שיחת משתמשת:Hanay/ארכיון19

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


הסתרת גרסאות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום. אפשרות הסתרת הגרסאות נועדה לשם הסתרת פרטים אישיים או התבטאויות חמורות כלפי אנשים. היא לא נועדה לשם הסתרת תחושותיו של אדם כלפי התבטאות. להתבטאויות, בניגוד לאנשים, אין רגשות, והן אינן יכולות להיפגע. אם התבטאות מסוימת מזעזעת אותי עד כדי כך שהיא גורמת לי לרצות להקיא, זכותי להביע את תחושתי זו. ההתבטאות הנואלת של יעל לא תיפגע מכך. השימוש באפשרות הסתרת הגירסאות במקרה זה היה לקוי ובניגוד לסמכותך. אנא תקני את טעותך. אעיר גם כי אף שאיני רואה כל פסול במה שאמרתי, הסרתי את הדברים, כדי שלא יהיה תירוץ לעסוק בזוטות במקום בעיקר. אבל אני עומד על כך שהדברים יישארו בהיסטוריית הגירסאות, ולו מהטעם העקרוני שלא היתה לך הזכות להסתירם. לא לך, ולא לאריאל.
אם לא תעשי כן, אבקשך לקחת בחשבון את העניין הבא.
אם לא תתקני את המעוות, לא יהיה לי מנוס מפתיחת דיון בבירורים. איני יודע מה יהיו תוצאותיו, אבל זה גם לא משנה. תוצאה אחת ודאית של הדיון תהיה שמי שלא נחשף עד כה לכך שאמרתי שהתבטאותה של יעל גורמת לי לרצות להקיא, יחשף אליה כעת. אוכל גם להזכיר שוב את התבטאותי באותו דיון במזנון שהזמנת אותי אליו, ובעוד מקומות רבים אחרים, אם מישהו יפספס. והרי גם עכשיו חזרתי מספר פעמים על כך שבא לי להקיא מהתבטאותה של יעל. אם את חושב שהתתבטאות כל כך חמורה, עד כי אין להותירה אף בגירסאות קודמות, ודאי לא תרצי שהיא תופיע בעוד ועוד עמודים. אם תבטלי את הסתרת הגירסא, לעומת זאת, רק מי שיטרח לחפש במיוחד בגירסאות קודמות, יחשף לאמירה הזאת. אין לי גם בעיה שאחרי שתבטלי את הסתרת הגירסא, תמחקי את תיבת הדיון הזאת.
אנא שקלי זאת. עידושיחה 13:19, 28 בינואר 2013 (IST)

שלום עידו, וברוך בואך לדף שיחתי. אני מבינה שזכיתי לכך, בעקבות הצטרפותי לדיון בדף שיחתך, שבו בניגוד לרוב המשתתפים בו, מצאתי לנכון לבקש ממך, לא להגיב בתגובה לא ראויה, לתגובה מקוממת קודמת. אני חשבתי שעשיתי לך טובה בכך שהסתרתי את הדברים. הרי גם אתה מצאת לנכון בסופו של דבר להסירם (חבל שלא עשית זאת מלכתחילה). אבל עכשיו שעמנואל כבר ייבא אותם למזנון וגם אתה מצאת לנכון לכתוב אותם שוב ושוב כאן, באמת אין טעם ואני אבטל את ההסתרה.
ההתבטאות שלך הייתה חמורה כלפי אנשים, כך ניתן להבין זאת. הניסיון ליצור קטגוריות של התבטאויות המביעות תחושות לבין התבטאויות כלפי אנשים, במיוחד כשהם נכתבים בדפי שיחה של אנשים, היא מלאכותית. אתה מפעיל מערכת, ובירוקרט לשעבר, חלק מתפקידיך הוא לטפל בבעיות של התבטאויות לא ראויות של אחרים, לכן חשוב מאד שכמפעיל, תגיב מהראש ולא מהבטן, גם אם קשה לך מאד עם כך. חבל מאד שהעובדה שאתה מאד מאד לא אוהב את יעל גרמה לך להגיב כך, וחבל מאד שהעובדה שאתה מאד לא אוהב את אריאל, גרמה לך לא להיענות מיד לפנייתו. אני מאד מקווה שבפעם הבאה שתטפל בבעייה של התבטאות חמורה, תגיב בדרך אחרת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:57, 28 בינואר 2013 (IST)
אני לא מבין את קידוש "פעולת הראש" על פני "פעולת הבטן". זה מה שאנחנו צריכים פה? טכנוקרטים קהי לב וחושים שכל מה שמנחה אותם הוא שיקולים רציונליים של עלות מול תועלת? חלאס, כותבים כאן בני אדם, לא רובוטים. יש מקרי קיצון בהם מותר, אפילו למפעיל מערכת רחמנא ליצלן, לפעול מהבטן. חצי חציל 15:22, 28 בינואר 2013 (IST)
חצי חציל, באנו לכתוב אנציקלופדיה, לא בפייסבוק. לכן חשוב שהעורכים השונים ירגישו בנוח כאן. אתה צודק שכותבים כאן בני אדם ולא רובוטים, ולכן חשוב להקפיד על רמת תגובות. יש עורכים שפרשו מויקיפדיה כי לא יכלו לראות את רמת השיח כאן. יש גם כאלה שלא רוצים לכתוב כאן מסיבה זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:39, 28 בינואר 2013 (IST)
אף אחד לא פרש אחרי שנאמר לו שהתבטאות דוחה שלו גורמת לבחילה. ואם יפרשו, מה טוב. חצי חציל 15:45, 28 בינואר 2013 (IST)
יש להקפיד בכל מקום על רמת השיח הויקיפדי. יש בעיות קשות בנושא. גם אתה נדרשת בעבר להתנצל על תגובות מהבטן אפשר לראות זאת בדף שיחת משתמש:חצי חציל/ארכיון1#בירורים. אם זו הייתה התגובה היחידה מסוג זה בויקיפדיה, אז זה היה חולף. אבל ריבוי התגובות האלה מקרינה על רבים. לא לכולם יש עור של פיל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:57, 28 בינואר 2013 (IST)
דומני שיש מספיק דרכים להביע הזדעזעות, סלידה, חלחלה, תיעוב, חרדה ועוד. שימוש בתוצרי מערכת העיכול, אינו חינוכי, אינו צנוע, ואינו מתאים לוויקיפדיה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 20:02, 28 בינואר 2013 (IST)
תודה חנה. יש לי הרבה מה לומר גם על הדברים שכתבת כאן, אבל נשפך כבר מספיק מלל. כאמור, אם את רוצה למחוק את תיבת הדיון הזאת, אין לי בעיה עם זה. עידושיחה 23:21, 28 בינואר 2013 (IST)

שימי לב לזה[עריכת קוד מקור]

היי,
משתמש:Strekoza - ראי את תקציר העריכה הראשון שלו. אני לא יודע אם זה מעיד על משהו, או בעייתי, אבל לך יש זיכרון טוב ממני, כך שחשבתי שראוי שתכירי אותו למקרה ש... בקיצור, לא יודע - זה פשוט נראה לי הדבר הנכון לעשות. Ldorfmanשיחה 01:45, 29 בינואר 2013 (IST)

אין לי מושג מי זה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך

מדינות בהן ביקרת[עריכת קוד מקור]

היי. משתמש חדש, במקרה הגעתי לדף המשתמשת שלך שבו מופיעות המדינות בהן ביקרת. שתי הערות: 1. קטלוניה אומנם מציינת את חגה הלאומי ('יום העצמאות') ב-11 בספט' אבל עדיין לא עצמאית; 2. (פחות בולט), גיברלטר - טריטוריה של הממלכה המאוחדת (העיקר שהטיולים היו מעניינים). בברכה וסליחה על ההפרעה, --David.r.1929 - שיחה 02:30, 29 בינואר 2013 (IST)

תודה, אני יודעת, זה סתם שעשוע, שום חלטה בינלאומית לא מושפעת מהדף הזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:33, 29 בינואר 2013 (IST)

הי חנה. מה נסגר בסופו של דבר לגבי התמונות של רות אשל? האם הבעיה היא בהסכמה לשימוש מסחרי? חבל. היא העבירה לי תמונות יפות ומעניינות וחבל מאד שאפילו תמונה אחת שלה לא תופיע בערך. דיברת איתה בעניין? שלומית קדם - שיחה 22:48, 29 בינואר 2013 (IST)

פניתי אליה בדוא"ל פעמיים, הצעתי את עזרתי והיא לא חזרה אלי. מאד מוזר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 01:00, 30 בינואר 2013 (IST)

היי,

תוכלי לטפל באותו אחד שמתעלם מדף שיחתו? אני כבר "מת" לישון. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:36, 30 בינואר 2013 (IST)

קיבלת צל"ש![עריכת קוד מקור]

חצי הכוכב
תודה ציון הלוישיחה • י"ט בשבט ה'תשע"ג 15:03, 30 בינואר 2013 (IST)

אם את עדיין פה.. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 18:48, 30 בינואר 2013 (IST)

הבעת תודה[עריכת קוד מקור]

מצאתי לנכון להודות לך על תרומתך האינטנסיבית והברוכה, במגוון רב של נושאים ברחבי המיזם הזה. יתרה מכך, נוכחתי לדעת כי את מבין הבודדות/ים בעלי הרשאת מפעיל אשר אינם מתייראים גם לעשות בהן שימוש ולא מתהדרים בהן בלבד. מחזק את ידיך בפעולותיך הברוכות.--כ.אלון - שיחה 22:10, 30 בינואר 2013 (IST)

תודה רבה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:14, 30 בינואר 2013 (IST)

שלחתי את האישור מחדש, עם אישורו של גיורא חמיצר. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 14:06, 31 בינואר 2013 (IST)

ראיתי, חבל שלא העברת כהמשך לפניה הקודמת, עכשיו המערכת מזהה זאת כשתי פניות. אטפל בכך. מכיוון שאתה יודע לערוך בויקיפדיה. תעלה את הקובץ בעצמך ברישיון חופשי כפי שהוא אישר כתוב שהוא היוצר. עדכן אותי לאחר העלאה ואני אכניס את האישור. שים לב שאלה ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. מעלים את התמונה ושולחים קישור. אני משאירה לעצמי את העלאת התמונות של אנשים שאינם עורכים בויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:12, 31 בינואר 2013 (IST)
טעות. בכל מקרה, הועלה. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 14:19, 31 בינואר 2013 (IST)

שלום חנה. ראי דף היסטורית עריכות בקנטרה. העורך האחרון הוא העורך בתחתית דף ההיסטוריה המכונה "יוחנן הגרדי"=טרול. בברכה.אודי - שיחה 17:35, 1 בפברואר 2013 (IST)

שאלתי אותו, כנראה אתה צודק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:41, 1 בפברואר 2013 (IST)
בדקתי את עריכותיו, ואני משוכנעת שהוא הטרול. הוא נחסם. תודה אודי. Itzuvit - שיחה סדנה 12:07, 2 בפברואר 2013 (IST)

היי,
מה דעתך על הערך החדש "נגישות קשישים"? יש לזה מקום לדעתך או שיש להציב תבנית חשיבות? יש די הרבה דברים שדורשים תיקון שם מבחינת הנוסח, אבל חשבתי שלפני שאני עמל על זה, כדאי לבדוק עם עוד מישהו אם בכלל יש טעם... תודה, Ldorfmanשיחה 05:40, 2 בפברואר 2013 (IST)

בהחלט יש מקום לערך הזה. הרחבה לנושא נגישות. כותבו הוסיף גם תת פרק בערך נגישות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 06:33, 2 בפברואר 2013 (IST)
תודה. בינתיים Eddau הסיר את הפרק בנושא הזה מהערך "נגישות", אולם השאיר הפנייה לערך החדש. Ldorfmanשיחה 11:59, 2 בפברואר 2013 (IST)

שמואל דותן[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

זו פעם ראשונה שאני כותבת ערך לוויקיפדיה. אני מודעת לכך שהערך אינו מושלם, ואשמח לדעת מה יש לתקן בו. הייתי רוצה גם להעלות לדף תצלום דיוקן של ד"ר שמואל דותן, ואיני מצליחה לעשות זאת. האם אפשר לעזור לי בכך? תודה, ד"ר שרית ילוב Anutksui (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST).

אענה לך בדף שיחתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:06, 2 בפברואר 2013 (IST)

שלום חנה

דברנו בעבר על הערך שנמצא על שמי "רפרם חדד". הייתי רוצה לבדוק אפשרות של החלפת צילום וגם הוספת אינפורמציה לגבי ספר שהוצאתי בהוצאת עם עובד. ראיתי שיש שם הערה על העלאת עבודות אמנות שלי. אני מאד רוצה, האם זה אפשרי? אני בעיקר צריך עזרה. אני לא בקי כל כך. תודה, רפרם

שלום רפרם, ראשית כנס דרך שם המשתמש שלך משתמש:Rafram. אם אתה רוצה להחליף תמונה, תעלה תמונה חדשה. אתה העלית את התמונה הנמצאת היום בערך כך שאתה יודע איך עושים זאת. אתה מוזמן להוסיף מידע לערך. רק בלי סופרלטיביים. ולגבי עבודות אמנות שלך, אתה בעל זכויות היוצרים, אז בוודאי שאתה יכול לעלות את יצירותיך. רק זכור שתה מעלה ברישיון חופשי, כלומר כל יצירה שאתה מעלה, אחרים יכולים להשתמש בה לכל מטרה. הם אינם צריכים לבקש את אישורך מראש, הם רק צריכים לתת ייחוס ליוצר. ערוך את הערך לא כאנונימי, אני אעקוב אחר עריכותיך ואשתדל לסייע לך. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:36, 2 בפברואר 2013 (IST)

תודה חנה :) לא אשתמש בסופרלטיבים :)

תודה ושאלה[עריכת קוד מקור]

תודה על ההסרה בפולמוס. מדוע להשאיר את האיטלקים? אבגד - שיחה 10:33, 3 בפברואר 2013 (IST)

איני מבינה את השאלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:42, 3 בפברואר 2013 (IST)
כתבת בחלק מההסרות של הבין ויקי "להשאיר את האיטלקי" אבגד - שיחה 10:46, 3 בפברואר 2013 (IST)
בערכים מצרים העליונה ומצרים התחתונה, הקישור לויקיפדיה האיטלקית הוא לפרק בערך. לכן הבינוויקי לא יכול לעבור דרך ויקינתונים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:48, 3 בפברואר 2013 (IST)
אהה, נקודה שיש להשים לב באמת. תודה. אבגד - שיחה 10:50, 3 בפברואר 2013 (IST)
ואלוי יש להביר למפתחי ויקינתונים. אבגד - שיחה 10:51, 3 בפברואר 2013 (IST)
כך זה עובד. אין דרך אחרת. בויקינתונים אי אפשר לעשות קישור לאותו דף משני ערכים באותה ויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:56, 3 בפברואר 2013 (IST)

אישור מד"ר שרון הלוי[עריכת קוד מקור]

שלום רב חנה, שמחה לבשר לך שאושר לי להעלות את פמיניזם לסבי למרחב הערכים איני יודעת כיצד, אשמח לעזרה כמו כן, תודה רבה רבה על כל העזרה לאורך הדרך Srz1974 - שיחה 11:58, 4 בפברואר 2013 (IST)

כתיבת ערך כמטלה אקדמית - תואר שני בלימודי נשים ומגדר[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, שמי דפנה סודרי אני סטודנטית לתואר שני בחוג ללימודי נשים ומגדר. אני מבקשת לערוך ערך בנושא חוק עבודת נשים פניתי אלייך לפני מספר ימים במייל, ביקשת שארשם לויקיפדיה ושאפנה אלייך בדף שיחתך וכך אני עושה. אבקשך לפתוח לי קישור לדף טיוטה תודה דפנה Dsoudry - שיחה 19:37, 4 בפברואר 2013 (IST)

עזרה בהעלאת תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אני מתקשה בהעלאת תמונות לערך בויקיפדיה, אני קודם כל לא יודע איך מעלים לויקישיתוף, פעם אחת הצלחתי אבל אחר כך הסתבכתי עם הכנסת תמונה לערך, האם תוכלי להנחות אותי באופן דקדקני ופרטני?? תודה רבה. חסידותיק - שיחה

פנית לי היום בשם משתמש אחר. כתבתי הסבר מאד מפורט בשיחת משתמש:Chasid2222. קרא בבקשה את ההסבר שם. אבקשך להבא לא לערוך את דף שיחתי ולא לשנות מיקום של סעיפי פניה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:48, 4 בפברואר 2013 (IST)

על חיים בן-דור[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, ראי בבקשה מה שהוספתי בערך שכ' בן-דור על האיש - חיים בן-דור. מה שהרגיז אותי כמובן הוא המשפט הסתמי - היה איש החי"ש... לא שהחי'ש לא מכובד, אבל חיים בן-דור היה ממש אישיות פלמ'חניקית ידועה! לא חי'ש ולא בטיח, פלמ'חניק למהדרין. Alosha38 - שיחה 11:26, 5 בפברואר 2013 (IST)

תודה בה לך על התוספת החשובה לערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך;

דורש אישור OTRS...[עריכת קוד מקור]

היי חנה,
תוכלי לטפל בקובץ הזה? Ldorfmanשיחה 01:33, 7 בפברואר 2013 (IST)

לירון, פניתי אליו, משהו שגם אתה יכולת לעשות. אני מטפלת באישורים שמגיעים או פונה למעלים. את הפנייה למעלה כל אחד יכול לעשות, אין לי כלים מיוחדים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:04, 7 בפברואר 2013 (IST)
צודקת. אני מתנצל. חשבתי שתוכלי להוסיף את התמונה לרשימת המעקב שלך אחר תמונות ללא אישור מתאים, אבל במחשבה נוספת, גם אני הייתי יכול לכתוב למעלה התמונה. שאלה שעולה לי בראש כרגע: איזו תבנית יש למקם בדף התמונה, שאומרת שנשלח מייל למעלה התמונה, בבקשה שישלח טופס אישור? Ldorfmanשיחה 02:35, 10 בפברואר 2013 (IST)
התמונות הן בויקישתוף. יש תבניות מעקב לקבצים המועלים לויקיפדיה העברית ראה {{תמונה בעייתית}}. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:34, 10 בפברואר 2013 (IST)

שמואל דותן ורצח ארלוזורוב[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, כמי שהכניסה את שרית לויקיפדיה בברכת הדרך, ראי בבקשה בדף השיחה של הערך שמואל דותן. תודה לך, אשמח לשמוע דעתך. Alosha38 - שיחה 10:14, 7 בפברואר 2013 (IST)

אני לא מתמצאת מספיק בנושא. אני מציעה שתפרסם את הדיון בלוח המודעות ותזמין אחרים להביע את דעתם. אני מקבלת את פני רבים בכניסתם לויקיפדיה ומשתדלת לסייע להם בחלק הטכני, אין זה אומר שיש לי אחריות כלשהיא על עריכותיהם, או ידע בנושא שהם כתבו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:18, 7 בפברואר 2013 (IST)

ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

מכיון שהערת לי, ובצדק, שעדיין לא למדתי את השיטה החדשה לקישור לויקיפדיות האחרות באמצעות ויקינתונים, אשמח אם תעזרי לי בהבנת כללי העריכה המקובלים בנושא:

  • כאשר אני כותב ערך חדש, שיש לו מקבילות בשפות אחרות, אך אין לו דף בויקינתונים, האם עלי להקימו(כחלק מכתיבת הערך)?
  • האם יהיה זה סביר להשאיר את הערך ללא ויקינתונים ואף ללא כל קישור לויקינתונים, או שמא עלי להתאמץ וללמוד את השיטה החדשה?
  • אני לראשונה בחיי חש את מה שחשים הורי מול טכנולוגיה חדשה שאינם מכירים. תחושה קשה...
  • תודה על העזרה מראש.--אדג - שיחה 14:54, 7 בפברואר 2013 (IST)
כשאתה כותב ערך חדש שיש לו ערכים בשפות אחרות ובמיוחד באנגלית, סיכוי סביר שהדף כבר קיים בויקינתונים (למרות שייתכן ולא). במקרה כזה , צריך ללכת לויקינתונים לחפש את הדף בשפה שבו מצאת את הערך, ולראות אם הדף קיים. אם הוא קיים אז צריך להוסיף את הקישור לויקיפדיה העברית. אם הדף אינו קיים אז צריך להקימו.
עד לפני שבוע גם אני לא ידעתי דבר בנושא. אני מציעה את הדרך הבאה: בפעם הבאה שתכתוב ערך, צור את קישור הבינוויקי הרגיל, לאחר מכן לך לויקינתונים וחפש את הדף הקיים, והוסף את הקישור. הפנה את תשומת לבי לכך ואני אבדוק מה עשית. אם לא מצאת שם את הדף, גם פנה אלי ואני אבדוק. לדעתי לאחר מספר הוספות, תראה שהנושא פחות מסובך ממה שחשבת. ובכל מקרה קרא את הדף עזרה:ויקינתונים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:59, 7 בפברואר 2013 (IST)
הנה, למשל יצרתי היום את הערך מזכיר האוצר של ארצות הברית, את הבינוויקי הכנסתי. הלכתי לויקינתונים, ולא מצאתי את הערך. מה עתה?--אדג - שיחה 17:07, 7 בפברואר 2013 (IST)
ראשית אתה צודק. אין שם דף. חיפשתי במספר שפות. ממש מוזר. יצרתי ותו. נקווה שבערך הבא, כן תמצא את הדף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:33, 7 בפברואר 2013 (IST)
א. תודה לך. ב. הייתי שמח ללמוד לעשות זאת בעצמי. בהזדמנות.--אדג - שיחה 17:37, 7 בפברואר 2013 (IST)
חנה שלום, תודה על כל המידע, גם לי קרה אותו מקרה עם אודז'יבול (ערך חדש שכתבתי) - או שאין ויקינתונים באנגלית או שאני לא יודע איך לחפש... יצרתי את קישור הבינוויקי הרגיל אבל בוויקינתונים לא מצאתי דף בשם זה. ניסיתי ליצור אותו, אבל לא מצליח להזין List of pages linked to this item
אני מאד מאד מזדהה עם הכותב הקודם, שכתב פה שיש לו תחושה קשה מול הררי טכנולוגיה חדשה ולא מוכרת...אהוד אמיר - שיחה 16:49, 21 בפברואר 2013 (IST)

ערך ספורט ומגדר[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, כתבתי ערך "ספורט ומגדר" במסגרת לימודי נשים תואר שני. אשמח אם תעזרי לי ותתני הערות והארות.שלומית חג'בי - שיחה 20:54, 9 בפברואר 2013 (IST)

עד שהבנתי איך משוחחים, אני מקווה שאשתפר עם התרגול. אשמח לטיפים. כמו כן לא סיימתי להדגיש ערכים עם קישורים. גם בביבליוגרפיה לא נראה לי שעשיתי טוב. אם עשיתי בטעות שמירה, זה אומר שהדף שלי כבר יתפרסם בויקי? אני מקווה שלא. תודה שלומית חג'בי - שיחה 21:02, 9 בפברואר 2013 (IST)

ויקינתונים-02[עריכת קוד מקור]

חנה, שבוע טוב. ראי הדיון והשאלות שעלו שם. בברכה, דני. Danny-wשיחה 00:07, 10 בפברואר 2013 (IST)

סיור בעפולה עילית[עריכת קוד מקור]

לחנה שלום,

השתתפת בסיור הקודם בעפולה תחתית. מדוע שלא תשתתפי בסיור המשלים בעפולה עילית ב- 29 במרץ ? אם כן הוסיפי שמך לרשימת המשתתפים.

בברכה,
אברהם אמיר - שיחה 17:05, 12 בפברואר 2013 (IST)

בקשת עזרה עם ערך מארי אליזבת קולרידג'[עריכת קוד מקור]

חנה שלום כתבתי לך לפני מספר ימים בתשןבה לשאלתך האדיבה אם אני זקוקה לעזרה. רק עכשיו הבנתי שכתבתי במקום הלא נכון. אני מתנצלת. העליתי לדף הטיוטא את הערך שכתבתי אך אני לא מצליחה לסדר את הכיתוב באנגלית. האם תוכלי להנחות אותי? כמו כן כשאני מנסה להוסיף את תאריך הלידה של המשוררת התאריך מבלבל את כל השורה. האם תוכלי בבקשה לייעץ לי גם בכך? תודה רבה Tmarim - שיחה 22:33, 12 בפברואר 2013 (IST)

מה עושים? מצד אחד יש צו איסור פרסום, מצד שני הוא לא תקף לויקיפדיה כי היא לא יושבת בישראל. מצד שלישי הצו הזה הזוי, בכל מקום בעולם ניתן לקרוא את המידע ורק בישראל - אסור. אור פ - שיחה 23:03, 12 בפברואר 2013 (IST)

אור, אתה שואל אותי שאלה שאינה בתחום ידיעותיי. אני מציעה שתשאל את דרור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:49, 12 בפברואר 2013 (IST)

קורס בסמינר הקיבוצים[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, הסתבר לי שישנו קורס בסמינר הקיבוצים שמועבר על ידי Sharon Geva (שיחה | תרומות | מונה) (וגם בעבר שרון גבע (שיחה | תרומות | מונה)) בו מעלים ערכים על נשים. נראה שהיא די עוברת על הערכים בצורה מסודרת אבל אולי כדאי שיהיה מסודר גם מצד ויקיפדיה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה23:27, 12 בפברואר 2013 (IST)

תודה, לא ברור למה מצאה לנכון לפתוח שם משתמש נוסף. אבדוק איתה לגבי פעילותה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך;

כותרת לפסקת התבנית:מטלה אקדמית[עריכת קוד מקור]

איזו בעייה יוצרת הכותרת? לדעתי זה רק מביא לסדר בדפי השיחה בהם משובצת התבנית. Ldorfmanשיחה 01:47, 13 בפברואר 2013 (IST)

רציתי לערוך דרך הכותרת הזאת בדף שיחה:סטראבון, ונכנסתי למצב עריכה של התבנית במקום לדף השיחה של הערך. הפתרון הזה לא טוב חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:47, 13 בפברואר 2013 (IST)
זו אינה סיבה טובה להסרת הכותרת הזו באופן גורף (כלומר מהתבנית). תפקידה ליצור קשר בדפי השיחה, במקום שהתבנית תמוקם ב"סתם" מקום ללא קשר לשיחה שמעליה. בתור עורכת ותיקה, לאחר שהקשת על "עריכה" וודאי הבנת שהכותרת "שתולה" שם מתוך התבנית, ואני מניח שהצלחת להתגבר על המכשול. האם הכותרת גורמת לסיבוך נוסף? Ldorfmanשיחה 13:41, 13 בפברואר 2013 (IST)
זו סיבה טובה מאד, הצלחתי להתגבר רק על ידי כך שפתחתי את לשונית העריכה בראש הדף. אני מצטערת אבל התבנית לא צריכה לסבך את העניינים, ואני מתנגדת לתוספת הכותרת המטעה את העורך המצוי. בדך כל התבנית מוכנסת בראש הדף וזה לא יוצר בעיה. במקרים אחרים אני מוסיפה כותרת ידנית. זו לא בעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:45, 13 בפברואר 2013 (IST)
התבנית אמורה להיות בראש דף השיחה ולא בתוך פסקה כמו יתר התבניות של ערכים שנכתבו במסגרת מיזמים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה13:46, 13 בפברואר 2013 (IST)
אז בוודאי אין צורך בכותרת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:48, 13 בפברואר 2013 (IST)
כל עוד התבנית משובצת בראש דף השיחה, אכן אין בעייה. נתקלתי במקרה אחד לפחות בו לא היתה בראש דף השיחה. להבא, אעביר אותה למעלה. Ldorfmanשיחה 00:22, 14 בפברואר 2013 (IST)
אם זה בראש הדף אז לשם מה נחוצה הכותרת? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:26, 14 בפברואר 2013 (IST)
הכותרת נועדה למצב בו התבנית אינה בראש הדף. לפי מה שכתבת, ציינתי שמעתה, כשאתקל בתבנית שאינה בראש הדף, אעביר אותה לשם. Ldorfmanשיחה 12:03, 14 בפברואר 2013 (IST)

תודה. מעניין לראות "ריבאונד" של המשפחה. Shannen - שיחה 15:34, 13 בפברואר 2013 (IST)

בהחלט. כתבתי לה שאם יש מידע נוסף שהיא רוצה להכניס שלא תהסס לפנות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:36, 13 בפברואר 2013 (IST)

זקוקה לעזרתך :)[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, מה שלומך? במסגרת קורס "טכנולוגיות מידע ותקשורת" במכללת ספיר, מטלת הסיום של הסטודנטים היא להוסיף ערכים לוויקיפדיה. אני מעוניינת לפתוח מיזם, תוכלי לעזור לי לעשות זאת? תודה רבה לך על הכל, עם המון הערכה Sharonringel - שיחה 13:05, 14 בפברואר 2013 (IST)

שלום שרון, רציתי להציע שתמשיכי עם דף המיזם ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/בית הספר לתקשורת במכללת ספיר, אבל נראה שיש בו בעיה. טכנית מעולם לא פתחתי דף כזה. אני אפנה אליך מישהו שיודע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:11, 14 בפברואר 2013 (IST)
אטפל בזה בשמחה. אקדיש לזה זמן מאוחר יותר היום. Ldorfmanשיחה 13:22, 14 בפברואר 2013 (IST)
לא מצאתי בעייה בדף המיזם בבית הספר לתקשורת במכללת ספיר. יכול להיות שהלשוניות לא נטענו (לזה התכוונת ב"בעייה"?) מכיוון שגלשת באינטרנט אקספלורר במקרה? מכל מקום, כשחשבתי על זה כעת, משבאתי לפתוח דף למיזם בקורס הנוסף, אכן ראוי ששני הקורסים יהיו תחת אותו דף, בדיוק כפי שזה נעשה במיזם במדעי הרוח באוניברסיטת חיפה. אין טעם ליצור דף נפרד לכל קורס + לשוניות רלוונטיות. ניתן, אם רוצים, להגדיר לשונית (טאב) לכל קורס במכללה. בקיצור, אמתין להנחיות לגבי מה ששרון תרצה - להסבר איך היא חושבת שזה צריך להראות. בגדול, מה שיש לעשות אם בכל זאת תגיע למסקנה שיש צורך בדף נפרד, זה להעתיק דף דומה לזה שהיא רוצה להקים ופשוט לשנות את הפרטים. Ldorfmanשיחה 04:24, 15 בפברואר 2013 (IST)
הבעיה הייתה שהלשוניות לא ניטענו. גלשתי בכרום. עכשיו הן ניטענות. גם אני חושבת שאין צורך לפתוח לכל קורס דף מיזם. אולי רק צריך לשנות את הכותרת של דף המיזם כרגע כתוב הקורס "הקורס 'מחוברים/מנותקים' שיהיה כללי לחוג לתקשורת לא לקורס ספציפי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:06, 15 בפברואר 2013 (IST)
מסכים. אמתין להנחיות משרון לגבי הדרך בה היא רוצה את הדברים. Ldorfmanשיחה 22:55, 16 בפברואר 2013 (IST)

תשובתי במייל הOTRS[עריכת קוד מקור]

ראית את תשובתי במייל של OTRS על שיר אידלסון? מעט מן האורשיחה • ד' באדר ה'תשע"ג • 14:51, 14 בפברואר 2013 (IST)

ראיתי. אני לא אוהבת להתכתב דרך המערכת ההיא. מאד קשה לכתוב שם בעברית. אני מקווה שבאישורים הבאים תעשה כמו שביקשתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:55, 14 בפברואר 2013 (IST)
סבבה! מעט מן האורשיחה • ד' באדר ה'תשע"ג • 15:27, 14 בפברואר 2013 (IST)

יחס שונה לאנשים שונים[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שאת מתייחסת בסלחנות גדולה מדי לכותבים מסוימים (ילדים). לפעמים לתת על הראש, בעזרת חסימה של כמה שעות. תעשה לך תוצאות הרבה יותר טובות מאשר לרשום שוב נו נו נו. ולפעמים, כמו במקרה של טל, את נותנת יותר מדי בראש אור פ - שיחה 00:12, 15 בפברואר 2013 (IST)

שלום אור, יש הבדל ברמת ההבנה של ילדים לאנשים בוגרים. וכאמא וסבתא ברור לי שנדרשת סבלנות רבה כדי להסביר לילד את הכללים בוייקפדיה, וראיתי שסבלנות לילדים חכמים נותנת לאורך זמן תוצאות טובות. ובמקרה של טל גם שם גיליתי סבלנות רבה, מעל ומעבר לנדרש לגבי אדם בוגר. אני עוסקת בנושא רישוי התמונות, וגם מתנדבת ב-OTRS, פניתי לרבים ומעולם לא התקבלה תגובה כה לא אדיבה וכה לא נעימה. ואני אצטט אותך עכשיו בדף שיחתו: "אני לא מבין מה הסיפור. תשלח מייל לכתובת הזו, זה תהליך שלוקח בדיוק דקה.". בדיוק מה הקטע שלו? מה זאת ההתעקשות המוזרה הזאת, עם הודעה שבגללי הוא יפסיק את הכתיבה בויקיפדיה. זו התנהגות שמתאימה לאותם אלה שרצית שאני אתן להם על הראש, לא לאדם בוגר. גם הסיפורים על הדיפלומטים שהוא לא יעז לבקש מהם אישור? הדיפלומטים אלה כמו רבים רוצים להיות בויקיפדיה.
במערכת OTRS מתקבלות פניות רבות של אנשים ששולחים תמונה של קרובי משפחתם ומבקשים לעלות אותה לערך עליהם, הם פונים בנימוס ממלאים את כל הפרטים הנדרשים ולא חושבים לרגע שזה משהו שלא ראוי להם לעשות. תסתכל על אביעדוס וצחי לרנר, עורכים ותיקים ומנוסים שמשיגים כל הזמן תמונות הדורשות אישור OTRS וכולם שולחים אישורים, והם לא חושבים שזו בעיה. אתה מוזמן להיכנס לדוגמה לערך יוני המנחם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:02, 15 בפברואר 2013 (IST)
כפי שרשמתי בדף של טל. אני לא מתווכח איתך על התוכן, אלא על הגישה. במקרה של FXP אני חושב שכמה חסימות קצרות היו מאפסות אותו יותר מאשר גישת הנו-נו-נו. במקרה של טל, גישה קצת אחרת הייתה משיגה תוצאות יותר טובות.
התמונה של נתינת הפרס, היא בהחלט שימוש הוגן. התמונות שהמכון הזמין צלם וצילם. אין להן בעיות של רישוי, רק של בירוקרטיה אור פ - שיחה 15:16, 15 בפברואר 2013 (IST)
העובדה היא ש-FXP השתפר מאד, והוא תורם רבות. ייתכן וכמה חסימות קצרות היו מביאות תוצאות אחרות, אז איך אפשר להלין על משהו שהצליח? לגבי טל, אני מסופקת. הרי התחלתי בהסברים מאד מנומסים וכל מה שזכיתי לו הוא נפנוף בסגנון בלתי נעים. הוא פשוט רצה שאני אוותר לו, אין לו חשק להתעסק עם הביורוקרטיה, למרות שהייתה לוקחת פחות זמן מכל התגובות שלו. לגבי תמונת הפרס אתה ממש טועה. כפי שכתבתי והסברתי זאת בדף השיחה שלו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:22, 15 בפברואר 2013 (IST)
בוא נסכים שלא להסכים. בנוגע לפרס - איך אפשר להשיג תמונה חינמית? אור פ - שיחה 14:40, 16 בפברואר 2013 (IST)

קערת תותים בשבילך![עריכת קוד מקור]

סתם בגלל שאת זו את (וחבל שאין לנו עוד כמוך), וגם בגלל שתותים זה מאוד בריא ודל-קלוריות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:40, 15 בפברואר 2013 (IST)
חן חן על התותים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:09, 15 בפברואר 2013 (IST)

על הוספת התמונה למייקל בוראווי -- לא שמתי לב שהיא הופיעה בערך של ויקי האנגלית. יוצמח - שיחה 02:29, 15 בפברואר 2013 (IST)

תמיד כדאי לבדוק חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:08, 15 בפברואר 2013 (IST)

הערך חזרה בשאלה[עריכת קוד מקור]

לחנה שלום,

בערך יציאה בשאלה יש פסקה שיש עליה מחלוקת. הפסקה כפי שנכתבה, אחרי שינויי גרסאות וניטרולי עניינים מעניינים שונים הייתה: במדגם חברתי מייצג שנערך בשנים 2007-2009 על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שיעור המגדירים עצמם כחילונים שגדלו בבית חרדי לא צוין, בגלל טעויות דגימה גדולות.‏[3] 3% מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל הגדירו עצמם כחילונים שגדלו בבית דתי, ומספרם (כ-112.4 אלף) גדול פי 4.2 ממספר הדתיים (26.3 אלף) שהעידו על עצמם שגדלו בבית חילוני.[4] כאשר מביאים בחשבון מעברים בין קבוצות המסורתיים ומהן, נמצא ששיעור המשיבים שהגדירו עצמם כחילונים (41.5%) היה גבוה ב-9.2 אחוז משיעור אלו שגדלו בבית חילוני (38%), שעה ששיעור המגדירים עצמם כחרדים או כדתיים (20%) היה נמוך ב-15.2 אחוז משיעור אלו שגדלו בבית דתי או חרדי (23.6%).‏[5]

תורמים כ"משתמש כבד" ואחרים מנסים ומשנים בשלבים פעם-אחר-פעם את הפסקה האמורה לנוסחים אחרים, כמו זה שהיה שם זה עתה: במדגם חברתי מייצג שנערך בשנים 2007-2009 על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על האוכלוסייה היהודית הבוגרת (מגיל עשרים ומעלה),‏[3] כאחוז ורבע מהמשיבים הגדירו עצמם כחילונים שגדלו (בגיל 15) בבית דתי, ומספרם קרוב למספר המגדירים עצמם כדתיים או כחרדים שגדלו בבית חילוני. שיעור היוצאים בשאלה מהציבור החרדי היה נמוך מכדי להתפרסם.

כפי שאת יכולה לראות מהבדלי הנוסח השונים, יש כאן כמה עובדות שאינן מתיישבות - אלא שהנתונים בנוסח א' הם ברורים וחד משמעיים, שעה שהנתונים בנוסח ב' פשוט אינם נכונים. תיקנתי את הפסקה פעם ופעמיים, כשאני מסביר באופן ברור נקודות מסוימות (לדוגמה, טעויות דגימה גדולות כבעייה בדגימה באוכלוסיה קטנה יחסית) רק כדי לקבל תיקונים חוזרים ("שיעור היוצאים בשאלה מהציבור החרדי היה נמוך מכדי להתפרסם"). מסקנתי היא כי "משתמש כבד" ואחרים פשוט עורכים מאמץ מתמיד, בנקודות שונות בערך, כדי לשלב בו מידע שאינו נכון, להציג מידע באופן שגוי ומטעה ושאר דברים המחייבים, לדעתי, הגנה מקפת על הערך או מניעת עריכה מצידם. אשמח אם תוכלי לסייע בעניין זה. הייתשלהדוס - שיחה 15:18, 15 בפברואר 2013 (IST)

היי חנה. אני מניח שלהייתשלהדוס הייתה סיבה משלו לפנות דווקא אליך, אבל מכל מקום גם אני אשמח להתערבות אחד המפעילים. המצב בו הוא צץ אחת לכמה שבועות ומכניס נוסח מוטה ושגוי עובדתית עם תקציר קנטרני, תוך התעלמות מדברי כל העורכים שדנו בעניין באריכות בדף השיחה, לא יכול להמשך. בברכה, משתמש כבד - 15:30, 15/02/13
זה לא רק הוא - אתה דרסת גם את עריכותיו של שחר יפציע ואת ניסיונותיו להידבר איתך. גם להערותי על מעשיך בערך זה לא התייחסת. נוצר הרושם הברור שאתה מנסה בכוח להסתיר עובדות על חזרתם בשאלה של מי גדלו בבתים חרדים. בברכה. ליש - שיחה 15:34, 15 בפברואר 2013 (IST)
משתמש כבד, באמת אין לי מושג למה הוא בחר לפנות אלי. בכל אופן, אני לא מתמצאת בנושא הזה, ואני צריכה להשקיע זמן לקרוא ולראות אם אני מסוגלת לסייע. בכל מקרה זה לא יקרה היום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:37, 15 בפברואר 2013 (IST)
ליש, העוינות שלך כלפי (ולא רק כלפי) מוכרת לא מאתמול, אך לא זכורה לי מעורבות שלך בדיונים בעניין. חנה, למקרה שבכול זאת תיכנסי בעובי הקורה, המידע אליו מתייחס הערך נמצא בעמוד 24 בסקר הלמ"ס. לפי הנתונים בשורה האחרונה בטבלה, שיעור החילונים שגדלו בבתים שאינם חרדים הוא 100%. במקום בו אמור להופיע שיעור החילונים שגדלו בבתים חרדים, ישנה הערה ש"נתונים שאינם ניתנים לפרסום בשל מיעוט תצפיות ועקב טעויות דגימה גדולות." שחר יפציע ואנוכי דנו בעניין בדף השיחה, כאשר משמעות נתוני הלמ"ס הייתה ברורה ומוסכמת על שנינו, והמחלוקות היו רק לגבי ניסוחים. בברכה, משתמש כבד - 15:52, 15/02/13
משתמש כבד, אני לא מכיר אותך (אלא אם כן מדובר במשתמש ותיק אחר, שהגיע הפעם עם שם שונה), לכן גם אין לי יחס אישי אליך, אולם אני רואה בחומרה ובצער את העריכות המוטות שלך בערכים הקשורים לאתאיזם, אלוהים, חזרה בתשובה ועוד. אתה מנהל אינסוף מלחמות עריכה והכל מתוך אג'נדה וזה לא לטובת הוויקיפדיה. ליש - שיחה 16:15, 15 בפברואר 2013 (IST)
מחזק את דברי קודמי, עושה רושם שיש כאן פסילה סלקטיבית מדי של גרסאות ומקורות. ג'יס - שיחה 19:05, 15 בפברואר 2013 (IST)

This Month in Education: February 2013[עריכת קוד מקור]





Headlines

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

If this message is not on your home wiki's talk page, update your subscription · Distributed via Global message delivery, 21:42, 15 בפברואר 2013 (IST)

הודעה מה16.2.13 בקשר למחיקת תקשורתי[עריכת קוד מקור]

מדוע הערך נענע10 עם קישורים איננו פרסומי והערך תקשורתי הוא פרסומי ? אולי בכל זאת ניתן להערוך את העמוד בצורה שתכבד את ויקיפדיה ? מקווה שככה רושמים בעמוד שיחה כזה..

כי מה שכתבת היה פרסומת טהורה ולא ערך אנציקלופדי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:41, 16 בפברואר 2013 (IST)
אני רוצה להעתיק את הערך לויקי אתרים, שם מותר ערך פרסומי, איך אוכל לעשות זאת בלי לכתוב את זה שוב ?
אינך משתמש רשום, כך שאיני יכולה לשלוח אותו אליך. נכתב שם מעט מאד. כך שנראה לי שלא תהיה לך בעיה לשחזר את שנכתב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:56, 16 בפברואר 2013 (IST)

אין אפשרות להעתיק למייל שלי: mail@eladpc.tk ?

אין דרך לשלוח מתוך ויקיפדיה לעורך שאינו רשום, רק מכתובת הדוא"ל הפרטית שלי, וזאת איני מעוניינת לעשות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:18, 16 בפברואר 2013 (IST)

בערך פרוסטיוב הוספת שהעיר שייכת לחבל מסוים, אבל יש שם כנראה תקלדה, אז לא ברור שמו של החבל. אלדדשיחה 17:38, 17 בפברואר 2013 (IST)

תיקנתי, תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:46, 17 בפברואר 2013 (IST)

שלום חנה,

נתקלתי במושג הזה בשיחות בלוח המודעות, אבל לא טרחתי להתענין. אבל אם העברת את הערך הזה לויקינתונים, למה בערך המקביל בויקי האנגלית לא מופיע ברשימה שקיים ערך בעברית?
ואגב, יש לי שתי שאלות בקשר לנהלים בויקיטקסט. האם את כתובת אפשרית לכך? Liadmalone - שיחה 19:22, 17 בפברואר 2013 (IST)

כי בערך האנגלי, הם לא הסירו את קישורי הבינוויקי. ברית המחדל של המערכת היא בינוויקי, ורק אחר כך ויקנתונים. ברגע שהם יסירו, הקישור לויקיפדיה העברית יופיעו. אפשר בינתיים להוסיף שם ידנית. בכל אופן אשמח אם תלמד את הנושא, כי שם העתיד.
איני מכירה את ויקיטקסט. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:26, 17 בפברואר 2013 (IST)
תודה. ומה לגבי זכ"י על ספרים (לצורך העלתם לויקיטקסט)? מה קובע את שנת השחרור - שנת מותו של הסופר, המתרגם או פרסום הספר, וכמה שנים צריכות לעבור? Liadmalone - שיחה 19:32, 17 בפברואר 2013 (IST)
אני מציעה שתשאל את משתמשת:רחל1. היא בפרויקט בן-יהודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:39, 17 בפברואר 2013 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
היי חנה

תודה על ההערה, תוקן את ההדרכה הבסיסית כמובן שכבר קראתי, ובהחלט יש לי מה להשתפר. להתראות בשבילי הערכים

Meiv11 - שיחה 20:29, 18 בפברואר 2013 (IST)
תודה, עכשיו תשקיע בקישורים פנימיים. הם חסרים מאד בערך. --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:31, 18 בפברואר 2013 (IST)
חנה שלום, ערכתי את הקישורים הפנימיים, אשמח שתעיפי מבט. ותודה על ההערות הנוספות. אנחנו לומדים. Meiv11 - שיחה 13:07, 20 בפברואר 2013 (IST)

חצוצרות הכסף[עריכת קוד מקור]

לחנה שלום. בתמונה המצורפת נפלה טעות. צ"ל שער וכתוב עשר. תודה אסתר - שיחה 21:59, 18 בפברואר 2013 (IST)

תיקנתי, אבל למה לא תיקנת בעצמך? --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:04, 18 בפברואר 2013 (IST)

הבחורצ'יק הזה הפך למפעיל בויקינתונים, הוא ניצב בראש החנית שירושלים היא רק עיר ולא בירה, צפי פגיעה • חיים 7 • (שיחה) • י' באדר ה'תשע"ג • 04:44, 20 בפברואר 2013 (IST)

אני מקווה שזה דווקא יכריח אותו להיות יותר זהיר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:56, 20 בפברואר 2013 (IST)

שמירת ערך במיזם האוניברסיטה[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, אני כותבת ערך במסגרת הקורס תיאוריות פמיניסטיות: דניאל הנדרסון. אבקש לשמור אותו עבורי. בברכה, נגה Noga1970 - שיחה 15:13, 20 בפברואר 2013 (IST)

חנה שלום שמי שי גולן והופנתי אלייך ע"י ד"ר אוֹרי אמיתי[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, ביצעתי הרשמה לויקיפדיה, ואני מעוניין לכתוב את הערך - המצור על עיר המאלהי - בהקשר של אלכסנדר הגדול. אשמח לקבל את הנחייתך. תודה שי Shaydorit (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הוספת לינקים לאתר של שיווק שותפים[עריכת קוד מקור]

מה את אומרת על האתר שהוסף? הוא מלא פרסומות, אך יש שם תוכן לא רע.

נראה לי אתר של שיווק שותפים

הוא עשה כמה שיתופים כאלה. אור פ - שיחה 16:57, 21 בפברואר 2013 (IST)

נראה כמו אתר מאד פרסומי, מצד שני יש שם מידע השאלה כמה הוא אמין. יש לבדוק לגופו של ערך. אם זה שכפול המידע שקיים בויקיפדיה אז ראוי להסיר. אם מוסיף מידע רב, אז כנראה שצריך לסבול את הפרסומות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:07, 21 בפברואר 2013 (IST)
לדעתי למחוק ולחסום, זה אתר פירסומי לכל דבראור פ - שיחה 17:16, 21 בפברואר 2013 (IST)

יש עוד אחד[עריכת קוד מקור]

לא תמיד הלינקים מתאימים לאתרים שהוא מעלה אור פ - שיחה 17:15, 21 בפברואר 2013 (IST)

לא בטוחה. בדקתי בעכו, והוסף קישור לסיפור על קבר של איש צבא נפוליאון. קישור בהחלט תורם. אין ערך על הקבר הזה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:19, 21 בפברואר 2013 (IST)
נכון, בגלל זה "לא תמיד", בשלומי זה לא התאים אור פ - שיחה 17:21, 21 בפברואר 2013 (IST)

הבלאגן החל (ליהיא גרינר)[עריכת קוד מקור]

ראי: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:ליהיא גרינר#הערך התפרסם. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 18:09, 21 בפברואר 2013 (IST)

אם הרוב יהיה בעד השארת הערך, אז זה מה שיהיה. זה הרעיון של קהילה שיתופית. צריך לקבל את ההחלטה ולהמשיך הלאה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:11, 21 בפברואר 2013 (IST)
עכשיו ראיתי את הכתבה. היה צפוי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:22, 21 בפברואר 2013 (IST)

אני יודע שהיו בינינו הרבה מצבים לא נעימים. לפחות ככה הרגשתי מבחינתי אני רוצה לשים את זה מאחורה ולפתוח דף חדש. בין אם אני אהיה כאן או לא ומילה אחרונה אני מתנצל אם תגובתי הייתה נראית תוקפנית בדף שיחתי. קבלי התנצלות כנא. בברכה --ויקיפד גאה - שיחה 01:05, 22 בפברואר 2013 (IST)

הי ויקיפד גאה, לא ידוע לי על הרבה מצבים לא נעימים שהיו בינינו. שמתי פעם אחת תבנית חשיבות על ערך שהעלית, לקחת זאת קשה. מבחינתי הנחת תבנית חשיבות היא אף פעם לא אישית, אלא עניינית. אין לי ומעולם לא היה לי דבר נגדך. גם לא ראיתי בעיה בתגובתך בדף השיחה שלך. הכל בסדר גמור מבחינתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:31, 22 בפברואר 2013 (IST)

תודה לך חנה ולרוי על הטיפול בקובץ השגוי Victor Brauner.jpg.‏Ewan2 - שיחה 23:42, 23 בפברואר 2013 (IST)

בבקשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:43, 23 בפברואר 2013 (IST)

שלא תגידי שאני לא מקשיב לך... (:[עריכת קוד מקור]

נתתי לו כוכב. מגיע לו אור פ - שיחה 15:43, 24 בפברואר 2013 (IST)

חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:45, 24 בפברואר 2013 (IST)

עבודה לתואר שני בלימודי נשים ומגדר[עריכת קוד מקור]

חנה שלום! אני ניסיתי לכתוב ערך על הסרט :"איזה מין שוויון".שמרתי הנתונים הראשוניים.אך איני מצליחה לראות את שהזנתי ולא להוסיף ולשנות את הערך. אבקש עזרתך , תודה, ליאת ליאת ב. (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ישלח לך אישור בהקדם מבעלי הזכויות אור פ - שיחה 12:36, 25 בפברואר 2013 (IST)

דרך אגב, יש לי קשר להנהלה של המועצה לשימור אתרים. הם מוכנים לתרום תמונות אור פ - שיחה 13:05, 25 בפברואר 2013 (IST)
בינתיים כל אישור לא הגיע. לדעתי יש בעיה עם קובץ:Yehuda Dekel - M.jpg. זה נראה כמו צילום מקצועי של צלם עיתונות או לשכת העיתונות הממשלתית, במקרה כזה אין למשפחה זכויות יוצרים. יש הבדל בין תמונה של בן משפחה, שזה אלבום משפחתי, לבין תמונה של צלם מקצועי, שניתן למשפחה. חשוב שהם יצהירו שהם בעלי זכויות היוצרים. בפרטי הרישיון ציינת גם את המועצה לשימור אתרים,האם להם אין זכויות יוצרים? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:20, 25 בפברואר 2013 (IST)
אנשים בעולם האמיתי עובדים קצת יותר לאט. המועצה לשימור אתרים תשלח לך אישור במקביל. אור פ - שיחה 14:59, 25 בפברואר 2013 (IST)
קיבלת? צריך לרשום את זה, זכויות: בועז דקל אור פ - שיחה 08:50, 26 בפברואר 2013 (IST)
קיבלתי חלקי. לא הגיע אישור של המועצה לגבי מוזיאון הרעות ול הגיע אישור לתמונה שהועלתה לויקישיתוף. הסברתי לבועז דקל מה נדרש לעשות. אני אכניס את השם בועז דקל, אבל אתה גם יכולת לעשות זאת. בנוסף, חשוב מאד בפרטי התמונה לציין את השנה ואת הסיפור שלה.חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:46, 26 בפברואר 2013 (IST)
בדקתי, זה טעות שלי. התמונות של המוזיאון שייכות למשפחה. מה שישלח מהמועצה זה התמונות של התקדמות הבנייה אור פ - שיחה 16:10, 26 בפברואר 2013 (IST)
תתקן בבקשה בקבצים. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:14, 26 בפברואר 2013 (IST)
אור, בקשתי שתוריד את הציון שהזכויות הן של המועצה לשימור אתרים, לא להוריד את התבנית שמשמשת לי למעקב אחר התמונות הדורשות טיפול. יש תבנית אחרת תבנית:ממתין לאישור, שמוסיפים במקרה שהאישור נשלח, אבל במקרה זה אין צורך. פשוט תתקן את המידע השגוי ואני אכניס את האישור. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:32, 26 בפברואר 2013 (IST)

לאה פלטשר - תמונות[עריכת קוד מקור]

היי, רוצה להודות לך על שינוי רישיון התמונה מהמכבייה לרישיון המתאים, אשר לתמונה השנייה, אעשה כעצתך ואפנה למשפחה בעניין. תודה.NevoniT - שיחה 20:26, 25 בפברואר 2013 (IST)NevohniT

הפניה לשם ערך[עריכת קוד מקור]

אם אני כותבת ערך על V-CHIP ואני רוצה שמילת חיפוש כמו VCHIP מחובר או V CHIP גם יובילו לעמוד של הערך (שעוד לא התחלתי לכתוב.. אגב) איך עושים את זה? שרונהפ - שיחה 21:05, 27 בפברואר 2013 (IST)

ראי ויקיפדיה:הפניה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:10, 27 בפברואר 2013 (IST)

עזרה בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי חנה, ניסיתי הרגע להכניס בינוויקי בערך סימפוניית הצעצועים לפי השיטה החדשה. את שם הערך באנגלית הכנסתי בלי בעיה (הוא נכנס מעצמו, ללא התערבותי), אבל כשניסיתי להוסיף את השם בעברית בתחתית הרשימה, לא קרה דבר.לחצתי על add - שום דבר. בסופו של דבר הוספתי את העברית בשיטה הישנה והטובה, אבל ברור שזו לא התשובה. מה צריך לעשות שלא עשיתי? תודה,שלומית קדם - שיחה 22:19, 27 בפברואר 2013 (IST)

הוספתי. לוחצים הוספה, ואז הכנסת הקישור מחולקת לשניים, בחלון מימין צריך להוסיף את השפה עברית. כותבים he ואפשרות העברית עולה, ומשמאל שם הערך ואחר כך שמירה. האם כך עשית? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:27, 27 בפברואר 2013 (IST)
תשובה שאני קיבלתי: "שימו לב שכאשר אתם רוצים להוסיף או לשנות מידע הדף שאתם עורכים הוא www.wikidata ולא he.wikidata או משהו אחר". Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 00:14, 28 בפברואר 2013 (IST)
כשאני לחצתי הוספה, לא קרה שום דבר. כלומר, שם הערך באנגלית הופיע למעלה, אבל לא היה חלון מחולק, אלא רק רשימת האינטרוויקי בשפות השונות. משהו משובש או שם או אצלי, לא ברור.שלומית קדם - שיחה 00:18, 28 בפברואר 2013 (IST)
רק רשימה? קשה לי להבין מה הבעיה. אם יש לך צילום מסך או שתתארי ביתר פירוט מה בדיוק עשית, יכול לעזור. (ניסית את מה שחנה תיארה? או שגם עכשיו אין לך אפשרות לעשות זאת?) -יונה בנדלאק - שיחה 16:17, 28 בפברואר 2013 (IST)
האם הגדרתם בהעדפות את השפה שלכם כעברית? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:46, 28 בפברואר 2013 (IST)
זה לא אמור לשנות. גם את בעברית יכולה להוסיף בינוויקי ליפנית או לכל שפה אחרת על ידי קוד השפה המתאים. -יונה בנדלאק - שיחה 16:58, 28 בפברואר 2013 (IST)
אני יודעת, אבל קשה להבין מה הבעיה, אם הם מוגדרים בעברית אולי יהיה קל יותר להוביל אותם לפתרון. אני לא נתקלת בבעיה שם מלבד התוספת המעצבנת החדשה שלהם של Hebrew2012 שצץ ומפריע כשאני רוצה להוסיף שפה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:01, 28 בפברואר 2013 (IST)

הכנסתי הסבר נוסף מאד מפורט עם סימוני צבע שלב שלב בדף עזרה:בינוויקי בוויקינתונים#הסבר נוסף עם דוגמאות לתהליך עדכון הדף בויקינתונים. אני מקווה שהדוגמות האלה יבהירו את התהליך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:05, 28 בפברואר 2013 (IST)

בדיקה בסיום כתיבת ערך אקדמאי[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, אני רואה שאת עוזרת בכתיבת ערכים בקורס אקדמאי. תמליצי להם לפני שהם מעלים את הערך למרחב הערכים ללחוץ על "בדיקה" (אני די בטוח שהכפתור נמצא בברירת המחדל) כך יתוקנו כל מיני בעיות שבוט הבדיקות מתקן. -יונה בנדלאק - שיחה 17:06, 28 בפברואר 2013 (IST)

אני בדרך כלל עושה זאת, גם תוך כדי כתיבת הערך. הפעם שכחתי. תודה ששמת לב. אני לא רוצה לסבך בעוד הסברים תוך כדי העבודה. שים לב שאני מסייעת לכ-30 סטודנטים בו זמנית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:12, 28 בפברואר 2013 (IST)
שאני לא הובן לא נכון, עבודתך ברוכה מאוד ואין לי תלונה על מה שאת עושה. רק רציתי להסב את תשומת לבך לכך, זה גם לא כל כך קריטי כי בוט עושה זאת מידי פעם אוטומטית כך שזה לא נורא. -יונה בנדלאק - שיחה 17:38, 28 בפברואר 2013 (IST)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

על תרומתך ותמיכתך בפעילות המטלות האקדמיות בויקיפדיה. יונה בנדלאק - שיחה 18:34, 28 בפברואר 2013 (IST)


תודה רבה, זה מחמם את הלב חיוך אדום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:44, 28 בפברואר 2013 (IST)

מצטרף לברכה, אולם בהתייחסות לפעילותך הכללית בויקיפדיה. שירבו ויקיפדים ומפעילים כמוך אלעד קראוזשיחה\תרומותאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ 18:48, 28 בפברואר 2013 (IST)

בעיה כללית[עריכת קוד מקור]

זה בעיה כללית. גם בדף הראשי של ויקיפדיה זה הפסיק לעבוד, יש לבדוק את הבעיה לכאורה. אבגד - שיחה 20:58, 28 בפברואר 2013 (IST)

וכעת פתאום אני רואה שחזר לעבוד. אז החזרתי. אבגד - שיחה 20:59, 28 בפברואר 2013 (IST)
או קי, תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:02, 28 בפברואר 2013 (IST)


הסתבכתי עם הערות השוליים[עריכת קוד מקור]

היי חנה, אני מנסה להוסיף הערות שולים והכל היה בסדר עד שרציתי להפנות שוב להערה שכבר הפנתי אליה. איך אני עושה שתי הפניות לאותו מרוק מבלי שזה יופיע כשתי הערות שונות?יערית86 - שיחה 23:54, 28 בפברואר 2013 (IST)

אם את משתמשת בתבנית "הערה" אז את מוסיפה במקור "|שם=שם כלשהוא" ואז את משתמשת בשם זה בכל הפניה לאותו מקור. ראי תבנית:הערה#הערות שוליים מרובות. -יונה בנדלאק - שיחה 10:53, 1 במרץ 2013 (IST)
יש!!! הצלחתי :) רוב תודות!!יערית86 - שיחה 11:22, 1 במרץ 2013 (IST)

ראי עריכה זו. כעיקרון, האפליקצייה בכלל לא הושקה על ידי פייסבוק, מדובר באפליקצייה של מאקו. לא נעים לי להודיע לסטודנט, אז חשבתי שאת תעשי זאת. אולי יש מקום לערך נפרד, אך האפליקצייה כלל לא קשורה לחברת פייסבוק. תודה רבה, ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 16:50, 1 במרץ 2013 (IST)

אני מצטערת, אבל איני מבינה בנושא, ואיני מנהלת תכתובת שאיני יכול להסביר. פנה אליו בדף שיחתו והסבר לו את הנושא. אולי תהיה לו תשובה מתאימה. אם לא יגיב, עלה את הנושא לדף השיחה של הערך. אני בעד קבלת פנים יפה ככל האפשר לסטודנטים, אבל ל על חשבון טיב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:57, 1 במרץ 2013 (IST)
השארתי לו(ה) הודעה בדף שיחתו(ה). ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 17:03, 1 במרץ 2013 (IST)

כניסה לחשבון[עריכת קוד מקור]

שלום חנה! עתה אני כותבת דרך טיוטת העבודה שלי.איני מצליחה להכנס עם שמי לחשבון. 80.230.22.7 19:51, 1 במרץ 2013 (IST)

שלום ליאת, איני יודעת מה הבעיה, איזו הודעה את מקבלת? שם המשתמש שלך הוא ליאת ב. עם נקודה אחרי הב', אולי שכחת את הסיסמה שלך? תנסי לבקש שישלחו לך סיסמה חדשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:59, 1 במרץ 2013 (IST)

איך זה לא שימוש הוגן? זה עומד בכל הכללים של שימוש הוגן אור פ - שיחה 20:24, 2 במרץ 2013 (IST)

סיימתי לבצע את התרגום הראשוני לאנגלית של השאלות. לצערי חלק מהשאלות שנכתבו לא היו מספיק ברורות ולכן לא הצלחתי לתרגם את שאלה 4, 6 ו-7. אודה לך אם תוכלי לעבור על כל התרגומים שלי ולשפרם ככל הניתן לפני שאני אציג אותם בפני המפתחים. אנא הקפידי שהשאלות יהיו ברורות ככל הניתן, בתקווה שבאופן זה גם המפתחים של ויקינתונים יספקו לנו תשובות ברורות ככל הניתן. תודה. WikiJunkie - שיחה 09:49, 4 במרץ 2013 (IST)

עשיתי זאת, יחד עם זאת אם היה לי קל לעשות זאת באנגלית הייתי עושה זאת ישירות. אני משקיעה זמן רב כדי לנסח את מחשבותיי באנגלית שתהיה ברורה וגם ללא שגיאות כתיב. וזו בדיוק הבעיה. יש רבים שאפילו לא מנסים. ראיתי את תשובתה שאם נהיה ראשונים אז יהיה לנו יתרון, כך עונה מישהו שלא מבין את הבעיה. המציאות תהיה שדוברי האנגלית ישלטו, והם יקבעו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:27, 4 במרץ 2013 (IST)
שמתי לב לכך שהיא לא הבינה את השאלה ולכן לא ענתה לעניין באותה השאלה. בשל כך הסברתי לה בצ'אט בנתיים את העניין והיא הבטיחה לנסח מחדש את התשובה ההיא מיד לאחר שהיא תתפנה לכך. WikiJunkie - שיחה 17:59, 4 במרץ 2013 (IST)

חנה שלום. אמת, את צודקת. אפשר לצמצם מבחינתי את 5 התיאורים על האישים שיש להם ערך נפרד. הרחבה במקרה הזה נעשתה לא על ידי אלא על ידי אביעדוס. במחשבה שנייה אני מעוניין בכתיבה בהירה ועניינית וכמובן על פי כללי העריכה בוויקיפדיה. מבקש לנהל את הדיון הזה אצלך. בתודה דוד --David.r.1929 - שיחה 02:14, 5 במרץ 2013 (IST)

עניתי בדף השיחה של הערך. שם זה צריך להתנהל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:29, 5 במרץ 2013 (IST)

עכשיו תורי לשאול אותך[עריכת קוד מקור]

הי חנה,

במסגרת תחרות התרגום אני מתרגם חלק מהערך אבן רוזטה, ורציתי לשאול אותך אם ידוע לך על שם עברי לפרעה Nectanebo II מהשושלת ה-30, אשר סרקופג שלו הוא גם חלק מן העתיקות המצריות שנלקחו על ידי הבריטים מן הצרפתים במצרים. אם לא, לא נורא, אני אתעתק נקטנבו השני.

תודה, Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד באדר ה'תשע"ג • 22:46, 5 במרץ 2013 (IST)

בערך פרעוני מצרים כתבו נכתנבו. אני חושבת שהתעתיק שם נלקח מהאנציקלופדיה העברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:47, 6 במרץ 2013 (IST)
מעולה. תודה. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד באדר ה'תשע"ג • 00:50, 6 במרץ 2013 (IST)

שירת השבח[עריכת קוד מקור]

לחנה שלום רב הנושא שלי בוא "שירי שבח בימי הביניים"

תודה על העזרה שלך.... בריאות מאחלת :) Lubna - שיחה

לובנה מח'ולי


בקשת עזרה להעלאת תמונה לערך ברישיון OTRS[עריכת קוד מקור]

חנה שלום רב, כידוע לך אני חדש בוויקיפדיה. רציתי בבקשה לשאול אותך: כתבתי ערך על הנדבן עזריאל מרדכי צ'ייס. יצרתי קשר עם נכדתו בארה"ב והיא שלחה לי תמונה במייל ונתנה את הסכמתה לשימוש בה. מה אני צריך לעשות עכשיו. אני לא כל כך מבין. האם תוכלי בבקשה לעזור לי? בתודה רבה, דוד--David.r.1929 - שיחה 11:45, 7 במרץ 2013 (IST)

שלום דוד, בנוסח האישור שלה צריך שישה כתוב במפורש שהיא מסכימה שיעלו את הקובץ לויקיפדיה ברישיון חופשי, ועדיף גם לציין את הרישיון Cc-by-sa-3.0. אם האישור הוא תקין, תעלה את התמונה לויקישיתוף עם תבנית {{OTRS pending}}. ולאחר מכן קח את הדוא"ל שלה הכולל את קישור לכתובת האינטרנט של התמונה תשלח לכתובת הדוא"ל permissions-he@wikimedia.org. כל מה שכתבתי לך כאן מופיע בדף ויקיפדיה:OTRS.‏ חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:34, 7 במרץ 2013 (IST)
שלום חנה, תודה רבה על ההסבר. כתבתי שוב לנכדתו של צ'ייס וקיבלתי ממנה את האישור בנוסח שציינת. מקווה שאסתדר. שאלה קטנה: האם אני יכול ליפות/לשפץ את התמונה הזאת או להשאירה כפי שהיא? בברכה רבה ובכבוד רב, דוד --David.r.1929 - שיחה 17:13, 7 במרץ 2013 (IST)
אם התמונה דורשת שיפוץ אתה יכול לשות זאת, ממילא ברישיון חופשי מותר ליצור נגזרת, כך שאין בעיה. רק ליתר בטחון שמור אצלך את המקור ללא שינוי ואת השיפוץ תעשה בשם קובץ אחר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך
שלום חנה, תודה רבה מכל הלב על הטיפול המהיר. מיטב הברכות והאיחולים לך לרגל יום האישה הבינלאומי! בברכה ובכבוד רב, דוד --David.r.1929 - שיחה 21:12, 7 במרץ 2013 (IST)

לא רוצה לנג'ס אבל...[עריכת קוד מקור]

קובץ:דף אוסוויטי לאחר השלמת 1.jpg - לא היה כדאי במקום המסגרות ה"רועדות" לשים מסגרת רגילה ופשוטה ובעיקר ישרה (של תוכנה כמו צייר וכד')? בכל מקרה, תודה על התוספת המבורכת. • צִבְיָהשיחה • כ"ה באדר ה'תשע"ג 18:03, 7 במרץ 2013 (IST)

, עשיתי זאת מהר עם paint. זה מה שיצא. את מוזמנת להעלות משהו מוצלח יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:06, 7 במרץ 2013 (IST)
טוב... לונורא. סוג דברים שנראה שהם לוקחים שניה ואז מגלים ששרפת על שום-כלום שעה שלמה. אולי בהזדמנות... • צִבְיָהשיחה • כ"ה באדר ה'תשע"ג 21:52, 7 במרץ 2013 (IST)

אנא עזרי להשיק את הויקימסע העברי[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

במהלך החודשים האחרונים אני ועוד מספר משתמשים נוספים מנסים בכוחות משותפים לקדם את השקת המהדורה העברית של ויקימסע. על מנת לעשות זאת אנו נדרשים להרחיב את ויקימסע כך שיכלול כמות מינימאלית של 200 ערכים שונים לכל הפחות.

למרות שחלק ניכר מאותם 200 הערכים נכתבו כבר לאורך השנים בוויקיטיול (והועתקו משם בהתאם לתנאי הרישיון של ויקיטיול), כ-50 ערכים נוספים עדיין חסרים על מנת להשלים את המלאכה. בשל ההבנה כי שלושה עורכים לבדם לא יצליחו ליצור בכוחות עצמם 50 ערכים במצב סביר ובתוך פרק זמן סביר, החלטנו לנסות ולנקוט בשיטה שונה במקצת כדי להגיע אל המטרה:

בשבוע האחרון יצרנו בשיתוף פעולה 50 קצרמרים ל-50 ערכי היעדים התיירותיים שערכיהם בויקיפדיה העברית הנם בין ערכי היעדים התיירותיים הנצפים ביותר. במקביל התחלנו גם להרחיב בהדרגה ובמידה משמעותית את אותם הערכים. בנוסף לכך, הכנו רשימה של העורכים (הכוללת גם אותך) שביצעו את התוספות הרבות ביותר לאורך השנים לערכים המקבילים בוויקיפדיה העברית, ואשר (כך אנו מקווים) הם בעלי ידע רב באותו הנושא.

אנו נעריך כל עזרה שתוכלי לספק בכתיבת הערך מרוקו בוויקימסע העברי, אשר את הערך המקביל לו פיתחת רבות בעבר בוויקיפדיה העברית, ובאופן זה לעזור לנו רבות בהפיכת ויקימסע למיזם איכותי וראוי להשקה.

בתודה מראש,

WikiJunkie - שיחה 17:03, 7 במרץ 2013 (IST)

תודה על ההזמנה, אבל לא מתאים לי לכתוב מדריכי טיולים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:40, 8 במרץ 2013 (IST)
אני מבין. תודה בכל מקרה. WikiJunkie - שיחה 17:06, 9 במרץ 2013 (IST)

חייבת לציין...[עריכת קוד מקור]

שאת עושה עבודה נפלאה בכללי, ובפרט בכל נושא ה-OTRS. שאפו :) ‏Itzuvit - שיחה סדנה 20:46, 7 במרץ 2013 (IST)

חייב להצטרף בוצע בוצע מי-נהר - שיחה 20:50, 7 במרץ 2013 (IST)
תודה רבה לכם, מחמם את הלב. גם אתם עושים עבודה נפלאה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:55, 7 במרץ 2013 (IST)

שלום חנה כניראה זה מעבר ליכולתי נכנסתי לדף טיוטה והטיוטה יצאה משובשת (השורות התערבבו וגם נחלקו ל 3 טורים בלי הוראתי. אני אדריכלית בוגרת הטכניון שם לעולם לא למדתי כללי כתיבה אקדמית (רק שרטוט וחישובים) אולי אני אוותר ואשלח את החומר ישירות לסטודנטים. תודה לך על הנסיון לעזור MARIT - שיחה 13:54, 8 במרץ 2013 (IST)

הי מרית, אל תתייאשי. תניחי לנושא דף הטיוטה. הרעיון בכל ערך שיש משפט או פסקת פתיחה המגדירים את הנושא. בערך שכתבת מוט מתיחה (אדריכלות האיסלאם) את צריכה להתחיל בהגדרה מה זה מוט מתיחה. ורק אחר להסביר מה מייחד את מוט המתיחה הזה לעומת מוטות אחרים. אני לא מתמצאת בנושא. כך שאיני יכולה לערוך ולסייע. דרך אגב אני גרה בנשר. ואשמח לבוא להדריך על כתיבה בויקיפדיה בשיעורים שלך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:02, 8 במרץ 2013 (IST)

קריטריונים[עריכת קוד מקור]

האם ישנו קריטריון של מספר העריכות בשביל מפעיל מערכת? דודג' - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 14:42, 8 במרץ 2013 (IST)

ראה את הדף ויקיפדיה:מפעיל מערכת. לא מצוין שם במפורש מספר עריכות, אבל ראוי בכל מקרה שלפני הרשאת מפעיל מערכת, תינתן הרשאה של ויקיפדיה:מנטר כדי לקבל ניסיון, וכדי שהויקיפדים השונים יוכלו להעריך את טיב והיקף הפעילות של המועמד. למנטר נדרש מינימום 1500 עריכות במרחבים שאינם מרחבי שיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:47, 8 במרץ 2013 (IST)
אז הרשאות מנטר הן חובה לפני המפעיל? דודג' - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 11:08, 10 במרץ 2013 (IST)
לא, הם לא חובה, אבל זה מומלץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:02, 10 במרץ 2013 (IST)

תודה תודה[עריכת קוד מקור]

ראיתי את השנוי שהכנסת בערך על מוט המתיחה - זה בדיוק מה שהיה חסר. אני לא ידעתי איך להכניס את הקישורים המתבקשים. אני חושבת שאפשר להשאיר את זה בלי הסבר מקדים היות וכל הסעיף קצר מאד שוב תודה -היה לי מאד מעניין (גם אני חובבת ארכיאולוגיה וחברה ב"חברה לחקירת ארץ ישראל") MARIT - שיחה 22:19, 8 במרץ 2013 (IST)

שלום מריט, טיפלתי בערך כמיטב יכולתי, אבל הוא עדיין דורש עריכה. אין בויקיפדיה ערך בשם מוט מתיחה העוסק באדריכלות, כך שהנושא עצמו לא מוגדר ולא מובן. שימי גם לב למשפט הפתיחה - שימי לב לניסוח "בעיה של קשת הוא בכך שהיא מפעילה כוחות אופקיים ", מוט מתיחה הוא בעיה של קשת? ובכל מקרה לא צריך להיות הבעיה של הקשת? אני מבקשת שתשקיעי עוד מספר דקות ותנסחי את הערך. תסתכלי על הערך קשת (מבנה), תראי איך הוא מתחיל בהגדרה של מהי קשת, ואחר כך עובר להיסטוריה והסברים טכניים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:14, 9 במרץ 2013 (IST)

עוד שאלה בבקשה: כתוב על התמונה מאלהאמברה שהיא "חשודה" אבל אני צילמתי אותה ואני מוכנה לתת אותה לכל דיחפין. איך אני מוסיפה את האישור כדי שהתמונה לא תמחק?? תודה MARIT - שיחה 22:39, 8 במרץ 2013 (IST)

משום מה לא הכנסת את הרישיון בעת העלאת תמונה, עשית זאת בתמונה השנייה. אני אוסיף את הרישיון על סמך הצהרתך כאן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:14, 9 במרץ 2013 (IST)

שוב תודה לך על ההתיחסות ועל ההסבר אנסה לשנות את הניסוח לפי עצותיך. MARIT - שיחה 23:29, 9 במרץ 2013 (IST)

ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

חנה,

נא עזרתך בקישור אנדוגניות ל en:Endogeneity (economics) דוד א. - שיחה 08:21, 9 במרץ 2013 (IST)

טיפלתי בכך, איזה בוט מיותר בויקינתונים יצר דף חדש שם, הסרתי את הדף הזה וקישרתי לדף הקודם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:40, 9 במרץ 2013 (IST)
תודה. בכל זאת קיימת איזה שהו בעיה. תיבת "שפות זרות" בערך לא נפתחת, כאשר אני נכנס לערך אנגלי - לא רואים "עברית" ברשימה, אך כאשר נכנסים לערך גרמני - רואים גם "עברית". דוד א. - שיחה 10:08, 9 במרץ 2013 (IST)
תסתכל עכשיו ותגיד לי אם אתה רואה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:59, 9 במרץ 2013 (IST)
עכשיו זה בסדר. מה שינית? דוד א. - שיחה 11:45, 9 במרץ 2013 (IST)
לא מספיק להוסיף את הערך לויקינתונים, צריך גם להיכנס לערך בויקיפדיה, לפתוח למצב עריכה ולשמור, למרות שלא נעשה כל שינוי בערך עצמו. זה מה שעשיתי בערך בויקיפדיה העברית והאנגלית. באג מטופש ביותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:41, 9 במרץ 2013 (IST)

איפה נאמר שלמשתמש חסר זכות הצבעה (או בפרט אנונימי) אסור להשתתף בדיון בבירורים פה?? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תסתכל בלשונית דיון. לפני מספר שעות הייתה תגובה אחרת של אנונימי והיא נמחקה בטענה זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:27, 9 במרץ 2013 (IST)

צפי פגיעה. עין תחת עין. אני רק צריך לחשוב איפה הנקודה הרגישה ביותר. קריצה Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ח באדר ה'תשע"ג • 22:33, 9 במרץ 2013 (IST)

הפגיעות שלך תמיד ברוכות אצלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:36, 9 במרץ 2013 (IST)

עזרה במתן ציונים[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, מה שלומך? עכשיו כשהסתיים המזם של טכנולוגיות מידע במכללת ספיר אנחנו מעוניינים לסגור את המיזם ולתת ציונים לסטודנטים. אם יש לך רעיון/הצעות לשיפור הערכים או לאופן שבו הם נכתבו נשמח לשמוע את חוות הדעת של קהילת הויקיפדים טרם נסגור את הפרויקט. במידה והוא היה יעיל נשמח להריץ עוד פרויקטים כאלו בקורסים נוספים. בתודה מראש ושבוע טוב, --Sharonringel - שיחה 22:38, 9 במרץ 2013 (IST)

ישלח לך אישור OTRS היום אור פ - שיחה 09:19, 10 במרץ 2013 (IST)

בנתיים לא הגיע כל האישור, הכנסתי תבנית מעקב על התמונה, אני מבקשת שלא תסיר אותה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:42, 10 במרץ 2013 (IST)
חנה שלום, קיבלתי מייל בנוגע לכך. את שלחת להם מייל שהאישור נשלח על התמונה של הלוגו שלהם ולא כך הדבר. האישור הוא לקובץ "Alexander Beer do

> the Harlem Shake.png" בלבד. אנא תקני את הנושא. תודה

והנה המייל שקיבלתם, שימי לב להדגשה:

> לכבוד קרן ויקימדיה, > > בזאת אני מאשר שאני היוצר או בעל הזכויות המלאות ביצירה "Alexander Beer do the Harlem Shake.png" > אני מסכים לפרסם את היצירה בהתאם לתנאי רישיון cc-by-sa כפי שמופיע באתר > http://he.wikipedia.org/wiki/WP:CC-BY-SA > אני מאשר שאני מעניק לכל אחד או אחת את הזכות להשתמש ביצירה ולשנות אותה בהתאם > לצורכיהם כל עוד הדבר נעשה בהתאם לתנאים המפורטים ברישיון ולחוקים מתאימים > אחרים. > אני מודע לכך שזכויות היוצרים ביצירה שמורות לי ושומר על הזכות לקבל קרדיט > בהתאם לתנאי הרישיון. > אני מודע לכך שהרישיון הנ"ל נוגע רק לעניין זכויות היוצרים, ואני שומר על > האפשרות לנקוט באמצעים נגד כל מי שיעשה ביצירה שימוש שיש בו הוצאת לשון הרע, > הפרה של זכויות פרט, חוקי סימנים מסחריים וכיוצא באלה. > אני מאשר כי הסכמתי היא בלתי חוזרת וכי היצירה עשויה להישמר לצמיתות בכל מיזם > של קרן ויקימדיה. > תאריך 12/3/2013 > 17:53, 12 במרץ 2013 (IST)

אור, אני מצטערת, אבל איני יכול להכניס אישורים על סמך מה שכתבת כאן. האישור צריך להגיע למערכת OTRS בכתובת הידועה לך. בדקתי ונכון לעכשיו דבר לא הגיע. הדף שלי לא משמש אסמכתא לאישור. האישור צריך להיות מתויק במקום המתאים. אין טעם ואין צורך להכניס את האישורים האלה לדף שיחתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:58, 12 במרץ 2013 (IST)
כנראה שעדין לא הצלחתי להסביר את עצמי כמו שצריך נשלח לך כבר אישור, את כתבת במייל תגובה שהאישור שייך ללוגו של אלכסנדר ולא לסרטון
הנה המייל שכתבת: שחר אדוט, שלום רב.
תודה על האימייל ששלחת.
שלום שחר
הקובץ הוא הלוגו של החברה, הקובץ נמצא בערך ברישיון בשימוש הוגן
אין צורך בקרה זה ברישיון חופשי, גם מומלץ לא להפוך אותו לרישיון חופשי, כי פירושו
של דבר שכל אחד יוכל להשתמש בלוגו שלכם למטרותיו הוא ללא קבלת אישורכם
האם זה האינטרס של החברה?
חנה
המייל שרשמתי למעלה זה המייל המקורי ששלחו לךאור פ - שיחה 18:13, 12 במרץ 2013 (IST)
או קי, הוא לא צרף קישור, לעומת זאת צרף קובץ של הלוגו של החברה, חשבתי שהוא מתייחס לקובץ של הלוגו. בשביל מה שלח את הקובץ הזה? מצאתי את האישור. אני אכניסו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:24, 12 במרץ 2013 (IST)
הוא לא צירף לוגו, בחברות גדולות הלוגו של החברה מצורף אוטומטית בחתימה. כנראה שהתוכנת דואר שלך הפרידה את הלוגו מהמייל והוא הופיע לך כקובץ מצורף. הוא רשם במפורש את שם הקובץ. אבל עכשיו אני מבין מאיפה הבלבול. אור פ - שיחה 18:27, 12 במרץ 2013 (IST)

הוספת אישור[עריכת קוד מקור]

הי חנה, התמונה שוחזרה. אנא הוסיפי לה את האישור. תודה, אביעדוסשיחה כ"ט באדר ה'תשע"ג, 21:50, 10 במרץ 2013 (IST)

טופל. הגיבו בזריזות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:03, 10 במרץ 2013 (IST)
כל הכבוד. אביעדוסשיחה כ"ט באדר ה'תשע"ג, 22:09, 10 במרץ 2013 (IST)

מחקת לי דף של עמותה שאני עובד איתה בשל הפניית כתובת לא נכונה[עריכת קוד מקור]

העברנו שרתים ולכן היה לינק לאתר לא נכון אבל העמותה היא עמותה - איך משחזרים - האתר בעדכון? ערך iffcf

הערך נראה כמו המצאה שלך, ראה הערה בשיחה:Iffcf. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:48, 11 במרץ 2013 (IST)

נוהל העלאת תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. אני פונה אלייך בעקבות דברייך בדף זה, שנראה שאת מבינה בנושא. לאחרונה יצרתי מספר ערכים על ספריו של טום קלנסי, ורציתי לשאול האם אני יכול להעלות תמונות של העטיפה מאתר זה.

תודה, ‏Lionster‏ • שיחה 20:26, 11 במרץ 2013 (IST)

להערכתי כן, כי אין להם זכויות יוצרים על היצירה. תעלה ברישיון בשימוש הוגן, ותן לקובץ שם כמו שמו של הספר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:57, 11 במרץ 2013 (IST)
אעשה זאת, תודה. ‏Lionster‏ • שיחה 23:04, 11 במרץ 2013 (IST)
ניסיתי להעלות את התמונה קובץ:Debt Of Honor1994.JPG לערך חוב של כבוד, אבל מסיבה כלשהי זה לא מעלה אותה. ‏Lionster‏ • שיחה 23:32, 11 במרץ 2013 (IST)
טיפלתי, לא הכנסת את השם המדויק של הקובץ. יש להעתיק את השם מהקובץ עצמו. בנוסף עשיתי גם קישור לויקינתונים. למידע איך עושים זאת ראה עזרה:ויקינתונים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:37, 11 במרץ 2013 (IST)
עכשיו הצלחתי, תודה על העזרה. ‏Lionster‏ • שיחה 23:47, 11 במרץ 2013 (IST)

בית ג'יברין[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על עזרתך בעריכת הערך - אני מסכים שיש מקום לערך עצמאי, בעיקר אם נצליח להוסיף מידע נוסף על הכפר ונמקד את הערך בו. אני לא לגמרי יודע איך להוסיף תבנית (כפי שהנחית אותי לעשות בדף השיחה של הערך). האם יש מקום שבו אוכל למצוא הוראות שיהיו ברורות גם למשתמש מאותגר-טכנולוגית? יוצמח - שיחה 23:41, 11 במרץ 2013 (IST)

יש לך הסבר בדף תבנית:סקר הכפרים. תעתיק את הדוגמה ותשנה את הפרמטרים של של נפה ומס' עמוד. אתה יכול לראות אותם בספר בקישור שהכנסת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:46, 11 במרץ 2013 (IST)
הכנסתי את התבנית. ראה איך עשיתי זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:52, 11 במרץ 2013 (IST)
תודה! יוצמח - שיחה 00:05, 12 במרץ 2013 (IST)