה, שויין.. תמחקו.. Amaterasu 23:22, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

אם כך ניאלץ למחוק את התמונה. בפעם הבאה שאתה משוחח עם צלם או צלמת, בקש רישיון חופשי ליצירה. תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 00:33, 23 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

אני בעצמי צלמת, ולא הייתי מוכנה לשנות את הגדרות הרשיון החופשי לצילומים שלי (שכרגע לא מרשות שימוש מסחרי) - אבל אני כן מוכנה שהן יופיעו בוויקיפדיה. לא ממש מובן לי למה החליטו לשנות את הכללים בצורה כל כך מחמירה, זה נראה לי די חבל ויגרור מחיקה של המון תמונות לצד אי הוספה של תמונות חדשות. אבל כמובן שלא אתה החלטת על זה, אני סתם מוציאה קיטור. Amaterasu 01:07, 23 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

צלמת. אם כך את בוודאי גם אישה. אני מצטער שפניתי אלייך בלשון זכר, אך לא יכול להבטיח שהטעות לא תחזור על עצמה בנוגע למשתמשות אחרות.
ולא, לא אני החלטתי על זה - אך לו זו זה היה תלוי בי הייתי מקבל החלטה זהה. כולנו פה בהתנדבות, כל מילה שאני כותב או שאת כותבת היא ברישיון חופשי, וגוף פרטי שחפץ לעשות בה שימוש יכול לעשות כן, תוך מתן קרדיט נאות. גופים מסחריים הם לא האויב, והם לא העיקר. העיקר הוא החופש. רצונה של הקרן הוא לעודד אנשים ברחבי העולם לתרום ידע שלהם או יצירות שלהם לנחלת הכלל - זה דבר חיובי בהחלט. יש משתמשים שנרתעים מלתת רישיון חופשי שכזה ליצירותיהם. אני עוסק בזה על בסיס יומי והרשי לי לומר לך - הם המיעוט. מאות אלפי גולשים נתנו רישיונות חופשיים למיליוני יצירות שלהם תודות למדיניות הקרן - זו עובדה. האם את חושבת שתיפגעי כלכלית אם תיתני לאחרים רשות להשתמש ביצירות שלך? האם את מכירה ולו מקרה בודד אחד של גוף מסחרי שעשה שימוש בתמונה שפורסמה באחד ממיזמי ויקימדיה? אם כן, שתפי אותי בכך. ‏Gridge ۩ שיחה 02:09, 23 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

אני לגמרי בעד לתרום ידע ויצירות לנחלת הכלל וכו', פשוט לא אוהבת את הרעיון שיבוא מישהו ויעשה ביצירות שלי שימושים שלא כיוונתי אליהם. קרא לי קנאית, תאבת בצע או מה שלא יהיה, אני לא באמת חושבת שאפגע כלכלית מהרעיון ולא מכירה מקרים של גופים מסחריים שהשתמשו בתמונה מויקימדיה, אבל מצד שני לא חיפשתי כאלה. אני מופתעת גם מהטענה שלך על כך שהאנשים השומרים על קניינם הרוחני הם מיעוט ברשת - לפחות בפליקר ניכר כי רוב המשתמשים שומרים על זכויות מלאות ביצירות שלהם ולא שמים אותן תחת רשיונות CC וכדומה. ואני עוד חשבתי שאני ליברלית בנושא... :) Amaterasu 02:33, 23 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]
במשפט הראשון שלך יש מן הסתירה - את בעד לתרום אך חלילה שלא ינהגו אחרת מאיך שאת היית נוהגת ביצירה?
בעניין פליקר - גם לי יש חשבון בפליקר כדי שאוכל לבקש מבעלי חשבונות אחרים לתת רישיון חופשי לתמונות שלהם, כך אוכל לעשות בהן שימוש בוויקיפדיה. באותו היום בו נרשמתי העליתי תמונה יפהפייה (שצולמה על ידי אחותי, שאפשרה לי לעשות בה כל שימוש) וביקשתי להכריז עליה כיצירה ברשות הציבור. הופתעתי מאוד לגלות שזה לא אפשרי ושפליקר מכריחים אותי לבקש קרדיט על התמונה. וזה הרישיון הכי ליברלי. ברירת המחדל היא "כל הזכויות שמורות" והמשתמשים אכן בדרך כלל לא טורחים לשנות את הרישיון באופן אקטיבי - טבע האדם. מה שמצחיק הוא שליד כל תמונה כתוב שזו "תמונה ציבורית" גם אם הזכויות שמורות, והכוונה היא שהציבור "יכול לצפות בתמונה". פליקר הם בדיחה בנושא הזה. ובדיחה לא מצחיקה בכלל.
ועוד משהו: ניקח מצב היפותטי ובו אתר אינטרנט מסחרי נאלץ לשלם לך או ליוצר אחר עבור יצירה; הגוף יגלגל את ההוצאה לצרכן כפי שגופים כאלה תמיד עושים; את או היוצר תרוויחו, והצרכן/נחלת הכלל ישלמו את החשבון. הגוף לא ירוויח ולא יפסיד. הרצון "למנוע רווח מגוף מסחרי" הוא רצון אנושי, אך ילדותי, לא מתוחכם וטיפשי. האם חבר מושבעים בארצות הברית שבוחר להעניש חברת ביטוח אמריקנית בפיצויי נזיקין של מאה מיליון דולר לא נוהג באותה טיפשות? הרי אנשי הביטוח יגלגלו את ההוצאה על הצרכן, ואותם מושבעים כמו כולנו הם צרכני ביטוח. התובע שישלשל לכיסו את המיליונים הרבים יבנה את הטירה שלו בסקוטלנד על חשבון צרכן הביטוח הקטן ולא על חשבון תאגיד הביטוח המרושע. ‏Gridge ۩ שיחה 03:22, 23 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]
בקריאת בוקר של כל העניין הזה, אתקן את עצמי. אני בעד לתרום ידע באופן חופשי אבל לא יצירות. קניין זה בכל זאת אחת הזכויות העתיקות ביותר של האדם, יש שיגידו שזו אפילו זכות טבעית שלא ניתן להתפשר עליה באמת. בכל אופן, הדיון הזה בינינו לא יוביל לשום דבר, נצטרך פשוט להסכים שלא להסכים בתפישת העולם בתחום הזה. Amaterasu 12:10, 23 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]
OK ‏Gridge ۩ שיחה 13:01, 23 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

בעבר תרמת לויקיפדיה אך מזה חודשים לא ביקרת אותנו... במיוחד בתחומים שלך חסרים לנו מומחים שיוכלו לתרום מידיעותיהם לשיפור הערכים בויקיפדיה. --Yoavd - שיחה 15:21, 16 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]

אלבומי הסמית'ס[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על הערכים החשובים, ובמיוחד על The Queen Is Dead המופתי עמרישיחה 10:07, 20 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]

הכי בכיף. :) Amaterasu - שיחה 21:05, 20 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]
לידיעתך, נפתח תאחרונה מיזם לכתיבת ערכים על יצירות בתרבות הפופולרית. המיזם גם כולל דף משנה המוקדש לאלבומים חשובים. עמרישיחה 08:21, 1 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

מנת סביח עבורך![עריכת קוד מקור]

ל. רענן - שיחה 12:54, 23 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]

הגדרתך כמשתמשת במקום כמשתמש[עריכת קוד מקור]

שלום Amaterasu. לידיעתך, באפשרותך לעדכן זאת דרך התפריט האישי שלך משמאל למעלה -> "העדפות" -> לגלול למטה ל"בינאום" ולבחור באפשרות "היא עורכת דפים בוויקי". ככה יהיו פחות טעויות של הפונים אלייך. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 15:17, 21 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]