שיחת משתמש:אליאבפוליטיקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום, אליאבפוליטיקה, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
חונכות: אם ברצונך לקבל סיוע אישי מוויקיפדים בעלי ניסיון, יש להוסיף בדף המשתמש שלך את הצירוף {{חונכות}} ונפנה אליך בהקדם. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דוד 21:18, 3 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

הסרתי את תמונת הכניסה לאושוויץ שהוספת לערך מחנה עבודה. כידוע, היה זה מחנה השמדה, לא מחנה עבודה. ‏odedee שיחה 20:48, 18 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

העברה לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום אליאבפוליטיקה,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "מרטנס הופמן" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אליאבפוליטיקה/‏מרטנס הופמן". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 12:42, 24 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

פרטים נוספים[עריכת קוד מקור]

תודה גילגמש על תגובתך- זהו לא הערך הראשון שאני מעלה לויקיפדיה ואני מקפיד על הכללים. אשמח לדעת באופן ממוקד יותר מה עלי לשנות כדי הערך יעבור למרחב הציבורי להקניית ידע. בהזדמנות זו אשאל- פתחתי את הערך כ"מרטנס הופמן" אבל נכון יותר לכתוב בכותרת "מרטנס הופמן יועצים לניהול בע"מ", כיצד אני משנה זאת? אודה להתייחסותך. תודה רבה, אליאהב.