שיחת משתמש:אנה קובובסקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אנה קובובסקי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:40, 10 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן ברוך הבא לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:


לאחר הכניסה, יש ללחוץ על הלשונית "יצירה" למעבר לעורך החזותי. כותבים טקסט ושומרים בכפתור המלבני הכחול "פרסום הדף", משמאל למעלה.

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.

אם ברצונכם להשתמש ב"מודול התרגום" יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הקישור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 14:50, 13 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

הי אנה, הגעתי לטיוטה שלך. הוספתי לך תמונה, וסידרתי את תאריך הלידה המשובש בפתיח. יש תמונות נוספות בוויקישיתוף, ואני ממליצה שתשתמשי בהם. יצרתי קישור למאגר התמונות בקטגוריה עליה, בפרק קישורים חיצוניים.

לגבי הבעיה שהעלית בנושא הערות שוליים, האם התכוונת למשל להערה מס' 17? הוספתי תבנית {{הערות שוליים|יישור=שמאל}} וזה סידר את הבעיה. אבל היטה גם את הערות השוליים בעברית לשמאל. נדמה לי שראיתי בערך מסויים שאפשר לשלב, אבל איני יודעת איך עושים זאת, אני מתייגת את ערן ואת יגאל, אולי הם יוכלו לעזור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:49, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

אין בעיה. תנו לי עשר דקות ואני מסדר את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:54, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]
בוצע בוצע יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:01, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]
תודה רבה יגאל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:08, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

תודה רבה חנה ויגאל אנה קובובסקי - שיחה 19:55, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

קראתי את הערך והוא מעניין. יש לי הערה נוספת, ראיתי שציינת שמות באנגלית של דמויות שיש עליהן ערך בוויקיפדיה העברית כמו למשל אמלין פנקהרסט. זה לא נהוג, השם באנגלית מופיע בפתיח של הערך אודותיה, אנחנו משתדלים לא לפגוע ברציפות הקריאה בעברית, ואין צורך להוסיף את השם באנגלית במקום זה. אנחנו מכניסים רק במקרה שאין ערך בוויקיפדיה העברית, כדי להקל על מציאת המידע אודות הדמות. בנוסף אין צורך לקשר שוב ושוב לאותו מושג, ראי למשל אפסום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:58, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

תודה על ההערה, אתקן זאתאנה קובובסקי - שיחה 23:25, 28 בפברואר 2016 (IST)31.210.186.9 23:08, 28 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

ניסים מנחם[עריכת קוד מקור]

שלום אנה קובובסקי,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ניסים מנחם" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אנה קובובסקי/‏ניסים מנחם". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:04, 11 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]