שיחת משתמשת:Ravit/ארכיון 14

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


המשך חונכות[עריכת קוד מקור]

היי אדם, סליחה על העיכוב, שבוע עמוס... מזל טוב, העברתי את הורם סולטאן למרחב הערכים :) הוספתי שם מקור לטענה לגבי המכשפה - זה לא מספיק שזה רשום בערך על הסולטאן המפואר אם אין שם מקור. מסתבר שזו לא הייתה בעיה למצוא מקור: פשוט רושמים בגוגל "הורם סולטאן" ו"מכשפה" באנגלית (hurrem sultan witch), ובודקים את המקורות הראשונים שמופיעים, ובוחרים את האמין ביותר שכותב בפירוש את הטענה הזו.
לגבי האלבום העתידי - כל הכבוד, אעבור עליו בהמשך. רק אגיד כבר עכשיו שלא נהוג בוויקיפדיה לשים במרחב הערכים ערך על אלבום שעוד לא יצא, אז פשוט נחכה חודש וחצי שהוא ייצא, ואז נעביר למרחב הערכים. 18:52, 4 ביולי 2014 (IDT)

עברתי קצת על תחילת הערך הנ"ל, הוא לא רע, ונראה שהשקעת בכתיבה מדויקת שלו, בציון מקורות ועוד. תעבור על השוואת הגרסאות הזו. כמה דברים שעדיין חסרים לדעתי: אין מספיק שימוש בכלל "בראשית ברא"; לא להשתמש ב"שחרור" בהקשר של הוצאה לאור של אלבומים/סינגלים; יש לפעמים פרטים שוליים יחסית (למשל הסרתי את "סיימה כבר שני שירים") - צריך לחשוב טוב מה העיקר ומה הטפל, מה יהיה רלוונטי בעוד שנה או עשר שנים אחרי שהאלבום יהיה כבר היסטוריה ומה לא. אשמח אם תוכל לתקן. וגם לציין כאן איזו עוד מהטיוטות שלך הספקת לעבור היטב ולתקן לפי כל מה שדיברנו כאן בשבועות האחרונים, כדי שאוכל לעבור על זה. תודה וסופשבוע נפלא, Ravit - שיחה 23:16, 4 ביולי 2014 (IDT)
אין בעיות. אני אעבור ואתקן את הערך על האלבום העתידי. לגבי הטיוטות הנוספת - עבדתי על כמה מהן בצורה יסודית:
אשמח מאוד אם תוכלי לעבור על הטיוטות בהקדם האפשרי על מנת להעביר אותם למרחב הערכים. לילה טוב! Hollywood9oz - שיחה 01:59, 5 ביולי 2014 (IDT)
עברתי על מריים אוזרלי. הכתיבה של הערך נראית טובה יותר מכתיבתך בעבר, יפה מאוד. יחד עם זאת, יש לא מעט דברים שעל חלקם כבר דיברתי איתך בעבר ולא תיקנת בערך הזה, ראה גם בהשוואת הגרסאות הזו (אגב, אם לימוד מתוך השוואת גרסאות זה משהו שאתה לא כל כך מסתדר איתו, אז אנא תגיד לי ונמצא דרך אחרת; אני יוצאת מנקודת הנחה שאתה מעיין היטב בהשוואות הגרסאות שאני מראה לך פה, ושאתה לומד מהטעויות והתיקונים שבהן ומיישם בהמשך, ואם אתה לא אז רק תגיד).
הדברים המרכזיים שראיתי בערך הזה ואתה צריך לשים עליהם דגש בערכים הבאים שלך, הם: קישורים פנימיים מיד בתחילת הפתיח (טורקית, תאריך הלידה, תשומת לב לקישורים פנימיים לא נכונים במשמעותם כגון משחק לעומת משחק (אמנות הבמה)) ; להפחית שימוש ב"היא", אפשר ישר להשתמש בפועל אם היא כבר הוזכרה לפני משפט או שניים; לא להכניס פרטים שוליים ולא עדכניים ("רוצה ללדת את התינוק" - במשפט הבא כתוב שהיא בכל מקרה ילדה אותו, שם התינוקת וכו'); בן הזוג שלה -> בן זוגה; חשוב לציין את שם הפרס בו זכתה ("פרפר הזהב" לפי ויקי האנגלית) ולא רק את הקטגוריה "השחקנית הטובה ביותר".
אמתין שתעבור היטב על הטיוטות האחרות ותתקן בהתאם להערות האלו והקודמות, ואחר כך תעדכן אותי ואעבור על מה שתסיים. תודה ובהצלחה, Ravit - שיחה 10:26, 5 ביולי 2014 (IDT)
אוקיי. למה צריך לשים קישורים פנימיים לתאריך/שנה? אף פעם לא הבנתי את זה. ולמה לא לציין את שם התינוקת? בכל אופן, תודה על ההערות ולגבי ההשוואות גרסאות - אני מסתדר עם זה מצוין. אעבור על שאר הטיוטות עכשיו :) Hollywood9oz - שיחה 13:25, 5 ביולי 2014 (IDT)
ושאלה: בערך מריים אוזרלי התבנית היא תבנית "שחקן" והיא בצבע צהוב ואף בויקי האנגלית התבנית שבערך היא בצבע לבן בגלל שהיא לא רק שחקנית אלא גם דוגמנית. איך קוראים לתבנית כזו בויקי העברית והאם היא קיימת בכלל? Hollywood9oz - שיחה 19:49, 5 ביולי 2014 (IDT)
קישורים פנימיים לתאריך לידה - כך נהוג כאן מימים ימימה, ולדעתי זה גם מעניין כשלוחצים על התאריך או השנה ומוצאים מי עוד נולד / מת בתאריך הזה. שם התינוקת הוא פרט שולי ואף פוגע בפרטיות התינוקת, רק אם היא תגדל ונגיד תהיה שחקנית מפורסמת ויהיה לה ערך משלה אז יש טעם בציון שמה. לגבי תבנית:שחקנים - בנו אותה בוויקי העברית בלי קשר לתבנית בוויקי האנגלית. לא קיימת למיטב ידיעתי תבנית לדוגמן, והאמת שגם אין טעם להעמיס בתבניות בתוך ערכים, מספיק אחת שהיא המרכזית, מה גם שהעיסוק בדוגמנות הוא פחות חשוב אצל אוזרלי. Ravit - שיחה 00:04, 7 ביולי 2014 (IDT)
רוית, אני רק מזכיר לך שאדם לא בדוק עריכות אוטומטית. אם וכאשר ניתן יהיה תוכלי לבקש בדף הבקשות ממפעילים (ובעצם למה את מפעילה?), בברכה, Nurick - שיחה 00:21, 7 ביולי 2014 (IDT)
התכוונת למה אני לא מפעילה :) - ממגוון סיבות אישיות ומקצועיות. לגבי "בדוק אוטומטית" - ברור שאני יודעת, למה, האם הייתה איזו בעיה לאחרונה? לדעתי יש עוד קצת זמן עד להמלצה על הרשאה זו, אבל זה לא רחוק. Ravit - שיחה 16:00, 7 ביולי 2014 (IDT)
רוית, על מה מדובר? ולגבי הטיוטות - עברתי על כולן בצורה יסודית והן מוכנות לבדיקת שלך. Hollywood9oz - שיחה 19:36, 8 ביולי 2014 (IDT)
תוכל לקרוא בדף ויקיפדיה:בדוק עריכות אוטומטית על מה מדובר. לגבי הטיוטות - לצערי לפי רשימת תרומותיך לא ממש עברת וערכת את כולן מאז שכתבתי לך את ההערות הנ"ל, עברת רק על משתמש:Hollywood9oz/הסולטאן ואכן תיקנת כמה דברים שדיברנו עליהם, אך התרגמת עדיין בולטת. למשל "אופרת סבון פריים טיים" זה לא צירוף תקין בעברית, עדיף להוריד את עניין הפריים טיים או להזכיר אותו כשמציינים באיזה ערוץ זה שודר. "תוליד את ילדיו" - הם כבר נולדו, לא? יש לתקן את כל מה שבזמן עתיד. "עשו מחאה" --> הפגינו. "סדרה מספר אחת במקדוניה" --> הסדרה המצליחה/הפופולרית ביותר במקדוניה. "הרבה אנשים" --> אנשים רבים. "מאוד פופולרית" --> מספיק לכתוב "זכתה לפופולריות/הצלחה", בלי מאוד. יש עוד, אנא קרא ברצף את הערך ותקן לעברית תקנית את מה שנשמע כמו תרגמת או לא זורם מספיק טוב בניסוח, ובהמשך אנא עבור היטב גם על הטיוטות האחרות. תודה, Ravit - שיחה 22:58, 9 ביולי 2014 (IDT)
אני מעדיף קודם לעבוד על הטיוטות שאין להן עדיין ערך עצמאי. שאר הטיוטות הן ערכים שכבר יש אותם בויקיפדיה שאני יצרתי ככה שזה יכול לחכות. עברתי פעם נוספת על הטיוטה של הסולטאן ועל הטיוטה משתמש:Hollywood9oz/Work. בנוסף, יצרתי טיוטה נוספת - משתמש:Hollywood9oz/סלמה ארגץ'. בזמנן הפנוי חיוך Hollywood9oz - שיחה 16:05, 10 ביולי 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: קרח - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קרח - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 00:18, 6 ביולי 2014 (IDT)

ערך שכתבתי אינו עומד בסטנדרטים[עריכת קוד מקור]

שלום רוית,

כתבתי ערך על יעקב אל-בז, אך הוא לא התקבל. הסיבות לכך יכולות להיות רבות וברצוני לקבל הכוונה כיצד לערוך אותו על מנת שיעלה לאתר.

אשמח לקבל הכוונה

)

תודה רבה, רחל ElStudio - שיחה 14:15, 7 ביולי 2014 (IDT)

שלום רחל, וברוכה הבאה לוויקיפדיה. מחקתי את הטקסט שהעתקת לכאן, כי הוא כבר מופיע בדף הטיוטה הזה: משתמש:ElStudio/‏יעקב אל-בז, נוכל לעבוד עליו ישירות שם. יש כמה דברים שחשוב שתבדקי. ראשית, נראה שמדובר בצלם ותיק וחשוב, אך לא בטוח שהוא בעל חשיבות אנציקלופדית מספקת כדי לעבור מדף הטיוטה למרחב הערכים הראשי. גם אם הוא יעבור לשם, עשוי להתפתח דיון או ויכוח בדף השיחה שלו לגבי חשיבותו האנציקלופדית, דבר שעלול להיות לא נעים עבורך ועבורו, ובסופו של דבר ייתכן כי הערך יימחק. זה לא ודאי, אבל מניסיוני בהחלט ייתכן. את מוזמנת לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית, ולשקול אם מתאים לך להמשיך בכל זאת ולהעבירו למרחב הערכים הראשי.
אם בכל זאת תחליטי להמשיך, מה שצריך זה להתאים את הערך לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. למשל, צריך להשתמש בקישורים פנימיים "כחולים" של מילים חשובות לאורך הטקסט שיש להן ערך בוויקיפדיה (תוכלי לקבל הסבר בדף עזרה:קישור פנימי, אם תסתבכי אשמח לעזור). בנוסף, הכתיבה צריכה להיות ניטרלית ואובייקטיבית, עובדות יבשות בלבד, ללא סופרלטיבים או כתיבה אישית (למשל לא מתאים לכתוב באנציקלופדיה תחושות אישיות כמו "להפתעתו" או תיאור סיפורִי כמו איך הגיע חסר-כל לאמריקה או איך חי במעברה). אשמח אם תוכלי לעבור על הערך ולתקן אותו מהבחינות הללו. עדכני אותי כאן כשתסיימי, ואתקן תיקונים אחרונים בעצמי. אשמח לסייע בכל שאלה. תודה ובהצלחה, Ravit - שיחה 16:10, 7 ביולי 2014 (IDT)

שוב שלום רוית,

אני מודה לך מאוד על ההכוונה ותשומת הלב המקצועית. שכתבתי את הדף ואשמח לשמוע פידבק והאם אני יכולה להתקדם.

תודה רבה, רחל ElStudio - שיחה 15:42, 23 ביולי 2014 (IDT)

רחל, תודה על התיקונים שביצעת. ערכתי ותיקנתי עוד קצת, והעברתי את הערך למרחב הערכים הראשי, תחת השם יעקב אל-בז. האם יש בבעלותך תמונה של אל-בז שתהיי מוכנה לתרום ולהעלות תחת רישיון לשימוש חופשי כגון CC BY-SA 3.0? אם כן, אנא פעלי לפי ההוראות כאן. אשמח לסייע אם תסתבכי. המון תודה, Ravit - שיחה 09:25, 25 ביולי 2014 (IDT)

הי רוית, ביקשתי מיעקב אל-בז שתי תמונות ששייכות לו והעלתי אותן, אך אינני מבינה כיצד לצרף אותן משום שנרשם לי כי הטיוטה אינה קיימת יותר ואני פשוט לא מבינה כיצד לשוב ולערוך את הדף. אולי משום שנוצרה כפילות בטעות וכעת שתי הטיטות כבר לא קיימות? אלו התמונות: thumb|יעקב אל-בז https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Elbaz-PF71.jpg

thumb|יעקב אל-בז https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Elbaz-PF446-G.jpg

מודה לך מאוד, שוב

רחל

הטיוטות נמחקו מכיוון שהערך כבר נמצא במרחב הערכים הראשי, ושם צריך להציב את התמונות, וכך עשיתי - לחצי על הקישור יעקב אל-בז ותראי. תודה רבה לך על התמונות! תוכלי להמשיך ולערוך ישירות בדף יעקב אל-בז אם יהיו לך שינויים או תוספות. בנוסף, נשמח להמשך כתיבה שלך בוויקיפדיה במגוון נושאים אחרים, לפי מה שמעניין אותך ומה שבא לך. אשמח לסייע בכל שאלה. בברכה, Ravit - שיחה 21:44, 28 ביולי 2014 (IDT)
אני מודה לך עד מאוד על כל העזרה וההנחיה ואשמח לכתוב ערכים נוספים בתחומי התרבות והאמנות.
האם אני יכולה לתרגם את הערך של יעקב אל-בז ולהעלות אותו גם באנגלית? ElStudio (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ElStudio - שיחה 17:54, 18 באוגוסט 2014 (IDT)

אין בעד מה :) סתם כדוגמה, תוכלי לקבל רעיונות לערכים שאפשר לכתוב מתוך הדף פורטל:אמנות/ערכים מבוקשים למשל, או דפים דומים, או מה שתרצי.
את יכולה לכתוב את הערך על אל-בז בוויקיפדיה האנגלית אם את רוצה, אך זו ויקיפדיה נפרדת, איני פעילה שם מספיק ולכן לא אוכל לסייע הרבה לצערי. אם יהיו תקלות אני מניחה שתמצאי שם משתמשים ותיקים אחרים שיוכלו לעזור. הכללים הבסיסיים ששימשו לכתיבת הערך כאן רלוונטיים כמובן גם לשם. בהצלחה! Ravit - שיחה 21:20, 18 באוגוסט 2014 (IDT)

שאלה קטנה :)[עריכת קוד מקור]

בס"ד שלום רוית, אני חדשה כאן בויקיפדיה. ערכתי ערך חדש על סדרה והוספתי תמונה של לוגו הסדרה. התמונה היא צילום מסך מיוטיוב. הורידו לי אותה בגלל זכויות יוצרים. עכשיו אני תוהה - זהו צילום שאני יצרתי מתוך יוטיוב, והרי יוצרי הסדרה (רשות השידור) העלו זאת ליוטיוב בעצמם.. תקני אותי במה אני טועה, ואיך אפשר למצוא ולדעת בכלל איזה תמונות חופשיות. תודה :) רתם רתם שביט - שיחה 21:12, 9 ביולי 2014 (IDT)

שלום לך, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. בוויקיפדיה מקפידים על זכויות יוצרים, ובד"כ הזכויות על צילום מסך של סדרה שייכות לערוץ שצילם אותו; אם הם מעלים את הצילום ליוטיוב זה לא אומר שהם מוותרים על הזכויות. מה שאנחנו בוויקיפדיה עושים בד"כ במצבים כאלו הוא שמאפשרים להעלות את הצילום תחת רישיון בשם "שימוש הוגן" - מותר להעלות רק תמונה אחת כזאת בכל ערך, ורק בערך הרלוונטי. מכיוון שזהו אינו רישיון חופשי, לא ניתן להעלות תמונה זו לוויקישיתוף, שהוא מאגר תמונות חופשיות בלבד, אך אפשר להעלותה לשרת המקומי של ויקיפדיה העברית, בקישור "העלאת קובץ לשרת" בצד ימין. בחרי שם למטה באפשרות השנייה (שימוש הוגן), ובדף הבא העלי את הקובץ והוסיפי ב"תיאור" את התבנית הזו: {{צילום מסך|[[מי נתן לך רישיון?]]}} . אם תסתבכי, אנא כתבי לי ואשמח לעזור. בהצלחה, Ravit - שיחה 23:13, 9 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה רבה! בינתיים לא הורידו לי ;) רתם שביט - שיחה 23:46, 10 ביולי 2014 (IDT)

כתיבה עצמאית[עריכת קוד מקור]

רוית, כבר זמן מה שאת החונכת שלי ואני עובד על טיוטות. מתי אוכל לערוך וליצור ערכים בויקיפדיה בצורה עצמאית? Hollywood9oz - שיחה 15:47, 11 ביולי 2014 (IDT)

חונכות בוויקיפדיה נמשכת לרוב לפחות מספר חודשים. לדעתי התקדמת מאוד בחמשת השבועות שבהם אני משמשת כחונכת, וכל הכבוד על כך. אך עדיין יש לא מעט תיקונים בכל טיוטה שלך שיוצא לי לבדוק, חלקם תיקונים שכבר דיברנו עליהם בעבר.
אפילו בערך הקצר משתמש:Hollywood9oz/סלמה ארגץ' מצאתי מספר שגיאות של "תרגֶמֶת" (תפקיד עיקרי -> תפקיד ראשי), הכנסת פרטים שוליים (זה לא חשוב שהיא מדברת איטלקית מוגבלת, רק שפות באופן שוטף), ניסוח ("נולדה בגרמניה, ארגץ' גדלה בגרמניה ואנגליה" -> נולדה וגדלה בגרמניה ובהמשך באנגליה), קישור שבור בהערת השוליים הראשונה (יש שם פסיק מיותר), ואף שגיאת תוכן (כדי להיחשב פסיכולוגית צריך ללמוד תואר ראשון+שני בפסיכולוגיה ולעבור התמחות של מספר שנים, ואילו לפי המידע בקישור החיצוני היא בקושי למדה תואר ראשון... אותו דבר צריך לבדוק לגבי המקצועות האחרים שלה. אז מה אם ככה כתוב בוויקי האנגלית, צריך להפעיל שיקול דעת).
אז לדעתי עדיין נדרשת עבודה לשיפור כתיבתך הוויקיפדית. אם ימשיך קצב ההתקדמות הנאה שלך מהשבועות האחרונים - אני מעריכה שתוך חודש-חודשיים תוכל לערוך במרחב הערכים של ויקיפדיה, עדיין תחת חניכה, ובתוך חודשים ספורים לאחר מכן - לצאת מהחניכה ולפעול עצמאית. יכול להיות שאם הייתי יותר זמינה בוויקיפדיה ופחות עמוסה, הייתי בודקת לך את הטיוטות בקצב מהיר יותר וזה היה מקצר את זמן החניכה, אבל לצערי אלו הן המגבלות שלי (בכל זאת יש לי גם פעילות רבה מחוץ לוויקיפדיה), ואם אתה מעדיף אחרת, אתה בהחלט מוזמן לפנות לחונכים אחרים, זה לגמרי בסדר :) בברכה, Ravit - שיחה 22:39, 11 ביולי 2014 (IDT)
תודה על העזרה הרבה שהענקת לי! עם כמה שאת אחלה חונכת ועזרת לי מאוד, אני מעדיף חונך/חונכת עם יותר זמן פנוי, בגלל שכרגע אני נמצא כל הזמן בבית וגולש בויקיפדיה, בנוסף עם המצב בדרום (אני מבאר שבע), יש לי עוד סיבה להישאר בבית. אחרי כל החסימות וההערות שקיבלתי כאן, אני מאוד רוצה להתקדם הכי מהר שאפשר ולהיות עצמאי באתר. בנוסף אני רוצה להודות לך על שהעלת את רמת העברית שלי לשמיים. את לא מודעת לכך, אבל אני נמצא בארץ רק 6 שנים ולמרות שחשבתי שהעברית שלי טובה, עכשיו אחרי החונכות שלך העברית שלי ברמה הרבה יותר גבוהה :) תודה על הכל וכל טוב!! Hollywood9oz - שיחה 01:51, 12 ביולי 2014 (IDT)
תודה לך על המילים החמות. לא ידעתי שאתה 6 שנים בארץ, ואני מופתעת ושמחה שיכולתי לתרום ולו במעט לשיפור רמת העברית שלך :)
לגבי החונכות, אנא בחר לך בהקדם חונכ/ת מתוך ויקיפדיה:חממה/חונכים ופנה אליו/ה, ולאחר הסכמתו/ה הוא צריך לשנות את הרישום כאן למטה, וצאו לדרך :) אם תתקשה במציאת חונך מתאים או הסתדרות עימו, אתה תמיד מוזמן לחזור לכאן, אשמח להמשיך לסייע. בהצלחה! Ravit - שיחה 08:49, 12 ביולי 2014 (IDT)

טוב, את יודעת שאני חדש בתפקיד, ואת כבר הרבה שנים נמצאת בעניינים. אשמח למדריך קצר אבל יעיל על כל מה שהתפקיד הזה דורש ממני לעשות. תודה קריצהאלעד • (שיחה) • 16:45, 12 ביולי 2014 (IDT)

שיהיה בשעה טובה ובהצלחה :) מהלך העניינים עד כה היה בערך ככה (קצת ארוך אבל באמת לא מסובך; אנא הרגש חופשי לשנות דברים ולהיות יצירתי אם נראה לך שזה ירענן את המיזם):
בתחילת-אמצע כל חודש הייתי "דגה" לי משתמשים חדשים שמושכים את תשומת ליבי מדף השינויים האחרונים או מיומן התפקידים (למשל כאלו שהפכו לאחרונה לבדוקים אוטומטית והם פחות משנה בוויקי). הייתי בודקת ברפרוף את דפי התרומות משלהם - האם התרומה הראשונה הייתה לפני פחות משנה, האם התרומה האחרונה הייתה ממש לא מזמן (אחרת זה אומר אולי שהם פרשו), האם אין להם עריכות בעייתיות במיוחד או התנסחויות לא מקובלות ואף חסימות בתקופה האחרונה (אם מישהו מעד בהתחלה ובהמשך שיפר את דרכיו אז זה בסדר מבחינתי), האם אין משהו בעייתי בדף התרומות או השיחה שלהם (למשל משהו שמעיד על כך שהם למעשה בובת קש של משתמש ותיק), וכו'. אם הם מתאימים, הייתי שמה הודעה בערך כמו זו, ממתינה לתגובה ולעתים מתזכרת פעם אחת בנימוס. לאחר כתיבתם בדף הטיוטה, הייתי בודקת את מה שכתבו ומתקנת מבחינת הגהה או מתריעה על תוכן לא מתאים (כמעט לא קרה לי), מודה בהתלהבות לכותבים ומפרגנת על כתיבתם בדף ופועלם בוויקי, ומסבירה שהדף יועלה בתחילת החודש הקרוב. לאחר העלאתו הייתי מודיעה, מודה שוב, ומציינת שאם יהיו הערות הן יהיו בדף השיחה שם. אם יש שני חדשים שנענו להצעה וכתבו - אחלה, הייתי מעלה את שניהם. שלושה זה כנראה טיפה עמוס מדי (אלא אם כן שלושתם כתבו ממש קצר), ולכן הייתי מודיעה לשלישי שהדף שלו יועלה בחודש שלאחר מכן.
הילולים - תהליך דומה, רק ניסוח ההודעה הוא כמו כאן. השיקולים בבחירה שלי של משתמשים ותיקים עד כה היו: בן/בת לסירוגין, מי שביקש, וגם מתן אפשרות להבעה למגוון קולות בשיח הוויקיפדי. אתה מוזמן כמובן לבחור לפי שיקולים אחרים.
מבחינה טכנית, כדי להעלות את התוכן לדף ויקיפדיה:ביכורים בתחילת כל חודש, הייתי מעבירה את דפי הטיוטה ממרחב המשתמש שלהם למרחב ויקיפדיה:ביכורים/שם המשתמש. בדף המיזם הייתי מבצעת את הפעולות האלו. בדף של כל כותב הייתי מבצעת את הפעולות האלו - תוספת של שתי שורות בתחילת הדף וקטגוריה בסופו. הקטגוריה ממוספרת לפי שנה וחודש, למשל מי שמתארח ביולי 2014 מקבל את המיספור 1407. בהילולים הפעולה כמעט דומה.
דבר כמעט אחרון - הייתי כותבת הודעה בלוח המודעות ובמזנון, בערך בסגנון כזה. אתה בהחלט מוזמן להיות יצירתי יותר ממני בעניין זה :)
ודבר אחרון - הייתי כותבת בעצמי בדפי השיחה של הביכורים של כל אחד מהכותבים. פירגון אמיתי, וגם דוגמה אישית :)
נראה לי שזהו. מקווה שלא ייגעתי אותך :) מוזמן לשאול או להעיר על כל דבר קטנטן שאתה לא מבין. שוב תודה, Ravit - שיחה 17:29, 12 ביולי 2014 (IDT)
וואו! אין לי מילה אחרת לתאר אותך חוץ ממלכה! פשוט תודה ענקית על פועלך. לא ידעתי שיש כל כך הרבה מאחורי כל המיזם הזה (אולי זה נראה לי הרבה, אבל אם זה מדריך קצר, אז מהו מדריך ארוך ). אני אשתדל לבצע את מה שאת עשית, בכל זאת אני נכנס לנעליים גדולות כאן. שוב תודה, • אלעד • (שיחה) • 17:40, 12 ביולי 2014 (IDT)
שכחתי להוסיף >> לאיזה משתמשים פנית והם הסכימו וכתבו לקראת החודש הבא? • אלעד • (שיחה) • 17:41, 12 ביולי 2014 (IDT)
הממ, בדיעבד חוששני שפספסתי את המילה "קצר" בבקשה המקורית שלך סליחה... זהו המדריך הארוך, לא נראה לי שיש הרבה מעבר לזה :) וכאמור, זה באמת לא מאוד מסובך או הרבה מדי עבודה, זה רק נראה ככה. תנסה ותראה. בדרך אפשר ליהנות מהצצה לתרומות של חדשים מגוונים, ומלתת פירגון זה לזה, כך שזה הופך את העניין לפחות סיזיפי ומעיק ויותר כיפי :) בכל אופן, תודה על המחמאה!
לגבי משתמשים שפניתי אליהם - זו בדיוק הבעיה, היו כמה שהביעו את הסכמתם אבל עדיין לא כתבו, וזה לא באופי שלי להציק... מבין הוותיקים - פניתי רק כאן. חדשים - 1, 2, 3, 4, 5, 6. פניתי ולא ענו כלל: 1, 2, 3. אגב, אם אתה מתקשה למצוא חדשים מתאימים, תוכל לכתוב בשיחת ויקיפדיה:ביכורים כדי לקבל רעיונות מהעוקבים אחר דף זה. Ravit - שיחה 18:07, 12 ביולי 2014 (IDT)
סבבה אעבור על הכל ואקדם דברים. תודה על הכל, • אלעד • (שיחה) • 18:59, 12 ביולי 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: לאומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא לאומי. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 00:18, 13 ביולי 2014 (IDT)

נוהל חדש בטיפול בפניות שמתקבלות בדף החממה הראשי ב"בקשות"[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ברצוני לבקש שמהיום ואילך, כל בקשה חדשה שמתקבלת תועבר ותטופל בדף השיחה של המשתמש ששאל אותה. על פי רוב מדובר במשתמשים חדשים, שלא מבינים היטב את המרחב הוויקיפדי או את עקרונות השימוש ברשימת המעקב, ולכן לא תמיד יודעים האם התקבלה תשובה לשאלתם. כדי למנוע זאת, וליצור דיאלוג מהיר ואפקטיבי יותר, ברצוני לבקש שחונך שבחר לענות לשאלה מסויימת, יעביר את השאלה כולה לדף השיחה של המשתמש ששאל אותה. אין צורך להשתמש בתבנית של {{הועבר}} שכן הכוונה היא לנקות את פרק ה"בקשות" מכל טקסט. פרק ה"בקשות" הוא אזור שנועד להכיל לתקופת ביניים בלבד פניות של משתמשים שלא יודעים למי ספציפית לפנות. לצערי כיום, יש פניות שנשארות בו לתקופה ממושכת, למרות שקיבלו מענה. לפיכך הנוהל החדש. נוסח של הודעה זו פורסם היום גם בדף השיחה של החממה. במידה ותרצו להתדיין על הנושא, אני מזמין אתכם לפתח את השיחה שם.
בתודה מראש על שיתוף הפעולה, גארפילד - שיחה 12:55, 13 ביולי 2014 (IDT)

הסרת תבני עבודה בערך הפרעת קשב[עריכת קוד מקור]

מה שלומך?
לצערי אני שוב צריכה להתייעץ איתך על הערך הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות... Ben-Natan‏ הודיע בדף השיחה שהערך בעבודה יותר מדיי זמן והסיר באופן מיידי את תווית העבודה (למרות שהעריכה האחרונה שלי הייתה רק כמה שעות לפני) ועשה את השינויים האלו. באופן לא ממש מפתיע רוב השינויים שלו מתייחסים להפרעת קשב בגילאי הבגרות והם כוללים בין היתר שינויי ניסוח התואמים את האג'נדה שלו והסרה של מקורות.... איך את חושבת שצריך להתייחס לזה? אשמח לשמוע גם את דעתו של רוליג. תודה Chenspec - שיחה 16:22, 19 ביולי 2014 (IDT)

לדעתי מה שצריך לעשות זה לשחזר את עריכתו, גם כי היא שנויה במחלוקת (ולשם כך יש דף שיחה), וגם כי נערכה מספר שעות אחרי עריכתך האחרונה, ואם הוא ישחזר - לפנות ל"בקשות ממפעילים" לעזרה. זאת בהנחה שאת חוזרת לעבוד על הערך בזמן הקרוב. שימי לב שגם נחום ערך שם אחר כך, אז צריך לשים לב לא לשחזר גם עריכות שלו בטעות, אם הן לא שגויות. Ravit - שיחה 22:49, 19 ביולי 2014 (IDT)
אני מסכים עם רוית. בעניין הסרת התבנית, היה נכון לפנות אליך ולא להסיר כך סתם. בעניין העריכה,יש כללים, ואם היא שנויה במחלוקת, כפי שהיא, שחזור זה הצעד המתאים על פי הנהלים. אולי גם משתמשת:Hanay תוכל לסייע. • רוליג שיחה אמצו חתול 07:17, 20 ביולי 2014 (IDT)
שחזרתי לגירסה האחרונה של Chenspec, זכותך במקרים כאלה להחזיר את הערך לגירסה האחרונה שערכת, ואם משחזרים אותך שוב יש לפנות לקבלת סיוע לוק:במ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:27, 20 ביולי 2014 (IDT)
תודה חנה. • רוליג שיחה אמצו חתול 07:43, 20 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה! Chenspec - שיחה 16:14, 20 ביולי 2014 (IDT)

עוד חוזר הניגון... ראי את המשך הדיון בנושא. רוליג - מה דעתך? Chenspec - שיחה 07:36, 27 ביולי 2014 (IDT)

וגם את הפסקה החדשה "מעבר שיטתי על המקורות" שבה מצוין שתת הפרק הפרעת קשב בגילאי הבגרות הוא "מופת של כתיבה מוטה (POV)"... Chenspec - שיחה 12:57, 27 ביולי 2014 (IDT)
הגבתי שם. אין לי הרבה מה להוסיף, זה באמת קצת נמאס... אם צריך לנסח את הדברים קצת אחרת אז שווה לנסות, אבל אמירות כמו הנ"ל לדעתי אינן נכונות ואינן מותאמות. Ravit - שיחה 19:46, 27 ביולי 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: חום[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חום. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 00:18, 20 ביולי 2014 (IDT)

ביכוריםםם ;)[עריכת קוד מקור]

טוב, יש שני ויקיפדים חדשים שכתבו על עצמם - Drorallon ושמזן, וכן משתמש ותיק - גילגמש. מה את מציעה? בפינת הביכורים - לשים את שניהם (בהתחשב שהקטעים לא ארוכים מדי) או רק את אחד מהם? • אלעד • (שיחה) • 17:39, 20 ביולי 2014 (IDT)

כל הכבוד על הארגון והביצוע המעולה לביכורים הראשונים שלך, וכמובן על התבנית המגניבה למדיי! כל הכבוד! . לדעתי בהחלט אפשר לשים את שניהם + ההילולים, כבר היה לנו את זה בעבר. רק אם יצטרף ביכורים שלישי אז כדאי לשים אותו בחודש שלאחר מכן. בתקווה לימים שקטים וחיוביים יותר, Ravit - שיחה 21:54, 20 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה שנזכה בהחלט לימים שקטים יותר, והכי חשוב לשלום! • אלעד • (שיחה) • 22:15, 20 ביולי 2014 (IDT)

ראי בבקשה שיחה:הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות. בברכה, ‏Ben-Natan‏ • שיחה 19:05, 20 ביולי 2014 (IDT)

תודה, הגבתי שם. Ravit - שיחה 22:15, 20 ביולי 2014 (IDT)
אני מאד מאוכזב מתגובתך, זה נראה כאילו עברת חפיף על מה שכתבתי אם בכלל, מבלי לראות את ההוכחות הכה פשוטות ובהירות ששמתי לכך שיש סתירה חד-משמעית בין הקטעים עליהם הצבעתי כבעיתיים לבין המקורות שלהם (דבר שעליתי עליו רק אתמול, אגב). אנחנו לא נפגשנו במפגשי הקהילה, הקשר ביננו איננו חברי כמו הקשר בינך לבין חן, אני מפציר בך לוודא שאינך מוטה מן החברות לגבי עמדתה של חן (כמובן שהייתה יכולה להיות זאת חן כמו כל אחד אחר), ולכן התייחסת בצורה מחופפת למה שכתבתי; הרי לדעתי אין זה ייתכן שאת, או כל אחד אחר לצורך העניין, לא יודה בכך שהכתוב בערך אינו משקף במדויק את המאמרים, זה כתוב שחור על גבי לבן וכל מי שרק יטרח להביט יראה זאת. אני קורא לך להגיד לי להבא אם יש לך או אין לך סבלנות להשתתף בדיון אליו אני מזמין אותך כפי הראוי למוזמנ\ת להשתתף בו... אם אין לך סבלנות, לא קרה כלום, נוותר על זה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 00:45, 21 ביולי 2014 (IDT)

כתיבה בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום רוית

הצטרפתי לויקיפדיה לפני כחודשיים, בקורס כתיבה בויקיפדיה שהתקיים באונ' העברית בי-ם. קצת רקע: אני מתנדב בעמותת "אור ירוק" והתנדבותי היא בתחום הכתיבה אודות מערכות בטיחות לרכב וכדו' (אין לי רקע טכנולוגי. אני לומד כל דבר, אוסף את הנתונים וכותב אותו עם כישורי הכתיבה שלי) חשוב לי להפרות ולהרבות את השיחות אודות נושאים אלו כחלק מהמלחמה בתאונות הדרכים. ואני (ואור ירוק, כמובן) רואים בויקיפדיה מקום מתאים ביותר למטרה זו. אנו רואים ביצירת ערכים רבים בתחום זה בויקיפדיה אמצעי העצמה משמעותי לחשיבות השיח בתחום זו וליעילותו. כתבתי כערך ראשון, את הערך: מערכת התראה על אי חגירת חגורת בטיחות. אנ חושב שלערך הזה יש זכות להתקיים בפני עצמו. אולם לאחר שהוצע על ידי האחראי לאחד אותו עם הערך "חגורת בטיחות" הוא אוחד לאחר שבוע, ולאחר הבעת דעות בעד ונגד האיחוד. התאכזבתי, אבל אני מקוה שגם התקדמתי בתחום הזה. (מה שלא הבנתי בעיקר זה מדוע לאחר האיחוד היה חשוב להוריד את הקישורים שצירפתי לאתר אור ירוק) בכל מהלך הכתיבה (הזמן שאני יכול להקדיש לכך מסתכם כרגע במספר בודד של שעות בסופ"ש) נעזרתי בחן ספקטור שתרמה לי רבות לבטחון העצמי בכניסתי לעולם המופלא הזה (אני מתכוין לכתוב בעוד הרבה נושאים ותחומים) כרגע, ומאחר ואני מעונין להוסיף עוד ערכים בתחום, שאני מקוה שאכן יעמדו בפני עצמם כערכים, הפנתה אותי חן אלייך להעזר בך בלימוד הצעדים הראשונים של הכתיבה בויקיפדיה. אודה לך אם אכן תיעני לפנייתי לסייע לי בתחום. ובמידה ואכן תוכלי לסייע לי, אשמח אם תכתבי לי באיזו צורה. כמו כן, הוצע לי על ידי חן לפרסם תחילה את הנושאים שאני מעונין להעלות ב"מקבץ השבועי" ואני רוצה לעשות זאת.

אודה על תגובתך. שמואל Shmuelkarel - שיחה 14:18, 27 ביוני 2014 (IDT)

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה! תודה על תרומתך לערך חגורת בטיחות ועל נכונותך להמשיך ולתרום בתחום הבטיחות למרות שהקשיים בהם נתקלת כאן בתחילת הדרך. לעניות דעתי, פחות חשוב המיקום המדויק של התוכן שהוספת, כל עוד אפשר להגיע אליו באמצעות דף הפניה (כלומר מי שמחפש את המילים מערכת התראה על אי חגירת חגורת בטיחות מגיע ממילא אל הפרק הנכון בחגורת בטיחות), לכן תרומתך חשובה ותסייע רבות לקוראים. לגבי הקישורים לאתר אור ירוק שהוסרו, אשמח אם תוכל להביא כאן את הקישור החשוב ביותר לדעתך שרלוונטי לפרק הזה (כלומר זה צריך להיות קישור שמדבר ישירות על מערכת ההתראה ומפרט אודותיה), אבדוק אם הוא מתאים ואם כן אשים אותו במקום המתאים בערך חגורת בטיחות. אני שמחה שנעזרת בחן, לדעתי היא אחלה, ואשמח להמשיך ולסייע. תוכל להיעזר תחילה בקישורים למדריכים בסיסיים שיש בראש דף השיחה שלך. אילו ערכים היית מעוניין לכתוב? אשמח אם תוכל לכתוב כאן רשימה ראשונית של 5-10 שמות של ערכים כאלו, כדי שאוכל לקבל מושג על הכיוון שמעניין אותך, ונתלבט יחד האם אלו ערכים שמתאימים לוויקיפדיה או לפרקים בתוך ערכים שכבר קיימים בוויקיפדיה, ובלי קשר, אם תצטבר רשימה סבירה נוכל גם לראות אם זה מתאים לויקיפדיה:המקבץ השבועי. בהצלחה, Ravit - שיחה 22:13, 28 ביוני 2014 (IDT)

רוית,

תודה על תגובתך. הערכתי על הרצון לעזור ועל המסירות למשימה.

השתהיתי בתגובתי לצערי, כי נאלצתי לצאת לצרכי עבודתי לחו"ל לתקופה. ומטבע הדברים גם עם חזרתי התקופה האחרונה לא משאירה מידי הרבה זמן לנושאי התנדבות בתחום הזה.

אני מקבל את עצתך. אשב עם ידידי בפרויקט שלנו ונסכם על מספר ערכים שאנו מעונינים להכניס בתחום הבטיחות לרכב והטכנולוגיה הקשורה לכך.

בלי קשר לכך, ישנם ערכים שהייתי מעונין להכניס ללא קשר לפעילותי באור ירוק. אבל עוד חזון למועד. בטח לא בתקופה הזו.

מכיון שאני עסוק בדרך כלל בעבודתי, החומר שמצטבר אצלי בתחום הפעילות ההתנדבותית שלי, מצטבר לי אחת לתקופה ולעיתים ממושכת. מה גם שמדובר בחומר שיש ללקט אותו מהרבה מקורות ולערוך אותו וזה לוקח זמן. וזמן ההתנדבות שלי הוא מוגבל. מקוה שתהיה לך סבלנות אלי ולזמן שזה לוקח לי במידה ואצטרך עזרה.

כתובת האתר בו מופיע סרטון ההדמיה של מערכת ההתראה על אי חגירת חגורת בטיחות היא: https://www.youtube.com/watch?v=CNkw2h-NT2Y

כתובת עמוד מערכת ההתראה על אי חגירת חגורת בטיחות באתר אור ירוק הוא: http://www.oryarok.org.il/?p=1173

הכתובות הללו כאמור, לא הוכנסו לערך של חגורת הבטיחות למרות שהערך על מערכת ההתראה על אי חגירת חגורת בטיחות שולב בו. אם תוכלי להכניס את הקישורים לעמודים אלו, זה יעשיר את הנושא. ותודתי על כך.

תודתי כאמור על כל העזרה והרצון לסייע. ותקוותי שבאמת אצליח לתרום את חלקי לרב השיח הנפלא שנקרא ויקיפדיה.

Shmuelkarel - שיחה 21:14, 28 ביולי 2014 (IDT)

תודה על תשובתך. אין שום לחץ של זמן בוויקיפדיה, מתי שבא לך לענות או לערוך - אנחנו כאן :)
הוספתי את הקישור לאתר עמותת אור ירוק כהערת שוליים בתוך הפרק. אין טעם בקישור ליוטיוב, כי הוא כבר מופיע בבירור בקישור של אתר העמותה, ומדגים את אותו דבר.
אשמח לסייע גם בהמשך, מתי שתתפנה :) בהצלחה, Ravit - שיחה 22:07, 28 ביולי 2014 (IDT)

העלאת/העתקת טבלה[עריכת קוד מקור]

רוית,

שלום וברכה

ראשית, לא שמתי לב שענית לי בפעם האחרונה. תודתי על תגובתך ועל סיועך.

אבקש את עזרתך ב2 דברים:

א - אני מנסה להעתיק טבלה שכתבתי בקובץ וורד לדף הטיוטה, אך ללא הצלחה. לא די שקוי הרשת של הטבלה אינם מועתקים. גם הכיתוב כמובן אינו יוצא בצורה סימטרית בין ערכי הטבלה לתוכנם. לא מצאתי הדרכה לכך בדפי העזרה. אודה אם תוכלי להפנות אותי למקום הנכון.

ב - וכמו כן, ראיתי שאכן הוספת את הקישור לאתר "אור ירוק" לדף ההסבר על מערכת להתראה על אי חגירת חגורת בטיחות. וראיתי שכתבת לי שאין טעם להוסיף קישור לאנימציה שנמצאת ביו טיוב, מכיון שבאתר אור ירוק כבר מופיע קישור לכך. אכן כן, אך מכיון שהנכנס לדף זה באתר אור ירוק מקבל בעצם הסבר על המערכת וזהו עיקרו של הדף. כשהקישור ליו טיוב הוא בעצם תוספת לבחירה בדף זה. ושאלתי האם אין מקום לעשות הפניה ישירה גם לאנימציה ביו טיוב למי שמוענין רק באנימציה ללא הסברים?

ושוב, תודה רבה --Shmuelkarel - שיחה 15:08, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום לך שמואל. ראשית, לגבי הטבלה, אני מודה שאיני יודעת איך לעשות זאת, לכן עמדתי להציע שתפנה לדלפק הייעוץ, אבל אני רואה שכבר עשית זאת. מקווה שתמצא שם מענה. לגבי הקישור ליוטיוב, כאמור כבר קיים קישור כזה מאתר אור ירוק, כחלק מההסבר שקיים שם על המערכת, ובמקום ממש בולט, כך שמי שמעוניין באנימציה ללא הסברים יכול מיד בכניסתו לאתר ללחוץ עליו. אנחנו מנסים לצמצם בקישורים כפולים לאותם דברים בערך. כמובן, זו רק דעתי, ואתה מוזמן לעשות על פי שיקולך. אגב, כל הכבוד על דף הטיוטה המקיף שאתה עובד עליו בנושא שמירת מרחק. בהצלחה, Ravit - שיחה 18:30, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

אכן כן. בסופו של דבר ייצרתי טבלה מארגז הכלים שבטיוטה ופשוט מילאתי תא אחרי תא ועיצבתי כל אחד בפני עצמו. אבל היה מאד מסורבל ומורכב. בכל אופן תודה על העזרה (וכמובן על תשומת הלב לפעילותי בדף הטיוטה). מקוה שאצליח לתועלת והנאת כולם. --Shmuelkarel - שיחה 21:28, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

מבקש הסבר[עריכת קוד מקור]

שלום לך . חלף די הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שלי כאן. אני מעריך ומוקיר את כל מה שעשית למעני ועשית המון . משהו מטריד את מנוחתי . שמתי לב לכך שבוויקי משתנים שמות מקומות המתחילים במילה - קִרְיַה. ניקח למשל את קִרְיַת מַלְאָכִי. < כך היא רשומה בשורת החיפוש וכמובן במשפט הראשון של הערך,ואילו בכותרת הראשית היא רשומה > קריית מלאכי.3 שאלות :1.מדוע יש יו"ד יתרה כמו במקרה של קריית מלאכי ועוד מקומות? 2.למה צריך דף הפניה מקרית מלאכי? 3. משהו השתבש בשפה העברית ? בתודה מראש ובכבוד רב .--Azriel1953שיחה • ה' באב ה'תשע"ד • 00:37, 1 באוגוסט 2014 (IDT)

כתושב קריית מוצקין, "קריית", עם שני יודים, היא הדרך הנכונה לכתוב את המילה - גם לפי האקדמיה. בעבר היה נהוג לאיית עם י' אחת ולכן יש הפניה מהצורה שעדיין מקובלת ונפוצה מאוד, לצורה התקינה, כי הרי אנו תמיד דוגלים בשימוש בצורת הכתיב הנכונה ביותר. Ldorfmanשיחה 01:27, 1 באוגוסט 2014 (IDT)
מסכימה עם לירון, ותודה על הסבריו. ברוך השב אלינו עזריאל :) Ravit - שיחה 13:35, 2 באוגוסט 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: צבעוני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא צבעוני. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 00:18, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

עריכת תיבת קטגוריה[עריכת קוד מקור]

היי רוית! אני רוצה לערוך את תיבת הקטגוריה בנושא רגש כיוון שלדעתי חלק מהרגשות בה אינם רגשות וחלקם הם מילים נרדפות זה של זה. איך עושים זאת? תודה Giant - שיחה 19:14, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

לא מדובר על קטגוריה אלא על תבנית. את התבנית משנים בתבנית:רגשות אם כי, אם התכנון הוא לשינוי נרחב, עדיף להעלות את ההצעה בדף השיחה של התבנית לפני השינוי בפועל. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה
תודה ליונה, מסכימה עימו. נשמח אם תוכל לכתוב את הצעתך לגבי השינויים בדף השיחה של התבנית, שיחת תבנית:רגשות. תודה, Ravit - שיחה 09:55, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: בגין[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בגין. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 00:18, 10 באוגוסט 2014 (IDT)

הזמנה למיזם האנימציה[עריכת קוד מקור]

מיזם האנימציה עבר תהליך שיקום עמוק, וכעת הוא חוזר, ובגדול ! בואו לעזור לכתוב ערכים ולשפרם, בקלות ובהנאה.
המיזם יחזור לפעול ב-17 באוגוסט, וייגמר ב-8 בפברואר 2015 (עם ציון 101 שנים ל"גרטי הדינוזאור").

בוא/י והצטרף/י למיזם האנימציה!

המקבץ השבועי: מים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 00:18, 17 באוגוסט 2014 (IDT)

סדנת מתקדמת לעריכה - הרשמה מוקדמת[עריכת קוד מקור]

שלום לכולם, אנו שמחים להציג בפניכם את דף המפגש החדש של הסדנה המתקדמת לעריכה, אשר תתקיים ב- 13.10.2014 בחדר הקהילה של ויקימדיה ישראל. הסדנה מיועדת לעורכים חדשים שכבר התחילו להשתלב בוויקיפדיה, אבל עדיין זקוקים לעזרה והכוונה. מתוך התייעצות משותפת של חן ושלי, לפני הפרסום של המפגש ברבים אנו מציגים אותו לכם - החונכים של החממה, לאור הידע והניסיון שלכם בסיוע לעורכים חדשים.

  • משום שמספר המקומות מוגבל, אשמח אם תזמינו באופן אישי את העורכים שלדעתכם יפיקו את המיטב מסדנה זו ותאפשרו להם לשריין לעצמם מקום בסדנה.
  • כמו כן, אנו זקוקים לעורכים מנוסים אשר יוכלו לסייע למשתתפי הסדנה. אשמח אם תוכלו לבוא לעזור ולהזמין גם עורכים ותיקים אחרים שלדעתכם ירצו ויכלו לסייע.

אפשר לכתוב הערות, הצעות ושאלות בדף השיחה של המפגש או לשלוח מייל לכתובת cspector-at-wikimedia.org.il.
תודה על שיתוף הפעולה Chenspec-WMIL וגארפילד - שיחה 10:51, 17 באוגוסט 2014 (IDT)

העלאת ערך בויקיפדיה באנגלית[עריכת קוד מקור]

היי רווית,

מה שלומך?

כתבתי ערך באנגלית בטיוטא ואני מרגיש שהוא מוכן לעלות לאוויר זאת הפעם הראשונה שאני כותב ערך מהתחלה והייתי שמח לקבל עזרה להעלות אותו

אשמח להארות והנחיות

זה הקישור לטיוטא:

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:Liquidspice/Eli_Cohen_Kagan

תודה

אלעד Liquidspice (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך אלעד, וברוך הבא לוויקיפדיה. תודה על כתיבת הערך. יחד עם זאת קיימות מספר בעיות:
ראשית, הערך כתוב באנגלית, בעוד זוהי ויקיפדיה העברית; תוכל לנסות להעלות אותו בוויקיפדיה האנגלית, ולקבל סיוע ממשתמשים ותיקים אחרים שם (איני פעילה שם מספיק ולא אוכל לסייע לצערי).
שנית, נראה שמדובר במהנדס ומנהל ותיק וחשוב, אך לא בטוח שהוא בעל חשיבות אנציקלופדית מספקת כדי לעבור מדף הטיוטה למרחב הערכים הראשי (בין אם מדובר בערך האנגלי בוויקיפדיה האנגלית ובין אם תתרגם אותו לעברית בדף טיוטה חדש). גם אם הוא יעבור לשם, עשוי להתפתח דיון או ויכוח בדף השיחה שלו לגבי חשיבותו האנציקלופדית, דבר שעלול להיות לא נעים עבורך ועבורו, ובסופו של דבר ייתכן כי הערך יימחק. זה לא ודאי, אבל מניסיוני בהחלט ייתכן. אתה מוזמן לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית, ולשקול אם מתאים לך להמשיך בכל זאת ולהעבירו למרחב הערכים הראשי.
אם בכל זאת תחליט להמשיך, מה שצריך זה להתאים את הערך לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. למשל, צריך להשתמש בקישורים פנימיים "כחולים" של מילים חשובות לאורך הטקסט שיש להן ערך בוויקיפדיה (תוכל לקבל הסבר בדף עזרה:קישור פנימי, אם תסתבך אשמח לעזור). בנוסף, הכתיבה צריכה להיות ניטרלית ואובייקטיבית, עובדות יבשות בלבד, ללא סופרלטיבים או כתיבה אישית (למשל לא מתאים לכתוב באנציקלופדיה מילים כמו vocal, prominent). כמו כן, כדאי לפשט עד כמה שאפשר את ראשי התיבות המפוזרים לאורך הערך, לטובת הקורא ההדיוט שלא מכיר היטב את התחום.
תוכל לעבור על הערך ולתקן אותו מהבחינות הללו. לאחר שיתורגם לעברית, אשמח גם לסייע (באנגלית לא אוכל לעזור) - עדכן אותי כאן כשתסיים, ואתקן תיקונים אחרונים בעצמי. אשמח לסייע בכל שאלה. תודה ובהצלחה, Ravit - שיחה 22:08, 18 באוגוסט 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: תומס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תומס. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

כתיבת ערך חדש[עריכת קוד מקור]

הי רוית,

אשמח לקבל את עזרתך בכתיבת ערך חדש.

תודה ענקית עומר Bibiomer - שיחה 13:52, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה. האם הכוונה לעזרה בערך גדעון פישר? כפי שכתבו לך ויקיפדים אחרים, הסיבה שהוא עבר ממרחב הערכים לדף טיוטה היא שהוא כתוב בצורה של נקודות בקורות חיים, ולא כמו ערך אנציקלופדי. אתה מוזמן לשנות את צורתו ולכתוב בצורה יותר סיפורית וזורמת על מגוון תפקידיו (החשובים שבהם), וכשתסיים אשמח לעבור על הערך, לתקן תיקונים אחרונים, ולהחזיר אותו למרחב הערכים הראשי. אשמח לסייע בכל שאלה, תוכל לכתוב לי כאן. בהצלחה, Ravit - שיחה 14:58, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
לתשומת ליבכם, הערך הועמד למחיקה ב־31 בינואר 2014 והוחלט למוחקו. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 15:17, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
אופס לא ידעתי. תודה עובד. מצטערת עומר, נראה אם כך שהערך לא יוכל לחזור למרחב הערכים הראשי, על פי החלטת הקהילה, תוכל לקרוא על כך כאן. נראה שפועלו של פישר רב וחשוב, אך לא מספיק בכדי שתהיה חשיבות אנציקלופדית לכך, שמספיקה לפתיחת ערך אודותיו באנציקלופדיה. אשמח לסייע בערכים אחרים שתרצה לכתוב, שאין ספק לגבי חשיבותם האנציקלופדית. תראה איזו רשימה ארוכה יש למשל בדף ויקיפדיה:בקשת ערך. בהצלחה, Ravit - שיחה 15:48, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

כיצד ליצור ספר עבור ערך מסוים כלשהו, בכל השפות הזמינות עבור אותו ערך ספציפי זה[עריכת קוד מקור]

שלום רב, שמי יואל שחק, אני משתמש בויקיפדיה מזה שנים רבות ונהנה לקרוא וללמוד. נעבור ישר לעניין- לאחרונה התחלתי להתעניין בנושאים הקשורים למזרח התיכון. הורדתי כמות עצומה של ערכים בעברית, אך אציין שאני אדם שהאהבה לשפות אצלו היא אינסופית. לפיכך, שאלתי היא כדלקמן: כיצד ניתן ליצור ספר עבור ערך מסוים ספציפי, הכולל את כל השפות, או חלק מהשפות השונות, האפשריות עבור ערך מסוים. לדוגמה: אם ברצוני ליצור ספר הכולל עשר שפות, אשר כולן עוסקות בערך "מרוקו". כיצד ניתן ליצור ספר אשר יכלול לדוגמה את הערך "מרוקו" בשפות: עברית, אנגלית, ערבית, פרסית, יוונית, רומנית, שבדית ותורכית למשל. הכל בתוך ספרֲ אחד בלבד. האם יש אפשרות להוריד את כל השפות הללו באופן אוטומטי לתוך הספר "מרוקו"? פנייה זו באה בעקבות העובדה שהורדת ערך מסוים בשפות רבות בפורמט pdf לוקחת זמן רב ואינה יעילה. מכיוון שאינני מתמצא עדיין בנבכי הסודות של ויקיפדיה, אודה לך מקרב לב אם תוכל לשלוח לי את תשובתך לדואר האלקטרוני שלי: yoelpiccolo@gmail.com בתודה ענקית מקרב לב ושבוע נפלא, יואל שחק. Yoelpiccolo - שיחה 00:50, 26 באוגוסט 2014 (IDT)

לצערי איני יודעת, אך שאלתי עבורך ב"דלפק הייעוץ" בו יש אנשים שמבינים יותר ממני, תשובות תוכל לקרוא כאן, תוכל להמשיך ולשאול שם. נשמח להמשך השתתפותך פה איתנו, אשמח לסייע :) בהצלחה, Ravit - שיחה 12:48, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
לג רואיל - שיחה - מיזם תומס היה ואינו עוד. 18:18, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
חח, לא הגזמת יקירי?... באמת אין צורך, פשוט ראיתי ערך מעניין והתחלתי לכתוב אותו, ואפילו לא סיימתי עדיין... תודה על ההערה החשובה, אתקן.קריצה Ravit - שיחה 18:46, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
ראי את ההודעה החדשה בדף שיחתו. עכשיו אני גאה להיות חובב תומס ישראלי שמח לג רואיל - שיחה - מיזם תומס היה ואינו עוד. 10:28, 28 באוגוסט 2014 (IDT)

רוית שלום. אולי ידוע לך מי היה היו"ר ב 2004 ומתי היה פרופ' אלחנן מאיר היו"ר?A_Holy_Bartender - שיחה 10:19, 29 באוגוסט 2014 (IDT)

לצערי לא, ולא מצאתי מידע ברשת. אנסה השבוע לצלצל אל המועצה ולשאול, אבל קשה להשיג אותם... תודה רבה על כתיבת הערך החשוב! אם יתחשק לך פעם עוד ערך בתחום זה, אז אני ממליצה על פנקס הפסיכולוגים למשל :) Ravit - שיחה 22:44, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
אני אשמח לכתוב את הערך פנקס הפסיכולוגים. ואם כבר תתקשרי אליהם בשח-רחוק, אז בקשי מהם את רשימת היו"רים לדורותיהם. :-).A_Holy_Bartender - שיחה 00:30, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
אין בעיה, ותודה על ההיענות :) Ravit - שיחה 23:59, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
לבקשתך - פנקס הפסיכולוגים.A_Holy_Bartender - שיחה 18:16, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
אין כמוך, תודה רבה!! הרחבתי קצת. לא שכחתי, עדיין מנסה לתפוס אותם - הם פעילים רק 3 שעות ביום וגם אז כמעט תמיד לא זמינים. Ravit - שיחה 22:34, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
אופיר, לקח מלאאאא זמן, אבל בסוף זה בא - קיבלתי אימייל מהפסיכולוגית הארצית במשרד הבריאות עם מעט המידע שידוע להם. עדכנתי את הערך. Ravit - שיחה 18:16, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
פעלת יפה. אני מאוד אוהב את שיתוף הפעולה הזה. אם יש לך תחום נוסף שכדאי לכתוב עליו אז בכיף. קצת נמאסו עלי סרטים וקוקטיילים.A_Holy_Bartender - שיחה 23:06, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום שוב. ניסיתי כמה פעמים לבקש את הערך, ואף אחד לא הגיב. את יכולה בבקשה ליצור אותו במסגרת המקבץ? כאמור, באמת הפתעת אותי עם העבודה המרהיבה שעשית על וילברט אודרי, ואני מבקש גם להוסיף מידע על הדיבוב העברי שיצא שנתיים לאחר יציאת הסרט, כולל הדף באתר אישים. לג רואיל - שיחה - מיזם תומס היה ואינו עוד. 12:15, 30 באוגוסט 2014 (IDT)

אנסה לכתוב אותו בהמשך השבוע, בלי קשר למקבץ. המקבץ הוא לא מטרה אלא אמצעי, אז אל תתבאס אם לא נכתבו עשרות ערכים, תחשוב שהמעט שנכתב ונערך לא היה נוצר בלעדיו עוד זמן מה, וזה יותר טוב מכלום, לכן זה נותן הרגשה כיפית, ויאללה, שמים את זה מאחורינו ועוברים הלאה :) בכל אופן, אעדכן אותך כשאסיים. Ravit - שיחה 23:59, 30 באוגוסט 2014 (IDT)

הי, מה דעתך? שבוע טוב :) אביעדוסשיחה ה' באלול ה'תשע"ד, 20:04, 30 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה על ההפניה, אנסה לעבור עליו בהמשך השבוע. שבוע טוב, Ravit - שיחה 23:59, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
היי, ערכתי קצת ועברתי על המקורות, נראה לי שאין בעיה מבחינת התוכן, לא? Ravit - שיחה 22:30, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
ככה-ככה... "אחד האזכורים הידועים לתיעוב בתרבות המערבית"? באנגלית, אגב, en:Loathing הוא הפניה ל-en:Hatred, ובגרמנית המונח המקביל הוא הפניה לערך על גועל... אביעדוסשיחה ו' באלול ה'תשע"ד, 23:14, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
תיקנתי את הניסוח הנ"ל. לגבי שפה ותרגום לשפה אחרת - אין לי מספיק ידע לצערי, אפשר לשאול אשפי לשון אחרים, ואם צריך לאחד או להשאיר כך בלי בינוויקי אז אקבל כל החלטה. Ravit - שיחה 22:34, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
מאה אחוז. אביעדוסשיחה 00:21, 4 בספטמבר 2014 (IDT)

ועוד אחד: חשש... אביעדוסשיחה ו' באלול ה'תשע"ד, 23:22, 31 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה, התחלתי לערוך ואז ראיתי את דף השיחה... כתבתי שם. Ravit - שיחה 22:34, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
יופי. תודה. אביעדוסשיחה 00:21, 4 בספטמבר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: אפריקה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אפריקה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 31 באוגוסט 2014 (IDT)

ערך שערכתי מחדש: האדם שברופא, הרופא שבאדם[עריכת קוד מקור]

היי Ravit, לפני זמן מה העלה הערך הנ"ל שהוסר ולכן ערכתי אותו מחדש.בהמשך להמלצת המסיר אני פונה אלייך לעזרה לגביו, האם תוכלי לעזור לי?...Avive7 - שיחה 13:49, 1 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום לך, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך לא היה כתוב בהתאם לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה, ועכשיו שיפרתי את הניסוחים (למשל הוספתי קישורים פנימיים "כחולים" לאורכו, וכתבתי בסגנון יותר אובייקטיבי ועם פחות סופרלטיבים), והעברתי אותו למרחב הערכים הראשי, תחת השם האדם שברופא, הרופא שבאדם. מה שחסר לי זה להבין האם המחקר מטעם אוניברסיטת בן גוריון שעליו מדובר בסוף הערך, הוא אותו מחקר שמצוין בפרק הקישורים החיצוניים שפורסם ב-2007? 2004? או מחקר אחר? כשמדברים על מחקר ספציפי יש לקשר אל המקור בהערת שוליים. אשמח אם תוכל לעשות זאת. תודה לך, והמשך תרומה נעימה בוויקיפדיה - נשמח אם תוכל להמשיך ולתרום ידע בתחום הרפואה, מדעי החברה, או כל תחום אחר שמעניין אותך :) בברכה, Ravit - שיחה 17:12, 4 בספטמבר 2014 (IDT)

היי רוית, תודה על עזרתך. אני חדשה בויקיפדיה ומברכת על כל עזרה אפשרית (אני רופאה ולא סופרת עדיין) הרחבתי על פי בקשת עוזיאל בפתיח לשם הבהרת החשיבות האינציקלופדית, מקווה שעשיתי נכון... לשאלתך לגבי המחקר: היו שניים. מחקר אחד לגבי השפעת השימוש במודל הביופסיכוסוציאלי על פי גישת הרפואה השלמה המתוארת בספר, על עבודת הרופא. מחקר גדול שבדק 720 מפגשים רפואיים שצולמו בוידאו במרפאות הרופאים (42) שלמדו את הגישה לפי הספר הזה בקורס באוניברסיטת תל אביב. חצי מהמפגשים צולמו לפני הקורס וחצי מהם צולמו חצי שנה לאחר הקורס כדי לראות איך משפיע הידע והמיומנות החדשה על המפגש הרפואי. המחקר השני בדק השפעת השימוש בגישה זו ברמת מורכבות גבוהה יותר של הטיפול הרפואי - על "חולים יקרים" - אלו שנודדים מרופא לרופא, מבדיקה לבדיקה ומאשפוז לאשפוז בחיפוש נואש אחר האבחנה והמזור לסבלם. מחקר זה נערך במסגרת מרפאה רב תחומית לחולים מורכבים המוזכרת ביישומי הגישה. אני לא יודעת איך לקשר אל המקור בהערת השוליים ואשמח לעזרתך. כמו כן, אשמח לענות על כל שאלה נוספת. (Avive7 - שיחה 20:08, 8 בספטמבר 2014 (IDT))

כל זה אחלה, אבל לא עונה על השאלה שלי - מה מתוך שני המחקרים האלה (או מחקר אחר) הוא זה שמתואר בפסקה בסוף הערך: "במחקר יישומי שבוצע בשנת 1998 במסגרת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, נבדקה..." - יש שם תיאור קצת שונה משני המחקרים שתיארת כאן. תכתבי בסוף אותה פסקה (אחרי "בדיקות מעבדה") את המילים {{הערה|...}} , ובמקום שלוש הנקודות תכניסי את הציטוט הביבליוגרפי המדויק של המחקר מ-1998 (בעיקר שמות החוקר/ים וכותרת המאמר). את יכולה להכניס גם את תיאור שני המחקרים האלו שתיארת כאן, בקצרה, רק לשים בסוף כל אחד מהם הערת שוליים עם הציטוט הביבליוגרפי.
לגבי דיון החשיבות האנציקלופדית של הערך - אני מציעה שתמשיכי לעקוב אחר דף השיחה של הערך בשבוע הקרוב, כדי שתוכלי לענות שם אם יהיו עוד שאלות. חשוב שתדעי שאין פקפוק בכך שהספר ודאי מעניין וחשוב, פשוט יש שאלה לגבי עד כמה זה מספיק כדי להוות ערך אנציקלופדי בוויקיפדיה. יש מדיניות וקווים מנחים כלליים שנקבעו כאן מזמן במסגרת הקהילה הוויקיפדית, וצריך לוודא אם הספר מתאים לקריטריונים אלו, וכרגע טוענים שם שהוא לא מתאים. בברכה, Ravit - שיחה 22:46, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

היי רוית המחקר היישומי המתואר הוא הראשון אותו הזכרתי למעלה. אעשה כדברייך ואכניס את הציטוט המדויק בהערת השוליים ואוסיף גם את המחקר השני ביישומים באותו אופן. האם יש לך הצעות קונקרטיות איך להבהיר את הערך האינציקלופדי של הספר? אודה להכוונה על פי נסיונך וידיעותייך. (Avive7 - שיחה 20:06, 9 בספטמבר 2014 (IDT)) המשך: בנסיון להכניס את הציטוט להערת השוליים אני חושבת שקצת עשיתי בלאגן... התוכלי לעזור? (Avive7 - שיחה 20:32, 9 בספטמבר 2014 (IDT))

שלום רוית[עריכת קוד מקור]

שמי אוהד, ערכתי בעבר מספר ערכים אך איני מצליח ליצור את הערך של המרצה לתקשורת ד"ר ענת פלג.. היא צריכה את הערך די דחוף אז אודה לך מאוד לעזרתך

תודה מראש אוהד Ohad1584 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך,
הערך נמצא בדף טיוטה שלך (משתמש:Ohad1584/ענת פלג) לאחר שלא נמצא מתאים להופעה במרחב הערכים. אנא הכנס לשם המשתמש שלך ותוכל לשפרו.
אגב, כרגע מופיעות עריכות משם-המשתמש הזה רק בערך-לעתיד הזה, כך שלא ברור לי על אילו "מספר ערכים" אתה מדבר. בנוסף, איני מבין מה הבהילות בהצגת הערך. אשמח להסבר. Ldorfmanשיחה 18:20, 4 בספטמבר 2014 (IDT)
לירון, תודה רבה על עזרתך. אני מניחה שהכוונה לערכים שנערכו על ידו בעבר היותר רחוק, כגון ישראל פלג, על פי דף התרומות שלו (Ohad1584 (שיחה | תרומות | מונה)).
אוהד, האם הערך נכתב כמטלה במסגרת קורס כלשהו, או שזה ערך שנערך בתשלום או מטעם המרצה?
בכל אופן, ערכתי עריכה ראשונית של הערך (למשל חלוקה לכותרות משנה), ואתה מוזמן להמשיך, על פי כללי הכתיבה המקובלים בוויקיפדיה, למשל להשתמש בקישורים פנימיים "כחולים" על מילים שהן שמות של ערכים בוויקיפדיה (למשל לא "פרופ' אריאל בנדור" אלא "פרופ' אריאל בנדור"), ירידת שורה - באמצעות לחיצה פעמיים על אנטר ולא רק פעם אחת, כתיבה יותר זורמת ולא כמו קורות חיים בנקודות, כתיבה אובייקטיבית של עובדות יבשות ולא סופרלטיבים כמו "חלוצי", ועוד. אשמח לעבור על הערך לאחר שתסיים, לתקן תיקונים אחרונים ולהעביר למרחב הערכים הראשי אם זה יהיה אפשרי. אשמח לסייע בכל שאלה. בהצלחה, Ravit - שיחה 10:24, 5 בספטמבר 2014 (IDT)
רווית, הערך הוא מטעם המרצה ולא קשור לקורס כלשהו. אני אערוך אותו כמו שאמרת.
יש לי עוד שאלה, ענת פלג צריכה יותר דחוף את הערך באנגלית, פעם שעברה כשתרמתי ערך באנגלית, עזר לי דוד שי בכך שהוא העלה את הערך. תוכלי להעלות את הערך באנגלית?
תודה רבה Ohad1584 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
רוית, מפרטים שהשאיר בשיחות אחרות שניהל המשתמש בעבר סביר להניח כי מדובר בבנם של בני הזוג פלד או באחיין. לזה הוא התכוון ב"מטעם". אני מאחל לו בהצלחה ומקווה שישוב לעסוק בערכים נוספים ולא רק באלה הקשורים לבני משפחתו. Ldorfmanשיחה 13:39, 5 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה רבה לירון, עכשיו זה קצת יותר ברור. אוהד, לא הצלחתי למצוא את הערך באנגלית, צריך פשוט לכתוב אותו, ובכל מקרה המקום לעסוק בכך הוא ויקיפדיה האנגלית, שאני פחות מתמצאת בה. אם תרצה להיעזר בדוד שי, תוכל לפנות אליו: שיחת משתמש:דוד שי. Ravit - שיחה 13:48, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

רוית, להלן הערך באנגלית. https://en.wikipedia.org/wiki/Anat_Peleg בנוסף, ערכתי את הערך בעברית כפי שיכולתי, אשמח לעזרתך תודה ויום טוב

אנסה לעבור על הערך בעברית בהמשך, יש לי שבוע קצת עמוס בעבודה. לגבי האנגלית - כאמור לא אוכל לעזור מבחינת הניסוח שלו, בכל אופן ראיתי שכרגע הוא מופיע שם במרחב הערכים הראשי וזה בסדר. Ravit - שיחה 22:46, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
היי אוהד, סיימתי לתקן את הערך ענת פלג והעברתי אותו למרחב הערכים הראשי. בין השאר הוספתי קישורים חיצוניים, וכן הסרתי את הפירוט של כל הכנסים שניהלה (זה פירוט-יתר שאינו מקובל בוויקיפדיה), תוך השארת דוגמאות מתוכם. בהצלחה בהמשך פעילותך כאן, ושנה טובה! Ravit - שיחה 22:18, 18 בספטמבר 2014 (IDT)

היי רוית בערך של ענת פלג באנגלית, הוסיפו איזו הערה שצריך לתקן כמה דברים מה עושים? תודה רבה!! http://en.wikipedia.org/wiki/Anat_Peleg Ohad1584 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי אוהד. כאמור, אני לא יכולה לעזור הרבה כשמדובר בוויקי האנגלית. אני רואה רק שהתבנית הראשונה שבראש הדף מעירה שאין מספיק מקורות מידע וסימוכין בתחתית הערך - אם כך כדאי להוסיף ראיונות עימה, רשימת המאמרים שלה ועוד, כפי שיש בקישורים החיצוניים בתחתית הערך ענת פלג בוויקי העברית; אם אין באנגלית אז עדיף אפילו את אלו שבעברית. התבנית השנייה הושמה על ידי ויקיפד שתוהה לגבי החשיבות האנציקלופדית של פלג - ברור שהיא אישיות רבת פעלים, אבל האם היא חשובה מספיק כדי להיות זכאית לערך באנציקלופדיה? יש קריטריונים להיכללות בוויקיפדיה, לא כל דוקטור זכאי לערך. בוויקיפדיה העברית אין כרגע ערעור על כך, אבל זה בעיקר מכיוון שהיא הייתה כתבת חשובה בקול ישראל; זאת, בתוספת לספר שכתבה ולתפקידיה כחוקרת ומרצה, מספיקים לחשיבות אנציקלופדית ברורה. אני ממליצה לך להבהיר את עמדתך בקצרה בדף השיחה של הערך בוויקי האנגלית, בהתאם לקריטריונים אלו; אם יהיו תגובות ודיון על כך, תוכל להמשיך שם בדיון. בהצלחה! Ravit - שיחה 15:55, 10 באוקטובר 2014 (IDT)

כתבה ששלחת לי, אבדה שלי...[עריכת קוד מקור]

שלחתי לפני לפני כמה חודשים כתבה לטילדה, אני כעת עושה מאמצים להחיות את הטילדה והכתבה אבדה לי... תוכלי לשלוח לי אותה שוב בדרך כלשהיא? The Turtle Ninjaשיחה15:11, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

שלחתי לך שוב באימייל :) Ravit - שיחה 16:35, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: חדשות 10[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חדשות 10. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

היי, צריך עזרה בניסוח ערך חדש- מסלולים[עריכת קוד מקור]

היי רוית, העליתי ערך חדש על הוצאת ספרים בשם מסלולים-להתאהב בארץ מחדש. הערך הורד בטענה שהניסוח מסחרי מדי. אשמח לסיועך לנסח את הערך כך שיעמוד בכל הקריטריונים של ערך ויקיפדי. תודה רבה --דניאל12 - שיחה 15:02, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום דניאל, וברוך הבא לוויקיפדיה. ראשית, נראה שמדובר בהוצאה לאור חשובה, אך לא בטוח שהיא בעלת חשיבות אנציקלופדית מספקת כדי לעבור מדף הטיוטה למרחב הערכים הראשי, כי זו הוצאה לאור קטנה ופרטית. גם אם היא תעבור לשם, עשוי להתפתח דיון או ויכוח בדף השיחה שלו לגבי חשיבותה האנציקלופדית, דבר שעלול להיות לא נעים עבורך ועבורה, ובסופו של דבר ייתכן כי הערך יימחק. זה לא ודאי, אבל מניסיוני בהחלט ייתכן. אתה מוזמן לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית, ולשקול אם מתאים לך להמשיך בכל זאת ולהעבירו למרחב הערכים הראשי.
אם בכל זאת תחליט להמשיך, מה שצריך זה להתאים את הערך לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. למשל, צריך להשתמש בקישורים פנימיים "כחולים" של מילים חשובות לאורך הטקסט שיש להן ערך בוויקיפדיה (תוכל לקבל הסבר בדף עזרה:קישור פנימי, אם תסתבך אשמח לעזור). בנוסף, הכתיבה צריכה להיות ניטרלית ואובייקטיבית, עובדות יבשות בלבד, ללא סופרלטיבים שיווקיים או כתיבה אישית (למשל לא מתאים לכתוב באנציקלופדיה מילים כמו "מקוריים ומגוונים, לאורכה ולרוחבה", "ללא הפסק", "שואפת", "חוויית ההנאה שבטיול" ועוד).
תוכל לעבור על הערך ולתקן אותו מהבחינות הללו. עדכן אותי כאן כשתסיים, ואתקן תיקונים אחרונים בעצמי. אשמח לסייע בכל שאלה. תודה ובהצלחה, Ravit - שיחה 22:46, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

תרגום ערך קיים לאנגלית[עריכת קוד מקור]

היי רוית מה שלומך?

שאלה לי. האם את יודעת באיזו דרך ניתן לתרגם ערך קיים לאנגלית? זא יש ערך שאני עובדת עליו שכולו בעברית, ואני רוצה לפתוח ערך חדש שיהיה זהה - רק בשפה האנגלית.

הרבה תודה מראש, תודה, נגה Noga Majar - שיחה 16:43, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

אם את מתכוונת תכתוב את הערך באנגלית, צריך פשוט להיכנס לויקיפדיה באנגלית en: לבחור את שם הערך וליצור את התרגום כמו פה. לאחר מכן יש לקשר את הערכים דרך ויקינתונים אך זה יתאפשר רק לאחר כתיבת הערך. בהצלחה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:04, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

אהלן, לא הבנתי כ"כ את תשובתך :) הכוונה שלי היא שיש לי ערך בעברית קיים ומוכן. אני רוצה פשוט לתרגם אותו לאנגלית. אני צריכה לכתוב אותו מההתחלה? או שיש דרך לעשות תרגום לערך קיים? ואז יהיו לי 2 ערכים שתכנם זהה אבל בשפות שונות.

המון תודה. Noga Majar - שיחה 17:28, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

אין כלי שמתרגם ערכים. מישהו צריך לכתוב את הערך באנגלית. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:54, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה ליונה על תשובתו. אכן, את צריכה לתרגם את הערך לאנגלית בעצמך (לא "תרגום מכונה" כמובן, אלא ניסוחים תקניים באנגלית). זה צריך להיעשות בוויקיפדיה האנגלית. Ravit - שיחה 22:46, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

שלי טפיירו[עריכת קוד מקור]

שלום רוית. יצרתי בסיס מבחינת מקורות לערך, המידע נמצא כאן. התברר לי שאין תבנית עיתונאי כך שהעבודה לא הייתה מרובה. שלחתי מייל לטפיירו, ביקשתי פרטים כמו תאריך לידה, מצב משפחתי וכד', וביקשתי תמונה ואישור OTRS. מקווה שהייתי לעזר. יואב נכטיילרשיחה 20:13, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

אכן היית לעזר רב :) כל הכבוד ותודה רבה! ממש הגדלת ראש עם המייל לטפיירו :) אתחיל לעבוד על הערך. Ravit - שיחה 22:46, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

סדנה מתקדמת לעריכה[עריכת קוד מקור]

הי רוית, אשמח אם תוכלי לפנות למשתמשים חדשים שאת מכירה, ולהזמים אותם לסדנה לעריכה מתקדמת שנערוך ב-13/10/14. הדף של המפגש נמצא בקישור הזה - סדנה מתקדמת לעריכה. כמו כן, אשמח עוד יותר במידה ותרצי להגיע למפגש בעצמך, ולתת הסבר קצר ותמציתי על אחד מתחומי העניין שלך באתר. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה 14:22, 9 בספטמבר 2014 (IDT)

מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

ראיתי שלאחרונה מדברים על מחסור במפעילים, ותהיתי אם אני יכול לעזור ולהיות מפעיל. אמנם לא ביצעתי הרבה עריכות לאחרונה אבל כעת יש לי יותר זמן ויותר עניין לעסוק בוויקיפדיה. אז רציתי לשאול אותך האם אני מתאים להיות מפעיל? בברכה, Dodge - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 21:00, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

מתנצלת, אני מסכימה עם חלק ממה שכתבו לך בדפי שיחה אחרים, וממליצה לך להיות פעיל יותר בכתיבת ערכים ובניטור, ותוך חודשיים-שלושה בטח יהיה מי שיציע אותך בעצמו :) בהצלחה, Ravit - שיחה 14:48, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה, זה בעבודה קריצה. לאחרונה יש לי יותר זמן פנוי והתחלתי להתעסק בניטור ועריכה יותר. אולי אם הפידבק עליי יהיה יותר טוב אציע את עצמי תוך כמה שבועות.. Dodge - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 15:35, 11 בספטמבר 2014 (IDT)

לעדכן את הנתונים[עריכת קוד מקור]

אנא עדכנתי את הנתונים של הכתבה ששלחת לי, לקראת פרסום הטילדה מחר. The Turtle Ninjaשיחה15:30, 11 בספטמבר 2014 (IDT)

אמרתי לך להזכיר לי כמה ימים מראש... טוב, מזל שהיה לי קצת זמן והספקתי. שלחתי לך. בהצלחה מחר! :) Ravit - שיחה 16:03, 11 בספטמבר 2014 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?

המקבץ השבועי: שקט ייענה בשקט[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שקט ייענה בשקט. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 14 בספטמבר 2014 (IDT)

מקווה שלא דרכתי על משהו[עריכת קוד מקור]

ההופעה האוטומטית של זה בטבלה שמעל לרשימת המעקב והשינויים האחרונים בעייתית במידת מה, אם זה לא מופיע בצורה קבועה בזמן. אולי כדאי לבקש ממי שמבין בזה שיצור התרעה/תזכורת. מאד מקווה שלא התחלת בדיוק לכתוב במקביל אלי ודרכתי על משהו. ביקורת - שיחה 21:58, 14 בספטמבר 2014 (IDT)

ניחשת נכון - בדיוק יצרתי את דף התקציר, והופיעה לי התנגשות עריכה :) אבל אתה היית הראשון, וזה באמת לא קריטי. אני משתדלת ליצור את התקציר במוצאי שבת והפעם לא הספקתי. תודה רבה לך על תשומת הלב והפרת ה"שקט" :) Ravit - שיחה 22:05, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
לא נעים. אני מתנצל. לילה נפלא. ביקורת - שיחה 22:07, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
אין מה להתנצל, זה באמת שטויות. שוב תודה ולילה טוב, Ravit - שיחה 22:09, 14 בספטמבר 2014 (IDT)

מפעילת מערכת[עריכת קוד מקור]

הי רוית, האם יש סיכוי שתסכימי שאציע אותך כמפעילה? גארפילד - שיחה 10:55, 16 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה על המחמאה, אך אני מצטערת, גם הפעם אאלץ להשיב בשלילה. בהזדמנות זו הרשה לי לברך אותך ולהביע הערכה על פועלך ועל המינוי למפעיל. בהצלחה בתפקיד, ושנה טובה ומתוקה לך! Ravit - שיחה 21:56, 16 בספטמבר 2014 (IDT)
רוית, אני חושב שאין מנוס מהצבת התבנית הבאה בראש הדף:
משתמש זה סירב לגשת לאודישנים של מפעיל נולד כבר {{{1}}} פעם.
נויקלן 22:09, 16 בספטמבר 2014 (IDT)
👍אהבתי שנה טובה גם לך!! Ravit - שיחה 22:29, 16 בספטמבר 2014 (IDT)
הוספתי את השיא הזה לערך סרבנות בוויקיפדיה העברית :) אגסי - שיחה 11:03, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
Ravit - שיחה 22:01, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
רוית, תודה רבה לך על הברכות והאיחולים, שתהיה לך שנה מתוקה ומעולה.תבנית:תפוח בדבש
לגבי המפעילות, אני מקווה שיום אחד תיאותי להסכים.
בלי קשר (וקצת עם קשר), אם כל כך הרבה אנשים אומרים לך שאתה נוסע נגד כיוון התנועה, למרות שאתה משוכנע אחרת - אולי שווה לעצור בצד הדרך ולבדוק איפה אתה נמצא? גארפילד - שיחה 11:15, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
טוב, כל מי שנוסע לצידי ברכב יודע שאני "נהגת שודים" וגרועה בכיוונים כבר יותר מעשור, אז קצת קשה יהיה לשנות את זה עכשיו קריצה אבל תודה על הניסיון :) Ravit - שיחה 22:01, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
על פי מחקרים שנעשו בעשור האחרון, התכונות של נהגת שודים, הן התכונות הנדרשות לתפקיד מפעיל/ת מערכת בוויקיפדיה העברית ובכלל. קריצה אילי - שיחה 22:18, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
לא לא, מפעיל/ת מערכת נדרש/ת לזהירות רבה ולשיקול דעת מעמיק! אני מקווה... Ravit - שיחה 22:21, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
על אחת כמה וכמה נהג שודים. אילי - שיחה 22:24, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: סקוטלנד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סקוטלנד. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:22, 21 בספטמבר 2014 (IDT)

העלאת ערך חדש[עריכת קוד מקור]

הי רוית,

כתבתי ערך חדש ועכשיו נשאלת השאלה - איך אני הופך אותו לפומבי? כרגע הוא מוגן בשם המשתמש והסיסמה שלי בויקי, ורק אני יכול להיכנס אליו.

תודה, רז חזון

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה. כפי שראית, הערך לא מוגן בשם המשתמש, כל אחד יכול להיכנס אליו ולערוך אותו, אך הוא היה עדיין בטיוטה שלך ולא במרחב הערכים הראשי. למרות זאת, הצלחת להעביר אותו חזרה למרחב הערכים הראשי, אך כעת מתנוססת בראשו תבנית:לשכתב. הוא זקוק לשיפור רב של הניסוח, במיוחד עליו להציג עובדות יבשות ולא סופרלטיבים מוגזמים הנראים כמו פרסומת. אשמח אם תוכל לשפר את הערך ככל יכולתך, ולאחר מכן תעדכן אותי ואשמח לעבור שוב על הערך ולתקן תיקונים אחרונים. תודה ושנה טובה! Ravit - שיחה 22:41, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

עזרה בבקשה...[עריכת קוד מקור]

שלום רוית,

היום העלינו בשעה טובה, ולאחר 38 שנה, ערך לקרן אייסף בויקיפדיה. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%A3_-_%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%9F_%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA_%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%9A

רצינו לצרף גם מספר תמונות אך למרות שעשינו "הכנה ךתמונה" בצד שמאל אנו לא מצליחים לצרף תמונות בפועל. ניסיון שעשינו יצר בטעות ערך של תמונה אך לא תמונה בערך על הקרן: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%93%D7%99%D7%9D.jpeg

במידה ותוכלי לסייע בידנו נודה לך מאוד!

בתודה מראש, תומר The isef foundation - שיחה 15:34, 23 בספטמבר 2014 (IDT) info@isef.co.il 03-5624448

לא רשמתם את הסיומת של הקובץ. בלי קשר שמות הקבצים בעייתיים ועדיף היה להעלותם בשמות שירמזו יותר על הנמצא בתמונה. אם אתם רוצים תרשמו כאן את רשימת השמות החדשים ואני אדאג לשמותם בהתאם. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:21, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

הי רוית,

הצלחנו! תודה רבה לך על העזרה. ואם אפשר עוד שאלה: האם מקובל וניתן לשים גם לוגו של הארגון? ואם כן, איפה..?

תודה, תומר

שלום לך, ברוך הבא לוויקיפדיה, ותודה על הכנסת הערך החשוב. תודה גם ליונה בנדלאק שעזר לך בהיעדרי. עברתי על הערך ותיקנתי מעט ניסוחים כך שיתאים לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אכן מקובל לשים תמונה עם לוגו של ארגונים, תחת "רישיון לשימוש הוגן" (בניגוד לרישיון של התמונות האחרות). העליתי קובץ עם לוגו אייסף שמצאתי באינטרנט לדף הזה, בשרת של ויקיפדיה העברית - לוחצים על "העלאת קובץ לשרת" בצד ימין תחת הכותרת "כלים"), ולאחר מכן הצבתי אותו במקום המקובל בראש הערך אודות אייסף. שוב תודה על הערך, שנה טובה, והמשך תרומה נעימה בוויקיפדיה, Ravit - שיחה 22:41, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

רוית ויונה היקרים,

המון תודה על כל העזרה והתמיכה!

שנה טובה, תומר

שלום תוכלי לעזור לי?[עריכת קוד מקור]

איך לכתוב פה? כי מחקו לי ערך שים שלום (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה. הערך שלך לא נמחק, הוא רק עבר לדף טיוטה שלך לצורך שיפור, ונמצא כאן. אני מציעה שתעבוד עליו קצת, למשל תוסיף קישורים פנימיים "כחולים" למילים חשובות לאורך הערך שיש להן ערך בוויקיפדיה, תשפר את הניסוח ותכתוב כסיפור עם עובדות חיים יבשות, ועוד. תוכל להציץ בערכים של רבנים אחרים שיש לנו כאן, בקטגוריה:רבנים, כדי ללמוד איך צריך להיראות ערך. נסה לשפר אותו, תודיע לי, ואז אשמח לעבור שוב על הערך ולתקן תיקונים אחרונים, כך שהערך יוכל לחזור למרחב הערכים הראשי. תודה ושנה טובה, Ravit - שיחה 22:41, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

שנה טובה ומתוקה[עריכת קוד מקור]

שנה טובה ומתוקה. בברכה, The Turtle Ninjaשיחה11:34, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה רבה!! שנה טובה ונפלאה גם לך! Ravit - שיחה 15:06, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

מקבץ רכבות - עדכון[עריכת קוד מקור]

שלום, רוית. אני מקווה שה-"משטרה" לא ייתפסו אותי על זה, אבל.. בשורות רעות. משתמש:Gilgamesh מחק את דף מקבץ הרכבות, משום שהוא נפתח באופן "לא חוקי" (ללא אישור חונכס). את יכולה להסיר אותו מרשימת המקבצים, משום שהדף נמחק? לג רואיל - שיחה - הפתעה!. 22:42, 27 בספטמבר 2014 (IDT)

בס"ד הדף לא נמחק, אלא הועבר למרחב האישי שלך ע"י גילגמש. אני מתייגת את משתמש:Gilgamesh. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:45, 27 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה ליאת. סורי, ליאור, לא עקבתי כמו שצריך אחר תנאי החונכות שלך לאחרונה. אקבל מה שיוחלט. בכל אופן לעניות דעתי המקבץ מתאים, ואם החונך יאשר זאת אז הוא יוחזר למקומו. Ravit - שיחה 23:08, 27 בספטמבר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: אמנות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אמנות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 28 בספטמבר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: זמן - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זמן - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

הזמנת עורכים חדשים לסדנה המתקדמת לעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום, אשמח אם תוכלי לפנות לעורכים חדשים ולהזכיר להם על הסדנה המתקדמת לעריכה, אשר תתקיים ב- 13.10.2014 בחדר הקהילה של ויקימדיה ישראל. הסדנה מיועדת לעורכים חדשים שכבר התחילו להשתלב בוויקיפדיה, אבל עדיין זקוקים לעזרה והכוונה. במידת הצורך ניתן לכתוב הערות, הצעות ושאלות בדף השיחה של המפגש, או לשלוח לי מייל לכתובת cspector-at-wikimedia.org.il. חג שמח ותודה על שיתוף הפעולה Chenspec-WMIL - שיחה 09:58, 6 באוקטובר 2014 (IDT)

הזמנתי כמיטב יכולתי. ראיתי שנרשמו גם לא מעט חדשים אחרים. בהצלחה בסדנה, וחג שמח! Ravit - שיחה 20:22, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

אני אשמח לקבל סיוע בנוגע לויקיפדיה. תודה. HAGIS - שיחה 15:25, 6 באוקטובר 2014 (IDT)

אשמח לסייע. במה בדיוק אתה צריך עזרה? Ravit - שיחה 20:22, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

העברת ערך למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

רוית, שלום וברכה

העברתי אמש את הערך שמירת מרחק למרחב הערכים. אולם כנראה לא העברתי אותו נכון והוא הוחזר אלי. היום העברתי אותו שוב ואני מקוה שביצעתי נכון וכראוי. אודה לך אם תוכלי לעקבו אחר הביצוע ולעדכן אותי אם הוא בוצע כראוי והערך אכן עלה למרחב.

ושוב, תודה על המעקב, הסיוע והדרבון.

--Shmuelkarel - שיחה 10:59, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

ראיתי שהעברת שוב באופן תקין. אעבור על הערך לעומק בהמשך, הוא ארוך מאוד ודרושה קצת עבודת ניסוח ו"ויקיזציה" - התאמה לסגנון הכתיבה והעריכה בוויקיפדיה. אני מניחה שיהיו הערות של עורכים נוספים. בינתיים אתה מוזמן לתקן למשל את הערות השוליים, למשל, כך שכתובת האתר תופיע לפני שם הכתבה, ולא הפוך כמו עכשיו. שוב כל הכבוד על העבודה הרבה שהשקעת! חג שמח, Ravit - שיחה 20:22, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

כתבתי ערך והוא לא התקבל למרות עמידתו - לכאורה -בסטנדרטים[עריכת קוד מקור]

שלום רב

כתבתי ערך על ספר השחמט החדש שכתבתי. הספר עומד בכל הקריטריונים שציינתם לכניסת ספר לויקי... משום מה הוא לא התקבל ובלתי ניתן להבין מדוע... האם תוכלי לסייע... הנה ה- url של העמוד שלא התקבל:

הספר זכה לביקורות נלהבות של אלוף העולם הקודם וישי אנאנד, סגנו בוריס גלפנד ובעיתון הארץ. וראה אור בהוצאה יוקרתית בריטית.

כתבתי את העמוד בהתאם לכתיבת ספר אחר שמופיע בויקיפדיה ולכן לא ברורה לי הדחיה. אשמח לסיוע במבוך הויקיפדיה.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:149.78.237.145/Play_Unconventional_Chess_and_win

תודה נעם ‏Noam Manella (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אני לא מבינה בשחמט, ובדיוק עמדתי לכתוב על כך למשתמש:Yoavd ולבקש את עזרתו, אבל לשמחתי הוא שם לב לערך הזה והחזיר אותו למרחב הערכים, ויערוך אותו בהתאם לסגנון המקובל בוויקיפדיה. יואב, תודה רבה לך . חג שמח לשניכם, והמשך תרומה נעימה בוויקיפדיה, Ravit - שיחה 08:52, 8 באוקטובר 2014 (IDT)

כתיבת ערך שקשור לריקודים בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

רווית שלום רב.

ראשית אציג את עצמי. שמי שלומי, אני בן 31 מרמת גן. בין תחומי העניין שלי אני רקדן סלסה.

ישבתי במשך כמה שעות לכתוב על ערך מסויים של ריקוד לטיני שנקרא "בצאטה" והוא הגיע מהרפובליקה הדומיניקנית. חקרתי, בדקתי, כתבתי, מחקתי, שוב כתבתי, תרגמתי.... אבל לא אישרו לי את הערך כי הוא לא עומד בתנאים. ניסיתי להבין במשך כמה ימים בזמנו מה הייתה הבעיה, אך אני לא בדיוק הבנתי ואני גם לא ממש מסתדר עם הממשק של ויקיפדיה ולכן פניתי לעזרתך בחניכה. רשמת כי את תשמחי לסייע בהתאמת ערכים שכתבתם לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה, וכן שיש לך ניסיון עם הממשק.

אשמח אם תוכלי לעזור לי את המונח הזה בהתאם לדרישות כדי שהוא יאושר. אין לי בעיות לדבר איתך טלפונית, להתכתב, וכל מה שנדרש. ואני אפילו מעדיף שנעשה זאת במייל רגיל ולא כאן, כי גם עם זה בקושי הסתדרתי. אני נורא רוצה להוציא לפועל את הערך הזה.

מודה לך כבר עכשיו. שלומי. Shlomi Alaton - שיחה 00:00, 10 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום לך שלומי, וברוך הבא לוויקיפדיה. תודה רבה על כתיבת הערך אודות ריקוד חשוב זה. הערך נמצא כרגע בדף הטיוטה שלך, ונמשיך לעבוד עליו שם עד שיהיה בשל לעבור למרחב הערכים הראשי. ביצעתי עריכה ראשונית של הערך, למשל חלוקה לכותרות - הכוונה היא באמצעות סימני = משני צידי הכותרת, ראה בהשוואת גרסאות זו. בנוסף חשוב יהיה במהלך העבודה על הערך לשלב קישורים פנימיים "כחולים" לאורך הערך, סביב מילים חשובות שיש להן ערך בוויקיפדיה (למשל בפתיח של הערך - ריקוד, וגם הרפובליקה הדומיניקנית). בעיקר נראה שיש לשפר את המשלב הלשוני של הערך, ולצד זאת לזכור שקוראי הערך לא מכירים את המונחים המקצועיים ולכן כדאי להסביר בצורה מתאימה. התחלתי לערוך בהתאם לכך את הפרק הראשון, ראה כאן, שתוכל לראות דוגמה לאופן הניסוח המצופה. לגבי המונחים המקצועיים שהופיעו שם, למשל לא ברור לכל אחד מה זה טאפ, ולכן בפעם הראשונה שזה מופיע הוספתי בסוגריים "נדנוד אגן" (תקן אותי אם אני טועה...). הפסקה האחרונה בפרק הראשון כבר הייתה קצת מסובכת בניסוח שלה, ומעבר ליכולות ההבנה שלי, אשמח אם תתקן. בעבודה על כלל הערך תוכל להשוות לערכים על ריקודים אחרים בוויקיפדיה, להיעזר גם בערך באצ'טה בוויקיפדיה האנגלית, אם כי גם הוא לא מושלם. אשמח להמשיך ולסייע ולענות על כל שאלה לאורך הדרך. תודיע לי כשתסיים את העבודה על הערך או על חלקו, ואז אעבור עליו ואבצע תיקונים אחרונים, ואעביר למרחב הערכים הראשי. בהצלחה וחג שמח, Ravit - שיחה 11:58, 10 באוקטובר 2014 (IDT)


רוית, שלום. אשמח לקבל את המייל שלך. שוב- בגלל שקצת קשה לי עם הממשק פה זה המייל שלי. shlomi8eagle@gmail.com אנא שלחי לי מייל ונתכתב שם בבקשה.

Ravit תודה רבה ושבוע טוב. שלומי. (Shlomi Alaton - שיחה 18:29, 8 בנובמבר 2014 (IST))

אפשר לשלוח לי אימייל בקלות ע"י לחיצה על "שליחת דואר אלקטרוני למשתמש זה" (נמצא תחת הכותרת "כלים" בתפריט שבצד ימין של המסך בוויקיפדיה), וכך אפשר גם לרוב משתמשי ויקיפדיה. שלחתי לך אימייל בכל מקרה, ונמשיך להתכתב שם או כאן, איפה שתרצה. לילה טוב, Ravit - שיחה 22:56, 8 בנובמבר 2014 (IST)

הגדרת אבחון יתר[עריכת קוד מקור]

הי רוית, מה שלומך? אשמח אם תכתבי את דעתך בשיחה:אבחון יתר. שבת שלום ותודה Chenspec - שיחה 09:02, 18 באוקטובר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: אתרי מורשת - מוזיאונים - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אתרי מורשת - מוזיאונים - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

קלאבהאוס[עריכת קוד מקור]

שלום לך

מקריאת גרסאות אחרונות של ערכים דומים אני מבין שאת מתמצאת בתחום. לדעתי יש בערך החדש קלאבהאוס פרסומת ואולי הוא דורש עריכה מקפת. האם תוכלי להציץ עליו? • איקס איקס - שיחה 23:28, 21 באוקטובר 2014 (IDT)

אכן מתמצאת טיפה בפסיכולוגיה, אפשר להסיק זאת גם מדף המשתמש שלי :) לצערי אני לא מכירה את מודל השיקום הספציפי הזה, אבל זה לא אומר כלום, זה נראה ארגון ותיק בעל פעילות רחבת היקף בעולם. לדעתי הערך היה קצת תרגמת של הערך האנגלי, ובנוסף היה קצת הז"י בעקרונות המנחים, לכן זה נשמע כמו פרסומת. ערכתי את כולו והרחבתי קצת ממידע שקראתי ברשת. מקווה שזה בסדר. Ravit - שיחה 23:19, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה ואני מתנצל שלא עברתי דרך דף המשתמש שלך אלא הגעתי ישר לדף השיחה. בדרך כלל זה לא קורה לי ואני משתדל לדעת אל מי אני פונה. • איקס איקס - שיחה 23:24, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אין לך מה להתנצל, זו הייתה הערה מחוייכת :) תודה על הפניית תשומת הלב לערך הזה. Ravit - שיחה 23:59, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

המקבץ השבועי: קסמים ואשליות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קסמים ואשליות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 26 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום רוית, אשמח לעזרתך ערך חדש שהעלתי שיטת נוביצקי

כרגע הערך נמצא בטיוטה, וערכתי אותם כפי שנראה לי. לא ברור לי איך מחזירים אותם שוב לבדיקה. Rachelc (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך משתמש:Rachelc, וברוכה הבאה לוויקיפדיה. תודה על כתיבת הערך. נראה שמדובר בשיטת טיפול ותיקה וחשובה, אך לא בטוח שהיא בעלת חשיבות אנציקלופדית מספקת כדי לעבור מדף הטיוטה למרחב הערכים הראשי. גם אם הערך יעבור לשם, עשוי להתפתח דיון או ויכוח בדף השיחה שלו לגבי חשיבותו האנציקלופדית, דבר שעלול להיות לא נעים עבורך, ובסופו של דבר ייתכן כי הערך יימחק. זה לא ודאי, אבל מניסיוני בהחלט ייתכן. את מוזמנת לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית, ולשקול אם מתאים לך להמשיך בכל זאת ולהעבירו למרחב הערכים הראשי. שיטת טיפול שיצר אדם אחד, אפילו אם הוא מכשיר כמה עשרות תלמידים נוספים בשיטה זו, זה לא מספיק לחשיבות אנציקלופדית. האם השיטה היכתה גלים והפכה לידועה, מוכרת ונפוצה ברחבי העולם? האם נכתבו עליה מאמרים בכתבי עת מדעיים בינלאומיים? אלו מדדים שיכולים לסייע בהבנת תפוצת השיטה וחשיבותה. פניתי גם למשתמש:רוליג, ויקיפד ותיק שמבין יותר ממני בתרפיה באמנות, ואני מקווה שגם הוא יוכל להוסיף מהידע שלו בעניין זה. תודה ויום טוב, Ravit - שיחה 17:10, 29 באוקטובר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: חורף וקר - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חורף וקר - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 1 בנובמבר 2014 (IST)

סיוע אפשרי בהתאמת ערך שיצרתי לסטנדרטים של ערך אינצקלופדי[עריכת קוד מקור]

שלום רב, שמי אפרת. כתבתי ערך על אישיות נעם מאירי נעם מאירי שהוא שחקן, במאי ואבי התיאטרון הפיזי בארץ, אך קבלתי הערה שהערך לא מתאים לסטנדרטים אנצקלופדיים. האם תוכלי לעזור/לייעץ לי בנושא שיפור הערך? תודה מראש אפרת (ebeloo) Ebeloo - שיחה 11:34, 3 בנובמבר 2014 (IST)

הערך נכתב לפני 4 שנים את ערכת אותו. ההערה של השכתוב היתה לפני התוספות שלך ולכן אינן נוגעות ישירות במה שהוספת לערך. אם את רוצה לשפר את הערך כך שתוסר התבנית, ראי ערכים על דמויות בעלי באפיינים דומים ונסי להתאים את המידע בערך כך שיתאים. אם את סבורה שההערה בתבנית כבר לא נכונה, את יכולה לנמק זאת בדף השיחה של הערך ולאחר דיון יוחלט האם להסיר את התבנית או לא. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:53, 3 בנובמבר 2014 (IST)
תודה ליונה על תשובתו בהיעדרי, אני מסכימה עימו. אפרת, לדעתי בעיקר כדאי להתמקד בהפיכת הערך כך שייראה פחות כמו רשימה של נקודות בקורות חיים, ויותר כמו ערך סיפורי וזורם, המתאר את ההצגות, הסרטים וכלל פועלו בצורה של פסקאות זורמות לקריאה. רק החלק של "כיתות אמן" והלאה אפשר להשאיר כנקודות (החלק של הטריילרים יש למחוק, כי הוא כולל קישורים ליוטיוב שאינם מקובלים בוויקיפדיה כי הם מפרים זכויות יוצרים). אשמח אם תוכלי לתקן ולהודיע לי כשתסיימי, ואז אעבור על הערך, אתקן מה שעוד יישאר לתקן, ואסיר את התבנית שבראש הערך. בהצלחה, Ravit - שיחה 22:24, 3 בנובמבר 2014 (IST)
Ravit תודה רבה ליונה ולרוית. לוקחת את הערותיכם לתשומת לבי, ואעבוד על התיקונים הדרושים :) לילה טוב Ebeloo

great minds וכולי[עריכת קוד מקור]

קורה וזה. מבטיח לך שכשאפסיק עם השטויות האחרות שאני מתעסק בהן באתר, שאני חוזר למקבץ השבועי :-) גארפילד - שיחה 13:49, 6 בנובמבר 2014 (IST)

עזרה לחדשים זה שטויות?? תודה לך :) Ravit - שיחה 14:45, 6 בנובמבר 2014 (IST)

תודה רבה על המענה! Chen s.b.p - שיחה 15:01, 6 בנובמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: בלגן[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בלגן. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 8 בנובמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא לטיפול דחוף. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 15 בנובמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי[עריכת קוד מקור]

ראיתי שנזקקנו פעמיים ברציפות ל"מן הגורן ומן היקב" אז נרתמתי ליצור משהו. תציצי שם אם זה בסדר, ואם זה אנמי מדי, הציעי לי כיוונים מה להוסיף. ביקורת - שיחה 10:36, 16 בנובמבר 2014 (IST)

אין עליך, גם יצרת מקבץ נאה וגם דאגת לתקציר של השבוע, שלא הספקתי להכין הפעם. הגבתי שם. (אגב לדעתי לפעמים זה כיף גם מקבצים מגוונים מהסוג של השבועות האחרונים.) תודה ולילה טוב, Ravit - שיחה 22:41, 16 בנובמבר 2014 (IST)
גם כאן הנחתי איזו אתנחתא קומית עם רשימת ה"סֶמים" בסוף. ביקורת - שיחה 23:43, 16 בנובמבר 2014 (IST)

הגהות ועריכה לערך הפרעת קשב[עריכת קוד מקור]

הי, מה שלומך? החלטתי לסגור את העדכון הנוכחי של הערך הפרעת קשב. אומנם יש עוד כמה דברים קטנים שאני רוצה להכניס, אבל זה כבר לא משהו שישנה את המבנה שלו באופן משמעותי. יש גם כמה דברים אחרים שקשורים לפן הנירולוגי, שהוא מאוד מורכב ואני צריכה ללמוד אותו קצת יותר לעומק.
אני חושבת שסה"כ הערך עבר שדרוג משמעותי ואת כל מה שנשאר אוכל להשלים בהמשך
אשמח אם תוכלי לעבור עליו ולעשות את ההגהות והעריכות המשובחות שלך . אני משאירה לך את תבנית העבודה לצורך העניין - את יכולה להוריד אותה כשתסיימי. אם על הדרך את רואה דברים שצריכים עוד התייחסות תגידי לי - המון המון תודה! Chenspec - שיחה 17:06, 17 בנובמבר 2014 (IST)

חיכיתי, שמחתי וגם חששתי מהרגע הזה - מצד אחד וואו, להוריד בפנייך את הכובע על כתיבה מושקעת בטירוף ולאורך זמן רב של הערך הכי ארוך בוויקיפדיה. מצד שני - אוי לא, איך אעשה הגהה ובטח גם קצת עריכה תוכנית על הערך הכי ארוך בוויקיפדיה?!... קריצה אנסה להתחיל בסוף השבוע הקרוב, כשיהיה לי קצת יותר זמן. לא מבטיחה מתי אסיים...
תודה מקרב לב, ולילה טוב, Ravit - שיחה 22:03, 17 בנובמבר 2014 (IST)
די, באמת? הכי ארוך? איזה קטע. וזה עוד אחרי שגלגמש המליץ להעביר את הפן האקדמי לערך מורחב.... בקשר לזמן, לא לדאוג שום דבר לא בורח לילה טוב! Chenspec - שיחה 23:41, 17 בנובמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: סמים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סמים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 22 בנובמבר 2014 (IST)

בעיה במקבץ השבועי[עריכת קוד מקור]

שלום, רוית. משום מה, התאריכים למקבצים לשבועות הבאים שגויים. הרי כבר מזמן עברנו את ה-7 בנובמבר, נכון? אלא אם זה מסתדר לבד. תודה. לג רואיל - שיחה 10:46, 27 בנובמבר 2014 (IST)

תקלדה כמובן, תיקנתי. תודה, Ravit - שיחה 15:45, 27 בנובמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: כתיבה וטקסט[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כתיבה וטקסט. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 29 בנובמבר 2014 (IST)

כתיבת ערך- אישים[עריכת קוד מקור]

רוית שלום,

ראיתי את הפרטים שלך באתר וויקפדיה ברצוני לכתוב ערך על "מורן מנו" שהינו דמות חשובה בענף הספנות כתבתי ערך אך לצערי או נמחק

אנא עזרתך

Tomdowing - שיחה 11:53, 4 בדצמבר 2014 (IST)

שלום לך Tomdowing, וברוך הבא לוויקיפדיה. תודה על כתיבת הערך. יחד עם זאת, למרות שנראה שמדובר בסמנכ"ל חשוב בחברה חשובה, לא בטוח שהוא בעל חשיבות אנציקלופדית מספקת כדי לעבור מדף הטיוטה למרחב הערכים הראשי. אין כאן ערכים על סמנכ"לים (אם זו הפעילות החשובה היחידה שהם עשו). גם אם הוא יעבור לשם, עשוי להתפתח דיון או ויכוח בדף השיחה שלו לגבי חשיבותו האנציקלופדית, דבר שעלול להיות לא נעים עבורך ועבורו, ובסופו של דבר ייתכן כי הערך יימחק. זה לא ודאי, אבל מניסיוני בהחלט ייתכן. אתה מוזמן לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית.
במקום זאת, נשמח אם תוכל להשקיע מהידע שלך בכתיבה והרחבה של ערכים שחשיבותם האנציקלופדית ברורה לחלוטין, כגון מנו ספנות, או כל תחום ידע אחר שמעניין אותך. חשוב מאוד להתאים את הערכים שאתה כותב לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. למשל, צריך להשתמש בקישורים פנימיים "כחולים" של מילים חשובות לאורך הטקסט שיש להן ערך בוויקיפדיה (תוכל לקבל הסבר בדף עזרה:קישור פנימי, אם תסתבך אשמח לעזור). בנוסף, הכתיבה צריכה להיות ניטרלית ואובייקטיבית, עובדות יבשות בלבד, ללא סופרלטיבים או כתיבה אישית או פרסומית. אתה מוזמן גם לעיין בערכים אחרים בוויקיפדיה כדי להכיר יותר את אופן הכתיבה כאן. אשמח לסייע בכל שאלה לאורך הדרך.
תודה ובהצלחה, Ravit - שיחה 21:35, 4 בדצמבר 2014 (IST)

אבחון יתר - מלחמת עריכה של אנונימי....[עריכת קוד מקור]

הי רוית, תראי את השינוי הזה. יש גם תוספות לשיחה:אבחון יתר. מה עושים במקרים כאלו? Chenspec - שיחה 17:05, 6 בדצמבר 2014 (IST)

תודה על הודעתך, הגבתי שם. נראה מה יגיבו ויקיפדים אחרים (אני לא רוצה להיות זו ששוב תשחזר את העריכה). כרגע אין לי מה להוסיף לצערי ואני מסירה את ידי מהערך הזה, אבל אעקוב אחר ההתפתחויות שם. אם לא יהיה מנוס, תוכלי לפתוח הצבעת מחלוקת. Ravit - שיחה 20:19, 6 בדצמבר 2014 (IST)
סבבה - תודה Chenspec - שיחה 21:29, 6 בדצמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: רכבות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא רכבות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 6 בדצמבר 2014 (IST)

סיכומי פעילות במקבצים שבועיים[עריכת קוד מקור]

שלום. מדוע את כבר לא מסכמת את המקבצים במקבץ השבועי? המקבצים נגמרו, אז צריך לסכם אותם. וגם תכתבי בבקשה כמה ערכים ממקבץ הרכבות. לג רואיל - שיחה 14:03, 12 בדצמבר 2014 (IST)

ראשית, נימת הפנייה שלך לא כל כך נעימה. כולנו פה מתנדבים, ולא "צריכים" או חייבים לעשות משהו. שנית, אני לא תמיד מספיקה לסכם בדפי המקבץ עצמם, אבל תמיד אני או אחרים מסכמים בטבלה הגדולה שבדף המיזם הראשי. שלישית, אני פעילה בכתיבה בעיקר בסופי שבוע, וכנראה אכתוב ערך אחד ממקבץ הרכבות כהרגלי, היום או מחר, זו הכמות שבא לי ושאני יכולה להספיק לכתוב וזה מה שאעשה. רביעית - "נאה דורש נאה מקיים": למה אתה עצמך לא כותב ערכים במסגרת המקבץ שיזמת?... בברכה, Ravit - שיחה 14:24, 12 בדצמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: ספרדים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ספרדים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 13 בדצמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: גדול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גדול. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 20 בדצמבר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: נובל[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נובל. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 27 בדצמבר 2014 (IST)