שיחת משתמש:אפריטיף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אפריטיף, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, --דוד-- Cumputer guyשיחה • א' באדר ה'תש"ף • 16:01, 26 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

הוספת מקורות[עריכת קוד מקור]

אהלן! ראיתי את עריכותיך בדף אהבה ורציתי להודות לך על כך. בנוסף לזאת רציתי לציין שנהוג לצטט בויקיפדיה העברית (בניגוד לאחותינו האנגלית) באמצעות תבנית כזאת (תסתכל בקוד מקור) [1], ושנהוג להביא את המאמרים בפורמט apa. תוכל להשיג את הציטוט בפורמט זה בקלות באמצעות גוגל סקולר. בהצלחה בהמשך הדרך, Shaishyy - שיחה 22:40, 4 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

תודה רבה! לקחתי לתשומת לבי, להבא אצטט לפי ה-APA :) אפריטיף - שיחה 10:03, 5 במרץ 2020 (IST)[תגובה]
היי אפרטיף ראיתי את תרומתיך בכמה ערכים בתחומים הקרובים לתחום התעסקותי, פסיכולוגיה. אני מודה לך על ההרחבות והידע החדש אין ספק שתרומתך טובה למיזם. עם זאת שמתי לב כי רבים מהמקורות עליהם אתה מסתמך הם עיתונות פופולרית, או אפילו עיתונות כללית אשר אינם עוברים ביקורת עמיתים. הדבר אינו אסור, אך גם כאשר כותבי הכתבה הם אקדמאים הדבר אינו מומלץ, במיוחד בערכים על נושאים מדעיים. במקום זאת עדיף להשתמש בספרות המחקרית המקובלת בתחום שעוברת מנגנון ביקורת עמיתים. זאת משום שעריכה/הפשטה שגויה, ורעיונות לא מספיק מתוקפים אמפירית עלולים להשתרבב לעיתונות פופולרית ללא משים, והקורא הממוצע לא יודע להבחין בין השניים. המשך בעבודתך הברוכה, Shaishyy - שיחה 00:40, 17 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello אפריטיף,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום אפריטיף,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ערן - שיחה 16:51, 6 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

Thank you for being a medical contributors![עריכת קוד מקור]

The 2023 Cure Award
In 2023 you were one of the top medical editors in your language. Thank you from Wiki Project Med for helping bring free, complete, accurate, up-to-date health information to the public. We really appreciate you and the vital work you do!

Wiki Project Med Foundation is a thematic organization whose mission is to improve our health content. Consider joining for 2024, there are no associated costs.

Additionally one of our primary efforts revolves around translation of health content. We invite you to try our new workflow if you have not already. Our dashboard automatically collects statistics of your efforts and we are working on tools to automatically improve formating.

Thanks again :-) -- Doc James along with the rest of the team at Wiki Project Med Foundation 00:25, 4 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]

  1. ^ כאן מכניסים את תוכן הציטוט