שיחת משתמש:אנדרסן/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ארכיון 5; אוקטובר - דצמבר 2019; משתמש:אנדרסן; נילס אנדרסן; שוודיה;

אני לא מצליח להעלות קבצים לויקיפדיה, האם אתה יכול להסביר לי מדוע?, כל פעם נכתב לי תירוץ אחר, פעם שם זה כבר קיים, פעם זה יכול להזיק לויקיפדיה, פעם זה לא תואם לחוקים וכו וכורק אמת וצדק - שיחה 14:33, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

רק אמת וצדק, ובכן, יש שמות גנרים שאינם תואמים את המדיניות של ויקיקומונס, ושמות אחרים תפוסים, כפי שציינת. תנסה שמות יותר אינפורמטיבים. למשל במקום "צילום מסך" אפשר "צילום מסך לצורך דיון" או "screenshot that took from‏...‏". Matankic - שיחה 14:44, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
רק אמת וצדק לא הבנתי מה ניסית להעלות ולא הצלחת? או שזה כבר הסתדר? נילס אנדרסן - שיחה 23:43, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
ניסיתי להעלות קבצים לדפים, ולא הצלחתי, ומדובר על דפים שהיו כמוPDF וכו וכו לא מסובכים בכללרק אמת וצדק - שיחה 11:49, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
אם תראה לי דוגמה, אולי אוכל לעזור. נילס אנדרסן - שיחה 17:31, 18 באוקטובר 2019 (IDT)

תודה על היעילות, זריזות ותרומתך הרבה שלך לניטור. כל הכבוד. eli - שיחה 17:49, 20 באוקטובר 2019 (IDT)

חן חן. האחד עושה כמיטב יכולתו... נילס אנדרסן - שיחה 23:55, 20 באוקטובר 2019 (IDT)

מילה ברנר[עריכת קוד מקור]

אם תקדיש זמן תוכל לראות שהפסקה שמחקתי מופיעה פעמיים. תודה. 129.69.140.138 16:39, 21 באוקטובר 2019 (IDT)

אוקי, אז להבא לא לכתוב "תקלדה" בתקציר העריכה, אלא "הפסקה שמחקתי מופיעה פעמיים" כמו שכתבת לי כאן, ואז החיים של המנטרים יהיו פשוטים יותר. בכל מקרה, נא לשים לב גם לנושא העברית (למשל המשפט בגרמנית ללא הקשר, בשיחה:קלאוס פוקס.) תודה רבה, נילס אנדרסן - שיחה 16:47, 21 באוקטובר 2019 (IDT)

ראה שיחת הערך -גנשר[עריכת קוד מקור]

שיחה:הנס-דיטריך גנשר כאן הבירוקרט נדרש לעניין ולא פסק שאין לעשות כך. אם אתה תפסוק שאין לעשות כך, לא אעשה. 129.69.140.138 16:54, 21 באוקטובר 2019 (IDT)

אני לא רואה היכן מצוין כן שמישהו פסק משהו. בדיוק כפי שכתבתי לך, ואולי בצורה קצת יותר בוטה, הוסבר שאנו ויקיפדיה העברית ועל כן יש לכתוב כאן בעברית. אם העריכה רלוונטית, בכל מקרה יהיה צורך לתרגם אותה, אז למה מלכתחילה להשאיר אותה בלועזית ולהשאיר את מלאכת התרגום לאנשים אחרים? זה נכון לאנגלית, לגרמנית, לשוודית, לערבית, לסינית, לספרדית, לשפת הנקישות, לשפת הסימנים. ודאי שיכול להיות שמישהו כאן קורא גרמנית, אבל אני לא מבין מה הרעיון של להטריח אחרים בפעולת תרגום של משפט קצר שהובא בגפו. אם אתה דובר את השפה, אנא תרגם כדי שכל אחד יוכל לענות על זה, ואם אתה לא דובר את השפה, אז למה להכניס משהו שאתה לא יודע מה כתוב בו? נילס אנדרסן - שיחה 17:02, 21 באוקטובר 2019 (IDT)
קיבלתי את דעתך ולא אעשה כך. 129.69.140.138 17:13, 21 באוקטובר 2019 (IDT)

אל תטריד אותי באזהרות[עריכת קוד מקור]

העריכה זו שלך היא השחתה.

  • הפכת קו מפריד למקף. למה? אלוהים יודע;
  • החזרת קישור דרך תבנית לקישור חיצוני. למה? אלוהים יודע;
  • נימקתי שאין מקור לכך שנפטר לפני 12 בלילה ולכן התאריך הלועזי לא ברור (ראה ויקיפדיה:המרת תאריכים) – ושחזרת. למה? אלוהים יודע;
  • מחקת את זה שהוא התמוטט בקיץ ומאז הורע מצבו. למה? אלוהים יודע;
  • בגין העריכות שלי הותרת אזהרה בדף שיחתי. למה? אלוהים יודע.

שקול את המשך החזקת הרשאות הניטור שלך. 2A01:6500:A041:E849:B379:C6A4:FB:363702:01, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

פרק ב'
  • לא נהוג לקשר חודשים אלא רק תאריכים;
  • לא ברור מה לא אנציקלופדי בזה שחודשיים לפני כן הוא התמוטט;
  • בשחזור שלך שוב (ושוב) הסרת את האסמכתא היחידה לפטירתו מהנימוק "כתיבה לא אנציקלופדית".

עקב חוסר בתגובתך אציע למפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף: שישקלו את המשך החזקת הרשאות הניטור שלך או הגבלת יכולת העריכה שלך. 2A01:6500:A041:E849:B379:C6A4:FB:363702:21, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

השחזור בערך שלמה זלמן אולמן (זכרון מאיר)[עריכת קוד מקור]

היי, אני לא לצד אף אחד כאן, אבל אני לא רואה סיבה (מלבד מלחמת העריכה) שלא לציין את הידרדרות מצבו של האישיות (אולי בניסוח קצת שונה). צביקהאֲנִי עוֹד כָּאן אָז בּוֹא אֱמֹר שָׁלוֹם02:26, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

ודאי שאפשר, אבל בניסוח אנציקלופדי ("מאז הקיץ הוא התמוטט" זה לא). עדיף היה, אם כבר, לציין בפירוש מה קרה לו (מחלה אני מניח) ולהוסיף כמובן מקור, ולא להשתמש בזה בתור הקדמה לכך שהוא נפטר. במצב שהופיע, עדיף היה פשוט לוותר על העריכה הזו מאחר ומופיע בפתיחת הערך כי הוא נפטר. יש לך רעיון לעריכה כזו (אתה מכיר את הפרטים)? לילה טוב! נילס אנדרסן - שיחה 02:36, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
אני רואה שהיה לך ולאונינימי לילה מעניין, מקווה ששניכם ישנתם טוב ונרגעתם. לעניינינו, אם אתה חושב שהניסוח בעייתי אז למה למחוק הכל ולא לנסח מחדש? אני מצרף מקור לפינויו לבית החולים שיבא בתחילת חודש אב למי שרוצה להשתמש בו. ורק כדי שלא הובן בצורה שגויה, אני חושב שגם האנונימי פעל שלא כשורה. אם השאלה היא האם הוא נפטר ב22 או ב23 מה הטעם לכתוב רק חודש. אפשר לכתוב את התאריך המשוער (לדעתי האישית לפני חצות כי הדיווחים על מותו התחילו להגיע באיזור חצות וחצי+-) ואם ממש רוצים אז עם הסתייגות בהערה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:08, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
יונה ב. לגבי הלילה המעניין, אני לא בטוח שמצאתי עניין מיוחד בסיטואציה, אבל כבר נתקלתי במישהו/י שענה לי על שחזור של השחתה של ממש (הוא/היא נחסם לצמיתות לאחר מכן), "האירוניה שדף השיחה שלך נפתח בגרמנית" (מה גם שזה שוודית, וזה אומר "ברוך תהיה, מי שאתה ומהיכן שאתה") כשהרמיזה לנאצים ברורה, ולכן אני ממש לא מתרגש מאנונימים כאלו. מה גם שלדעתי ממש לא מדובר באנונימי אלא במשתמש ותיק שלא במקרה בחר להשתמש באנונימי, כנראה יש לו/לה מה להסתיר (אחרת איך הוא ידע להגיד לי שהוא "יילך לפעילים" ושאני מנטר... אני לא ידעתי על זה עד לפני חודש וחצי, אז אנונימי?).
בעניין העריכה: כפי שכתבתי אמש לצביקה, אני לא התנגדתי לעצם האיזכור של מחלתו, ומאחר ולא ידעתי מה בדיוק עבר על האיש המסכן, הנחתי שעד הבוקר יבואו ויקיפדים שקשורים אליו ויסדרו את הערך (ולכן הצעתי גם לו, אם הוא מכיר, לערוך אותו). מצאתי ללא קושי כתבה בכיכר השבת שאימתה את דבר המוות (שהרי הכל התחיל מזה שאנונימי אחר הסיר את תאריך הפטירה בטענה שויקיפדיה הספידה אותו מוקדם מדי) והוספתי אותה לערך. כאן התחילה מלחמת העריכה בכך שהאנונימי הסיר את התאריך הלועזי, בטענה שאין לדעת מתי האיש המסכן נפטר, ואחרי חשיבה קצרה החלטתי שאין טעם לריב על זה, היות וכאמור עד הבוקר אמורים לערוך את הערך, ולכן הנחתי לחודש אוקטובר להופיע לבדו. אני מסכים מסכים שזה מגוכח, אבל הייתי לבד שם. היה צורך כבר מההתחלה להגן על הערך לרמת בדוקי עריכות אוטומטית, ושהדיון, אם צריך, יתקיים באופן מסודר בדף השיחה.
ובעניין אחר, אם יורשה לי ואתה כבר כאן: הארתי כבר בויקיפדיה:בקשות ממפעילים בשבוע שעבר עניין שלדעתי יש לדון בו בדרך זו או אחרת: אני עובד בשעות הלילה, ובמסגרת העבודה שלי בחודש הקרוב יש לי לא מעט פנאי לסייע בניטור. נוכחתי שמעבר לאנונימים בסגנון האדם מאתמול, יש בעיה בזמינות המפעילים בשעות הלילה המאוחרות. כמנטר אני יכול לשחזר במהירות עריכות בסגנון "דוד המלך היה כאן", אבל כאשר יש אדם שנחוש בדעתו לכתוב שטויות בערכים (וזה קורה כמעט באופן בלעדי על ידי אנונימים או משתמשים לא ותיקים, של פחות מארבעה ימים, ובעיקר בערכים של קצוות החברה, בין אם דת יותר קיצונית ובין אם אידיולוגיה כזו או אחרת) אין לי כמנטר הרבה מה לעשות. חשבתי להציע שני פתרונות לסוגייה: פתרון אחד הוא למנות למפעיל ויקיפדים אמינים ומנוסים שחיים בארצות רחוקות (אמריקה או מזרח אסיה או אוסטרליה) שפשוט ערים בשעות שבהם אירופה ישנה; פתרון שני הוא למנות מספר מצומצם של מנטרים בעלי ניסיון שפעילים באופן קבוע בשעות הלילה, שיתאפשר להם לחסום אנונימים ומשתמשים לא ותיקים למשך זמן של שעה או שעתיים (מספיק בשביל להרדים משחית מזדמן), וכן להגן ל-8 שעות על ערך אקטואלי, עד לבוא הבוקר ולבואם של המפעילים הרגילים. המצב הקיים כרגע, שבו אני עומד לעיתים במצבים מגוכחים (כמו אתמול, כמו אצל ה"גרמני", וכו') מתסכל מאוד. אשמח שאם אתה מסכים, תעביר את זה הלאה.
יום טוב! נילס אנדרסן - שיחה 11:55, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
אני לא מתכוון להוסיף על אירועים הלילה הקודמים רק שברור ששכחתי להוסיף מרכאות ב"מעניין". בנוגע להצעה שלך, אם אתה מכיר מישהו פעיל ואמין אתה מוזמן להציע לו להיות מפעיל ואם בנוסף הוא נמצא בצד השני של העולם, זה יכול לעזור לשעות הלילה. בנוגע להצעה השנייה שלך, היא מעניינת אבל היא דורשת התערבות של יצירת הרשאה חדשה על ידי מתכנתי הקרן והשאלה היא עד כמה זה נדרש. יש כמה מפעילים שפעילים בשעות הלילה המוקדמות, כנראה לא כל לילה, וכמה שפעילים בשעות הבוקר המוקדמות אז אולי יש פער של כמה שעות שצריך לתגבר אבל בשביל זה ליצור הרשאה, לא נראה לי שיעשו את זה. זה כמובן לא מונע מאיתנו לדון על זה בתוך הקהילה המקומית רק כדי לראות האם יש בכלל רצון ליצור הרשאת "מנטר לילה" אם יכולות חסימה והגנה לפרקי זמן קצרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:30, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

הערתך בערך[עריכת קוד מקור]

שלום נילס אנדרסון אשמח אם תשתתף בשיחה על הערך יחיאל אמסלם כרגע הוא בערכים שיש להבהיר את מעמדם. מאגמה - שיחה 17:23, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

תודה שתייגת אותי. האיש מרשים מאוד בעיני. מדהים מה אנשים מסוגו מסוגלים לעשות בגיל 19. נילס אנדרסן - שיחה 18:08, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

הודעה ממשתמש Ah boa[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:נובולוג

"ביטול" עריכה שלך בערך פוקימון גו[עריכת קוד מקור]

תתעלם מתקציר העריכה בבקשה D; היד לחצה על כפתור הביטול ובסופו של דבר מצאתי את עצמי מוסיף מידע נוסף ומקורות. אז זה לא נקרא ממש "ביטול"... פאדיחה TheStriker - שיחה 12:01, 24 באוקטובר 2019 (IDT)

כן, ראיתי :D הנחתי שהוספת מקור והיה לך קל יותר לבטל את העריכה. זה בסדר, אני בטעות שיחזרתי עריכה של מאגמה. חן חן נילס אנדרסן - שיחה 12:11, 24 באוקטובר 2019 (IDT)

למה החזרת את הטעות במגדל בין ערים?[עריכת קוד מקור]

אני זה שתיקן לגבעתיים, מוזמן לבדוק באתר משרד הפנים את שטחי השיפוט ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הסיבה היא שזו טעות, המגדל הוא בשטח השייך לתל אביב. ראה בכתבה כאן של אתר ynet, כתוב "השטח, שמשמש כיום מגרש חניה, נמצא בבעלות יזמית התוכנית, עיריית תל אביב-יפו". כל זמן שאין מקור אמין אחר שאומר אחרת, אנא אל תמשיך את העריכה החוזרת הזאת. אתה מוזמן לפנות לדף השיחה של הערך אם ישנו דבר הדרוש תיקון. תודה. נילס אנדרסן - שיחה 01:08, 26 באוקטובר 2019 (IDT)

יחסי החוץ של אוגנדה[עריכת קוד מקור]

היי אתה שלחת לי הודעה לגבי ערך שאני יוצר על יחסי החוץ של אוגנדה... אם תשים לב הערך באנגלית ובשאר השפות הוא בדיוק עם אותה טבלה... ובנוסף המון ערכים גם בויקיפדיה העברית מטבלה אז אני לא ממש מבין איפה פה הבעיה? Barak avergil (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הערכים בשפות האחרות לא רלוונטיים. איזה ערך עברי מופיע רק כטבלה? נילס אנדרסן - שיחה 02:08, 26 באוקטובר 2019 (IDT)
בנוסף, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, נילס אנדרסן - שיחה 02:12, 26 באוקטובר 2019 (IDT)
כרגע אני לא זוכר את השמות של הערכים אבל אני זוכר שהיו, חוץ מזה הערך עדיין לא גמור אני תיכננתי להוסיף פסקה שלמה של "יחסים בינלאומיים" פסקת הטבלה היא נטו לפירוט על יחסי אוגנדה עם המדינות השונות.
וסליחה על זה שפתחתי שתי לשוניות זו פשוט הפעם הראשונה שאני מנהל שיחה בויקיפדיה. Barak avergil - שיחה 02:17, 26 באוקטובר 2019 (IDT)
חן חן, בשביל זה בדיוק כתבתי לך איך לחתום :) בכדי לערוך את השיחה הזו, כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על "עריכת קוד מקור" שליד הכותרת של הפסקה, לרדת שורה, להוסיף נקודתיים (:) אחד יותר משהיה קודם, ולכתוב. בסיום, להוסיף ארבעה סימני טילדה (~). תוכל לראות איך זה התנהל בשלוש השורות שכתבנו כאן, ופשוט לחקות את זה (עם אחד יותר). אנחנו מקפידים על זה פשוט כי זה מקל על ההבנה של ההקשר של השיחה...
לעצם העניין, ערך שנכתב רק כטבלה יוחזר בדרך כלל מהר מאוד לטיוטה, כי כך נהוג אצלנו, ולכן רציתי להאיר את העניין... אם התכוונת להוסיף עוד מידע כטקסט רגיל, אני מניח שאפשר יהיה לחכות עד שתסיים. בכל מקרה אני אוכל לעזור לך מחר, אם תצטרך. לילה טוב! ובהצלחה! נילס אנדרסן - שיחה 02:28, 26 באוקטובר 2019 (IDT)

דרך ארץ קדמה לתורה?[עריכת קוד מקור]

ביקשת לא לשנות את הערך "המבול" עד שהדיון ימוצה, אז אני מקפיד לא לערוך ומנסה לנהל דיון בדף השיחה. בינתיים עורכים אחרים (שמשתתפים בדיון) משנים את הערך בכיף שלהם.. מה לעשות? איתמראשפר - שיחה 08:24, 27 באוקטובר 2019 (IST)

אודה שלא עקבתי אחרי הדיון כי הנושא לא מדבר אלי והוא מתארך מיום ליום, ובפעם הקודמת ששיחזרתי הייתה כי אתם כתבתם דבר והיפוכו (התחלונת של מלחמת עריכה). על פניו העריכה של גנדלף נראית לי הגיונית וסבירה (המשפט שהוא העביר נראה כמשפט פתיחה טבעי לפסקה המדברת על "תאוריות של המבול בראייה מודרנית"), אבל אם היא בדיוק על הנושא עליו דנתם, בקש ממנו להחזיר את העריכה לגרסה היציבה. אם מדובר בעריכה של H. sapiens, הטענה הייתה שלא מדובר במקור אקדמי, אבל שים לב שהפסקה נשארה כפי שהיא, פשוט עם בקשה למקור. לי המקור שלך נראה מעניין, והחזרתי אותו כקריאה נוספת (למי שמתעניין לקרוא סיפורי-מיתולוגיה שאין לנו צורך לוודא את אמיתותן כי הם לא באים כהוכחה לטענה, אלא רק כהרחבה למתעניינים). נילס אנדרסן - שיחה 13:08, 27 באוקטובר 2019 (IST)

צהריים טובים, שים לב ששם הערך הוא דווקא אכן רובין ויליאמס עם ו' אחת. איתי פ.שיחה 14:35, 27 באוקטובר 2019 (IST)

כן, לקח לי כמה רגעים להבין את זה. שיחזרתי את עצמי בחזרה. נילס אנדרסן - שיחה 14:36, 27 באוקטובר 2019 (IST)
ראיתי, תודה לך על הפעילות בניטור. איתי פ.שיחה 14:41, 27 באוקטובר 2019 (IST)
בכיף :) נילס אנדרסן - שיחה 14:51, 27 באוקטובר 2019 (IST)

האם תוכל לעזור בשיפור הערך lawguide? עידו רוז (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי. כדאי לך אולי לפרט יותר על התוכן שבאתר, אילו פסקי דין קיימים שם, מאילו שנים, באיזה נושאים (משפחה, פלילי, ...), האם יש עורכי דין מוכרים ומוערכים שכותבים שם... אני לא מבין בנושא הזה, אבל אני מניח שאתה כן. תנסה לחשוב מה מייחד את האתר, מדוע הוא "ראוי" לערך. אם יהיה יותר ברור מה חשיבות האתר, אני מניח שגם הערך יראה יותר טוב ושלם, וגם יהיה יותר קל להסביר מדוע יש לו חשיבות.
שים לב גם לנושא הפרסום (פרסומת): אם מדובר בפלטפורמה של עורכי דין להציג את הצלחותיהם, אז כנראה שלא תהיה "חשיבות" לערך. אם מדובר באתר המציג פסקי-דין, ועוזר ל"אזרח הפשוט" (בסגנון של Stack Overflow או קוורה (Quora)), יהיה קל יותר להסביר את חשיבות הערך.
בכל מקרה, אם אתה מאמין שלא מדובר רק בפלטפורמה של עורכי דין להציג מאמרים ושהוא מוכר על ידי "מביני העניין", כדאי לך לנסות להרחיב אותו. אני אשמח לעזור לך בניסוח ובדברים הקטנים שקשורים לויקיפדיה, אבל את התוכן אתה צריך להביא. נילס אנדרסן - שיחה 17:58, 27 באוקטובר 2019 (IST)

נילס אנדרסן הבנתי, תודה על ההכוונה.עידו רוז - שיחה 11:07, 28 באוקטובר 2019 (IST)

היי נילס אנדרסן, שיניתי את הערך לפי העצות שלך, הוספתי שמות עורכי דין גם מוכרים, נושאים בהם האתר מסייע לאוכלוסיות מוחלשות, חזקתי את נושא השאלות והתשובות, הוספתי קישור למאגר פסקי הדין ועמוד הפורומים אך אני לא בטוח שזה לא יותר מידי קישורים. אשמח אם תעבור על הערך לשמוע את דעתך. תודה!עידו רוז - שיחה 11:14, 29 באוקטובר 2019 (IST)

היי. אני רואה שאמירו עזר לך עם הטיוטה. כעת יתקיים דיון חשיבות על עצם החשיבות של הערך... תראה מה עורכים כותבים שם ומה אתה יכול לתקן במידה ויש דרישה כזו. נילס אנדרסן - שיחה 11:54, 30 באוקטובר 2019 (IST)

הוספת ערך ניר גז לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על המשוב הכנה והמובן לערך אותו אני מנסה להעלות החשיבות בעיניי היא להוות עדות לכך שיש אנשים שמגלמים בעשייתם את מצוות ה "עשה טוב" בכל תחנה בחייהם וגם אם הם לא משתמשים ביחסי ציבור ואינם מקושרים לעמדות כוח מקפידים על תרומה לקהילה,כל קהילה ,בה הם פועלים.וניר הוא לגמרי איש כזה.דרך העסקה של תושבי הארצות המקומיים ,קידום אנשי המקום,משכורות הוגנות,מפעלי פילנתרופיה ,המשך השירות התנדבותי במילואים גם כשהוא כבר בגיל שישים וכלה בהיותו סוג של שליח חשאי בשירות המדינה בפעילויות שהשתיקה יפה להם. זה מישהו להעריך כמודל לחיקוי בכיקר משום שגדל במושב עולים שכוח אל בתענכים ובחר לראות בקושי הזדמנות ולא קורבנות. סליחה על הפאתוס אבל בעת הזאת אנשים טובים הם מצרך נדיר שיש לשמר ולתת להם במה. בכבוד רב טל סקאלי Talscaly - שיחה 09:24, 28 באוקטובר 2019 (IST)

היי טל. כפי שכבר כתבתי, שמחתי לקרוא על האיש. לרוע המזל, ישנו רף גבוה יחסית לערכי אישים בויקיפדיה העברית. עשיית טוב היא כמובן מעשה מבורך, אבל היא לבדה לא מקנה "חשיבות אנציקלופדית" לערך. אני אשתדל לכתוב לך בהמשך היום (אני לחוץ מאוד, כפי שאתה רואה התשובה שלי באיחור של יומיים), אך בינתיים הייתי שמח אם היית מעיין בויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית וחושב על סמך איזה סעיף שם (יש שם קישורים כחולים כאלה שאתה יכול להיכנס אליהם; בירוקרטי להחריד, אני יודע) היית יכול לבסס את חשיבות הערך. זה יעזור לי מאוד . נילס אנדרסן - שיחה 12:02, 30 באוקטובר 2019 (IST)

הי נילס לא רוצה להפריע בחופשתך אך האם העובדה כי פירסם ספר וכי משמש כיום כשגריר של רצון טוב וכמתווך בין מדינות איננה מספיקה? Talscaly (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הספר יצא בהוצאת ספרים מוכרת או בהוצאה פרטית? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:30, 4 בנובמבר 2019 (IST)

שאלה בעניין הודעה שקיבלתי[עריכת קוד מקור]

אני חדש כאן כעורך, בהתחלה קיבלתי הודעות שמברכות אותי על העריכה שביצעתי. בעיקר עדכונים קלים. היום בניתי שני ערכים. וקיבלתי הודעה שאיני מבין את כוונתה. ראיתי שהוספה הודעה בערכים שכתובה כך: אנו דנים כעת בשאלה האם ערך זה עומד בקריטריונים להיכלל בוויקיפדיה. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך מקובל להקצות לדיון פרק זמן של שבוע. אם במהלכו לא תובע תמיכה מנומקת בהשארת הערך בידי עורכת או עורך בעלי זכות הצבעה, מלבד יוצר/ת הערך, הערך יימחק (התבנית הוצבה בתאריך 17.11.2019). ברצוני לדעת מה עליי לעשות. אודה לעזרתך. נמרוד10 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום נמרוד10. האם העניין הסתדר מאז? נילס אנדרסן - שיחה 23:14, 4 בדצמבר 2019 (IST)

ללא כותרת[עריכת קוד מקור]

היי אנדרסן האם תוכל לעזור לי להרחיב את הטיוטות שכתבתי ולהעביר אותן למרחב הערכים. יהודה אמיר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי. הסתכלתי ברפרוף על הערכים שכתבת ועל דף השיחה שלך. לצערי אני לא מבין בבעלי-חיים כחולדת צ'ינצ'יל בנט ואחרים. האם יש ברשותך מידע רב יותר על הנושאים עליהם אתה מעוניין לכתוב? שורה אחת לא נחשבת ערך קביל בויקיפדיה. האם הערכים אותם תרגמת, כדבריך, מאנגלית וספרדית הכילו שורה בודדת? נילס אנדרסן - שיחה 23:14, 4 בדצמבר 2019 (IST)
לא הם הכילו יותר בתים. יהודה אמיר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אז זו התחלה טובה. נילס אנדרסן - שיחה 17:12, 5 בדצמבר 2019 (IST)

הדף כבר עומד 3 חודשים ללא תזוזה דרוש לי חונך לעזרה בשיפורו תודה. Neve Ilan - שיחה 04:07, 8 בדצמבר 2019 (IST)

שלום לך. אני מניח שהכוונה היא למשתמש:Neve Ilan/קוקו ביץ'.
אשמח לדעת מה רמת האנגלית שלך/שפה אחרת ממנה אתה מתרגם. ידע בשפת המקור והתרבות שלה (למשל לדעת ש"אף אל" זה לא שם נוסף של העיר, אלא FL כקיצור של פלורידה, המקובל מאוד בארצות הברית) יכולה להקל על העבודה. האם התרגום המקורי בוצע על ידי מכונה ("גוגל תרגום" ודומיה) או בעצמך?
גם "תחושה" לשפה העברית אף פעם לא תזיק. למשל: "אחת מהעיירות האטרקטיביות מאוד בפלורידה" או "בשל האקלים ממוזג ומזג האוויר הנעים והצח שלה הן לתיירים מקומיים, והן לתיירים בינלאומיים" נשמע (לפחות לי) ניסוח שרוב האנשים לא היו מתנסחים בו ביום-יום.
אני מציע שתתתחיל מעריכה כללית של הערך הקיים, כלומר תנסה לקרוא את הכתוב שורה שורה בקול רם ו"לשמוע" האם זה נשמע לך תקין בעברית, וכשזה לא, לתקן. זה לא מצריך ידע על האתר, על התרבות האמריקאית או בשפה זרה. לאחר מכן נמשיך. בהצלחה! נילס אנדרסן - שיחה 12:08, 8 בדצמבר 2019 (IST)
עוד דוגמא: "העיר התיישבה לראשונה על ידי אנשים שאינם ילידי האזור משפחת עבדים משוחררים בעקבות מלחמת האזרחים האמריקאית". זה לא עברית... נילס אנדרסן - שיחה 12:14, 8 בדצמבר 2019 (IST)

היי, לפני כמה ימים אתה הזהרת אותי בעמוד הזה כדי שלא אחזיר את העלילה לערך של הסרט.

בינתיים פתחתי דיון בדף השיחה, כפי שאתה אמרת לי לעשות. בדיון היו 6 אנשים שתמכו בהשארת העלילה, ורק אחד התנגד. למרות זאת, אותו אחד נהג באלימות ומחק את כל מה שהוספתי לערך, גם את העלילה וגם פסקאות חדשות שכתבתי. פשוט מחק על דעת עצמו, בלי שום סיבה, תוך התעלמות מוחלטת מכך שבדף השיחה הוא היה בדעת יחיד.

מכיוון שהבטחת לי שאני מקבל אזהרה רק בגלל שאני פועל בניגוד לכללי הקהילה, ולא בגלל שאני משתמש אנונימי, אני כמובן מצפה לראות איך אותם הכללים חלים גם על אותו משתמש שמוחק לי את המידע שהוספתי.

תודה רבה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כרגע הגרסה המוצגת היא עם העלילה, לפי דעת הרוב. רק אשמח אם להבא תמנע ממילים אישיות כלפי עורכים, כפי שאתה מעוניין שלא יתקפו אותך כאנונימי. זה לא מכבד, ולא חכם. נילס אנדרסן - שיחה 12:47, 10 בדצמבר 2019 (IST)
היי, יוניון שוב עושה מה שבראש שלו, הפעם במקום למחוק את העלילה בעצמו הוא הציב תבנית שקוראת לציבור למחוק אותה. הוא עשה את זה למרות הדיון שהיה בדף השיחה, למרות שהוא היה בדעת יחיד, והוא כמובן גם לא טורח יותר להשתתף בדף השיחה, אלא מנסה לקבוע עובדות בשטח.
עכשיו הוא גם שם לי תבנית אזהרה בדף השיחה שלי. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
שים לב שהערך עצמו לא נערך (לפי מה שאני רואה) - אלא הוצבו תבניות. תקן אותי אם אני טועה, אבל לא נראה שהעלילה נמחקה. תבניות (המלבנים בתחילת הערך) מסוג זה הן עניין פנימי של ויקיפדיה, ונועדו לסייע בתפעול השוטף של המיזם. אין טעם לריב עליהן (ודאי שלא כאנונימי - שאינו מעוניין לקחת חלק ואחריות בויקיפדיה), והן מוסרות באופן טבעי (כפי שודאי נוכחת) כאשר רואים שהונחו בטעות או שהסיבה להשמתן כבר לא רלוונטית לערך. אני מאמין שאם הדיון יימשך, הוא יישאר בדף השיחה של הערך. נילס אנדרסן - שיחה 14:55, 12 בדצמבר 2019 (IST)

צהריים טובים![עריכת קוד מקור]

ראיתי שהתלוננת שאין מפעילים פעילים בלילה. אני בדרך כלל זמין במהלך כל הלילה (נמצא בצד השני של העולם), כך שאם אתה רואה שאין תגובה בבקשות ממפעילים אתה יכול להעיר את תשומת ליבי בדף השיחה שלי. המשך יום נפלא! התו השמיניהבה נשוחחתובנות 14:46, 10 בדצמבר 2019 (IST)

התו השמיני איזה יופי! תודה רבה! מה אתה עושה בצידו השני של העולם? נילס אנדרסן - שיחה 15:50, 10 בדצמבר 2019 (IST)
נהנה על החוף עם בירה. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 16:20, 10 בדצמבר 2019 (IST)
גם דרך לחיות. נילס אנדרסן - שיחה 23:55, 10 בדצמבר 2019 (IST)

הסבת ערכים בעלי שמות מסוג --פינג לשמות מסוג --פין[עריכת קוד מקור]

שלום לך. בהנחה שלא יהיו מתנגדים והדיון לשינוי נורשפינג ל-נורשפין יתבצע, האם יש ברשותך רשימה נוספת של ערכים הדורשים תיקון דומה? RimerMoshe - שיחה 22:37, 10 בדצמבר 2019 (IST)

RimerMoshe ודאי. זה נכון לכל סיומות ה-köping למיניהם. (בויקיפדיה העברית מצאתי את ערכי הערים נורשפינג, ינשפינגמחוז ינשפינג) ולינשפינגאוניברסיטת לינשפינג)) אבל באופן כללי, זה נכון לחלק די-גדול מהערים (והערכים הקשורים לערים) במה שהיה ידוע פעם כצפון סמולנד (ובמיוחד באסטרייטלנד באזור שבין אגם וטן לים הבלטי). נילס אנדרסן - שיחה 00:11, 11 בדצמבר 2019 (IST)
במילים אחרות - רוב הערכים הללו לא נכתבו אף פעם בעברית, אבל אולי בעזרת שימוש בויקי-נתונים (או איך שלא קוראים לזה) אפשר לחפש את כל הערכים העבריים שהמקור הלועזי שלהם מכיל את הסיומת köping. בזמנו היה/היתה ויקיפד שהביא רשימת שמות שהיו רלוונטים לסיומת berg (בדף-השיחה של הערך על גרטה טונברי) ולפי זה תיקנו חלק מהשמות (חלק אחר - ובראשם כנראה העיר Göteborg - לא שונה מהסיבה שהשם ידוע לעם העברי מתוך השם האנגלי שהשתרש כ"גוטברוג" או "גטבורג" או משהו כזה). יכול להיות שאפשר לחפש דרך הכלי הזה את הסיומת köping, אבל אני לא הצלחתי לעבוד עם זה (זה נתקע לי כל הזמן). נילס אנדרסן - שיחה 00:17, 11 בדצמבר 2019 (IST)
חיפשתי את הצירוף köping ומצאתי לא הרבה תוצאות (56 בכל ויקיפדיה העברית). כאמור, אני אנסה לטפל בזה בעוד כמה ימים, מיד לאחר שאבטיח שאין מתנגדים לתיקון של נורשפינג. ברשותך אני אתייג אותך על השינויים שאציע, רק כדי לוודא שלא נפלתי על היישוב היוצא מן הכלל שהתיקון לא תקף לגביו. RimerMoshe - שיחה 00:26, 11 בדצמבר 2019 (IST)
אין בעיה. אני אנסה לעשות רשימה של הישובים בטיוטה כאן, רק בכדי לוודא גם שאנחנו לא חורגים בטעות מגבולות שוודיה. תודה רבה! נילס אנדרסן - שיחה 00:29, 11 בדצמבר 2019 (IST)

שמת לב שהפתרון שלך זהה לעריכה הראשונה שלי?-; 77.124.40.223 10:38, 21 בדצמבר 2019 (IST)

לא, אבל אני שמח שהוא עבד נילס אנדרסן - שיחה 15:36, 21 בדצמבר 2019 (IST)
גם אני :-) (הבדל)77.124.40.223 17:08, 22 בדצמבר 2019 (IST)
חן חן. נילס אנדרסן - שיחה 23:41, 22 בדצמבר 2019 (IST)