שיחת משתמש:אלי גודין/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

טיוטה גנוזה[עריכת קוד מקור]

שלום אלי גודין, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:פטיטו פאו, טיוטה:סלוגן (הרלדיקה), טיוטה:לקרדה, טיוטה:גורדון קורמן, טיוטה:צרצר הבית, טיוטה:הפועל בית שמש, טיוטה:העילויים, טיוטה:2015 במוזיקה.

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 17:13, 23 ביוני 2017 (IDT)

טופל. תודה ערן על הבוט אך שים לב שלא ממש הייתי הכותב העיקרי של ערכים אלו. eli - שיחה 05:00, 29 ביוני 2017 (IDT)

היי אלי. אני פונה אליך כמי שעוסק הרבה בניטור, יש לך מושג למה הפסיק לעבוד אצלי הגאדג'ט של קישורי האזהרה, נסויים וכו' בדף השוואת הגרסאות? אני לוחץ וזה לא עושה כלום. האם צריך הרשאה מיוחדת כדי להשתמש בהם? yechiel - שיחה 06:48, 30 ביוני 2017 (IDT)

אכן. eli - שיחה 06:50, 30 ביוני 2017 (IDT)
אז למה בעבר זה עבד לי? yechiel - שיחה 06:53, 30 ביוני 2017 (IDT)
לא צריך הרשאה. גם לי זה הפסיק לעבוד ולא היה לי כוח להתעסק עם זה. פנה ל1Or. אולי הוא ידע מה הסיבה. • צִבְיָהשיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ז 14:24, 30 ביוני 2017 (IDT)
עדיין עובד לי. אם אני זוכר נכון, מופיע שזה זמין למנטרים בלבד ועל כן אני די מתפלא שזה עבד לו. eli - שיחה 16:27, 30 ביוני 2017 (IDT)

העברת ערכים ישנים מדפי טיוטה למרחב הערכים והנחת תבניות חשיבות[עריכת קוד מקור]

שלום אלי. האם אפשר לקבל הסבר למעשייך בשעות האחרונות? לקחת מספר ערכים שהיו כמה שנים בדפי טיוטה, שאף אחד לא ביקש להעביר למרחב הערכים, העברת אותם בעצמך למרחב הערכים ואז הנחת עליהם תבנית חשיבות... דפי טיוטה כשמם כן הם, ועקרונית תוכן שבדף טיוטה יכול להישאר שם שנים באין מפריע. מה גרם לך לנהוג כך? לשם מה לפתוח דיוני חשיבות על טיוטות ישנות שאף אחד לא ביקש להחזיר למרחב הערכים? Lostam - שיחה 07:37, 30 ביוני 2017 (IDT)

בלבלת אותי. נסח בבקשה את שאלתך. eli - שיחה 07:43, 30 ביוני 2017 (IDT)
סתם שאלה: איך בדיוק תקציר העריכה הזה משתלב עם ציטוט החוק שעומד בראש דף השיחה הזה? ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:07, 30 ביוני 2017 (IDT)
קבל את השאלה בעברית: לשם מה לפתוח דיוני חשיבות על טיוטות ישנות שאף אחד לא ביקש להחזיר למרחב הערכים? אני יכולה להשיג לך תרגום לערבית, אנגלית אידיש ורוסית. לצרפתית אני קצת אתקשה אבל אוכל לארגן לך את זה. • צִבְיָהשיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ז 14:23, 30 ביוני 2017 (IDT)
Ovedc, כוונתי הייתה לתרבות דיון. צִבְיָה, באם את מטילה דופי בהתנהלותי, פני אליי בצורה מנומסת. eli - שיחה 16:35, 30 ביוני 2017 (IDT)
אתה יודע היטב שאני מטילה דופי בהתנהלותך. אתה לא יכול לבקש שיפנו אליך בצורה מנומסת בשעה שכשכותבים לך בעברית תקינה, אתה עונה "בלבלת אותי. נסח בבקשה את שאלתך". אז אפרופו תרבות הדיון, זה לא. • צִבְיָהשיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ז 16:39, 30 ביוני 2017 (IDT)
אם הדף לא עוסק בנושא אנציקלופדי, אפשר לבקש את מחיקתו (בבקשות ממפעילים - אם זה ברור, בצורה של דיון חשיבות/הצבעה מחיקה - אם זה לא מובהק). הימצאות בטיוטה לעומת הימצאות במרחב הערכים תלויה במוכנות של הדף (האם אפשר להגיד הכתיבה הסתיימה?). ערן - שיחה 16:47, 30 ביוני 2017 (IDT)
לא, הערך הזה לא בשל. הוא עוסק בערבוביה הן במקימת העמותה והן בעמותה. מקימת העמותה ודאי לא זכאית לערך, אני בספק רב לגבי העמותה עצמה. התחלתי לערוך אותו אלא שאז ראיתי שזו עוד טיוטה שהחלטת להקים לחיים ולהעביר למרחב הערכים ומיד לאחר מכן לשים עליה תבנית "הבהרת חשיבות". העברתי אותה חזרה למרחב הטיוטה. ואנא, במחילה, יש כל כך הרבה ערכים שנמצאים במרחב הערכים שישמחו לקבל עזרה בשכתוב ועריכה, למה שלא תעסוק בהם, במקום לעסוק בטיוטות שלא מפריעות לאיש, אבל העברתן למרחב הערכים תגזול בהכרח משאבים של כוח אדם בעקבות דיוני החשיבות שאתה פותח? • צִבְיָהשיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ז 16:57, 30 ביוני 2017 (IDT)
בנוסף, העברת טיוטה שהוחלט על מחיקתה כערך. אבנר - שיחה 17:01, 30 ביוני 2017 (IDT)
גם הערך הזה רחוק מלהיות בשל. הוא הועבר על ידי עורך ותיק, יונה בנדלאק לטיוטה, בדיוק בגלל הסיבה הזאת. אלא שאז העברת אותו חזרה למרחב הערכים, עשית שתי עריכות מינימליות (וכמובן לא שכחת להוסיף תבנית "הבהרת חשיבות"), וכעת שוכב במרחב הערכים ערך מבולבל להפליא. אם תמשיך עם העברת טיוטות רנדומלית בלי להפעיל שיקול דעת אני אשחזר את כל עריכותיך בתחום זה באופן שרירותי. • צִבְיָהשיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ז 17:23, 30 ביוני 2017 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אני מסכים עם צביה ועם אלי בעניין "קול הזכויות". אפשר להמשיך את הדיון בשיחת טיוטה:קול הזכויות - עמותה. ערן - שיחה 17:23, 30 ביוני 2017 (IDT)
צִבְיָה, לא ממש רלוונטי מי העביר ולמה. אני אגיב בנושא, וזו תהיה תגובתי האחרונה בנושא. לא אסבול בשום אופן שום התנהגות שרירותית מצדך. הדברים נעשו בשיקול דעתי ואם יש לך ערעור על כך את מוזמנת להציג זאת בכבוד ובנימוס. כל הבעת דה-לגיטמציה לא תיספר בעיני כטענה הראויה לתגובה. עד אז, אני קורא לך לשמור על "המשאבים" שאת מבזבזת בדיונים ריקים ולשמור אותם לדברים הגדולים שבחיים. eli - שיחה 18:12, 30 ביוני 2017 (IDT)
אלי, מדי פעם אתה מגזים. אני מציע שתתמקד רק במה שאתה יודע לעשות. אסרטיביות זה דבר טוב, אבל כשאתה משתמש בה במידה לא נכונה ובלי גיבוי של העובדות זה הופך את ההתנהלות שלך למגושמת. ביקורת - שיחה 18:21, 30 ביוני 2017 (IDT)
מצטרף לשאלת לאסתם בתחילת הדיון. נתנאל - שיחה 23:56, 1 ביולי 2017 (IDT)
האמת שבכוונתי לפתוח דיון מסודר בנושא כבר בימים הקרובים במטרה להסדיר סופית את הנושא ולא להשאיר את הדיון במגרש הביתי שלי. ראשית, יצויין שהיוזמה נעשתה כחלק מתפיסתי הכללית התומכת בייעול ויקיפדיה. וכחלק מגישה זו אני סבור שויקיפדיה איננה ענן ועל אכן אני נוקט בגישת דילול מרחבי הטיוטות ששוכבות מעל לשנה ללא שנעשה בהם עריכה. במסגרת גישה זו אני מציב שלושה קרטיריונים; האחת, אם הטקסט לא מספק בתור ערך (אולטרה קצרמר, כתוב ממש לא טוב, לא מבוסס) -מחיקה. השני, אם הטקסט סביר ברמה שניתן להשתמש בו כערך - שיפור טכני והפיכה לערך שלם. השלישי, אם הערך מספק מידע, אבל לא מתאים מבחינת סגנון - להשאיר במרחב הטיוטה. תבנית החשיבות שאתה ולאסתם תמהתם עליה, הוצבה לאחר שנוכחתי לראות שהטקסט הקיים אמין ובשל (אם כי לא לגמרי, תיקונים נעשו על ידי רק כדי שיהיה כשיר לערך. הניסיון מוכיח שתוך כדי דיוני חשיבות הערך מקבל צורה) אך רמת חשיבותו מוטלת בספק על ידי ועל כן הצבתי תבנית חשיבות. eli - שיחה 00:21, 2 ביולי 2017 (IDT)
א. אדרבה, תפתח על זה דיון במזנון. בינתיים נראה שחוץ מערן אף אחד לא מבין את הפעילות שלך בתחום. עד אז, אנא הימנע ממנה לאור ההתנגדות הרבתי שהיא עוררה.
ב. איך "ייעול ויקיפדיה" מסתדר עם עיסוק חסר טעם ותכלית במרחב הטיוטה ובזבוז משאבי כוח אדם? שויקיפדיה תהיה ענן, מגפיים וגשם בו זמנית. עוד לא הצלחת להוכיח נזק בקיומם של הטיוטות הללו.
ג. הטקסט לא אמין ולא בשל, והבאתי כאן לפחות שתי דוגמאות. • צִבְיָהשיחה • ח' בתמוז ה'תשע"ז 00:25, 2 ביולי 2017 (IDT)
תודה אלי, תמיד שמח לשמוע דעה מנומקת וכוונה לנהל דיון. ייתכן שהיה כדאי להתחיל בדיון קודם. כדברי צביה, כרגע העברות כאלה מיותרות ומעוררות התנגדות ועומס ולכן עדיף לעצור אותן בינתיים עד לסוף הדיון העקרוני.
רק כדי לתת קונטרה בסיסית, התפיסה העקרונית שלי עומדת על א. שלטון השכל הישר על פני החוק, מתוך הבנה שהחוק נועד לשרת את ויקיפדיה וקוראיה ולא להיות לעול, ושלכולנו יש מטרה משותפת, ב. הפניית מאמץ ריאלית לדברים החשובים, העקרוניים ובעלי הנראות הגבוהה לקורא ולא לסגירת פינות נידחות, ג. התנהלות ויקיפדית שיתופית החותרת להסכמה, מבינה את ערכם של מנהגים, ופועלת בצורה שלא מייצרת עבודה מיותרת לאחרים. נתנאל - שיחה - די לטכנוקרטיה 00:48, 2 ביולי 2017 (IDT)
שכל הוא גורם משתנה. חוק, כנראה שלא.. eli - שיחה 00:55, 2 ביולי 2017 (IDT)
הגישה שתארת נראית לי טובה. אבל אם לאחר שהעברת טיוטה למרחב הערכים חשבת שאולי אין חשיבות, ראוי היה להחזיר את הערך לטיוטה ולא להתחיל דיון חשיבות. ובמקרה של מרחב טיוטות צריך לנהוג לפי הכלל שאם יש ספק - לא נוגעים. כל ההתעסקות סביב מרחב טיוטה שהתעורר בשבוע שעבר עם הבוט של ערן ועכשיו עם הפעילות שלך אינה רצויה ולכן אם יש ספק להשאיר כרגע במרחב טיוטה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:19, 2 ביולי 2017 (IDT)
יונה, אתה בטוח שהתייחסת בתגובתך לכל עמדתי? eli - שיחה 08:24, 2 ביולי 2017 (IDT)
כן. אם אתה שואף שהענן של ויקיפדיה יתחיל להוריד גשמי זלעפות, אתה מוזמן להמשיך, אם תרצה שהוא יוריד גשמי ברכה, כדאי שתפעל בצורה שקולה יותר. אם יש לך מטרה להסיר את כל הטיוטות שלא נערכו כבר שנה, אתה מוזמן להוסיף מידע לכל אותם טיוטות כך הזמן שלהם יאופס, זה פתרון לא פחות טוב מליצור בלגן סביב ערך/טיוטה כלשהי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:30, 2 ביולי 2017 (IDT)

עקרונות יסוד (משפט)[עריכת קוד מקור]

היי, הייתי באמצע עריכה משמעותי ונוצרה התנגשות. מה לעשות? אגלי טל - שיחה 23:30, 2 ביולי 2017 (IDT)

היי. א. אם זה בגללי אני מיצר על כך. ב. קיימים שני מצבים לטיפול בכך, האחד עוסק במניעה והשני בטיפול; האחד הוא להציב תבנית {{בעבודה}} בראש הערך או בראש הפיסקה אותה אתה רוצה לערוך בכדי למנוע הישנות מצבים אלו. הצבת התבנית היא לשבוע בלבד ולאחמ"כ יש להסירה. השני, באם זה קרה יש לטפל בכך בדרך זו. בהצלחה! eli - שיחה 23:53, 2 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה!
שאלה, אחרי שיצאתי מהעריכה אבל הטקסט שמור אצלי, מה אני יכול לעשות? אגלי טל - שיחה 00:09, 3 ביולי 2017 (IDT)
אם אני מבין נכון את מה שאתה שואל, פשוט לעשות העתק הדבק. eli - שיחה 00:11, 3 ביולי 2017 (IDT)
אבל זה שכתוב ממשי של הטקסט. אני יכול לעשות הדבק על הטקסט הקיים (שלאחר עריכתך, מה שבעצם יבטל אותה) ואז לבצע שוב את התיקונים שביצעת. מקובל עליך? תודה .אגלי טל - שיחה 00:17, 3 ביולי 2017 (IDT)
ברורר. מבטיח שלא אקח זאת ללב. eli - שיחה 00:19, 3 ביולי 2017 (IDT)
מוזמן לעבור שוב ולתקן. תודה לך על עזרתך ונחמדותך אגלי טל - שיחה 23:01, 3 ביולי 2017 (IDT)

יואל קרויס שיחזור[עריכת קוד מקור]

לא ברור למה החלטת למחוק את הקישור הקישור מאוד רלוונטי לערך, הוא אחד מהסיבות המרכזיות לשחרורו מהכלא....

ישיבת מיר[עריכת קוד מקור]

רציתי לדעת איזה פסול מצאת בעריכה של הערך ישיבת מיר. אני ערכתי את זה מתוך היכרות עם הישיבה, ועם ניסוח ברמה הכי גבוהה שיכולתי, (לא יודע למה לא הייתי מחובר עם השם משתמש כשערכתי את זה). אם אתה סבור שיש אי דיוקים בפרטים שתיקנתי - אתה מוזמן להאיר את עיני. Aryehse - שיחה 03:01, 4 ביולי 2017 (IDT)

ברוך דורון[עריכת קוד מקור]

אני לא מבין למה הורדת את "למחוק" ערך זה הוא השחתה תקרא מה כתוב בו ואין לו כל קשר לשם הערך הלל יערישיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ז • 02:03, 7 ביולי 2017 (IDT)

היי. במקרים אלו רצוי להגיש בקשה מהירה של מחיקה בדף המפעילים. eli - שיחה 02:06, 7 ביולי 2017 (IDT)
מה זה משנה? הלל יערישיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ז • 02:07, 7 ביולי 2017 (IDT)
כמנטר, חשוב שתהיה מודע לכך. eli - שיחה 02:09, 7 ביולי 2017 (IDT)

תיקון הפניות[עריכת קוד מקור]

למה שיחזרת את העריכות שביצעתי בדף, אליפות אירופה לקבוצות, ובדף גביע אירופה בכדורסל, מדובר בטעות שתיקנתי. זה טעות להפנות את הדפים האלה לערך ליגת האלופות בכדורסל, משום שלא מדובר באותה תחרות, כל הפעמים שמזכירים בערכים אחרים את גביע אירופה בכדורסל או אליפות אירופה לקבוצות מתכוונים לערך סופרוליג, ששם כתוב את כל ההיסטוריה של אליפות אירופה בכדורסל וגביע אירופה, ולא מתכוונים לליגת האלופות. Yosef Hajbi - שיחה 05:24, 7 ביולי 2017 (IDT).

ערך אהרן חולודנקו (חלד)[עריכת קוד מקור]

אשמח ואודה על סיוע בשיחזור הערך על דר אהרן חולודנקו. נראה לי כי סיבות המחיקה אינן רלוונטיות עקב שיפור ניכר בערך והוספת מידע ביוגרפי מעודכן. כמו הרבה רופאים גם חולודנקו ראוי לערך ויקיפדיה. רב תודות! Zo1896 - שיחה 09:37, 10 ביולי 2017 (IDT)

כוכב ללוחם![עריכת קוד מקור]

כוכב הלוחמים
כוכב לאביר שנלחם בכל המשחיתים והמבלבלים!. בברכה יעקב אֿן-שיחהא' באב ה'תשע"ז15:59, 24 ביולי 2017 (IDT)

שלום ויום טוב.
שוחזרתי על ידך בערך הנ"ל. אני מניח שהיה לך סיבה טובה - אתה מנוסה ממני ואני סומך עליך. אך היה יעיל יותר לצרף הסבר - ולו על מנת שאדע להבא.
תודה וברכה יוני קרלי - שיחה 16:03, 25 ביולי 2017 (IDT)

היות וזה ערך קצרצר למדי, אין צורך לכפול את תאריך פטירתו שמופיע בתחילת הערך. עכשיו אני רואה שהוספת עוד פרט לבד עריכה זו שזה כמובן שוחזר בשגגה על ידי ואני מיצר על כך. בכל אופן, המידע אוחזר והושם בערך. בהצלחה בהמשך. eli - שיחה 22:30, 25 ביולי 2017 (IDT)
השחזור המדובר היה על הפרט הזה בלבד. כל השאר לא אני ערכתי אלא משתמש אחר. אבל אני מבין את כוונתך זה בסדר גמור. אני לומד. יוני קרלי - שיחה 22:39, 25 ביולי 2017 (IDT)

יצחק זעקיל עטהויזן[עריכת קוד מקור]

אם תוכל בבקשה לבדוק אם הערך יצחק זעקיל עטהויזן מוכן למרחב הערכים הלל יערישיחה • ג' באב ה'תשע"ז • 02:02, 26 ביולי 2017 (IDT)

תודות לעבודתך, חיובי. עכשיו ניתן ליצור קטגוריות. בהצלחה. eli - שיחה 02:13, 26 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה ליל"ט הלל יערישיחה • ג' באב ה'תשע"ז • 02:19, 26 ביולי 2017 (IDT)

טעות מוכחת - למה אתה משחזר?[עריכת קוד מקור]

מה ההיגיון להשאיר טעות כזו (המילים המודגשות):

בהלכה היהודית חל על הגבר איסור על הסתכלות מכוונת בדברים שעלולים לגרום עוררות מינית ולהביא למחשבות מיניות אסורות ('הרהור עבירה'). עיקר הביטוי לאיסור זה הוא איסור על הסתכלות בנשים שאסורות על הגבר (עריות), שנעשית על מנת ליהנות מיופיין דתי והחרדי.

מחקתי את שתי המילים המיותרות בסוף הפתיח. וכבר פעם שניה שמשחזרים.

אם אפשר להסביר מה עושים שם שתי המילים ומה הקשר שלהם לנושא?

ראה התיחסותי בדף שיחתך. בכל אופן, אם שחזרו אותך פעם שנייה, נאסר עליך לשחזר שוב עד שתושג הסכמה. eli - שיחה 08:15, 26 ביולי 2017 (IDT)

כוכב לחבר בצוות![עריכת קוד מקור]

כוכב הצוות
אלי גודין היקר תודה על תרומתך צביקה גרינוולד - שיחה 17:19, 27 ביולי 2017 (IDT)

שלום לך. אני עדיין לא יודע עם קבלתי את ההרשאה שעליה המלצת עלי בברכה הלל יערישיחה • ז' באב ה'תשע"ז • 23:23, 29 ביולי 2017 (IDT)

לצערי, לא ניתנה לך ההרשאה אותה ביקשתי. אני יכול להבין זאת אם כי אני לא חושב שהנימוק מדוייק. אולי לאלדד יהיו תשובות. בכל אופן, אני מאמין כי בזמן הקרוב זה ינתן לך. עד אז, תמשיך לייעל את ויקיפדיה כמו שהוכחת שאתה יודע לעשות. הרשאה זו נועדה להיטיב רק עמנו, ולך, בגדול זה לא אמור לשפר במשהו. eli - שיחה 23:32, 29 ביולי 2017 (IDT)
תודה לך! מה היה הטיעון שלו לשלילה? הלל יערישיחה • ז' באב ה'תשע"ז •
תוכל לראות כאן. eli - שיחה 23:44, 29 ביולי 2017 (IDT)
שלום הלל,
למען הסר ספק, אתה בהחלט תורם לוויקיפדיה, וזה ברור לכולנו. עם זאת, הרשאת בדוק עריכות אוטומטית עשויה לגרום לכך שלא יעברו על העריכות שלך. מבדיקות שאני עושה מדי פעם, העריכות שלך מצריכות תיקונים (כפי שכבר כתבתי לך פעם או פעמיים). נראה כאילו אתה לא בודק את עצמך, ומשאיר טעויות הקלדה, או לא שם לב להיעדר פסיקים או נקודות כאשר יש צורך בסימני הפיסוק הללו. מן הסיבה הזאת אני סבור שעוד מוקדם לתת את ההרשאה האמורה. מאידך גיסא, אי מתן ההרשאה לא מפריע לך להמשיך לתרום לוויקיפדיה. כפי שכתב eli לעיל, ההרשאה הזאת יש לה משמעות עבור המנטרים, לאו דווקא עבורך באופן אישי. אני מקווה שכתיבתך תשתפר מבחינת הנקודות שציינתי לעיל, ואז גם לא תהיה מניעה להעניק את ההרשאה האמורה. אלדדשיחה 00:22, 30 ביולי 2017 (IDT)
שוב תודה הלל יערישיחה • ט"ז באב ה'תשע"ז • 05:30, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
בשמחה, הלל. אני מקווה שתוכל להקפיד יותר, הן על ניכוש שגיאות הכתיב והן על הפיסוק, ואז תתאפשר הענקת ההרשאה בקרוב. בכל מקרה, תודה רבה על תרומותיך! אלדדשיחה 05:37, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

בית הכנסת אהל שלמה[עריכת קוד מקור]

אלי שלום,

אני עוסק בנושא כפר התימנים בשילוח כבר זמן רב. הערך כמו כלל המידע בויקיפדיה בנושא רחוק מאוד מלהיות מדויק, אך אין לי את הפנאי לערוך אותו כראוי, ועוד חזון למועד. מכל מקום, תיקון טעות גסה בשם המקום נראה לי אלמנטרי. לא מובן לי למה כותב הערך (שכנראה ביקר במקום או קרא עליו בתקשורת, ולא יותר מזה) אינו נדרש להביא מקורות לדבריו.

בכל אופן אני מבין את בקשתך להבאת מקורות, ואעשה זאת בהמשך השבוע. אשאל רק היכן אתה רוצה שאציין מקורות לכך? כאן? בדף הערך עצמו?

יש לציין שהמקורות שעוסקים בנושא יהיו ממאמרים אקדמיים שאינם מצויים ברשת, ואולי מעבודת דוקטורט שאינה זמינה בספריות למעט בזו של אוניברסיטת בר אילן.

שמאי שמאי ברקו - שיחה 00:17, 30 ביולי 2017 (IDT)

בדף הערך עצמו. למה שלא תמצא במרשתת, ציין בהערות שוליים בתבנית {{צ-מאמר}} מיקומים מדוייקים. מאחל הצלחה בהמשך. eli - שיחה 00:23, 30 ביולי 2017 (IDT)

שלום. כתבתי בדף השיחה של ליוויוס, כי ההחלטה על מינויו לרמ"ח תכנון באמ"ץ שונתה, ומי שקיבל את התפקיד לבסוף הוא אל"ם גיא לוי, ובמקום זאת ליוויוס פיקד על החטיבה שלוש שנים ולא שנתיים כמקובל. בנוסף מחקתי את אריכות היתר ב'ערך' בדבר הרצון למנותו למפקד החטיבה, ובמקום זאת כתבתי מתי נכנס לתפקיד ומתי סיים. בברכה, אודי 79.183.142.193 05:07, 30 ביולי 2017 (IDT)

קיבלתי, אודי. עכשיו ברצינות, למה שלא תירשם? אתה לא מעוניין להיחשף? eli - שיחה 05:13, 30 ביולי 2017 (IDT)
אני עסוק מידי מכדי ללמוד היאך נרשמים, יתכן ואני רואה צל הרים כהרים, וחי בנדמה לי שקיים קושי בלהירשם. הרצון להירשם בעתיד נובע רק מהסיבה שברצוני שיקחו את עריכותיי יותר ברצינות ולא מהרצון לקחת קרדיט, נקודה הפחות מעניינת אותי.
לעצם העניין של ליוויוס, במדור "זזים" של בטאון "במחנה", פורסם על מינויו העתידי של ליוויוס לתפקיד רמ"ח תכנון במקום עופר לוי, ולאחר חודשים מספר פורסם שאל"ם גיא לוי יקבל את התפקיד (אם תרצה אכתוב לך בהמשך את מספרי הגליונות, לא מונח בפני כעת), ולשאלתי את מערכת "במחנה" על כך, נאמר לי לאחר בירור, שההחלטה שונתה, וליוויוס ימשיך בתפקידו ואל"ם גיא לוי ימונה לתפקיד. (אולי בדש"ב הקרוב יוחלט שוב על מינויו של ליוויוס לתפקיד לאחר גיא לוי). בברכה, אודי. 79.183.142.193 05:40, 30 ביולי 2017 (IDT)
  • אלי שלום. בטאון "במחנה", גליון 44 (19-11-2015), במדור "זזים" נכתב כי אל"ם אופיר ליוויוס ימונה לראש מחלקת תכנון מבצעי באגף המבצעים ויחליף את אל"ם עופר לוי (כך גם נכתב ב"ערוץ 7" ובעוד אתרים). לאחר מכן גליון 10 (10-3-2016), במדור "זזים" נכתב כי אל"מ גיא לוי ימונה לראש מחלקת תכנון מבצעי באגף המבצעים ויחליף את אל"ם עופר לוי. כפי שכתבתי הוחלט שאל"ם גיא לוי יקבל את התפקיד בעוד אל"ם אופיר ליוויוס ישאר בתפקידו כמח"ט הבקעה, ואכן גיא לוי החליף את עופר לוי במהלך שנת 2016. כעת מתברר שליוויוס יקבל תפקיד דומה אך אחר, וימונה לראש מחלקת תכנון באגף התכנון, על המינוי העתידי נכתב ב"אתר צה"ל". בברכה, אודי. 79.183.0.102 23:05, 30 ביולי 2017 (IDT)

ערך שנכתב ויש לי עליה ערך בטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום לך אלי כתבתי ערך טיוטה על הדרך - עיתון שהוא עיתון חדש של מפלגת ש"ס אך בעודי כותב את הערך משהו העלה את הערך הנ"ל מה עלי לעשות אם הערך שאני כתבתי אותו ניתן לראות כאן בברכה הלל יערישיחה • ח' באב ה'תשע"ז • 21:07, 30 ביולי 2017 (IDT)

כל הכבוד על החריצות הלל. אענה במקום אלי, ניתן לבקש בבקשות ממפעילים למוחקו. אם תרצה אעשה זאת בשבילך. יעלי - שיחה 21:43, 30 ביולי 2017 (IDT)
יעלי האמת שאני העתקתי מהערך שלי להערך שפתחו אשמח אם תמחקי את זה ותודה מראש "בבחינת אל תמנע טוב מבעליו" הלל יערישיחה • ח' באב ה'תשע"ז • 23:43, 30 ביולי 2017 (IDT)

אלי, מה דעתך להציע מועמדות מפעיל מערכת? זה יהיה טוב גם לקהילה וגם למפעילים. אני בטוח שתהיה מפעיל מצוין. בברכה, יעקב אֿן-שיחהט' באב ה'תשע"ז14:24, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

למה אתה לא עונה לי. בברכה, יעקב אֿן-שיחהט"ו באב ה'תשע"ז16:30, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
אתה חדש כאן ועל כן אני מסיק כי אתה לא לגמרי מבין את משמעות התפקיד. כשיגיע השעה (תספור 730 יום מעכשיו) אגיש את מועמדותי. בהצלחה בהמשך. eli - שיחה 16:34, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
אני כן מבין ולמרות שאני חדש קראתי את כל הדפים בנושא, אגב אם לא זה, מה רצית כאן? בברכה, יעקב אֿן-שיחהט"ז באב ה'תשע"ז11:53, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

עריכות ללא כוונה; הנחת הכוונה הטובה[עריכת קוד מקור]

אלי, שחזרת אותי וכתבת ע"כ הודעה (די נזעמת, יש לומר) בדף שיחתי. אך, אילו היית טורח במקצת להסתכל מעל המקום בו השארת את הודעתך, היית רואה את ההסבר לכך. חבל (תסתכל לפחות עכשיו). לבי במערב (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ובכן, באשר לשאלתך, התכוונתי למה שנאמר שם. לטעמי היא אינה נזעמת. להבא, פרט בבקשה את תגובותיך. eli - שיחה 06:21, 2 באוגוסט 2017 (IDT)


שחזור ללא צורך[עריכת קוד מקור]

שלום!

לפני ימים מספר הוספתי קישור לה'תשע"ח, ללוח שנה בפורמט PDF, כפי שעשיתי בחלק מן השנים האחרונות בזמנן (למשל: ה'תשע"ו). ראיתי שביטלת את הקישור, ואני שואל למה, ומה נשתנה מהשנים האחרות? אין זה קישור פרסומי, ואין בו כל רווח, וידוע לי שהלוח מועיל לאנשים. אשמח שתשקול זאת שוב ותחזיר אותו. להתראות!

חבר.

במחשבה שנייה, אני רואה שלא כתבת פה ביום האחרון, אז בינתיים אחזיר את הקישור, וכשתראה את זה תדון בדבריי.

---סליחה, טעיתי. אני רואה שהיית פה בדקות האחרונות. ראיתי אחרי השינוי. מקווה שתקבל בהבנה.

יום נעים לך!

ובכן, יום נעים גם לך. eli - שיחה 09:32, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

שחזור שגוי[עריכת קוד מקור]

בערך ביקורת האתאיזם שחזרת עריכה שתיקנה שגיאה בשמו של פסיכולוג (נכתב וייץ כאשר השם האנגלי המקורי הוא ויץ ואף הובא בערך תעתיק אנגלי מדויק שתוכל לאשר בחיפוש גוגל וביוטיוב בראיונות עימו). 79.178.145.252 02:05, 3 באוגוסט 2017 (IDT)

איבזיטו אוגבונה[עריכת קוד מקור]

שלום אלי גודין! ראיתי ששחזרת את העריכה של משתמש BRINKS אודות הערך איבזיטו אוגבונה עדכן עדכון שגוי שהוא משחק עבור הפועל אשדוד ולא עבור הפועל אדומים אשדוד וזאת לאחר שמשתמש אחר העיר לו על כך בדף השיחה שלו.

אז ככה, הפועל אשדוד הוקמה מחדש בשנת 2015 כשני קבוצות: הפועל אדומים והפועל בני אשדוד. על ההיסטוריה של שני הקבוצות והמחלוקות לא ארחיב, אבל תדע כי קיימות שני קבוצות הפועל אשדוד ואוגבונה חתם באדומים אשדוד שכיום משחקת בליגה ב'. Abity9 - שיחה 02:25, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. הייתי סבור שהשינוי נעשה על ידי מעריץ "שרוף". אקח זאת לתשומת ליבי. שבוע טוב. eli - שיחה 02:30, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

ערך טיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום לך אלי! אני כתבתי ערך על אי בשם "פישר איילנד" ולמרות ששמתי תבנית בעבודה מחקו לי את הערך פעמיים למרות שההיתי באמצע העבודה עליו. אני כתבתי שוב את הערך בדפי טיוטה כאן ואני לא מצליח להחזיר אותו למרחב הערכים אשמח אם תעזור לי תודה מראש הלל יערישיחה • י"ד באב ה'תשע"ז • 16:21, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

הלל, זה די מוזר מה שאתה מציג כאן, יש לך מושג מי מחק זאת? בכל אופן, אעביר זאת למרחב הערכים. להבא, השתדל בבקשה לא ליצור קטגוריות בדפים שאינם במרחב הערכים.

זה פשוט מטעה. בהצלחה. eli - שיחה 20:05, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

אני התחלתי לכתוב את הערך בתחילה ושמתי תבנית של בעבודה. אך מכייון שהיה בו בתחילה רק שתי שורות אז משתמש Ldorfman מחק אותו הלל יערישיחה • ט"ו באב ה'תשע"ז • 20:28, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
מה יצא עם הערך? הלל יערישיחה • ט"ו באב ה'תשע"ז • 23:47, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
מה,לא שמת לב? ראה פישר איילנד (פלורידה). eli - שיחה 23:51, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
הערך קיים במרחב הערכים ונפלאה ממני למה הקישור, כקישור, עדיין אדום. eli - שיחה 00:03, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
ברכותי על הערך החדש. כשזה טוב ויש בערך תוכן מעבר לשורה או שתיים, יש לו מקום. Ldorfmanשיחה 00:55, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

סגנון בלתי נסבל[עריכת קוד מקור]

שלום אלי. אין דבר שיכול להצדיק את דבריך בראש הדף שיחה:הסלפי של אורן חזן, גם לא העובדה שמדובר בערך של הבל. אני מצפה שתחדל לאלתר מהתבטאויות כגון זו. בברכה, ראובן מ. - שיחה 21:59, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

היי ראובן, אני מבין כי יש דרכים נעימות יותר לומר את אשר על ליבי. אני מוכרח לומר שזה היה סוג של מחאה. בכל אופן, אתה לא חושב שקצת נסחפנו בבחירת מתן כותרת פומפזית? eli - שיחה 22:31, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
ראה זאת כסוג של מחאה. ראובן מ. - שיחה 22:35, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

אלי שלום. מקור לכך ששרוני מונה באוגוסט למפקד חטיבה 226, באתר הפייסבוק של "העמותה להנחלת מורשת הצנחנים". שרוני התעתד להחליף את דן גולדפוס באוגוסט, אך דא עקא, עמוס הכהן מסיבותיו החליט לעזוב את תפקידו כמח"ט הנח"ל בטרם עת, דבר שמחד גיסא אילץ את גולדפוס להיכנס מיידית תחתיו ומאידך גיסא שרוני היה עדיין באמצע תפקידו כקצין אג"ם עוצבת הגליל, כפיתרון ביניים הוחלט למנות באופן זמני את סא"ל אלי וייצמן שצמח בחטיבת המילואים ממפקד מחלקה ועד מג"ד והיה בעל ניסיון רב. ד.א. באותו המינוי גם העלו את דרגתו לאל"מ. מקור לכך שאל"מ אלי ויצמן מונה למפקד החטיבה במרץ השנה, באתר הפייסבוק של "החברה לשינויי דיירים" בתאריך 23-3-2017. בברכה, אודי. 109.66.49.40 06:22, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום.

דברי נכתבים בעקבות דברים שכתבת בדף השיחה של חנה, ובהם הבעת תקווה שלא יגיע עוד "מוצץ דם קטן ועלוב". אין לי מושג אם התכוונת אלי, או למישהו אחר, או שדבריך כוונו למוצצי דם באופן כללי. העובדה שיכולתי לחשוב שאולי הדברים מכוונים אלי, ויכול להיות שיש עוד אנשים שעלולים לחשוב שדבריך מכוונים אליהם (ואולי עוד אחרים שעלולים לחשוב שהדברים מכוונים ל x או ל y זה או אחר), הביאה אותי לדף שיחתך כדי לבקש שבמידת האפשר תימנע משימוש ברמיזות כאלו בוויקיפדיה. לדעתי רצוי להימנע מדיבור כזה גם מחוץ לוויקיפדיה, אבל זה כמובן עניינך ולא ענייני. בברכה - קיפודנחש 05:19, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

דבריי לא כוונו אליך. בוקר טוב. eli - שיחה 05:20, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

לא שאלתי למי התכוונת, ולמען האמת, זה לא מעניין אותי. דברי התייחסו למה שכתבת, לא לכוונות נסתרות. אם תקרא את דברי, אולי תבחין שיש בהם בקשה ברורה. תשובה הולמת יכולה להיות משהו כמו "אשתדל להיענות לבקשתך", או "אין לי כוונה להיענות לבקשה". קיפודנחש 14:26, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

אותי זה דווקא כן מעניין, למי דבריך כוונו? חצי חציל 07:36, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
הי, שכחת לענות. חצי חציל 17:54, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

מחיקת פרטים[עריכת קוד מקור]

לכבוד אלי גודין היקר... אמש כתבתי ערך על שחקן בשם סילאס ווייר מיטשל, כתבתי שהוא מגדל חתולים וכלב ומשום מה מחקת את זה...

רק רציתי שתדע שאין לך זכות למנוע מאנשים כל סוג של מידע אם הוא נכון, וגם אם אותך הוא לא מעניין אז את מישהו אחר כן,

תודה על כל תרומותיך לחברה צביקה גרינוולד.

שלום אלי, דומני שתהיה מוכרח למתן את התבטאויותיך כלפי חברים אחרים בקהילה. גם אם אתה צודק וגם אם חשוב לך להישמע שנון, הערות סרקסטיות וגם בוטות וקשות במפגיע, הן עבירה על כללי ההתנהגות בקהילה. לאחרונה אני נתקל בהן יותר ויותר ובדעתי לחדד את ההקפדה על הכללים. קח את דבריי ברצינות. לילה טוב והמשך פעילות פורה. ביקורת - שיחה 00:05, 11 באוגוסט 2017 (IDT)

Swish Swish, קייטי פרי[עריכת קוד מקור]

כשקישרת אמש את ה-"סינגל" בתבנית של השיר הנ"ל, לא שמת לב שפירקת את התבנית? להבא שים לב, כמובן שהכל ברוח טובה ואני מודע לזה שניסית לתרום. כל טוב, ושבת שלום. Hello513 - שיחה 17:30, 11 באוגוסט 2017 (IDT)

אלי שלום, מדוע אינך מאפשר לערוך את הערך "איקיוטק" אשר נערך באופן מגמתי ומטעה? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי. אני ער לשינויים שביצעת ולמקורותיהם. עם זאת, נראה כי הנושא נתון למחלוקת, ועל כן, אבקשך לפנות להמשך דיון בדף השיחה שם. בהצלחה. eli - שיחה 13:16, 13 באוגוסט 2017 (IDT)

הפניות לדפי הפניה[עריכת קוד מקור]

שלום אלי, הדף "ארגוני טרור" הוא דף הפניה, כדאי ליצור הפניות ישירות לדף המקור ארגון טרור (כך יהיה קל לבדוק שאין מדובר בהפניות כפולות ומיותרות). ביקורת - שיחה 15:10, 13 באוגוסט 2017 (IDT)

אם יש לך בקשות נוספות, תוסיף אותן. אל תמחוק דברים שנענו. חצי חציל 18:34, 13 באוגוסט 2017 (IDT)

כשאתה מפעיל בוט[עריכת קוד מקור]

מן הראוי שתוודא שהוא לא כותב שטויות. אל תשכח שאתה בדוק עריכות אוטומטי (משום מה), כך שהרבה יותר קשה לעלות על השחתות שכאלה. חצי חציל 10:16, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה. eli - שיחה 10:17, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

לגבי עריכה זו: המידע קיים עם מקור (מפוקפק?) בערך של בן הזוג המדובר. ביקורת - שיחה 09:08, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום אלי, מחקתי את הדף. מלבד שמו השגוי: במקרה של פחות מ-3 פירושים, יוצרים הפניה באמצעות {{פירוש נוסף}} או {{מפנה}} בשני הערכים, ואין צורך בדף פירושונים נפרד. ביקורת - שיחה 17:54, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

עשיתי זאת לפני כן, אך הסתפקתי אם די בכך. שלושת הפירושים האחרים הם פחות פופולרים מהכינוי המדובר. אשמח אם תדרוש ממני הבהרות לפני ביצוע צעד כזה. eli - שיחה 17:57, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
אוייש עכשיו אני שם לב לשמו השגוי. eli - שיחה 17:58, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
באתי רק להעביר, ואז ראיתי שיש רק 2 פירושים לכן מחקתי. אם יש משהו בולט אפשר ליצור פירושון (אפשר למצוא מן הסתם משהו באנגלית שפירושו "החיה"). ביקורת - שיחה 18:00, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום אלי, המשפט "חברי ההנהלה הבכירה של הנשיא", לא תקין בעברית, אלא אם הייתה הנהלה שמנהלת את הנשיא. אנא תקן את המשפט. (ניסיתי לקרוא גם את הפתיח של נשיא בית המשפט העליון של הממלכה המאוחדת <בעבודה> ואני לא בטוח לגבי התרגום, אז כשאתה מרחיב את הערך, אם לא אכפת לך לבדוק יותר טוב את תרגום המונחים). שבוע טוב. ביקורת - שיחה 00:23, 20 באוגוסט 2017 (IDT)

"ההנהלה הבכירה" היה 'אמור' להיות מכוון כמובן לחברי משרד הרשות המבצעת של נשיא ארצות הברית. אם הערת כנראה שלא. תודה ביקורת. שבוע טוב. eli - שיחה 00:37, 20 באוגוסט 2017 (IDT)
אז זו ההנהלה הבכירה של משרד הרשות המבצעת או משהו כזה. מנכ"ל משרד ראש הממשלה אינו מנכ"ל ראש הממשלה (למרות שבהודעות לעיתונות כותבים לפעמים בקצרה "מנכל רוהמ"). ביקורת - שיחה 00:39, 20 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום אלי בקשר למה שכתבת בדף השיחה שלי היה לי סיבה למה מחקתי את ההודעה שלך, ובכל זאת תודה על הערתך - יש לי עוד מה ללמוד. תודה על כל תרומותיך... (צביקה גרינוולד - שיחה 18:53, 22 באוגוסט 2017 (IDT))