שיחת משתמש:איתי מרלוב מקס הרצליה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ביום 13 ביולי 2018 יהיה יום מיוחד: (הוכך, בעזרת יגאל פת-אל ומדען נוסף) בבוקר יעבור צילו החלקי של הירח מעל אנטארקטיקה, ובהמשך היום, בשל סיבוב כדור הארץ, יעבור צילו של הירח כליקוי טבעתי מלא מעל חצי הכדור הצפוני, כאשר שיא הליקוי יעבור מעל הרצליה, רמה"ש, ירושלים ויריחו.

הי איתי, אכן יהיה ליקוי חמה חלקי, וטבעתי. אפילו יש לו ערך בויקיפדיה האנגלית (Solar eclipse of July 13, 2018) , אולם הליקוי לא יהיה זמין לצפייה מישראל (לפי האתר הזה ). ב-28 ביולי יהיה ליקוי ירח מלא שיהיה זמין לצפייה בישראל בברכה אמא של גולן - שיחה 23:31, 2 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
ליקוי חמה חלקי ב-13 ליולי 2018

שלום איתי מרלוב מקס הרצליה,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "13 ביולי" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, Dovno - שיחה 22:22, 2 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

ככל הנראה אתר זה טועה, מפני שיגאל פת אל ונח ברוש הסכימו עמי, לאחר חישובים ותצפיות, שלאחר שיתרחש ליקוי החמה החלקי באנטארקטיקה, עקב סיבוב כדור הארץ, יעבור ליקוי חמה טבעתי אשר שיאו יעבור בישראל. (13.7.2018O)

האם גם האתר של נאס"א טועה? אתה מוזמן לראות כאן את רשימת כל ליקויי החמה הצפויים בשנים הקרובות. הפעם הקרובה ביותר בה יראה ליקוי (חלקי) מישראל תהיה ב-21 ביוני 2020. Dovno - שיחה 21:25, 3 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
הי איתי, במקרה כזה, אני בטוחה שנח ברוש ויגאל פת-אל, בהיותם אנשי מקצוע מוסמכים, יכולים לפרסם את החישובים שלהם וההסברים שלהם, ואנחנו נוכל לצטט אותם. ויקיפדיה אינה מחקר מקורי ללא מקורות מוסמכים. אמא של גולן - שיחה 08:38, 4 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

חוסר בערכים[עריכת קוד מקור]

נא לעשות ערכים בנושא מכשירי הטלפון הסלולרי LG G3 beat ו-LG G4 beat.

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף אקלים ארץ ישראל אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Dovno - שיחה 19:17, 14 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף מלחמת לבנון השנייה אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Dovno - שיחה 19:17, 14 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף תחיליות במערכת היחידות הבינלאומית אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Dovno - שיחה 21:45, 9 ביולי 2018 (IDT)[תגובה]

מוזמן להסתכל בערכים (Metric prefix), (Orders of magnitude (numbers)#1027).‏ Dovno - שיחה 21:46, 9 ביולי 2018 (IDT)[תגובה]
Dovno, העריכה שעשיתי בדף "תחיליות במערכת היחידות הבינלאומית" היא על סמך הכתוב בערך "בית (מחשב)", שם מצויין כי ערך הזיכרון הכי גדול שיש הוא ברונטו בית, שמכפלתו 10 בחזקת 27, אז חשבתי שאם בגדלי זיכרון מחשב מה שיותר גדול מיוטא זה ברונטו, אז כך זה גם במערכת היחידות הבינ"ל.
יש כמה בעיות עם זה:
  1. לא ברור לי מאיפה הבאת את הטענה ששם היחידה באנגלית הוא Brontto. זה לא מופיע בערך בית (מחשב).
  2. באופן כללי, עדיף לא להניח הנחות בתחום שלא מכירים, ורצוי לבדוק עצמאית בעוד מקורות. למשל, הערך המדובר תחיליות במערכת היחידות הבינלאומית מקושר לערך האנגלי (Metric prefix) ומאוד לא סביר שיש מידת יחידה סטנדרטית המופיעה בעברית אך לא באנגלית.
  3. על אף הסעיף הקודם יש תמיד לזכור שוויקיפדיה עצמה (בכל שפה שהיא) לא יכולה לשמש כמקור לאף טענה. (אני בודק עכשיו מאיפה בכלל הגיעה מידת יחידה זו לערך בית (מחשב)).
Dovno - שיחה 22:12, 9 ביולי 2018 (IDT)[תגובה]
אוקיי: מחקר קטן, ונראה שזו מידת יחידה לא רשמית שהומצאה במיוחד עבור אחסון מידע. אז יש סיבה להשאיר בערך בית (מחשב), ואין מה להזכיר בתחיליות במערכת היחידות הבינלאומית. Dovno - שיחה 22:15, 9 ביולי 2018 (IDT)[תגובה]