שיחת משתמשת:Leasabo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Leasabo, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 12:14, 22 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן ברוך הבא לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:


לאחר הכניסה, יש ללחוץ על הלשונית "יצירה" למעבר לעורך החזותי. כותבים טקסט ושומרים בכפתור המלבני הכחול "פרסום הדף", משמאל למעלה.

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.

אם ברצונכם להשתמש ב"מודול התרגום" יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הקישור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 05:40, 23 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

משתמשת:Hanay Leasabo - שיחה 13:41, 29 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

שלום נופר, להלן קישור נוסף לטיוטה שלך -> משתמשת:Leasabo/קנקן עזה. אנחנו נתכתב בקשר לטיוטה שלך כאן. לצורך מענה יש ללחוץ על הקישור [עריכת קו מקור] משמאל לכותרת, לכתוב תגובה מתחת לתגובה שלי, לא לשכוח לתייג אותי, ראי תבנית:תיוג ולחתום. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:54, 30 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

שלום נופר, הכנסתי מספר תיקונים בטיוטה, הורדתי את הכותרת המיותר בראש הדף, כי צריך שיהיה פתיח לטיוטה, גם סדרתי כותרת פרק להערות השוליים.
לגבי קבצים כמו מפת תפוצה ולוח קראמי, אסור לך לסרוק מתוך ספרים, זאת הפרת זכויות יוצרים. אבל את יכולה ליצור בעצמך מפת תפוצה על בסיס מפת התפוצה שנמצאת במאמר, כי אין זכויות יוצרים על ידע. אינך יכולה להעלות לוח קרמי, מי שהכין את הלוחות יש לו זכויות יוצרים. אפשר לפנות לבעל זכויות היוצרים ולקבל את אישורו. אם תחליטי לעשות זאת, אצטרך להדריך אותך לגבי התהליך ונוסח האישור הנדרש.
הטוב ביותר הם צילומים של הקנקנים האלה. השאלה היא באיזה מוזיאונים בארץ יש קנקנים כאלה בתצוגה או באוסף. אם את יודעת היכן יש, והם לא בחיפה ששם קל לך ללכת ולצלם, כתבי לי ואנסה לסייע לך בהשגת צילומים מתאימים.
נמשיך את הדיונים שלנו כאן. אל תשכחי לתייג אותי כשאת כותבת לי. ראי תבנית:תיוג. כדי לענות לי כאן, תלחצי על הקישור [עריכת קוד מקור] משמאל לכותרת הפסקה. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 07:49, 18 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

בוקר טוב חנה משתמש:Hanay

תודה רבה לך על העזרה. אני חושבת שגם כתבתי את ההפניות עצמן לא נכון. נגיד שיש לי מאמר מתןך ספר, לאיזה קטוגריה הוא נכנס? וערכים מתוך האינציקלופדיה של החפירות? תראי את ערך אשקלון ואוסתרקינה. ולגבי הרווחים? כמו בטקסט של השימוש המשני והפסקת השימוש.

לגבי תמונות- צלימתי תמונה של קנקנן מהאוסף שלנו באוניברסיטה. איך מעלים? וגם יש תמונה של הפסיפס מכיסופים מהערך שלך שאני אשמח להשתמש בו.

לגבי לוח קראמי ותפוצה, אולי אפנה ליותם טפר בבקשה לקחת מהמאמר שלו ושל גדות. גם גיא מנסה לעזור.

מקווה שהודעה תשלח בהצלחה:) המון תודה, נופרLeasabo - שיחה 08:29, 18 בינואר 2018 (IST)[תגובה]


שלום נופר להלן התייחסותי לשאלותיך:

  1. נגיד שיש לי מאמר מתןך ספר, לאיזה קטוגריה הוא נכנס - השאלה לא ברורה. בעורך החזותי את צריכה לבחור את האפשרות המתאימה של הערת השולים המתאימה. אם זה מאמר, את לוחצת על אפשרות "מאמר" בחלון שנפתח לך, ואז עולות לך חלוניות מתאימות. אם עדיין לא ברור לך, תיכנסי ללומדה ותראי דוגמאות. ראי קישור כאן
  2. ספר כה חשוב כמוהאנציקלופדיה החדשה לחפירות ארכיאולוגיות בארץ ישראל הוא בוודאי מקור חשוב. תשתמשי באפשרות מאמר, ואת שם הערך תכניסי כשם המאמר.
  3. את השאלות שלך: ולגבי הרווחים? כמו בטקסט של השימוש המשני והפסקת השימוש. - לא הבנתי
  4. את התמונה שצלמת תעלי. כי זכויות היוצרים הם שלך. את יכולה להעלות דרך הקישור הבא -> כאן#
  5. לגבי התמונות של כנסייה ביזנטית ליד כיסופים, את כמובן יכולה להשתמש בהן. יש לך בקטגוריה בוויקישיתוף עוד תמונות ראי C:Category:Kissufim Archaeological site תלחצי במצב עריכה על הוספה, תבחרי מדיה ובחלונית החיפוש תעתיקי את שם הקובץ שבחרת. תרגלנו זאת בהדרכה.
  6. לגבי לוח קראמי ותפוצה, אולי אפנה ליותם טפר בבקשה לקחת מהמאמר שלו ושל גדות. - זה מבורך, אבל במקרה זה האישור צריך להגיע על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. אם תקבלי את האישור העקרוני שלו, תעבירי אותו אלי ואני אסביר לו איך האישור צריך להגיע.

בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 10:02, 18 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

בוקר טוב נופר, ראי הערותיי לטיוטה בדף שיחת משתמשת:Leasabo/קנקן עזה. אנא טפלי בהתאם להערותיי. נמשיך שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 06:38, 30 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

שלום נופר, מזל טוב את יכולה להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. להסבר טכני, ראי עזרה:איך לשנות שם של דף, שימי לב לשנות בחלונית שתיפתח מימין ל"מרחב הערכים", ובחלונית משמאל, רק שם הערך "קנקן עזה". תעבירי גם את דף השיחה, מופיע לך בברירת המחדל. ראי גם מה כתבתי לך בדף השיחה של הטיוטה. אני מקווה שנהנית לכתוב את הערך, אני נהניתי לקרוא וללוות אותך, אשמח לראות אותך כותבת ערכים נוספים על קרמיקה מהעת העתיקה, הם חסרים מאד בוויקיפדיה העברית. פרח בשבילך בשבילך חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 17:45, 2 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
שלום נופר, יש סיבה מדוע אינך מעבירה את הטיוטה למרחב הערכים? אם אינך מבינה איך עושים זאת, אני יכולה לעשות זאת עבורך. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 05:47, 5 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]