שיחת משתמש:אורי יהודה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אורי יהודה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה 00:51, 28 מאי 2005 (UTC)

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה The garden of Eden.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 01:03, 28 מאי 2005 (UTC)

שלום, ראיתי שהשבת בדף שיחתי. ובכן, מקובל להמשיך בדיון בדף השיחה שבו הוא החל, לכן עניתי אצלי. הסרתי את תבנית "תמונה חשודה" בעקבות ציון מקורה. צריך לציין את מקור כל התמונות שאתה מעלה על השרת, גם אם הן שלך. בברכה, גילגמש שיחה 06:56, 28 מאי 2005 (UTC)


דיון מחיקה[עריכת קוד מקור]

אורי יהודה שלום,

תודה על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה.

רציתי להביא לתשומת לבך כי לפעמים יש מחלוקת לגבי קיומם של ערכים מסוימים ובהתאם למדיניות המחיקה כאן, תמונה:The garden of Eden.jpg עלאתה להצבעת מחיקה. הדיון מתנהל בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תמונה:The garden of Eden.jpg ובאפשרותך להשתתף בו. הדיון ימשך שבוע ובסופו יוכרע אם להשאיר את התמונה או לא. על מנת למחוק ערך או תמונה בוויקיפדיה נדרש רוב של 55%. אין מספר משתתפים מינימלי על מנת שהדיון יהיה חוקי. הכול כאמור בדף מדיניות זה.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך בכל שאלה שתידרש. כמו כן בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ניתן למצוא מידע שיקל עליך בהמשך תרומתך לוויקיפדיה.

בברכה, גילגמש שיחה 23:47, 28 מאי 2005 (UTC)

זכויות יוצרים במאמר[עריכת קוד מקור]

שלום אורי. אנא הסבר לי כיצד יש זכויות יוצרים במאמר שצילמת בערך "הגולם מפראג". זאת בלי קשר לעובדה שהעלאת מאמר מצולם לערך אינה נהוגה. בכוונתי למחוק התמונה אם לא יסתבר שזכויות היוצרים שייכות לך, או שקיבלת רשות. אלמוג 18:05, 31 מאי 2005 (UTC)

המאמר תורגם לפי בקשתי ע"י הכותבת עצמה, כמו שכתבתי בתמונה. היא אינה ישראלית וכנראה אין לה אפשרות לשלוח קובץ עברית ולכן סרקה עבורי את המאמר ושלחה לי על מנת שגם דוברי עברית יוכלו לקראו. הצגתי אותו באינטרנט כבר 5 שנים ואני שמח לשתפו בויקיפדיה. בספק רב אם אוכל למצוא את ההרשאה שנתנה לי לפרסמו מלפני כל כך הרבה שנים. תצטרך לסמוך על המילה שלי או לאתר את אילאיל בעצמה. היא בודאי תשמח לאשר לכם שהמאמר נכתב על מנת לפרסמו באינטרנט!--אורי יהודה 21:41, 31 מאי 2005 (UTC)

אם אתה מחליט להשאיר את המאמר, אנא שנה את הלינק אליו. כרגע הלינק מצביע לאתר שלי.--אורי יהודה 21:51, 31 מאי 2005 (UTC)

אם יש לינק לאתר חיצוני, אז בוודאי שאין שום צורך במאמר אצלנו. זה לא מקובל להעלות מאמרים שלמים לוויקיפדיה וזה נעשה במקרים חריגים בלבד. גילגמש שיחה 21:53, 31 מאי 2005 (UTC)

במקרה זה אין הרבה מאמרים בנושא ולכן מאד שמחתי על תרגומה של אילאיל מהערך שלה באנציקלופדיה באנגלית. האתר שלי אינו בדיוק לינק חיצוני והוא כרגע משרת אותי בלבד ולא אוכל לעקוב אחרי שינויים שאבצע בקישורים שלו.--אורי יהודה 21:57, 31 מאי 2005 (UTC)

זה לא משנה. זה פשוט לא מקובל. יש רק שני מקרים בהם הועלה חלק ממאמר כמראה מקום. פעם אחת בערך על המשוררת לאה גודברג ופעם אחרת בערך שלמה אבינר. בשני המקרים המסמכים משמשים כמקורות שעליהם מתבססים הערכים. אלו מקרים חריגים כי הטיעונים של הערכים שנויים במחלוקת מסוימת. בכל שאר הערכים המקורות מופיעים תחת סעיף הקישורים החיצוניים או תחת הסעיף "לקריאה נוספת". גילגמש שיחה

בסדר, אז תמחקו את התמונה מויקיפדיה. לי אין הרשאה לכך.--אורי יהודה 22:09, 31 מאי 2005 (UTC)

אני מבקש ממך להפסיק להציף את ויקיפדיה בזבל הזוי. התחלת עם מסוקים במצרים העתיקה ואתה ממשיך עם מבול שנמשך 40 שנה. די! יש גבול. אתה קובע מסקנות נחרצות כל בסיס 2 מאובנים. לא עלה בדעתך שהם יכלו להגיע לשם בדרך אחרת? למשל אחד מבעלי החיים הביא אותם ממרחק מה מהים השחור? אני באמת מבקש שתכתוב אך ורק בהתאם למיינסטרים במדע. בלי תיארוך מוזר ליציאת מצרים, בלי סיירת מסק"רים בגן עדן ומבולים שנמשיכים 40 שנה. אתה רוצה לפרסם את התיאוריות החדשניות שלך, לך תקים פורום ופרסם בו מה שאתה רוצה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה וככזאת מחויבת למיינסטרים במדע. אם ברצונך לפרסם את התיאוריה של מר רול, תעשה את זה בבקשה בערך אודותיו. לא צריך להכניס את העניין הזה לכל ערך וערך שעוסק בתנ"ך. גילגמש שיחה 22:19, 1 יוני 2005 (UTC)

קובץ:Golem2.jpg
הגולם

Dear friend

I found Image:Golem2.jpg and would be happy if it could be transfered at commons:
I do not understand Hebrew. Could you please drop some lines about the picture? Thanks in advance. Best regards
Gangleri | Ti | T 22:25, 9 יוני 2005 (UTC)


שלום אורי. תוכל להוסיף רישיון מתאים לתמונה זו? תודה, ‏אלוןשיחה 11:22, 25 במאי 2007 (IDT)[תגובה]